וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה עיכבה את כל הסדרות, אבל מתי הן יחזרו?

עודכן לאחרונה: 23.8.2020 / 19:56

נקבע מועד לצילומי העונה האחרונה של "אוזרק", "אופוריה" רוצה לצלם פרק ביניים, מחלוקת על הסט של "הרופא הטוב" עיכבה עוד יותר את חזרתה, ויוצרי "דברים מוזרים" ניצלו את הפגרה כדי להגיע לגילוי חשוב. זה מה שקורה עם הסדרות בחו"ל - כתבה מתעדכנת

טריילר העונה הרביעית של "פארגו"/FX

עדכון 4: נוספו אוזרק, For All Mankind.

עדכון 3: הרופא הטוב, על טבעי, המכשף. נוספו NCIS, The Conners ו-NCIS לוס אנג'לס.

עדכון 2: פארגו, יורשים.

עדכון 1: נוספו המנדלורי, גברת מייזל המופלאה, הרופא הטוב, אופוריה, יורשים, בארי.

חודש ספטמבר הוא בדרך כלל זה שבו עונת הסתיו הטלוויזיונית מושקת עם עשרות סדרות חדשות או חוזרות שעולות על מסכי רשתות הברודקאסט בארצות הברית, וגם בערוצי הכבלים ושירותי הסטרימינג, חלקן בצמוד גם אצלנו. אז מה קורה עם זה השנה, לנוכח העובדה שההפקות נעצרו בשל הקורונה? יש כאלה שצילומיהן הושלמו עוד לפני שהמגפה התפשטה בעולם, ואז שידורן נדחה כדי שיישאר משהו לחודשים השחונים, דוגמת הסדרות החדשות "The Undoing" של HBO או "Filthy Rich" ו"-NeXt" של רשת פוקס.

אבל כאלה יש רק מעטות. רוב רובן של הסדרות יתעכבו בדרכן אל המסך. חלקן הגדול כבר נכתבו באמצעות חדר כותבים בשיחות וידאו, ומחכות כעת לחזור לצילומים. יוצאות מן הכלל הן אופרות הסבון, שצילומיהן התחדשו ביולי, בהן "היפים והאמיצים", "צעירים חסרי מנוח" ו"ימי חיינו". לכולן יש הגבלות מחמירות של עטיית מסכות, מספר אנשים מצומצם על הסט וכיו"ב. כמו כן עורכות ההפקות מספר פעמים בשבוע בדיקות קורונה לכל השחקנים, חברי הצוות והאנשים הקרובים להם. זה מה שצפוי לקרות גם בכל שאר ההפקות ההוליוודיות.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
גם אילבן לא תנצח את הקורונה. "דברים מוזרים"/נטפליקס

הפקות יכולות להתחדש רק באזורים שבהם הקורונה נמצאת בשליטה. אזורים נגועים כמו קליפורניה (בה מצטלמות בין היתר "האנטומיה של גריי", "תחנה 19", "ברוקלין תשע תשע", "Glow", "אמת או חובה", "בוש", "קוברה קאי", "ילדות טובות", "לוציפר", "סופרגירל", "את", "ווסטוורלד", "NCIS", "NCIS לוס אנג'לס", "חיל החלל", "פיקארד") וג'ורג'יה ("דברים מוזרים", "המתים המהלכים", "אטלנטה", "הפלקון וחייל החורף", "וונדה-ויז'ן", "אוזרק", "ברק שחור", "סטארגירל", "גרינליף", "מקגיוור", "איך לגדל גיבור-על") ממשיכים להערים בעיות על הסדרות שמצטלמות בשטחם, אף שחלקן כבר חוזרות לצילומים במשנה זהירות. בניו יורק, שיקגו, וונקובר, טורונטו, בריטניה, ניו זילנד (באחרונה מצטלמות שתיים מהסדרות החדשות הכי מדוברות - "שר הטבעות" של אמזון פריים וידאו ו"קאובוי ביבופ" של נטפליקס), צ'כיה ומקומות נוספים, העניינים כבר מתחילים יותר להתניע.

מלבד אלה, סדרות האנימציה, שהעבודה עליהן לא דורשת התאגדויות, צפויות לחזור כרגיל. ב-27 בספטמבר יחזרו בארצות הברית עונות חדשות של "סאות' פארק" (בסמוך גם ב-HOT), "משפחת סימפסון", "איש משפחה" (שתיהן בסמוך גם ב-yes) ו"הבורגרים של בוב", אל נטפליקס יגיעו "פה גדול", "ארצ'ר" וכו'.

בהוליווד נערכים להחזיר את רוב ההפקות לפעולה לכל המאוחר בספטמבר הקרוב, אבל גורלן של לא מעט סדרות ספציפיות כבר ידוע. כל זה כמובן תלוי בהתפתחות התחלואה בכל מוקדי הצילומים, ואין ספק שהכל מועד לבלת"מים יותר מאי פעם. בינתיים, הנה רשימה (בסדר אלפאביתי) של סדרות אמריקאיות ובריטיות שפורסם הלו"ז המתוכנן שלהן.

עוד בוואלה!

פשעים אמיתיים, עולמות מתנגשים ושקרי נעורים: סקירת סדרות חדשות

לכתבה המלאה
משפחת סימפסון חזתה את נגיף הקורונה?. FOX, צילום מסך
הומר מתמודד אבל יחזור. "משפחת סימפסון"/צילום מסך, FOX

For All Mankind (אפל טיוי פלוס)
הדרמה התקופתית האלטרנטיבית נאלצה לקטוע את צילומי העונה השנייה בחודש מרץ האחרון. באמצע אוגוסט היא חזרה כדי להשלים את צמד הפרקים האחרונים.

(The Conners (ABC
סדרת הבת של "רוזאן", שהיא כרגע הקומדיה המצליחה ביותר של רשת ABC, החלה את ההיערכות שלה בשבוע של ה-16 באוגוסט וצפויה לחזור לצילומים במהלכו, בלי קהל באולפן. הקורונה עצמה צפויה להיות חלק מהסיפור.

The Falcon and the Winter Soldier (דיסני פלוס)
הסדרה שאמורה הייתה להיות להיט הקיץ הגדול של דיסני פלוס צפויה לחדש את צילומיה בצ'כיה בסוף אוגוסט או תחילת ספטמבר. כל שנדרש לה הוא תשעה ימי צילומים (ואז חודשים של עריכה, אפקטים וכו').

The Mandalorian (דיסני פלוס)
צילומי העונה השנייה של סדרת "מלחמת הכוכבים" כבר הושלמו, ועל פי השמועות היא צפויה להגיע למסך באוקטובר הקרוב.

NCIS + NCIS לוס אנג'לס (בישראל ב-HOT)
סדרות הפשע של CBS צפויות לחזור לצילומיהן בלוס אנג'לס ב-3 בספטמבר (לסדרת הבת) ו-9 בספטמבר (לסדרה האם). עוד לא ידוע מה קורה עם הספין האוף השני, "NCIS ניו אורלינס".

SWAT (בישראל ב-yes ו-HOT)
סדרת הברודקאסט האמריקאית הראשונה שחזרה לצילומים. זה קרה ביום שלישי השבוע, מה שאומר שעוד מספר שבועות היא צפויה לחזור לשידור, ובהמשך גם כאן בישראל.

אוזרק
צילומי העונה הרביעית והאחרונה אמורים להתחיל ב-9 בנובמבר.

אופוריה (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
העונה השנייה בעיבוד של HBO לדרמת הנעורים הישראלית הושהתה אף היא בגלל המגפה. בריאיון לאחרונה אמרה זנדאיה שהעונה השנייה כבר כתובה בשלמותה ושהיא יפהפיה, אבל מחכים עד שיהיה בטוח יותר לצלם. באותו ריאיון סיפרה הכוכבת, שמועמדת על תפקידה בסדרה לאמי, כי יש רעיון לצלם כמה פרקים שיגשרו בין העונות ולא יהיו בהכרח חלק מהעונה השנייה. מדברים על חזרה להפקה בחודשים הקרובים.

בית הנייר עונה 4. נטפליקס,
איפה הריחוק החברתי? "בית הנייר"/נטפליקס

בארי (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
הקומדיה של ביל היידר ב-HBO אמורה הייתה להתחיל צילומים באפריל האחרון. בריאיון עם סטיבן רוט, שמגלם בסדרה את פיוקס, בחודש יוני, אמר השחקן שאולי לא יחזרו לצלם עד ינואר 2021, אבל סיכוי טוב שענקית הכבלים מנסה לעשות את זה מוקדם יותר.

בית הנייר (נטפליקס)
צילומי העונה החמישית והאחרונה החלו לאחרונה בדנמרק, ומשם צפויים לעבור לספרד ופורטוגל. גם בלי עיכובים מיותרים מדובר בכשבעה חודשי צילומים, כך שלכל המוקדם אפשר לצפות לה באביב 2021.

ברוקלין תשע תשע (בישראל ב-HOT)
הכותבים נאלצו לשכתב את תסריטי העונה כדי להכניס לסיפור את הקורונה ואת המחאה נגד המשטרה. כרגע לא ברור מתי תוכל להתחיל לצלם.

בשירות החוק (Line of Duty; בישראל בנטפליקס, ובכאן 11 תחת השם "שחיתות")
בחודש מרץ הופסקו צילומי העונה השישית אחרי ארבעה שבועות. היוצר ג'ד מרקוריו אומר שהצילומים יתחדשו "בקרוב" ושהם חייבים לסיים לצלם עד חג המולד השנה אם הם רוצים שהעונה תשודר ב-2021, והם אכן רוצים.

גברת מייזל המופלאה (אמזון פריים וידאו)
בחודש שעבר קיוו היוצרים להתחיל לצלם את העונה הרביעית במהלך אוגוסט בניו יורק.

דברים מוזרים (נטפליקס)
צילומי העונה הרביעית של סדרת הלהיט הופסקו בחודש מרץ, ולפי שעה ההפקה מתכננת לחזור בספטמבר. בתוך כך מתברר כי העונה הרביעית של "דברים מוזרים" לא תהיה האחרונה ככלות הכל. בריאיון להוליווד ריפורטר אמרו האחים דאפר, יוצרי הסדרה: "אנחנו יודעים מהו הסוף ומתי הוא. הקורונה נתנה לנו זמן להסתכל קדימה, להבין מה הכי טוב לסדרה. כשהתחלנו להבין את זה, זה נתן לנו מושג יותר טוב בנוגע לכמה זמן נצטרך כדי לספר את הסיפור הזה".

הגולדברגים (בישראל ב-yes)
צילומי העונה החדשה אמורים להתחיל בסוף אוגוסט.

הכתר (נטפליקס)
הפרקים האחרונים של העונה הרביעית צולמו על אף שהמגפה כבר השתוללה באנגליה בחודש מרץ האחרון, כך שהיא תגיע כמתוכנן בחודשים הקרובים. עם זאת, העונה החמישית לא תגיע לפני 2022, בדומה למה שהיה בפעם הקודמת שהתחלף כל הקאסט.

הכתר עונה 3, אוליביה קולמן. דז ווילי/נטפליקס,
המלכה תשוב ואז תתעכב. "הכתר"/דז ווילי/נטפליקס

המכשף (The Witcher; נטפליקס)
העונה השנייה חידשה את צילומיה ב-12 באוגוסט בבריטניה. אם לא יהיו תקלות היא צפויה להימשך עד פברואר, ואחרי כן להיכנס לתהליך פוסט-הפקה ארוך של עריכה ואפקטים, כך שאפשר לצפות לה ככל הנראה בחלק האחרון של 2021.

המתים המהלכים (בישראל ב-yes)
אימת המתים המהלכים (בישראל באמזון פריים וידאו)
אוקטובר הקרוב יסמן את הפעם הראשונה שבה לא תשודר עונה חדשה של "המתים המהלכים" מאז שהחלה הסדרה. כן ישודר בו - ב-4 באוקטובר, אם לחדד - פרק סיום העונה העשירית, שאף יחזיר אליו את לורן כהן שעזבה במהלך העונה התשיעית. רק באותו חודש יחלו בג'ורג'יה צילומי העונה ה-11, בהנחה שהכל יהיה כשורה. באשר לסדרת הבת, צילומי החלק השני של העונה השישית צפויים להתחיל בסוף אוגוסט בטקסס, על מנת שתגיע למסך ב-12 באפריל 2021.

הפלאש (בישראל בנטפליקס)
ההפקה מכוונת להתחיל את צילומי העונה החדשה בסוף אוגוסט.

הרופא הטוב (בישראל ב-HOT)
"הרופא הטוב" מצולמת בוונקובר, קנדה, באזור שבו התחלואה מקורונה הייתה נמוכה במיוחד. על פי חוקי איגוד השחקנים האמריקאי, על כל הצוות, כולל השחקנים בזמן שהם לא מול המצלמה, לעטות מסכות. על כולם גם לעבור שלוש בדיקות קורונה בשבוע, תהליך לא נעים במיוחד. ומאחר שהמעבדות פרטיות מטעם האולפנים המפיקים - מדובר גם בחדירה לפרטיות.

האיגוד שמייצג את השכירים המקומיים, שאינם קשורים לאיגוד האמריקאי, התנגד לכללים האלה בהתחשב באחוזי התחלואה הנמוכים בוונקובר. הסדרה אמורה הייתה להתחיל לצלם בשבוע של ה-10 באוגוסט, אבל חילוקי הדעות האלה עיכבו את ההכנות וכל הצוות הקנדי פוטר. אלא שמאז חלה עלייה במקרי הקורונה באזור, מה שהביא את האיגוד המקומי להתפשר על עמדותיו, ולהגיע להסכמות שיגנו גם על הפרטיות של אנשיו. המחלוקת בין הצדדים נפתרה והסדרה צפויה להחזיר את המפוטרים ולהתחיל את צילומיה בסוף אוגוסט.

הרשימה השחורה (בישראל ב-yes, סלקום tv ונטפליקס)
צילומי העונה החדשה אמורים להתחיל בסוף אוגוסט.

וינונה ארפ (בישראל בנטפליקס)
סדרת הקאלט חזרה לאחרונה לעונה רביעית כמעט שנתיים אחרי הקודמת, אבל רק עם ששה פרקים. ההפקה נאלצה לעצור כשפרצה המגפה, וצילומי ששת הפרקים הנוספים החלו לאחרונה, כך שאפשר לצפות להם בסוף השנה או תחילת 2021.

חומריו האפלים (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
העונה השנייה בסדרת הפנטזיה של ה-BBC ו-HBO נאלצה גם היא להפסיק את צילומיה בחודש מרץ, אבל הקורבן היה הפרק האחרון של העונה, שעומד בפני עצמו ולא משפיע על כלל העלילה. אי לכך ישודרו שבעה פרקים, שצפויים להגיע בהמשך השנה.

קיליאן מרפי, כנופיית ברמינגהם, פיקי בליינדרז. BBC,
בתקווה תחזור לפני 2022. "פיקי בליינדרז"/BBC

חינוך מיני (נטפליקס)
צילומי העונה השלישית של דרמת הנעורים הקומית אמורה הייתה להתחיל בחודש מאי, אך נדחתה וצפויה להתחיל בסוף אוגוסט בדרום וויילס, אם לא יהיו שיבושים. בהתחשב באופיה שטוף השמש של הסדרה, חודשי הקיץ קריטיים להפקתה.

יורשים (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
העונה אמורה הייתה להתחיל להצטלם באפריל. השבוע אמר היוצר ג'סי ארמסטרונג שאולי הצילומים יחלו לפני חג המולד 2020. אולי.

מחזור כישור הזמן (The Wheel of Time; אמזון פריים וידאו)
סדרת הפנטזיה המיוחלת החלה את צילומיה בצ'כיה בספטמבר 2019 ואמורה הייתה לסיים בחודש מאי השנה, מה שכמובן לא הסתייע. ההפקה אמורה לחזור בימים אלה ממש כדי לסיים את מה שנדרש.

מיליון דברים קטנים (בישראל ב-yes)
ההפקה מכוונת להתחיל את צילומי העונה החדשה בוונקובר בסוף אוגוסט.

מכושפות: הדור החדש (בישראל ב-yes)
ההפקה מכוונת להתחיל את צילומי העונה החדשה בוונקובר בסוף אוגוסט.

נערות דרי (בישראל בנטפליקס)
העונה השלישית של הקומדיה הבריטית/אירית הנפלאה אמורה הייתה להצטלם הקיץ, מה שלא קרה בינתיים. כרגע לא ידוע מה הצפי.

פארגו עונה 4, כריס רוק. FX, צילום מסך
התעכבה אבל בקרוב צפויה להגיע. "פארגו" עונה 4/צילום מסך, FX

סאטרדיי נייט לייב (בישראל ב-yes)
התכניות האחרונות של העונה ה-45, שהושפעה מהמגפה, צולמו מבתי הכוכבים. על פי הדיווחים, בעונה ה-46 שאמורה להתחיל בספטמבר מתכננת ההפקה לחזור לסטודיו, תוך יצירת מתחם בטוח שיאפשר זאת. אם המהלך אכן יסתייע זה כמובן יקרה בלי קהל באולפן, מה שישנה מאוד את אופי התכנית.

על טבעי
הסדרה אמורה הייתה להסתיים בחודש מאי האחרון, רק שני פרקים היו חסרים לה בטרם נאלצה להשעות את הצילומים. אלה התחדשו בקנדה באמצע אוגוסט. שבעת הפרקים שטרם שודרו, בכללם שני האחרונים, משובצים לשידור בארצות הברית החל מ-8 באוקטובר.

פארגו (בישראל ב-HOT)
העונה הרביעית אמורה הייתה לעלות בסוף אפריל, אבל הקורונה מנעה את צילומי הפרקים האחרונים שלה ועל כן היא נדחתה עד שאפשר יהיה להשלים אותם. תאריך השידור החדש נקבע כעת ל-27 בספטמבר, והצילומים צפויים להתחדש בסוף אוגוסט.

פיקי בליינדרז (כנופיית ברמינגהם; בישראל בנטפליקס)
בחודש מרץ הפסיק ה-BBC את הפקת העונה השישית. במאי הסדרה אנתוני ביירן אמר שהם מקווים להתחיל לצלם בסוף 2020 או תחילת 2021, צילומים שייארכו עד מאי או יוני, ואז עוד חצי שנה של עריכה. בקיצור, יש זמן.

קרניבל רואו (Carnival Row; אמזון פריים וידאו)
סדרת הפנטזיה בכיכובם של אורלנדו בלום וקארה דלאבין חוזרת אף היא לצ'כיה בימים אלה כדי לסיים את צילומי העונה השנייה.

ריברדייל (בישראל בנטפליקס)
מעוניינים להתחיל את צילומי העונה החדשה בסוף אוגוסט.

תוכנית הבוקר (אפל טיוי פלוס)
הכותבים נאלצו לשכתב את תסריטי העונה כדי להכניס את הקורונה לסיפור, כך שיידרש יותר זמן מהצפוי עד שהיא בכלל תוכל להתחיל את הצילומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully