וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פארגו" עונה 3 פרק 10: סיפור אהבה

23.6.2017 / 6:40

אם הפרק העשירי של העונה השלישית היה אכן האחרון בתולדות "פארגו", הוא היווה סיכום נפלא לכל המסרים והשאלות שביקשה להעמיד, כמו גם לעיצוב הפנטסטי שלה, האלימות הרנדומלית והגרפית והדמויות שמתעקשות לחפש את הטוב. בלוג "פארגו" סוגר עונה

פארגו עונה 3 פרק 10. HOT,
איך מתמודדים עם עולם שיצא משליטה?/HOT

"העתיד בהיר, זה העבר שאינו צפוי".

seperator

1. בימים שבהם ברית המועצות הייתה עדיין אחת משתי המעצמות הגדולות בעולם, כשכוחו של המשטר לשלוט במודעות של נתיניו היה עדיין בשיאו, נהגו אזרחי המדינה להתבדח בינם לבין עצמם על אסטרטגיית התעמולה הסובייטית - זו שמוחקת כל זכר לכישלונות ואסונות העבר, ומקדמת את העתיד הוורוד שממתין בפתח. הציטוט שמסכם את השכתוב האובססיבי הזה של העבר הוא אחד היסודות שעליהם בנויה "פארגו" מתחילת דרכה.

כשווארגה מציג את הציטוט הזה בפני גלוריה בסצנת הסיום הנפלאה של העונה השלישית (וכפי שזה נראה כרגע, גם של הסדרה כולה), הוא עובר בקפידה בין כל קצוותיה, אבל גם בין אלה של העונות הקודמות. כמעט כל הדמויות של "פארגו" לדורותיה ברחו מעברן: חלקן חזרו ממלחמות טראומטיות, חלקן ברחו ממעשים נוראים, חלקן ממשברים אישיים, חלקן מכישלונות ששינו את חייהם, לכמה מהן בכלל לא היה עבר שנגלה בפנינו. המבט תמיד הופנה קדימה בניסיון להמציא את עצמן מחדש, לרוב תוך כדי טשטוש העבר. אניס סטאסי עשה את זה עם זהות בדויה של סופר, פגי ואד בלומקוויסט על ידי מטחנת בשר, לסטר נייגארד על ידי הטמטום של המערכת.

פארגו עונה 3 פרק 10. HOT,
גלוריה והשוטרת לופז רדפו אחרי העבר שמתעקש לטשטש את עצמו/HOT
  • עוד באותו נושא:
  • פארגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully