וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסה מהתקרה, כבשה את הקהל: צפו בביצוע המרהיב של נטע ברזילי באירוויזיון

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 1:00

בחלק האמנותי של אירוויזיון 2023, כיכבה זוכת התחרות נטע ברזילי בגרסת כיסוי לשיר "You Spin Me Round". היא נכנסה לבמה בדרמטיות מהתקרה, לאחר שהייתה בגובה 15 מטר באוויר, רכובה על מעין ציפור לאומית של ליברפול, עם בגד מתנפח בעזרת מנועים במשקל 15 קילו. צפו

נטע ברזילי באירוויזיון 2023/באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי

בתום ביצועי השירים באירוויזיון 2023 בליברפול, קצת אחרי הופעתה של נציגת ישראל נועה קירל עם השיר "יוניקורן" שהיה המתחרה ה-23, הופיעה בחלק האמנותי נציגה ישראלית נוספת, נטע ברזילי, שהגיעה הפעם עם טייטל "זוכת אירוויזיון". הנאמבר שבמסגרתו הופיעה כלל שירים שמגיעים מליברפול, וברזילי ביצעה גרסת כיסוי לשיר "You Spin Me Round" שביצעה במקור הלהקה האנגלית Dead or Alive בשנת 1984.

ברזילי נכנסה לבמה בדרמטיות, היישר מהתקרה, לאחר שהייתה בגובה 15 מטר באוויר, רכובה על מה שנראה כציפור הלאומית של ליברפול, עם בגד מתנפח בעזרת מנועים במשקל 15 קילו. בחזרות למופע הקהל צרח עם ברזילי את השיר, והגרסה המחודשת של ברזילי יצאה מיד לאחר ההופעה.

יעניין אתכם גם:

נטע ברזילי, גמר אירוויזיון 2023, ליברפול, בריטניה, 13 במאי 2023. ערן לוי,
נטע ברזילי בליברפול, לפני הופעתה בגמר האירוויזיון/ערן לוי

"מרגיש כאילו עברו הרבה יותר מחמש שנים וגם הרבה פחות, זה משוגע, אני לא יודעת להסביר את זה במילים", אמרה ברזילי במפגש עם עיתונאים מישראל. "איזה כיף להיות פה כשנועה עושה את זה, זה מרגש, כל הסיפורים מתאחדים, דורון מדלי ואיתי בצלאלי, כולם נמצאים פה וזה מרגיש כמו סיפור מאוד שלם". בתשובה לשאלה איך זה לחזור למשפחת האירוויזיון, ענתה: "זו משפחה מאוד חמה, מחבקים אותי חזק ותמיד חיבקו אותי מאוד חזק. זה אושר גדול וכיף".

על הצבתה בגובה רב מעל הקהל אמרה ברזילי בזמן החזרות: "יש פחד מה יקרה אם אני נופלת. המיקרופון קשור ליד כדי שלא אפיל בטעות את המיקרופון על מישהו בקהל ואהרוג אותו. זה באמת מטורף. זה מרגש". לבסוף, ברזילי נשאלה אם יש סיכוי לראות אותה פעם נוספת כמתחרה באירוויזיון, והשיבה: "Never say never" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully