וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": אחרי עשור של תיעוב, ג'קו אייזנברג נראה במצוקה אמיתית

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 10:27

עונת הקיץ של "האח הגדול" התחילה עם שלל דמויות שיעשו לנו את העונה מזוויות שונות. כולל מתמודד נטול סינון מ"המירוץ למיליון", אקס מתמודדת "2025" שבאה לתוכנית שאנשים צופים בה, אורן חזן אחד, וגם זוכה עונה קודמת של "האח", שאנחנו מפרגנים לו זכייה נוספת

פרומו "האח הגדול" עונת קיץ 2021/רשת 13

אוקיי, התחילה עונת הקיץ של "האח הגדול", שהיא במסווה עונת VIP. כאילו, לא בדיוק עונת VIP, כי אם עונת האנשים שהתחילו להיות מפורסמים והקריירה שלהם נתקעה ב"מפור", ולצידם כמה אנונימיים פלוס - שזה אנשים שהשם שלהם נשמע מוכר כי הם בני דודים של אנשים מפורסמים, נשואים לאנשים מפורסמים, או היו ב"המירוץ למיליון". ברוכים הבאים ל"האח גדול VIP" גרסת חיים בסרט, ולהלן הז'אנרים:

האח הגדול 2021. רשת 13, צילום מסך
נסתדר היטב. מאיה בצלאל (משמאל) ואור שפיץ, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

אקשן

קבלו את ציפי רומנו - דמות מעניינת שנראית קצת כאילו יצאה ממערבון פמיניסטי. מצד אחד בעלת משרד יחסי ציבור ואשת עסקים רצינית, ומצד שני אישה רכת לב עם בת זוג שהיא הציעה לה נישואים לפני שבועיים, ואחרי כמה שעות בלעדיה כבר דיברה על כמה שהיא מתגעגעת. זה מרתק דווקא כי אין לי מושג למי היא תתחבר, למרות שמתוקף תפקידה היא מכירה את כולם, אבל יהיה מעניין להבין מי היא באמת, כי כרגע כל מה שיש לי זה - לבנה זוהרים עם עבודה שווה ויותר כסף.

מאיה בצלאל עסיס גם הולכת להיות מעניינת, ובעיקר כיפית. קודם כל כי יש לה פה גדול והיא אוהבת להשתמש בו, דבר שני כי היא אישה אינטליגנטית וחדה, ודבר שלישי כי היא שמאלנית ממוצא מזרחי. וצמחונית. בצלאל היא אמא לשני ילדים, קרייריסטית שכבר שנים עובדת בתעשייה במגוון תפקידים, ונראה שזקוקה נואשות לחופשה קלה מהכל. היא נחתה בסלון של הבית די בסבבה, היא תצחק הרבה, תעשה בלגן, ונראה לי שבסך הכל נסתדר היטב.

עוד בוואלה!

תפוח מצהיב: "פיזיקל" מדשדשת במקום, "סיפורה של ליסי" צוללת לתהומות

לכתבה המלאה
האח הגדול 2021. רשת 13, צילום מסך
תתרגלו למבט הבוהה. עומר ברזני (מימין), "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

קומדיה

העונה יש לנו דמויות מעולות שהן אלה שהולכות לייצר את רוב הרגעים המצחיקים בבית. קוראים להן תמיר ורדי ועומר ברזני. רק בפרק הזה עומר הביא לנו את "אני מתאהב מהר כי אני חלש", "לא סתם בתורה התירו לגבר ארבע נשים", ואת "לבת שלה קוראים ללין" כי "אמא של אלין" נורא בלבל אותו. הוא בחור מקסים שהתפרסם ב"המירוץ למיליון", שם כיכב עם אחותו נטע, אחת הדמויות הקורעות שאי פעם שזפו את המסך, והוא לא נופל ממנה בהרבה. הבן אדם כל כך חסר מודעות לסביבתו, נינוח ובטוח בעצמו, שהוא לא חושש מאיך ייתפס בעיני אחרים, ופשוט אומר כל מה שעולה לו בראש בלי טיפת סינון. האיש בר המזל הזה ניחן בביטחון עצמי שלרוב אפשר למצוא רק אצל ילדים בני חמש, אז תתרגלו למבט הבוהה ושאלות הקיטבג, כי אתם עומדים להתאהב.

גם תמיר ורדי הוא יציאה מעולה. בניגוד לפעם האחרונה שבה ראינו אותו, עכשיו הוא הגיע בלי שלדים - הוא סוף סוף יצא מהארון בערך לפני שעה וחצי. למעשה, בגיל 42 מעולם לא הייתה לו זוגיות עם גבר, וחבל, כי בינינו, כולם בטוח ידעו שהוא גיי - בטח ההורים היו צריכים להעמיד פנים רציניות כשהוא יצא מולם מהארון הכי שקוף בעולם. זה סיפור עצוב, אבל יחד עם זאת, כל תנועה שלו מצחיקה. התגובות ההיסטריות, מחוות הידיים, ריצות האמוק, הצווחות, ההבעות. הכל.

האח הגדול 2021. רשת 13, צילום מסך
מחזיק מעצמו סופר שרמנטי. אייל ברקובר (משמאל), "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

טלנובלה

מירי כהן, אמא של אלין כהן, השפתיים והאיפור, גם היא החליטה לברך אותנו בנוכחותה. בינתיים זה לא נראה מבטיח, אני חייבת להודות. נאמרו הקלישאות הרגילות של: "בגיל חמישים הגיע הזמן שאעשה משהו רק בשביל עצמי, שיכירו אותי רק כמירי", שלא מבשרות על יכולות שיפוט, ניתוח או חשיבה מחוץ לקופסה, אבל מישהו צריך לבשל בבית הזה, נכון?

אייל ברקובר, שנסע לטיול אחרי צבא לפרו ובמקום שתיקרע לו המוצ'ילה וילקה באמבות, הוא לוהק שם לתוכנית ריאליטי והפך לאחד השמות החמים בביצה הפרואנית. כמובן שההצלחה עלתה לו לראש, ואחרי שיצא עם מיס פרו לשעבר, הסתבך עם שלטונות ההגירה וגורש מן המדינה. ומה עושה כוכב פרואני לשעבר בישראל? הולך ל"הישרדות". אנחנו לא יודעים עליו כלום חוץ מאשר שהוא מחזיק מעצמו סופר שרמנטי, שהוא אוהב בלונדיניות ולדבריו "מכור" לנשים. רומי גיאור, תיזהרי.

רומי גיאור היא בת דודתו של גיא גיאור ואקס כוכבת 2025 (שבאה לעשות תיקון קארמה בתוכנית שיש לה צופים) והיא דווקא חושבת שגבר שבא לריאליטי הוא שבור ודפוק, למרות שבחורות שהולכות לריאליטי בפעם השנייה זה הכי סבבה בעולם. היא קצת דרמה קווין, כמדומני. כשנכנסה לבית היא רעדה כל כך חזק עד שכוסות במטבח הסמוך נפלו מהמדפים. והתגובה שלה כשנבחרה לאחת מתוך ארבעת הדיירים שעוברים במסגרת משימה לבית המעופף? ובכן, ראיתי אנשים מעוטף עזה מתראיינים אחרי שהבית שלהם נהרס מטיל, שהיו היסטריים פחות.

האח הגדול 2021. רשת 13, צילום מסך
מבוהל, מפוחד ומצוקתי. ג'קו אייזנברג, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

תוכנית בוקר

בשלב זה אני אשכרה מחכה למקבץ הפרסומות שיגאל אותי. אבל לא. עכשיו מכניסים את רועי הספר שלא מקבל 'נשים פשוטות' למספרה שלו וחושב שביבי ושרה הם "זוג מקסים". הוא נשמע איש מלא ביטחון עצמי שלא אוהב לעשות ניים דרופינג בכלל. "קה פאסה יו פאסה" מקבל את פניו תמיר ורדי. שהתכוון כנראה ל"מי קאסה סו קאסה", אבל מי סופר.

שרית רוסו, או בשמה השני: "מי???" כי לאף אחד אין מושג מה הקטע של האישה הזאת שצצה משם מקום. שרית היא כלתו הטרייה של סטטיק, שהחליטה להקשיב ליחצנית שאמרה לה "תיכנסי לבית האח, כי אף אחד לא מכיר אותך ובעלך מפורסם רצח, חייבים קצת סימטריה". אשתו של סטטיק צריכה שיכירו אותה גם בזכות עצמה. אז היא פשטה את שלושת שמלות החתונה שלה, ארזה מזוודה ובאה לחפש את עצמה ב"האח הגדול". תמצא, תמצא. לא תמצא, לא תמצא. לפחות ניסתה.

האח הגדול 2021. רשת 13, צילום מסך
והפעם עם שיער של אלכסיס מ"שושלת". דנה רון, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

טרגדיה

יש לי הרגשה שטיטי איינאו הולכת לתת לנו כמה נושאים לדבר עליהם. לא הרבה אנחנו יודעים עליה מעבר לעובדה שהייתה מלכת היופי, נשארה דוגמנית, התחילה את הגל השני של הקורונה במסיבת יום ההולדת שלה ואז הפכה להומלסית. קורונה וזה, התבטלו לה כל העבודות, מסכנה. כמה מנחוס. נראה לי שנגלה עוד כמה פרטים מכמירי לב על החיים הכביכול זוהרים שלה.

ג'קו אייזנברג זכה ב"כוכב נולד" 4, ושבוע לאחר מכן נתן ריאיון שהוא מצטער עליו עד היום. לא רק שיצא נגד גיוס לצה"ל, כידוע אמירה שישראלים לא ממש נוטים להיות סלחנים כלפיה, אלא גם הכריז באותו ריאיון שבא לו להוריד לרמי קליינשטיין שתי סטירות. כן כן. לאיש שכתב את "תפוחים ותמרים". נשמע שהוא היה פעם בחור די משעשע, אבל אחרי עשור שבו חי את הנרטיב שבו כולם שונאים אותו ולעולם לא יסלחו לו, לא נותר מזה שום זכר. הוא מבוהל, מפוחד ומצוקתי, והיה משהו טראגי באיך שאמר: "באתי כדי לקבל הזדמנות, להרגיש שייכות, וכדי שאנשים יבינו שיש פה בן אדם".

גם דנה רון כאן, שוב, והפעם עם עיצוב שיער של אלכסיס מ"שושלת". שום דבר לא השתנה מאז הפעם האחרונה שראינו אותה. נראית אותו דבר, אישה מאד יפה, מאד מוחזקת, וכך גם האישיות. אבל תגידו, זה בטוח להביא אותה? היא לא תבעה את הפקת "האח הגדול"? ואם זכרוני אינו מטעני, היא גם פרשה אחרי שעתיים מ"הישרדות", נכון? אז לא הבנתי. יש כאן אישה לא מאד מעניינת שלא עשתה שום דבר מעניין מעולם חוץ מלהופיע בתוכניות ריאליטי כדי לקבל תוכניות בוקר, לפרוש מתוכניות ריאליטי, ולכעוס על תוכניות ריאליטי. אז אתם מזמינים אותה לעוד תוכנית ריאליטי? מה אתם, דפוקים? אם אורן חזן נכנס כדי לשנות את דעת הקהל, דנה רון נכנסת על תקן המובטלת שאין לה משהו יותר טוב לעשות, וכנראה מחפשת עם מי לריב.

האח הגדול 2021, אורן חזן. רשת 13, צילום מסך
בלי "גינונים". אורן חזן, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

אנימציה

אורן חזן. אם האיש הזה לא שייך לז'אנר האנימציה, אני לא יודעת מי כן. לא מאמינה שעוד פעם אני צריכה לראות אותו בפריים טיים. כמו ספחת האיש הזה מצליח בכל פעם לחזור איכשהו לשיח הציבורי, וגם לא משנה לו אם השיח טוב או רע, העיקר שהוא מתנהל בטלוויזיה. לטענתו אחת הסיבות שהוא כאן היא כדי שניווכח שהוא הולך לאותם שירותים כמו כל השאר ו"נזכה להכיר" אותו בלי חליפות ובלי גינונים. על איזה גינונים הוא מדבר בדיוק? סליחה, אבל גזענות זה לא גינון, ולקרוא לו דייר מרתק, גיא זוארץ, זה קצת מוגזם. הוא לא מרתק, הוא פשוט תמיד מסכים לבוא.

דמות אנימה נוספת שהגיעה אלינו היישר מן האינסטגרם היא אור שפיץ, האופה שחייה הם קאפקייק ורוד. כל מילה שנייה זה "או מיי גאד!" וכל תגובה שלישית זה "וואוויייי!", ואני כבר קצת מתגרדת. היא באה לאפות לנו עוגות כיפיות ולהיות המילניאלית הקלאסית שאחרי שתתחתן תפתח חשבון אינסטגרם שאותו תקדיש לאימהות שלה ולמוצרים שאפשר לפרסם שם, ובינתיים, חוששתני שהיא הולכת לעצבן אותנו עם הביגוד הוורוד, הצחוק המזויף וערימת המניירות הפקאציות שמביאות עצבים. מקווה שהיא תתקלף מהן מהר, כי חבל.

גם מר "התחת שלי במים" מכבד אותנו בנוכחותו העונה, הלא הוא ג'קי מנחם, האיש והחצי קלאץ', הלוחש לדגים, עם הקול הכי מאותגר קומתית שאי פעם שמעתי. אותו איש, רק נשוי, עם ילדה ובלי השיער. הוא טיפוס חיובי, עם הרגליים על הקרקע שזכה במיליון שקל ב"האח הגדול", ומה עשה? לא פתח בר תל אביבי מגניב, מסעדת שף, או מכון קעקועים כדי לזיין כמה שיותר. הוא פתח בית דפוס. איזו נשמה חמודה צריכה להיות לך בשביל לפתוח בית דפוס דווקא עכשיו, כשאף נפש חיה לא קוראת ספרים, אף אחד לא שולח מכתבים, וכל הטקסטים מגיעים בסמארטפון. וואלה, בא לי שייקח עוד מיליון, בטח יקנה ציוד חדש, כפרה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully