וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": הטיול השנתי הדרדלה של הדיירים הציף שוב את אותו סחלה מוכר

דורין אליהו

24.8.2023 / 8:51

דיירי "האח הגדול" יצאו במפתיע לטיול דל תקציב, וכצפוי, הדרמות התיכוניסטיות לא פסחו על קבוצת המקובלים, שעם ההדחה של ספיר נאלצה להמליך את הסגנית הגבולית שלה - הלא היא הבראץ מעלי אקספרס, שחטפה סטלה רעה מכוח. טור "האח הגדול"

"האח הגדול" ב"לילה בשטח"/רשת 13

חרף העובדה שכיתת המב"ר הטיפולית שלנו איבדה רק לפני שבועיים את המחנכת הרוחנית שלה - דיירי "האח הגדול" יוצאים לטיול שנתי דל תקציב, אם כי רווי בתוכן שיווקי, כשבובת זקנבוט מדברת נכנסת על תקן המבוגר האחראי. מה שנקרא, איחלתי לדיירים (ולנו) בהצלחה. כצפוי, הדרמות התיכוניסטיות לא פסחו על קבוצת המקובלים, שעם ההדחה של ספיר נאלצה להמליך את הסגנית הגבולית שלה - הלא היא הבראץ מעלי אקספרס, שחטפה סטלה רעה מכוח, ולא מבקבוק ערק שהתחמם יותר מדי בתא המטען של האוטובוס (מי שגדל בפריפריה יודע) ושמה לה למטרה להתעלל בסתיו ובאורי נגר.

כל זאת, בזמן שסתיו כילתה את זמנה בטיפוח תקוות על חידוש מערכת היחסים שלה עם אברהם (ועל הדרך שוב הגדירה מחדש את הקונספט של שמחה לאיד), שבכלל שקוע עמוק ביבבות ומנהגי אבלות מייגעים. אז אני כאן כדי להזכיר, ספיר בורגיל עדיין חיה. האמת שאני גם כאן כדי לשאול, למה דווקא ליאל הוא זה שכל כך נחוש לנקום את המוות המטאפורי שלה? ואיך אף אחד מלבד שי לא ניסה לעצור את ההטרדה המינית שהתפלקה לו על סתיו? כמו תמיד, עוד נחזור לזה.

אך לפני הכל, דקת דומייה לזכרו של אורי נגר, שבפתח הפרק הבין סופית שהוא בסך הכל הריבאונד האפלטוני של סתיו. פייר, רק על זה הייתי מפעילה נוהל עזיבה. בפועל, אם הייתי מקבלת שקל בכל פעם שסתיו אמרה שזה נגמר בינה לבין אברהם, יש מצב שהייתי מספיק עשירה כדי לפרוש לפנסיה בגיל 29. הרי די בכך שאברהם מאפר סיגריה בכיוון שלה כדי שתעניק לו גישה לסליק הסוכר שלה.

אורי נגר, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
אפשר היה לראות את ההבנה מגיעה. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

כמו כן, ההדחה המפתיעה של ספיר החזירה לחיינו שני קרבות ישנים, נושנים ומתישים: הראשון - מי יותר גבר בכיכובם של אורי ואברהם, והשני - הברבי נגד הבראץ האובססיבית בעולם. לא ברור איך ליאל לא חושש להתעסק ללא הרף בריבים הברבריים שלו עם סתיו. אפשר לטעות ולחשוב שלא מדובר בדייר שנכנס לבית באמצע העונה רק כדי לגלות שיש מקום רק לבובה אחת בבית, ושברוב המקרים הקהל מעדיף את האוריגינל ומדיח את מי שמנסה להזיק לה. מצד שני, אם זה יגרום לליאל ללכת הביתה לעשות חמוצים בהקדם האפשרי (וכן, לגלות שמחכה לו תביעה שמנמנה בחוץ) - יאללה, שייכנס בה.

אבל נחזור לטיול, שנפתח בלוקיישן מעוצב בהשראת שוק הפשפשים היפואי. המשימה הראשונה מופקדת בידיהם של גבר ואכבר גבר. כלומר, אברהם ואורי, שנדרשים למכור זבל במחיר מופקע לתיירים. כלומר, לדיירים. רק שבמקום ואזות מטונפות, השניים מוכרים לדיירים גזירות מבאסות. על כל רכישה, קיבלו המוכרים עמלה של כ-200 ש"ח לתקציב כשבסוף, הדייר שביצע הכי הרבה מכירות זוכה גם בהצבעה כפולה במעמד ההדחה, וכן הכרעה סופית בסוגיית מי הכי גבר. סתם, עם הפרישה של אורי כנראה שלא נדע את התשובה לעולם, וזה בסדר.

עוד בוואלה!

"ולך יש בת זוג?", שאלה נעם בהומור את משה. קיבלנו צמרמורת מהתשובה שלו

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
מוסר כפול ויחסי כוחות מעוותים. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

כיאה לבית עם מוסר כפול ויחסי כוחות מעוותים, דיירות כמו עדן, יובל (ויענקי גם) התנדבו לספוג את רוב השיט למען הקבוצה, בעוד שסתיו וליאל לא היו מוכנים לנקוף אצבע. עם זאת ומשום מה, רק סתיו חטפה על זה. בכלל, נדמה שבשלב זה לליאל מותר הכל. הוא יכול להסית, לפגוע, להתחזר על התקציב, להיות הכי סוציומט ולדחוף את הישבן שלו לתוך הפרצוף של סתיו ולקרוא לזה טוורקינג (קוראים לזה הטרדה, כן, גם אם אתה גיי).

הרי לליאל מחליקים על הכל. מלבד שי, שבפרקים האחרונים מסתמנת כפייבוריטית מסקרנת שמנהלת דיאלוג רציף עם הלב שלה ולא מהססת לפעול מול חוסר צדק, גם כשזה פוגע באינטרסים החברתיים שלה. נדמה שגם היא כבר מבינה שברדיוס של ליאל, עדיף לא להיתפס עם גב חשוף כדי לא לקבל דקירה. בכלל, לא ברור איך בית שמתכסח עם סתיו כבר שלושה חודשים, נרתע עד כדי כך מעימות עם המחולות והצווחות של ליאל. יאללה חברים, גם לי כבר מעייף לצפות בכם אבל בואו, אתם מסוגלים ליותר.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
מועצת שבט? "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

כאמור, המבוגר האחראי של הטיול הוא לא אחר מבובת זקנבוט שמבטיחה להגשים חלומות תמורת טובות מפוקפקות. הראשונה להיענות לבקשותיו היא סתיו, שיורדת מתחפושת הברבי ועולה על פאה שחורה, ג'ינס וסנדלים תנ"כיים. טוטאל לוק שמוציא ממנה מונולוג פוגעני כלפי נשים נמוכות, קטנות חזה עם שיער כהה. לא יודעת, יש מצב שלקחתי אישית ונעלבתי. גם לליאל הוא הציע משימה בלתי אפשרית שהופכת למשימה סודית-חרטטנית שבסופה מפגש צווחני עם אמא שלו.

עצירה מרגשת נוספת התרחשה בתחנת דלק, ולא כדי להשתין, ויענקי שאמנם עדיין מלש"ב התארגן חיש על עבודה מועדפת כשהכין לדיירים קפה בחנות נוחות, כשהשכר הוא מפגש עם חברים מהבית. בטרם נגמר המפגש, הדיירים התבקשו לבזוז את החנות לקראת חניית לילה בשטח. אך כיאה לטיול שמתרחש בעיקר בין כתלי התפאורה של הבית, הדיירים נחטפו בחשכת הליל על ידי נינג'ות, שהנחיתו אותם במפגש עם לירון וגיא. מה שנקרא, הצ'יזבט הסתבך, הלך רחוק מדי וקיבל וייב של מועצת שבט. הרי מה זה משנה, בשלב זה גיא זוארץ כבר לא מבדיל בין החלטורות שלו.

כמו כל כיתה טיפולית שלא יודעת להתנהג בחברה, הדיירים ענו על שאלות סכסכניות במוטיבציה יתרה שהציפה שוב את אותו השיט הקבוע. בין הביפים והצווחות, עלו גם שאלות מביכות מההורים של הדיירים, כשאת פרס בושת הבושות קטפו ההורים של יובל מעתוק, כשביקשו מיענקי לתת צ'אנס רומנטי לבת שלהם מחוץ לבית. פאדיחה נוספת הוגשה בחסות אמא של שניר, שביקשה משי להילחם על הקשר. ישיבת המועצה הסוערת נחתמה בהעמדה פומבית להדחה שתשודר הערב (יום ה') כולל הבריחה של אורי נגר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully