וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת ש"חיה בשלום" עם סצנת המין האוראלי האמיתית שלה - למרות שהיא פגעה בה

29.5.2024 / 0:10

זוכת גלובוס הזהב, קלואי סביני, עוררה סערה כשביצעה מול המצלמות מין אוראלי אמיתי בכוכב ובמאי הסרט "הארנב החום", וינסנט גאלו. 20 שנה חלפו והיא לא מתחרטת על זה

הטריילר לסרט "הארנב החום"/Vincent Gallo Prods/Kobal

האגדה ההוליוודית קלואי סביני חששה שהקריירה שלה הסתיימה כשכיכבה בסצנת מין אוראלי אמיתית לגמרי בסרט "הארנב החום" (Brown Bunny) בשנת 2003 - אולם כעת היא מודה שהיא שלמה עם מה שעשתה ולא מתחרטת.

כוכבת "אימה אמריקאית", שזכתה בגלובוס הזהב על תפקידה ב"אהבה גדולה" מ-2010, נאלצה לבצע אקט מיני אמיתי לגמרי בבמאי הסרט, שהיה גם החבר שלה באותה תקופה, וינסנט גאלו. קלואי עוררה סערה בזמנו והיא חששה שהקריירה ההוליוודית שלה נהרסה. אולם כעת היא טוענת שהסצנה המוגזמת ההיא סייעה לה בטווח הרחוק - למרות שהסרט נחשב במשך שנים לסרט המושמץ ביותר שהשתתף בתחרות הרשמית של פסטיבל קאן.

במהלך דיון עם מייסד-שותף של IndieWire, יוג'ין הרננדז, בפסטיבל הסרטים בפרובינסטאון ב-2017, היא התוודתה שהסצנה עזרה לה לגלות מי היא. קלואי אמרה: "אני חושבת שזו הייתה דרך להחזיר לעצמי את עצמי, מה שנשמע מוזר, אבל אחרי הסלבריטאיות וכאלה, להגיד לעצמי: 'לא, זו לא מי שאני, אני משהו אחר ובזה אני תומכת. קיבלתי את סרט האולפנים הראשון שלי אחרי זה. מעולם לא הציעו לי סרט אולפן. זה היה 'זודיאק'. אני לא חושבת שזה באמת פגע בי, בהכרח. כלומר, זה פגע בי בהרבה מובנים, לכמה בני זוג ששהיו לי אחר כך הייתה בעיה עם זה. כמובן, גם אמא שלי ואני לא דיברנו על זה עד היום".

קלואי סביני מבצעת מין אוראלי בסרט "הארנב החום". Vincent Gallo Prods/Kobal,
קלואי סביני מבצעת מין אוראלי בסרט "הארנב החום"/Vincent Gallo Prods/Kobal

קלואי הייתה חסרת ביטחון באותה תקופה, לדבריה, אך היא לא מתחרטת על הסצינה. היא אמרה ל-Independent: "זה קרה. הלוואי שהיה לי את הביטחון שיש לי עכשיו. הייתי חסרת ביטחון. כולם אומרים 'על מה את מתחרטת?' ואני יודעת שהם רוצים שאגיד 'על הארנב החום', אבל אני לא אגיד".

הבמאי וינסנט גאלו ניסה להפוך עבורה את החוויה לנעימה ככל האפשר ושתה "הרבה מיץ אננס" לפני הסצנה. הוא אמר: "מיץ אננס גורם לטעם טוב יותר, וניסיתי להישאר נקי ככל יכולתי".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
קלואי סביני מעניקה מין אוראלי בסרט "הארנב החום". Vincent Gallo Prods/Kobal,
""אני חושבת שזו הייתה דרך להחזיר לעצמי את עצמי"/Vincent Gallo Prods/Kobal

לקלואי יש כעת "זלזול מוחלט" בבמאי קולנוע. היא אמרה ל-Guardian: "אני לא יודעת אם הייתי קוראת להם נצלנים. מה שהייתי אומרת הוא שהדבר הכי מזיק בעבודה עם מה שנקרא 'האוטרים' (בעלי החזון) הוא שעכשיו יש לי זלזול מוחלט בבמאים. זה מאוד חזק, מאוד עמוק. זה גרם לי כבר לא ליהנות כל כך ממשחק. תסריטאים-במאים, במיוחד, ממש קשה לעבוד איתם - ובמשך כל כך הרבה שנים, איתם עבדתי".


עוד בנושא:
דרו ברימור: "הייתי לחוצה מסצנת הסקס עם השחקן הזה יותר מהנשיקה הלסבית"

דניס ריצ'רדס על סצנת השלישייה ב"משולש פראי": "ניהלתי משא ומתן על הפטמות שלי"

קלואי סביני מבצעת מין אוראלי בסרט "הארנב החום". Vincent Gallo Prods/Kobal,
" כולם אומרים 'על מה את מתחרטת?' ואני יודעת שהם רוצים שאגיד 'על הארנב החום', אבל אני לא אגיד"/Vincent Gallo Prods/Kobal
קלואי סביני בסרט "הארנב החום". Vincent Gallo Prods/Kobal,
"זה גרם לי כבר לא ליהנות כל כך ממשחק"/Vincent Gallo Prods/Kobal

זה מה שהיא אמרה אז על הסרט:

הכוכבת גם שברה את שתיקתה על "מערכת היחסים המורכבת" עם קומיקאי היוטיוב דרו דרוז', שעשה סדרה ארוכת שנים של סרטוני פארודיה על ה"פרסונה" שלה. היא חשפה: "אני לא רוצה להגיד שאני נעלבת, כי זו מילה כל כך חזקה, אבל אני לא נהנית מהם. אני חושבת שזה בגלל שהוא קומיקאי. אם הוא היה יותר מבצע דראג, הרגשות שלי היו פחות נפגעים. אולי אני צריכה להיות קשוחה יותר, אני לא יודעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully