וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור הצלחת "אבירם כץ": בכאן 11 מתכננים סדרת בת שתתמקד בדמויות המשנה

14.2.2023 / 0:00

בעוד סיפורו של אבירם כץ מסתיים הערב בפרק האחרון, לוואלה! תרבות נודע כי נוכח ההצלחה בכאן הזמינו סדרת בת שבמרכזה דמויות השוטרים שמגלמים דנה מודן ויניב ביטון. מודן אישרה ואמרה: "מאוהבת בכל הדמויות, החלום שלי הוא לעשות עשרה ספין-אופים לכל הדמויות"

הצצה מתוך הסדרה "אבירם כץ"/כאן 11

הערב (שלישי) ישודר בכאן 11 פרק הסיום בסדרה "אבירם כץ", שיצרו דנה מודן ואיתן צור, שגם ביים, בהתבסס על הספר "לכתוב כמו אלוהים" של אשר קרביץ. בעוד סיפורו של אבירם כץ מסתיים בסוף הסדרה, לוואלה! תרבות נודע כי נוכח ההצלחה הגדולה בתאגיד הזמינו ספין-אוף של הסדרה, שנמצא כעת בפיתוח. הספין-אוף שנשקל בתאגיד הוא לדמויות של חוקרי המשטרה לינדה, שמגלמת מודן, ואלי, שמגלם יניב ביטון. זאת על רקע ביקורות חיוביות על הסדרה על פי רוב ורייטינג יפה שהגיע עד 7.1 אחוזים ו-142.9 אלף צופים, לא כולל נתוני צפייה דיגיטלית. הסדרה אף הגיעה לראש שאילתות החיפוש ברשת.

דנה מודן אישרה את הפרטים ואמרה לוואלה! תרבות: "זה בפיתוח. זה מאוד מרגש. אני מאוהבת בכל הדמויות, והחלום שלי הוא לעשות עשרה ספין-אופים לכל אחת מהדמויות".

יעניין אתכם גם:

יחזקאל לזרוב, דנה מודן ויניב ביטון בסדרה "אבירם כץ". באדיבות כאן 11,
יחזקאל לזרוב, דנה מודן ויניב ביטון בסדרה "אבירם כץ"/באדיבות כאן 11

"אבירם כץ" היא דרמה בלשית קומית, שעלתה ב-22 בינואר בכאן 11 ובכאן BOX. במרכזה סופר מצליח של ספרי מתח, אבירם כץ (יחזקאל לזרוב), שמקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה: לפרסם סיפור בהמשכים במוסף השבועי של עיתון נחשב. אלא שאבירם נמצא כבר תקופה ארוכה במחסום כתיבה וההצעה הקוסמת לא מצליחה לחלץ אותו ממנה. הישועה מגיעה משכנו של אבירם, ד"ר ויקטור גואטה (ששון גבאי), פרוקטולוג בגמלאות. גואטה מבקש מאבירם שיחווה את דעתו על סיפור שכתב, לראשונה בחייו. אבירם שונא בקשות מהסוג הזה - אבל נעתר. הוא נדהם לגלות שזה הסיפור הכי יפה שמישהו אי פעם כתב. אבירם מחליט לגנוב את הסיפור. הוא שולח את הסיפור למערכת, בלי לדעת לאיזו סחרחרת חייו עומדים להיכנס בעקבות המעשה. עוד משחקים בסדרה: ג'וי ריגר, מיטל רז, עלא דקה, הגר בן אשר, גילה אלמגור אגמון ושי אביבי. הסדרה בעלת שמונת הפרקים היא שיתוף פעולה ראשון בין מודן לצור, שהופקה לכאן 11 על ידי חברת יסמין טי וי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully