וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנוני אצטדיונים הם כמו חטאים קטנים. אנחנו שומעים אותם, מתחלחלים בראש מהמניפולציות השקופות והזולות שלהם, ולא מסוגלים להתנגד אליהם עם הלב. המנון אצטדיונים מושלם הוא זה שסוחף אותך איתו, גורם לכל אחד מעשרות אלפי הצופים בקהל להרגיש מאוחד עם אלו שלצדו ולכולם ביחד להרגיש שהם חלק מהמופע. אם המנון אצטדיונים תופס אותך ברגע הנכון, אתה שואג אותו כמו אריה. אם הוא תופס אותך ברגע הלא נכון, אתה עוד עלול לבכות כמו ילדה קטנה. רבים וטובים לא שרדו את שלבי הניפויים האכזרי בראשות צוות שופטים קפדן. הקריטריונים היו מדויקים וברורים – לטורניר לא נכנסים השירים הכי טובים, אלא הכי סוחפים, הכי בומבסטיים, הכי פומפוזיים והכי גרנדיוזיים. השירים שאף הופעה באצטדיון אינה שלמה בלעדיהם.

המנוני אצטדיונים הם כמו חטאים קטנים. אנחנו שומעים אותם, מתחלחלים בראש מהמניפולציות השקופות והזולות שלהם, ולא מסוגלים להתנגד אליהם עם הלב. המנון אצטדיונים מושלם הוא זה שסוחף אותך איתו, גורם לכל אחד מעשרות אלפי הצופים בקהל להרגיש מאוחד עם אלו שלצדו ולכולם ביחד להרגיש שהם חלק מהמופע. אם המנון אצטדיונים תופס אותך ברגע הנכון, אתה שואג אותו כמו אריה. אם הוא תופס אותך ברגע הלא נכון, אתה עוד עלול לבכות כמו ילדה קטנה.

רבים וטובים לא שרדו את שלבי הניפויים האכזרי בראשות צוות שופטים קפדן. הקריטריונים היו מדויקים וברורים – לטורניר לא נכנסים השירים הכי טובים, אלא הכי סוחפים, הכי בומבסטיים, הכי פומפוזיים והכי גרנדיוזיים. השירים שאף הופעה באצטדיון אינה שלמה בלעדיהם.

• הוצאו מהתחרות – קווין

היות וקווין היא להקה שאין לה שיר אחד שהוא אינו המנון אצטדיונים – כולם מזעזעים, אגב – הוחלט לפסול אותה מראש ולהעניק לה פרס על מפעל חיים אותו היא תוכל לתרום לצדקה על פי בחירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully