וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל: "מה שקורה בארץ נותן לי יותר כוח להחזיק את הדגל בגאווה"

יניב דורנבוש, ליברפול

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 20:06

נציגת ישראל לאירוויזיון 2023 עושה זאת על רקע מתקפת טילים בישראל, מה שמדאיג אותה ואת המשלחת במהלך כל הימים האלה. "עם כל השמחה וההתרגשות של העלייה לגמר, זה לגמרי מהול בעצב ובדאגה לכל הסיטואציה בארץ", היא אומרת

נועה קירל במסיבת עיתונאים ישראלים בליברפול/יניב דורנבוש

הרבה לחץ השתחרר אמש אצל נועה קורל, לאחר שעלתה לגמר האירוויזיון עם ביצוע פנומנלי של השיר "Unicorn". הערב (רביעי), על רקע שיגורן של עשרות רקטות לשטח ישראל לצד דיווחים על הפסקת אש, קירל התייצבה מול עיתונאים שהגיעו במיוחד מישראל אל המלון שבו היא מתאכסנת. "עם כל השמחה וההתרגשות של העלייה לגמר, זה לגמרי מהול בעצב ובדאגה לכל הסיטואציה בארץ", אמרה קירל בהתרגשות. "אמנם אני כאן בליברפול באירוויזיון, אבל הלב שלי לגמרי בארץ. מעבר לתחרות, הביטחון זה הדבר שבא קודם, לפני הכל. דווקא בימים אלה אני יותר מגאה להחזיק את הדגל ולייצג את המדינה שלי. אני מרגישה בימים אלה אנרגיות מטורפות מהמדינה ושעומדים מאחוריי".

קירל הוסיפה: "זה מדרבן אותי ונותן לי עוד יותר כוח לתת עוד יותר את המיליון אחוז שלי. אני מקווה ומתפללת לימים שקטים יותר ומוסרת אהבה, חיזוקים וחיבוקים לכל מי שנמצא במדינה".

"לצערי אנחנו נתקלים המון במדינה שלנו במעבר משמחה לעצב", השיבה קירל על השאלה איך מתגברים על הדיסוננס בין האירוויזיון לבין מה שמתרחש בזמן הזה בארץ. היא הוסיפה: "זו סיטואציה לא פשוטה, זה כן משפיע על הנפש שלי ושל המשלחת. אנחנו עוקבים אחרי החדשות והלב שלי באמת שם, אבל יש בזה משהו שנותן לי עוד יותר כוח, במיוחד עכשיו להחזיק את הדגל בגאווה ולתת את הטוב ביותר שלי. הביטחון יותר חשוב מהתחרות".

נועה קירל במסיבת עיתונאים ישראלים בליברפול. יניב דורנבוש, צילום מסך
"הביטחון חשוב יותר". נועה קירל במסיבת עיתונאים ישראלים בליברפול/צילום מסך, יניב דורנבוש

"יש המון דברים שלא תלויים בי ויכול להיות שגם המצב ישפיע, אני באמת לא יודעת. מה שכן, אני אמשיך לתת את ה-100 אחוז שלי ולעבוד הכי קשה כדי שזה באמת יהיה הכי הכי טוב שאפשר. אני לא מפחדת, אני באה לתת 100 אחוז ומקווה שזה לא ישפיע", המשיכה קירל.

אנחנו בוואלה! תרבות שאלנו את קירל אם העובדה שהיא מגיעה ככוכבת פופ גדולה ומנוסה, בניגוד לרוב האומנים האחרים, מלחיצה אותה יותר או דווקא מרגיעה, ואיך מצליחים לנקות את כל רעשי הרקע. על כך השיבה: "אני לא יודעת אם זה יותר או פחות מלחיץ, מה שכן, יש ציפיות גבוהות מאוד. מצד אחד זה טוב מאוד כי זה אומר שסומכים עליי, מאמינים בי, ורוצים שאייצג את המדינה. מצד שני ציפיות זה דבר מלחיץ ואני כל הזמן חושבת על זה שאם שלחו אותי אז חייב להיות ראשון וחייבים לנצח, אבל למדתי לנטרל את רעשי הרקע. אי אפשר כל הזמן להתחשב במה יגידו ומה אומרים. אני יכולה להתמקד בדבר אחד שהוא מספיק מורכב - לעבוד מאוד מאוד קשה כדי שהביצוע יהיה מדהים. מעבר לזה, זה כבר לא תלוי בי".


אירוויזיון 2023 - כל העדכונים
צפו: הרגע שבו נועה קירל נחשפת לראשונה לשיר "יוניקורן" - ומצטמררת
"לא יכולתי לבקש משהו עוצמתי יותר מאשר לשמח את המדינה שלי"
"יש לכם את זה!": כשנועה קירל לימדה בשידור חי את צעדי הריקוד שלה
לא רק באגדות: כך הגיבו המותגים בישראל לעלייתה של נועה קירל לגמר האירוויזיון

עוד בוואלה!

אחרי שחשמלה את הקהל: נועה קירל עלתה לגמר אירוויזיון 2023

לכתבה המלאה
נועה קירל במסיבת עיתונאים ישראלים בליברפול. יניב דורנבוש, צילום מסך
"המנוחה לא טובה לי!". נועה קירל במסיבת עיתונאים ישראלים בליברפול/צילום מסך, יניב דורנבוש

שאלנו אותה אם היא גם מצליחה ליהנות מהחוויה, ועל כך אמרה: "אני עדיין לא שם, אולי רק אחרי הביצוע של הגמר כשאדע שזה כבר מאחוריי, איהנה מזה לגמרי". על השאלה מאיזו תוצאה תהיה מרוצה אמרה: "אם אדע שנתתי את המקסימום ועשיתי את הטוב ביותר שלי, אהיה מרוצה מכל תוצאה שאגיע אליה".

הערב ומחר חברי המשלחת הישראלית ייהנו מימים רגועים יחסית כאן בליברפול, כשמדינות חצי הגמר השני זוכות לכל הפוקוס. המנוחה הזו תסתיים ביום שישי בצהריים, עם תחילת החזרות לשלב הגמר. עדיין לא ידוע באיזה שיר ישובץ יוניקורן, אנחנו רק יודעים שהוא יהיה בחלקו השני של הגמר הארוך. "המנוחה הזאת לא טובה לי", אמרה קירל בצחוק, "אני כבר רוצה להופיע בגמר!". בינתיים היא שיפרה מעט את מיקומה ומדורגת כעת בסוכנויות ההימורים במקום השישי בסיכויי הזכייה. אנחנו נמשיך לעקוב אחר נועה והמשלחת הישראלית, ונחזיק לה אצבעות כל הדרך אל החלק העליון של טבלת הניקוד. גמר האירוויזיון יתקיים בשעה 22:00 בשבת, והוא יועבר בשידור חי בכאן 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully