וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו לזהות היום את אליל הפופ משנות ה-90?

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 0:12

חבריו ללהקת טייק דאת מופיעים יחד עד היום, אך הוא החליט לפרוש ממש לפני עשור כדי ליהנות מחיים שלווים, כשהשווי הנקי המוערך שלו מימיו בלהקה מוערך ב-24 מיליון פאונד. כבר מבינים במי מדובר?

רובי ויליאמס בפארק הירקון/צילום: ניר יהב

הוא היה אחד מכוכבי הפופ הגדולים של שנות ה-90, או ליתר דיוק חלק מלהקת בנים בריטית שהייתה המצליחה ביותר במחצית הראשונה של אותו עשור. הוא המשיך להופיע עם הלהקה בקאמבק שעשו ב-2005 אך החליט לפרוש ממנה בספטמבר 2014, ממש לפני עשור, לטובת חיים רגועים יותר הרחק מאור הזרקורים. כמו בכל להקה, אחד מחבריה מאוד מפורסם והצליח גם בקריירת סולו. אתם כבר פחות או יותר מבינים על מי אנחנו מדברים, נכון?

אז כן, הלהקה המדוברת היא טייק דאת' וחבר הלהקה שפרש והיום כמעט בלתי ניתן לזיהוי הוא ג'ייסון אורנג', שתועד בשבוע שעבר נהנה מבילוי רגוע ברחובות לונדון. הכוכב לשעבר בן ה-54 נצפה עם שיער אפור וזיפים, לוק ששונה לגמרי מהדימוי המגולח למשעי שהפגין בימי הזוהר של להקת הפופ שלו. הוא צולם מטייל בלבוש קז'ואל בסנט ג'ונס ווד, לונדון, נהנה ממשקה במסעדה יוקרתית ומרים דוח חניה שקיבל על חניית המרצדס הקלאסית שלו במקום אסור.

ככה אנחנו זוכרים אותו

חבר להקת טייק דאת' ג'ייסון אורנג' בשנת 1991. Brian Rasic/, GettyImages
חבר להקת טייק ד'את ג'ייסון אורנג' בשנת 1991/GettyImages, Brian Rasic/

והנה הוא עם הלהקה:

להקת הבנים הבריטית Take That, לונדון, 1991. משמאל לימין: גארי בארלו, מארק אוון, הווארד דונלד, ג'ייסון אורנג' ורובי וויליאמס.. Michael Putland, GettyImages
להקת הבנים הבריטית Take That, לונדון, 1991. משמאל לימין: גארי בארלו, מארק אוון, הווארד דונלד, ג'ייסון אורנג' ורובי וויליאמס/GettyImages, Michael Putland

והנה הוא היום

ג'ייסון זכה לתהילה עולמית לצד חבריו ללהקה - גארי בארלו, מארק אואן, הווארד דונלד וכמובן רובי וויליאמס ההורס. הלהקה הסתערה על המצעדים בשנות ה-90, הוציאה שלושה אלבומים עד שהודיעה על פירוק ב-1996.

כמעט עשור לאחר מכן, ב-2005, הלהקה התאחדה, יצאה לסיבובי הופעות והקליטה מספר אלבומים נוספים. ב-2014, רגע אחרי שרובי הודיע על פרישתו בשנית, גם ג'ייסון החליט שהגיע הזמן לחיות חיים שקטים יותר והודיע על פרישה: "בישיבת הלהקה בשבוע שעבר אישרתי למארק, גארי והווארד שאינני מעוניין להתחייב להקליט ולקדם אלבום חדש עם הלהקה. בסוף סיבוב ההופעות האחרון, התחלתי לתהות אם זה אולי הזמן הנכון עבורי לא להמשיך עם טייק ד'את. לא היו מחלוקות, רק החלטה מצדי שאני לא רוצה לעשות את זה יותר". שלושת חברי הלהקה הנותרים ממשיכים להופיע עד היום.

עוד בנושא:
כוכב "שני גברים וחצי" בלתי ניתן לזיהוי: "תפסיקו לצפות בסדרה. זו זוהמה"

לאן נעלמו כוכבי "שולחן לחמישה"? ככה הם נראים היום

ג'ייסון הוכיח עם הזמן שלא הייתה לו כוונה לצאת לקריירת סולו אלא פשוט להתרחק לחלוטין מתעשיית הבידור. עם הון כמו שיש לו, אפשר להבין גם למה: השווי הנקי המוערך מהרווחים של הלהקה, על פי הערכות, עומד על 24 מיליון ליש"ט (כ-121 מיליון שקל). עם כל כך הרבה כסף בחשבון הבנק, למה להמשיך לעבוד?

ככה נראים שאר חברי הלהקה היום:

גארי בארלו

מארק אואן

הווארד דונלד

ורובי ווילימאס

עם זאת, תמיד צצו ספקולציות הנוגעות לסיבה האמיתית בגללה ג'ייסון החליט לעזוב את הלהקה. מארק אואן אמר ל-Times בשנה שעברה שזו פשוט הייתה ההחלטה הטובה ביותר עבור ג'ייסון: "אני חושב שג'ייסון הרגיש שהוא לא רוצה לעשות את זה יותר, אבל אני לא מתכוון לדבר בשמו. הוא יכול לדבר בשם עצמו. לאחרונה ניסינו להבין מיהו מספר הבדיחות הטוב ביותר בלהקה ונזכרנו איך ג'ייסון תמיד צחק לפני שהגיע לפאנץ' ליין".

הווארד דונלד נשאל על ג'ייסון ב-2018 והודה שהקשר שלו עם חברי הלהקה נותק לגמרי. הוא אמר ל- Mirror בזמנו: "ג'ייסון נעלם. הוא לא מקבל מיילים, שיחות טלפון או דברים כאלה. אני מאחל לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully