וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "Suits": המשפחה המלכותית התערבה בדיאלוגים של מייגן מרקל בסדרה

30.8.2023 / 13:30

יוצר הסדרה סיפר כי משפחת המלוכה "הביעה את דעתה" על התסריטים שכללו את מרקל מאז שהחלה לצאת עם הנסיך הארי ב-2016. במקרה מסוים הם התעקשו לשנות מילה ספציפית כדי שלא יחתכו ויערכו אותה לכדי מילה גסה

מייגן מרקל מתחתנת על המסך, בפרק של הסדרה "Suits"/USA

יוצר הסדרה "Suits", הדרמה המשפטית שהתניעה את קריירת המשחק של הדוכסית מסאסקס, חשף בריאיון שהמשפחה המלכותית נהגה להתערב בטקסטים של מייגן מרקל בסדרה, שבמשך שבע עונות גילמה בה את דמותה של הסייעת המשפטית רייצ'ל זיין, בטרם עזבה ב-2017, שנה לפני נישואיה לנסיך הארי.

"Suits" שודרה במקור בין השנים 2011 ל-2019 ברשת הכבלים האמריקאית USA, ובישראל שודרה בזמן אמת ביס. בשנים האחרונות היא זמינה במלואה בנטפליקס ישראל, אך בארה"ב היא חזרה לשם רק לאחרונה והפכה ללהיט ענק ששובר מדי שבוע שיאי צפייה, על פי מדידת רייטינג שמבצעת חברת נילסן לשירותי הסטרימינג.

בשיחה עם ה"הוליווד ריפורטר" על תחייתה המחודשת של הסדרה בנטפליקס ארה"ב, אמר היוצר ארון קורש כי משפחת המלוכה "הביעה את דעתה" על התסריטים שכללו את מרקל מאז שהחלה לצאת עם הנסיך ב-2016. "לא הרבה דברים, דרך אגב, אבל היו כמה דברים שרצינו לעשות ולא יכולנו לעשות, וזה היה קצת מעצבן", אמר.

קורש נזכר בתקרית ספציפית שבה משפחת המלוכה התנגדה לכך שדמותה של מרקל אומרת את המילה "poppycock" (משהו כמו "שטויות במיץ עגבניות"). "אני זוכר מקרה שהייתה שורת דיאלוג... המשפחה של אשתי, כשיש להם נושא לדון בו שעשוי להיות רגיש, הם משתמשים במילה 'פופיקוק'... אז בפרק, למייק ורייצ'ל היה משהו, וכקריצה לחמים שלי, היא הייתה אמורה להגיד 'המשפחה שלי הייתה אומרת פופיקוק'. ומשפחת המלוכה לא רצתה שהיא תגיד את המילה. הם לא רצו לשים בפיה את המילה 'פופיקוק'. אני מניח שמפני שהם לא רצו שאנשים יחתכו ויערכו מתוכה את המילה cock (זין). היינו צריכים לשנות את זה ל'בולשיט' במקום ל'פופיקוק', ולא אהבתי את זה כי אמרתי לחמי וחמותי שהמילה הולכת להיות בסדרה".

עוד בוואלה!

סדרות מומלצות לחודש ספטמבר 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

לכתבה המלאה
מייגן מרגל, הסדרה Suits עונה 7. Shane Mahood/USA Network,
אל תגידי את המילה האסורה. מייגן מרקל, "Suits"/Shane Mahood/USA Network
מייגן מרגל, הסדרה Suits עונה 7. Ian Watson/USA Network,
הצטערה להיפרד. מרקל, "Suits"/Ian Watson/USA Network

קורש הוסיף כי הוא לא בטוח כיצד השיגה משפחת המלוכה תסריטים לא מצולמים של הסדרה, וכי מרקל עצמה מעולם לא הייתה אחראית להעברת העריכות בחזרה אליהם. על פי היוצר, ייתכן שמי שהעביר את המסרים היו אחד המפיקים או הסוכן שלה. "מי שזה לא יהיה, הם לא אהבו את הצורך לספר לי יותר מכפי שאהבתי לשמוע את זה."

הנסיך הארי עצמו חשף את ההתערבות של משפחת המלוכה בתסריטי "Suits". בספר הזכרונות שלו, שיצא בתחילת 2023, הוא פירט את ההשפעה של יחסיהם ושל התערבות הארמון על הקריירה של מרקל. "מג ארזה את הבית שלה, ויתרה על תפקידה ב-'Suits' אחרי שבע עונות. רגע קשה עבורה, כי היא אהבה את הסדרה, אהבה את הדמות שגילמה, אהבה את צוות השחקנים והצוות - אהבה את קנדה" (שבה צולמה הסדרה), כתב הארי. "מצד שני החיים שם הפכו לבלתי נסבלים... כותבי הסדרה היו מתוסכלים, כי לעתים קרובות צוות התקשורת של הארמון ייעץ להם לשנות קווי דיאלוג, מה הדמות שלה תעשה, איך היא תתנהג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully