וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה בראבא על האוסקר: "אנחנו כבר זכינו"

יוני פרוים

23.2.2012 / 9:19

3 ימים לאוסקר: ערב המראתו לטקס, כוכב "הערת שוליים" ביקש להעביר מסר לאירנים והישראלים: "להשאיר את הסכסוך בתוך המשפחה". ויש גם מתנה מוואלה! תרבות - צפו

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: עינב שיף)

כשהוא המום מאינטנסיביות הסיקור התקשורתי סביבו, המריא אמש (רביעי) שלמה בראבא ללוס אנג'לס, שם ישתתף בטקס האוסקר שייערך ביום ראשון. בראבא, כוכב "הערת שוליים" המתמודד על פרס הסרט הזר בטקס, המריא עם משה אדרי, שהפיץ את הסרט יחד עם אחיו ליאון במסגרת חברת יונייטד קינג ועם אשתו של אדרי, פנינה, מנכ"לית חברת NMC. רגע לפני ההמראה העניק בראבא ראיון קצר, בו בעיקר ניסה לומר שלא מדובר בתחרות בין ישראל לאירן, המיוצגת בטקס על ידי הסרט "פרידה". בהזדמנות זו, העניקה וואלה! תרבות לבראבא את חולצת "כולנו פילולוגים", חולצת התמיכה של מערכת וואלה! תרבות ב"הערת שוליים" המצוין בדרך לאוסקר.

אוסקר 2012 ייערך ביום ראשון הקרוב בתיאטרון קודאק בלוס אנג'לס. ההכרזה על הזוכה בפרס הסרט הזר צפויה להיות בשעה 4 לפנות בוקר שעון ישראל. לפני הטקס מצפה למשלחת הישראלית, הכוללת את הבמאי יוסף סידר, השחקנים בראבא וליאור אשכנזי, המפיק דוד מנדיל, המפיצים משה ולאון אדרי ועוד, סדרת אירועים עם האקדמיה, עם חברת סוני המפיצה את הסרט בארה"ב ובנציגויות הישראליות השונות בעיר.

יוסף סידר בראיון לוואלה! תרבות: "אני לא רואה בעצמי שליח"
אוסקר 2012: עלילות יוסף סידר בלוס אנג'לס
אוסקר 2012: איך הסרטים שמתמודדים מול "הערת שוליים"?
"הערת שוליים": איך כמעט וקברנו את הסרט
"הערת שוליים": האקדמאים חושפים את האמת על הסרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully