וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי כספי, דני סנדרסון וגליקריה ישתתפו בפסטיבל ירושלים מזרח ומערב ה-2

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 8:40

תזמורת ירושלים מזרח ומערב עם המאסטרו תום כהן תארח מוזיקאים מובילים בפסטיבל ירושלים מזרח ומערב, שיתקיים בפעם השנייה בבריכת הסולטן בירושלים ב-3-4 ביולי. בערב הראשון יופיעו גליקריה, נסרין קדרי ושלומי שבת, ובערב השני יופיעו אהוד בנאי, דני סנדרסון ומתי כספי

"הלא נודע", סנדרסון/דני סנדרסון באולפן וואלה

פסטיבל ירושלים מזרח ומערב יתקיים בפעם השנייה בבריכת הסולטן בירושלים ב-3-4 ביולי. ישתתפו בו תזמורת ירושלים מזרח ומערב עם המאסטרו תום כהן ומוזיקאים מובילים.

בערב הראשון, רביעי 3 ביולי, התזמורת תארח את גליקריה, נסרין קדרי ושלומי שבת, לחגיגה ים תיכונית. בערב השני, חמישי 4 ביולי, המבט יופנה מערבה, והתזמורת תארח את אהוד בנאי, דני סנדרסון ומתי כספי.

אהוד בנאי בהופעה. ניב אהרונסון, מערכת וואלה! NEWS
אהוד בנאי/מערכת וואלה! NEWS, ניב אהרונסון

המאסטרו תום כהן מסר: "נדמה כי חיים שלמים פעורים בין שנת הבכורה של פסטיבל ירושלים מזרח ומערב הראשון לבין המהדורה השנייה בקיץ הקרוב. אנו חיים כבר חודשים ארוכים בהם קשה מאוד למצוא סיבה לחגוג, אבל דווקא בחודשים אלה למדנו מהו כוחה של המוזיקה וכיצד היא מצליחה להביא מזור לנפש וליצור חיבורים בלתי צפויים ומרגשים. התזמורת ואני מתפללים בכל יום לחזרתם כל כולן וכולם הביתה בבריאות מלאה ושלמה, ומקווים לארח אותם אתנו, במה שיהפוך את החגיגה לשלמה ומלאה באמת".

מחירי הכרטיסים: 139-299 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully