וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"שכנים שכנים", דרך שונדה ריימס ועד לתעשיית הפורנו: המהפך הבלתי צפוי של קייטלין סטייסי

14.3.2024 / 0:24

השחקנית האוסטרלית קייטלין סטייסי שכיכבה באופרת הסבון האיקונית "שכנים שכנים" ובשורה של סדרות נחשבות ואהובות, עזבה את המיינסטרים לטובת תפקיד בתעשיית הסרטים למבוגרים - והיא מרוצה: "זה לא מה שאתם חושבים"

הטריילר לפרק הסיום של "שכנים שכנים"/Channel 5

כוכבת "שכנים שכנים", קייטלין סטייסי, עשתה שינוי קריירה מפתיע לאחר ששיחקה באופרת הסבון המצליחה - ועברה לפורנו. השחקנית בת ה-33 זכתה לתהילה באופרת הסבון האוסטרלית האיקונית כשגילמה את רייצ'ל קינסקי כשהייתה רק בת 14. היא שיחקה בסדרה במשך שלוש שנים לפני שהודיעה שהיא עוזבת במטרה לסיים את לימודיה בתיכון ולחקור כיוונים חדשים. הסצנה האחרונה שלה בסדרה הייתה במרץ 2009. כדי לתת לקייטלין את ההזדמנות לחזור ל"שכנים שכנים", המפיקים החליטו שלא להרוג את דמותה של רייצ'ל ובמקום זאת שלחו אותה ללימודים בלונדון.

לאחר שהשחקנית האוסטרלית סיימה את לימודיה, היא המשיכה בקריירת המשחק וקיבלה מגוון תפקידי משחק משמעותיים בהוליווד ובאוסטרליה, כמו בסרט האימה הקומי "All Cheerleaders Die", "אני, פרנקנשטיין" לצד ביל ניי וארון אקהרט, "שלטון המלוכה" ("Reign") של רשת ה-CW האמריקאית,
וסדרת הדרמה המשפטית "לטובת הכלל" בהפקת שונדה ריימס.

בשלוש השנים האחרונות לבדן שיחקה סטייסי בסרט האימה "Smile", שהכניס בקופות מעל 217 מיליון דולר, ובסדרות "בבקשה תאהבו אותי", שזכתה לקהל אוהב למשך ארבע עונותיה ועלתה בישראל בנטפליקס (וגם ביס תחת השם "קבלו אותי"), "Bridge and Tunnel" הענוגה של אדוארד ברנז, "בוגרות 2007" הנהדרת של אמזון פריים וידאו, וכן תפקיד אורח בן חמישה פרקים בסדרת הבת של "ילדי האנרכיה" - "כנופיית המאיה".

כך היא נראתה אז:

עם זאת, בשנת 2021, קייטלין החליטה על שינוי קריירה והודיעה שהיא מורידה הילוך בקריירת המשחק כדי לעבוד בתעשיית הסרטים למבוגרים.

לא, קייטלין לא משחקת בסרטים פורנוגרפיים אלא היא מביימת אותם וכותבת תסריטים באולפן הפורנוגרפיה Afterglow שבבעלות נשים בלבד. בשיחה עם Women's Wear Daily באותה עת, היא אמרה: "זו חברה שמנוהלת ומופעלת ע"י הקהילה הגאה. זו קבוצה מאוד מגניבה של נשים שעושות כמה דברים טובים מאוד ביחד".

גם זה קרה לה

השחקנית חשפה בטעות תמונות עירום כשהייתה מסוממת

לכתבה המלאה

זוכרים אותה ב"שכנים שכנים"?

בשנה שעברה היא סיפרה בפתיחות כיצד זה מרגיש לעבוד בתעשיית המבוגרים. היא אמרה לפודקאסט I've Got News for You: "התוכן די אינטנסיבי, אבל זה עובד בדיוק כמו בכל סט צילומים אחר. הסטים נוטים להיות ממש מכילים. יש הרבה נשים", היא אמרה, "למעשה, אני חושבת שיש יותר במאיות בפורנוגרפיה מאשר בקולנוע ובטלוויזיה. כשאת שחקנית אין לך הרבה שליטה, אבל כשאת הבמאית, את השופטת. את המחליטה".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד מקרים דומים:
נחשף הג'וב הנועז והשערורייתי החדש של כוכבת "ילד פוגש עולם"

כוכבת "הסופרנוס" נטשה את הוליווד כדי למכור תמונות עירום

קייטלין סטייסי היא היום במאית סרטי פורנו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קייטלין סטייסי היא היום במאית סרטי פורנו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היא גם חשפה כיצד מצאה השראה לסרט פורנו של נשים בלבד מפרסומות לבשמים המוקרנות בטלוויזיה. קייטלין אמרה: "את יודעת, בכל פעם שאת צופה בפרסומת לבושם ואת כזה: 'זה לא הגיוני!' זה מרגיש כאילו הפרסומות נכתבות על ידי אלגוריתם מכוכב אחר. הם תמיד כל כך סקסים וזה תמיד מרגיש כאילו סקס עומד לקרות כל רגע. כולם מרחרחים אחד לשני את הצוואר ומלקקים זה לזה את פרקי הידיים", היא צחקה. קייטלין הוסיפה: "אז הגעתי לרעיון של פרסומת לבושם שהופכת לשלישייה של נשים".

קייטלין דיברה גם על כך שתעשיית המבוגרים הייתה המקום האידיאלי לשכלל את כישורי הכתיבה והבימוי שלה. היא אמרה בעבר ל-Contents: "אני רוצה להיות במאית טובה יותר וללמוד איך לעשות דברים שנראים טוב ומרגישים טוב - כדי שיום אחד אלמד לעשות את ההפך". היא הסבירה: "אתם יודעים, קולנוע אמיתי שאין בו שמחה! פורנו הוא מקום נהדר להתמקצע בו".

בתקשורת האוטרלית מספרים שקייטלין נמצאת במערכת יחסים עם מפיקת הטלוויזיה, ארין מרפי-מוסקטלי. על אף שלא ברור כמה זמן הן ביחד, ארין וקייטלין נראות יחד בפומבי מאז 2021. השתיים נראות צמודות בתמונותיהן, כשקייטלין שיתפה פוסט מתוק להפליא ליום האהבה באינסטגרם בשנה שעברה, שם נראות השתיים חוגגות את אהבתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully