וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק אפרון בלתי ניתן לזיהוי בסרט על משפחת ואן אריק

בימים אלה מצטלם הסרט The Iron Claw שמגולל את סיפור חייהם הטראגי של האחים המתאבקים של משפחת ואן אריק. בחיים לא תנחשו איך השתנו שני השחקנים המוכרים שמגלמים את קארי וקווין

המתאבק קווין ואן אריק באולפן וואלה! NEWS מספר על הטרגדיות בחייו והקרב האחרון שלו/מערכת וואלה! News

אחים, שרירים, מכות, טרגדיה נוראית, נוסטלגיה ישראלית ובמאי סרטי אינדי - נשמע כמו שילוב מסקרן. בימים אלה מצטלם הסרט "The Iron Claw", שכבר מעורר עניין - בעיקר בשל השינוי הפיזי שעברו הכוכבים זאק אפרון וג'רמי אלן ווייט לקראת התפקיד. ההתרגשות גדלה עוד יותר כשהתברר שהסרט הוא סיפורם האמיתי והמצמרר של האחים המתאבקים שהיו אהובים על הישראלים בשנות ה-80 - משפחת ואן אריק.

הסרט בבימויו של במאי האינדי המוערך שון דורקין, עוקב אחר סיפור החיים האמיתי והטרגי של האחים דיוויד, קווין, קארי, מייק וכריס ואן אריק. חמשת האחים השריריים הפכו בעולם (ובישראל) לשם נרדף להיאבקות. הם היו יפים, חזקים, צודקים וחכמים והשמיים היו הגבול עבורם. אבל הסיפור היפה שלהם הפך לטרגדיה נוראית. בזה אחר זה, בתוך פחות מעשור, הם נפלו. דיוויד מת בנסיבות מסתוריות לאחר קרב ביפן. מייק התמכר למשככי כאבים והתאבד ממנת יתר של סמים ואלכוהול. כריס התאבד ביריית אקדח לראשו וקארי לא הצליח לחיות עם עצמו לאחר שרגלו נקטעה בתאונת דרכים, והוא ירה לעצמו בלב בחוות המשפחה בטקסס.

מחמישה אחים נותר אחד. קווין ואן אריק. והוא אמנם לא שותף להפקה אבל נתן לה את ברכתו ואף שוחח מספר פעמים עם הבמאי. "זו הולכת להיות עבודה קשה מאוד. זה הרבה מידע, והרבה זמן, ולכן יש להם עבודה קשה לפניהם", אמר קווין ל-TMZ. "אבל ראיתי תמונה של הבחור שמשחק אותי, הוא נראה נהדר. אני לא חושב שאי פעם נראיתי כל כך טוב. אז, אני חושב שהם הולכים להיות נהדרים. גם הבנות שלי אוהבות אותו, ולכן הן חושבות שהוא הבחור הנכון לשחק אותי".

קווין ואן אריק אוהב את מי שמשחק אותו

ומי שמשחק את קווין הוא לא אחר מכוכב "היי סקול מיוזיקל" והסרט "משמר המפרץ", שהדהים את כולם כשפרסם תמונה עדכנית שלו מהסט והוא נראה בלתי ניתן לזיהוי בה - עם תספורת פטריה ובעיקר מבנה גוף שרירי ורחב מאוד, שרירי בטן מפותחים וכתפיים עצומות.

כן. זה זאק אפרון בתור קווין ואן אריק

הבחירה של אפרון לעשות את שינוי הגוף הזה עשויה להפתיע במידה מסוימת, כיוון שלאחר שעשה שינוי גוף דומה ובנה שרירים עבור הסרט "משמר המפרץ" בשנת 2017, השחקן לא היה מרוצה במיוחד מההשפעה שהייתה לסרט על גופו. "המראה הזה של 'משמר המפרץ', אני לא יודע אם זה באמת בר השגה", הוא אמר למגזין Men's Health. "זה נראה מזויף; זה נראה מבוסס CGI". בנוסף, הוא חשף שתהליך ההחלמה משגרת האימונים המפרכת היה קשה מאוד. "התחלתי לפתח נדודי שינה", הוא אמר, "ונפלתי לדיכאון די קשה במשך זמן רב. משהו בחוויה הזאת שרף אותי. היה לי ממש קשה לחדש את עצמי. בסופו של דבר הם גרמו לי להשתנות במשך זמן רב מדי, וזה פישל משהו בתוכי". למרות זאת, הוא חזר לאימונים הקשים עבור הסרט הזה, והופך את עצמו לגדול יותר מאי פעם. הוא אפילו שיתף תמונה מהסרט עצמו שבה הוא נראה מתעופף באוויר בעיצומו של קרב היאבקות.

עוד בוואלה!

סוף סיציליאני: מי ימות בפרק האחרון של "הלוטוס הלבן" עונה 2? כל התיאוריות החמות

לכתבה המלאה

הפעם הוא לא לבד לפיתוח הגוף המסיבי - יש לו אח. ג'רמי אלן ווייט, כוכב הסדרות "הדוב" ו"חסרי בושה", מתכוון להעלות לפחות 20 ק"ג של מסת שריר כדי לשחק את קארי ואן אריק. לפי כתבת פרופיל שנעשתה עליו השבוע ב-GQ, נראה שהתחיל כבר לפתח את השרירים. הוא סיפר שאפרון שלח לו מסר עידוד ובו נכתב, "תתאמן, תאכל, תמשיך לעשות מה שאתה עושה, הישאר קשוח".

ווייט אמר שיש קווים מקבילים בין קארי ואן אריק לשף כרמי שהוא משחק ב"הדוב". "יש משהו אנושי באף פעם לא להרגיש שאתה באמת הגבר שאתה", אמר ווייט. "כל דרמה גדולה עוסקת במשפחה, בין אם זה משפחה בקרבת דם או לא. זה על קבלה, זה על שייכות, ופשוט להתרחק מהבדידות".

קארי ואן אריק מול ג'רמי אלן וייט. GQ, TWITTER, עיבוד תמונה
קארי ואן אריק מול ג'רמי אלן וייט/עיבוד תמונה, GQ, TWITTER

הסיפור האמיתי של משפחת ואן אריק מתחיל בשנות ה-60 של המאה ה-20 ונמשך עד היום, והסרט יעקוב גם אחרי שאר האחים, כשאת דיוויד ישחק האריס דיקינסון, שגילם את קארל בסרט "משולש העצבות".

שחקנים נוספים שישתתפו בפרויקט כוללים את לילי ג'יימס ("פאם וטומי") בתפקיד אשתו של קארי, מורה טירני ("ER", "הרומן") והולט מק'קלני (מיינד האנטר, "מועדון קרב") בתור ההורים דוריס ופריץ ואן אריק - שהיה גם מתאבק ואימן את בניו. המתאבק האמיתי ואלוף AEW בימים אלה, מקסוול ג'ייקוב פרידמן (MJF) יעשה את הופעת הבכורה שלו כשחקן בסרט ויגלם את בן הדוד המזויף של האחים, לאנס ואן אריק. עוד תפקידים מעניינים עבור חובבי ההיאבקות שלוהקו הם סטנלי סימונס כמייק ואן אריק, הזמר קרייזי לואיס גרג'יניו כמתאבק ברוזר ברודי, המתאבק רייאן נמת' יגלם את ג'ינו הרננדז, ובריידי פירס את מייקל הייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully