וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחים ודרקונים: אלו הן סדרות השנה של גולשי וואלה! תרבות

18.12.2016 / 6:29

סקר הסדרות הגדול של 2016 זכה לאלפי הצבעות בסוף השבוע האחרון. כשהתפזר העשן התגלו קווים מקבילים מפתיעים למצעד שלנו, וגם הדחות כואבות לתחתית הרשימה

יח"צ - חד פעמי

במשך שבוע שלם הגבתם לבחירות שלנו לסדרות השנה, תבעתם את עלבון הסדרות האהובות עליכם ודרשתם צדק חברתי. בסופ"ש החולף ניתנה לכם ההזדמנות הזאת בדיוק במסגרת סקר הסדרות הגדול של וואלה! תרבות. וכעת, לאחר שקלול הקולות הסופי בהחלט הגיע הזמן לסקור את התוצאות.

נתחיל בחדשות הטובות (מבחינתנו לפחות): שתי סדרות שהופיעו בעשירייה המוביל שלנו מצאו את דרכן גם לצמרת הדירוג שלכם. מדובר ב"ווסטוורלד" שהגיעה למקום השני (רביעית אצלנו) וב"סמוך על סול", סדרת השנה שלנו, שהגיעה למקום ה-8 שלכם. "Stranger Things" (חמישית אצלנו) דורגה עשירית כמעט לאורך כל הדרך, אבל מהפך של ארבע קולות גרם לה לאבד את מקומה לטובת "האנטומיה של גריי". ככה זה, לא תמיד הילדים החמודים מנצחים. אנחנו כבר לא באייטיז.

סמוך על סול, עונה 2 פרק 10. AMC,
חזקה גם אצלכם. "סמוך על סול"/AMC

כמו בכל מערכות היחסים הטובות ביותר, ניכרו כמובן גם אי הסכמות. "האמריקנים" (המקום השני שלנו) התדרדרה אצלכם למקום ה-32. גורלה של "הכתר" (שלישית אצלנו) היה אכזרי עוד יותר, כשהדרמה התקופתית של נטפליקס צונחת עד למקום ה-66. מצד שני ההישג שלה עוד נראה מכובד לעומת "Making a Murderer", שזכתה למעט מאוד אהבה מצדכם וגירדה את תחתית הרשימה במקום ה-87.

"משחקי הכס", שנעלה את העשירייה השלישית שלנו, שייטה בקלות לראש המצעד שלכם, כשלצידה "נרקוס" (29 אצלנו) שהתברגה למקום השלישי שלכם. גם "ליל האירוע" (26 אצלנו) קיבלה הרבה אהבה מכם ואת המקום ה-9 הכללי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאף אחד לא יתעסק איתה. "משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה למדנו? בעיקר שכוחם של מותגים טלוויזיוניים חזקים, כמו "משחקי הכס", "בית הקלפים" ו"המתים המהלכים" ו"המפץ הגדול", ממשיך לתת את הטון גם בעידן שבו השפע הטלוויזיוני מציע לנו יותר מ-500 אלטרנטיבות רק בשנה החולפת.

למדנו גם שפנינות מבקרים כמו "בוג'אק הורסמן", "ברוד סיטי" ו-"Fleabag" עדיין רחוקות מלייצר חותם משמעותי במיינסטרים, ואנחנו מתחייבים להמשיך לנסות ולגרום לכם להכיר אותן ואת ממשיכות דרכן בהמשך הדרך.

לפחות על דבר אחד אין ויכוח ביניכם לבינינו: "ויניל" היתה סדרה רעה במיוחד, ובזמנים כאלו של קיטוב ומחלוקת, זה לא עניין של מה בכך. היה לנו כיף לסקור אתכם את השנה הטלוויזיונית האחרונה, מקווים שהצלחנו לפחות לחדש לכם לגבי סדרה אחת או שתיים.

fleabag.
תנו לה צ'אנס, אולי תתאהבו. "Fleabag"

העשירייה הראשונה שלכם

1. "משחקי הכס" - 2,700 קולות.
2. "ווסטוורלד" - 2,000 קולות.
3. "נרקוס" - 1,100 קולות.
4. "המתים המהלכים" - 1,000 קולות.
5. "המפץ הגדול" - 974 קולות.
6. "בית הקלפים" - 929 קולות.
7. "הוויקינגים" - 874 קולות.
8. "סמוך על סול" - 864 קולות.
9. "ליל האירוע" - 775 קולות.
10."האנטומיה של גריי" - 734 קולות.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully