וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "חופשי על הבר" הבריזה מהאמי ונתפסה במצלמות הפפראצי: "היא בלתי ניתנת לזיהוי"

24.1.2024 / 0:05

כוכבת "חופשי על הבר", שלי לונג, הבריזה מטקס פרסי האמי 2023 ונתפסה במצלמות הפפראצי למחרת כשהיא "בלתי ניתנת לזיהוי". כך היא נראית היום, בגיל 74

הפתיח של הסדרה "חופשי על הבר"/NBC

מי שצפה במפגש האיחוד המרגש של כוכבי "חופשי על הבר" בטקס פרסי האמי שנערך בשבוע שעבר ודאי הרגיש בחסרונה של שלי לונג, שגילמה את המלצרית המתנשאת דיאן צ'יימברס ב-5 העונות הראשונות של הסטיקום המצליח. מסיבות לא ברורות, לונג בחרה לדלג על האיחוד אך נצפתה יום אחרי הטקס בידי צלמי הפפראצי, שהביעו התעניינות בה לאחר שבחרה להבריז מהאירוע הגדול.

בתמונות שהגיעו לידי The Post, הכוכבת בת ה-74 צולמה ב-16 בינואר - יום אחרי טקס פרסי האמי - כשהיא מטיילת עם כלב הצ'יוואווה שלה מחוץ לביתה בפסיפיק פליסיידס, לוס אנג'לס, קליפורניה. ברשת טוענים שהיא כמעט "בלתי ניתנת לזיהוי", כשבתמונות היא מופיעה בנעלי טניס, משקפיים גדולים וצווארון גולף כחול מתחת לז'קט שחור, בו תחבה את ידיה בזמן שהגור שלה הסתובב לו ללא רצועה.

עמיתיה לשעבר, טד דנסון, ריאה פרלמן, קלסי גראמר, ג'ון רצנברגר וג'ורג' ונדט התאחדו על בימת טקס פרסי האמי בשלב הנצחת אנשי הבידור שכבר לא איתנו יותר, כשלצד המפיק והתסריטאי נורמן ליר ושחקן "חברים" מת'יו פרי, הוזכרה גם שחקנית "חופשי על הבר" קירסטי אלי, שמתה ב-2022 כשהייתה בת 71.

זוכרים אותה ככה?

כפי שציינו, לא ברור מדוע לונג לא השתתפה בטקס - אך ברשת מאמינים שזה קשור לעובדה שבשנים האחרונות היא לא נצפתה בשום אירוע מתועד. היא גם לא הגיעה לחגיגות ה-40 של הסדרה "חופשי על הבר" ב-2022, כשגם אז צלמי הפפראצי תפסו אותה שבועות ספורים לאחר מכן מטיילת עם הצ'יוואווה שלה. לונג לא פרשה רשמית מעולם המשחק, אך התפקיד המשמעותי האחרון שלה היה ב-2018, אז גילמה בסדרה "משפחה מודרנית" את דידי פריצ'ראט, אשתו לשעבר של ג'יי (אד אונ'יל) ואמם של קלייר ומיטשל.

מוקדם יותר החודש, קלסי גראמר אמר למנחת הטלוויזיה קלי קלרקסון שהוא "היה רוצה לראות את דיאן חוזרת" כשדיבר על סדרת ההמשך של "פרייז'ר". גראמר, 68, הופיע גם ב"חופשי על הבר" וגם בספין-אוף שלו, "פרייז'ר", בתור ד"ר פרייזר קריין. לונג הופיעה גם היא בשלושה פרקים של הספין-אוף "פרייז'ר".גראמר גם אמר שהוא מאמין שמשהו עוד יכול לקרות בין פרייזר לדיאן בסדרת ההמשך, לאחר שהשניים היו מאורסים לרגע ב"חופשי על הבר".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד בנושא:
"פרייז'ר": סדרת ההמשך של הסיטקום האגדי מביישת את הפירמה

פרסי האמי 2023: "יורשים", "הדוב" ו"עצבים" הן הזוכות הגדולות

ככה היא נראית היום:

במקביל, וודי הרלסון, שהופיע בעונה הרביעית של "חופשי על הבר" בתור הברמן וודי בויד, דילג גם הוא על המפגש בטקס האמי. לו, לכאורה, כבר הייתה סיבה. ג'סי קולינס, המפיק בפועל של טקס האמי, גילה מאוחר יותר ל-Hollywood Reporter שהרלסון לא יכול היה להגיע כי "הוא משחק בהצגה". הוא אמר: "אז היו כמה אנשים שאיתם נתקלנו באתגרים לוגיסטיים, אבל התמזל מזלנו להשיג כל כך הרבה אנשים שהיו מוכנים להשתתף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully