וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הרגע שבו נועה קירל נחשפת לראשונה לשיר "יוניקורן" - ומצטמררת

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 11:26

"מהשנייה הראשונה ששמעתי את 'יוניקורן' הייתה לי צמרמורת בכל הגוף וזה משהו שאי אפשר לזייף", אומרת נועה קירל בחלק השני של הסרט "נועה בדרך לאירוויזיון", שישודר מחר בכאן 11. צפו בהצצה לקטע מהסרט, בו קירל נחשפת לראשונה לשיר "יוניקורן" ועובדת על הפיתוח שלו

נועה קירל בקטע מהסרט התיעודי "נועה בדרך לאירוויזיון" - חלק ב' של כאן/באדיבות כאן 11

"היה לי תהליך עם השיר, כשהיו עוד כמה שירים כאופציה, ומהשנייה הראשונה ששמעתי את 'יוניקורן' הייתה לי צמרמורת בכל הגוף וזה משהו שאי אפשר לזייף", אומרת נועה קירל בחלק השני של הסרט התיעודי "נועה בדרך לאירוויזיון", שישודר מחר (חמישי) בכאן 11, לפני חצי הגמר השני של האירוויזיון בליברפול. צפו בהצצה לסרט - הרגע שבו קירל נחשפת לראשונה לשיר "יוניקורן" ועובדת על הפיתוח שלו עם דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל.

הסרט, שביימה וערכה סיגל שביט, מתעד את קירל החל מלפני שמונה חודשים, במהלכם נועה מסתערת על המטרה - האירוויזיון - ומגייסת לטובת המשימה את כל מי שיכול לעזור לה להשיג את הדוז פואה המיוחלים. מהמחשבות הראשוניות על הכיוון שצריך לבחור, דרך הבחירה והכתיבה של השיר שייצג אותנו באירוויזיון, העבודה על הקליפ והביצוע הבימתי ועד הטיסה לליברפול.

אירוויזיון 2023 - כל העדכונים

נועה קירל יוניקורן. באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי (EBU),
נועה קירל בהופעתה בחצי גמר אירוויזיון 2023 בליברפול/באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי (EBU)

אמש (שלישי) קירל צלחה את חצי גמר האירוויזיון והעפילה עם שירה "יוניקורן" לגמר האירוויזיון שייערך ביום שבת הקרוב. לצד קירל עלו אמש לגמר תשע מדינות נוספות - קרואטיה, מולדובה, שוויץ, פינלנד, צ'כיה, פורטוגל, שבדיה, סרביה ונורבגיה. אחרי ההעפלה לגמר מסרה נועה: "אין התרגשות כזו. הרגשתי כל אחד ואחת מכם איתי. מבטיחה לעשות הכל, אבל ה-כ-ל, כדי להמשיך לשמח את עם ישראל גם בגמר הגדול". אחרי הביצוע בחצי הגמר מסרה: "החשמל בקהל סיפק לנו כל כך הרבה אנרגיה לעשות את המקסימום כדי לייצג את המדינה בכבוד, נתנו את הכל והתחושה מדהימה. תודה לכולם, אני מרגישה שאתם איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully