וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה על 7.10, סדרה עם נועה קירל ודוקו על נגה ארז: מה צפוי השנה ב-yes?

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 13:10

yes חשפה את לוח השידורים החדש לשנת 2024-2025, שיכלול דרמת מתח למבוגרים בכיכובה של נועה קירל, דרמה על 7 באוקטובר בהשתתפות יובל סמו ויעל אבקסיס, דרמה על המצור על שגרירות ישראל בקהיר ב-2011, סדרה תיעודית על ערן זהבי וסרט תיעודי על נגה ארז

נועה קירל מתארחת בועדת תרבות, מרץ 2024/ראובן קסטרו

yes חשפה הבוקר (רביעי) את לוח השידורים שלה לשנת 2024-2025 באירוע בתל אביב שבו נכחו אמנים, יוצרים וגם כמה משורדי 7 באוקטובר. החברה מסרה כי השקיעה בהפקות ישראליות כ-100 מיליון שקלים.

גולת הכותרת שלו היא "שחר אדום", סדרת דרמה ראשונה שתתבסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו בטבח 7 באוקטובר של מחבלי החמאס. הסדרה תכלול ארבעה פרקים, כל אחד מהם יתמקד באירוע אחר ויביא את סיפורם וגבורתם של אלו שהצליחו לשרוד ואת אלו שחירפו נפשם והצליחו להציל אנשים מהזוועות: שלושה מתנדבים חרדים באמבולנס בודד, בתוך אחת הזירות המדממות בדרום ישראל, ובהם המתנדב אבי ג'אן מאיחוד הצלה אותו יגלם יובל סמו; הדרמה בבית משפחת תעסה במושב נתיב העשרה, בה שני הורים פרודים חיים בדירות צמודות ומקריבים את הכל כדי להגן על חיי ילדיהם. את תפקיד סבין תעסה, שבן זוגה לשעבר נהרג כשקפץ על רימון, בן אחד נרצח ושניים נפצעו, תגלם יעל אבקסיס; סיפורה של רוכבת האופניים איה מידן מקיבוץ בארי, שהסתתרה יחד עם צעיר בדואי בשדות הקיבוץ, כשהם מוקפים מחבלים. האמון הנוצר ביניהם הוביל למסע חילוץ. את מידן תגלם נעמי לבוב ואת הישאם אלקארנאווי יגלם וואהיל מדון; וסיפורן של שתי צעירות ממסיבת הנובה, הלכודות בתוך תא קטן של שירותים כימיים, וצופות מתוכו באימה בצללי המחבלים המקיפים אותן וחוששות שעוד רגע ייכנסו אל התא. את עמית אמר תגלם סוול אריאל אור ואת גלי עמר תגלם נועה קדר. על הסדרה חתומים עודד דוידוף כיוצר וכבמאי, דניאל פינקלמן כיוצר ומפיק, והתסריטאים הם לירון בן שלוש, קרן ויסמן ואמיר הספרי.

יובל סמו במסיבת העיתונאים של yes להצגת עונת השידורים החדשה, 5 ביוני 2024. ראובן קסטרו
יובל סמו במסיבת העיתונאים של yes להצגת עונת השידורים החדשה/ראובן קסטרו
נועה קירל במסיבת העיתונאים של yes להצגת עונת השידורים החדשה, 5 ביוני 2024. ראובן קסטרו
נועה קירל/ראובן קסטרו

בלוח השידורים החדש של yes בולטת גם הסדרה "איננה" בכיכובה של נועה קירל. זוהי דרמת מתח למבוגרים המתרחשת בעתיד טכנולוגי אפל וקרוב. בדיוק בשבוע שבו אבנר אוחיון (מוריס כהן), משתחרר מהצבא, נויה (קירל), בתו בת ה-17, נהרגת בתאונת דרכים. הוא מחליט לצאת למסע חקירה עצמאי של נסיבות מותה, במהלכו הוא מגלה כי ניהלה חיים סודיים, שונים מכל שדמיין. סרטון מפוקפק שהוא מוצא מוביל אותו אל דריה (17), חברה קרובה שלא הכיר ויחד הם מתחילים לחקור את ימיה האחרונים של בתו בתקווה לגלות משהו חדש. גם רויטל (קרן ברגר), אשתו של אבנר ואמא של נויה, מנסה בדרכה להתמודד עם האובדן הנורא, ויוצאת לחקירה פרטית משלה. במקביל, עמית זבולון (דניאל אסייג), חוקר משטרה צעיר ושאפתן, מתחיל לקשור את האירוע לרצף מקרי מוות נוספים של בני נוער שנראים לו תכופים ומוזרים מדי. לאט לאט הם נחשפים לחיים וירטואליים סודיים ומסוכנים שמנהלים בני נוער דרך אפליקציית משחק חדשה וממכרת, WONDER שמה. כדי לשחק בה צריך את הקשרים הנכונים ואת הוויראלז - עדשות מגע יקרות המדמות מציאות רבודה. יוצרים: ישי אוריין ויאיר שגיא, במאי: אילן עבודי.

עוד בוואלה!

סרט וסדרה חדשים על תנועת "הפנתרים השחורים" יחלו להצטלם החודש

לכתבה המלאה
נגה ארז במסיבת העיתונאים של yes להצגת עונת השידורים החדשה, 5 ביוני 2024. ראובן קסטרו
נגה ארז/ראובן קסטרו
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ראובן קסטרו
ערן זהבי/ראובן קסטרו

פרומו לסדרה "שחר אדום" של yes

פרומו לסדרה "שחר אדום" של yes העוסקת בשבעה באוקטובר בהשתתפות יובל סמו ויעל אבקסיס/סטילס: רמי קצב, וידאו: yes

עוד יעלו בעונת השידורים הקרובה: "קוגל" - סדרת הבת של שטיסל בכיכובם של ששון גבאי ומילי אביטל, עליה פורסם לראשונה בוואלה תרבות. הסדרה מספרת על נוחעם וליבי, אב ובת, המתגוררים בשכונה חרדית בבלגיה לפני עלייתם לישראל; "תחריר" - דרמת מתח אודות המצור על שגרירות ישראל בקהיר בשנת 2011 בכיכובם של יעל אלקנה ומאור שוויצר; "NOGA" - סרט תיעודי העוקב באופן אינטימי אחר המסע הדרמטי של כוכבת האינדי-פופ הישראלית, נגה ארז; "דגן: המלחמה האחרונה"- על ערש דווי, מביא איש הצללים וראש המוסד לשעבר מאיר דגן את סיפורו, ומצלצל בפעמוני האזהרה; "האחיות המוצלחות שלי 4: ספיישל הודו" - עונה נוספת לסדרה בבימויו של גורי אלפי ובכיכובן של נלי תגר ועדי חבשוש; "זהבי" - סדרה תיעודית העוקבת אחר הכדורגלן ערן זהבי, שמתחיל לחשב את סוף המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully