וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל יצאה נרגשת אל האולם לקראת הגמר: "רוצה לתת הופעה בלתי נשכחת"

עודכן לאחרונה: 13.5.2023 / 15:17

כשהיא נישאת על גלי אהדת הקהל וזינוק בהימורים, יצאו קירל והמשלחת אל האולם שמארח את התחרות, כשהם לא יכולים להסתיר את ההתרגשות: "יש לי רק שלוש דקות ואין זמן לתת ללחץ להיכנס". עוד אמרה: "לא מתייחסת להימורים, אני מתרכזת בלהביא את ההופעה הכי טובה שאני יכולה"

נועה קירל בראיון בלעדי רגע לפני גמר אירוויזיון 2023. 13 במאי 2023/יניב דורנבוש

זהו, היום זה קורה: גמר אירוויזיון 2023 ייפתח הלילה (שבת) בליברפול, ואיתו רגע השיא בקריירה של נועה קירל, הנציגה שלנו עם השיר "יוניקורן". בשעות הבוקר המאוחרות יצאו קירל וחברי המשלחת אל M&S Bank Arena, האולם שמארח את התחרות, כשהם לא יכולים להסתיר את ההתרגשות. אנחנו בוואלה! תרבות ליווינו את נועה לאוטובוס שלקח אותה לאולם.

"אני עוד לא מעכלת, זה לופ שאני חווה אותו כבר יותר מחצי שנה, אז נראה לי שרק שבוע אחרי הגמר אני אעכל את כל מה שקרה וזה בסדר", אמרה לוואלה! תרבות. לדברי נועה, עוברות לה הרבה מחשבות רגע לפני העלייה לבמה: "אני חושבת על המשמעות של המילים והמשמעות שזה עוד יותר מקבל עם כל מה שקורה בארץ. לעמוד ולשיר מול כל העולם ולייצג את המדינה שלי, להחזיק את הדגל עוד יותר בפנים של כולם ולתת פשוט הופעה בלתי נשכחת, ושיהיה גאים בי, זו המחשבה הכי גדולה שעוברת לי בראש".

צפו למעלה בריאיון המלא עם נועה רגע לפני הגמר

נועה קירל אירוויזיון. יניב דורנבוש, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, יניב דורנבוש

יעניין אתכם גם:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נועה קירל בחזרת השופטים

נועה קירל בחזרת השופטים באירוויזיון בליברפול/יניב דורנבוש

ומהו רגע השיא של נועה בשבוע האירוויזיון? "קשה לבחור, כל יום פעמיים ביום אנחנו עושים הופעה. יש ירידות מתח, אבל מחזרה לחזרה דברים מתקתקים יותר ומרגישים יותר בנוח על הבמה. קשה לבחור רגע שיא אחד, ויש דברים שקורים מחוץ לבמה כמו תגובות שאני מקבלת, מהמנחים, לאן שאני לא הולכת".

"תמיד מלחיץ לעמוד מול אנשים ולהופיע, זה גם משהו שאני מכירה אותו מקרוב. לוקחים נשימה ושמים את הלחץ בצד, יש לי רק שלוש דקות ואין זמן לתת ללחץ להיכנס", אמרה קירל, ועדכנה אותנו שהיא לא מתעסקת בטבלאות ההימורים: "אף פעם לא נכנסתי לזה, מעדכנים אותי מה קורה שם, אבל אני לא מתייחסת לזה לטוב ולרע, לא כשזה עולה ולא כשזה יורד. אני מתרכזת בלהביא את ההופעה הכי הכי טובה שאני יכולה". אז הנה עדכון גם מאיתנו, נועה עדיין רביעית בהימורים, כשעוקפות אותה שוודיה ופינלנד הפייבוריטיות, ואוקראינה במקום השלישי בסיכויי הזכייה.

רגע לפני שעלתה לאוטובוס שלוקח אותה לארנה, פגשה נועה מעריצה מקומית שהבטיחה להצביע לה הערב, וכמובן שנועה ביקשה ממנה לדאוג לכך שכל חבריה יעשו כמוה.

נועה קירל במסיבת עיתונאים אחרי חצי גמר האירוויזיון. יניב דורנבוש, מערכת וואלה!
קירל/מערכת וואלה!, יניב דורנבוש

גם אילנה קירל, אמה הגאה של נועה, התרגשה הבוקר ואמרה: "בשם השם נעשה ונצליח. רק תפילות היום. המון תפילות. דיברנו בבוקר, יהיה בסדר ונעבור את זה. אני מכוונת אותה כל הזמן לדבר אחד - נועה, תהני מזה ותצרחי לפני שאת עולה לבמה - אני הולכת ליהנות". עוד אמרה: "אנחנו המשלחת הכי כיפית, לא הייתי במשלחות אחרות, אבל כאן כולם מעודדים, אחד למען השני".

"הכל מוכן ועומד", אמר איתי בצלאלי, הסטייליסט של נועה שזה כבר האירוויזיון השמיני שבו הוא נוטל חלק. "זאת חוויה מטורפת עד הפיק המטורף הזה. מאוד מרגש בתור חבר שלה לראות אותה מגיעה לכזה מעמד מטורף, ובתור סטייליסט שמציג את האומנות שלו לפני 200 מיליון איש".

בצלאלי היה עסוק מאוד באירוויזיון הזה, כשבנוסף לקירל, הוא דאג גם ללוק של נטע ברזילי, שגם היא תופיע בגמר האירוויזיון הערב. "אני מרגיש בר מזל ומבורך שאני יכול להציג את האומנות שלי לשתי נשים כל כך גאונות". האם הוא ייקח חלק באירוויזיון נוסף? "זה חייב להתעלות על הלוק של נועה, וזה מאוד קשה, אם יבוא לנו איזה צ'ה צ'ה צ'ה אז אני אקפוץ על זה. אבל עכשיו אנחנו מתרכזים בלתת הכל היום".

בצלאלי התייחס גם למעגלי האנרגיה הרבים שהמשלחת עורכת לפני החזרות: "זה מרים לנועה ולרקדנים, וזה מלחיץ את המשלחות האחרות, הם רואים כמה כוח יש לנו".

את הכוריאוגרפית של השיר, מור חממי, שאלנו עד כמה היא מתרגשת בין 1 ל-12, בלי 9 ו-11, והיא השיבה: "לא 10 ולא 12, יש 250! לא עשינו עוד שינויים אבל כן חידדנו דקויות של מבטים ותנועות, אבל לא מעבר. אנחנו לגמרי שם, מוכנים ומרוכזים". לדבריה, הפידבקים שהיא מקבלת מצוינים: "אני גאה בנועה ובצוות, פנומנלית מספר 1 שתיתן בראש היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully