וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורד חוזה עתידות: "מין על הבמה הוא השלב ההגיוני הבא"

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 8:05

התבטאות ישנה של הזמרת הניו זילנדית לורד - שהתלוננה על המיניות המוגזמת שאמנים מפגינים על הבמה והוסיפה שהשלב הבא יהיה "סקס על הבמה בגראמי" - עלה שוב לכותרות, ככל הנראה בגלל שהצליחה לחזות את העתיד

סיפור בדקה: נהג מונית לא זיהה את לורד וזו רק התחלת הסיפור (יולי, 2016)/מגישה: מיכל רשף

לפני עשור, כשלורד הייתה רק בת 16 והתפרסה בזכות הלהיט שלה Royals, היא התלוננה על הניסיון הפתטי לדבריה של אמנים להתעלות בימתית האחד על השני בהופעות פרובוקטיביות יותר - כשלדבריה השיא יגיע בסקס על בימת טקס הגראמי. כעת מסתמן שלורד לא הייתה רחוקה ממציאות העכשווית בתחזית שלה.

הכוכבת הצעירה אמרה אז שנמאס לה מתעלולים פרובוקטיביים של כוכבות כמו מיילי סיירוס וליידי גאגא המתפשטות על הבמה ושהסבירות שמישהו "יזד*** בגראמי" עולה. היא אמרה למגזין Q: "אני פמיניסטית ולכן יש דברים מסוימים במוזיקת פופ שמתסכלים אותי. יש הרבה טקטיקות שמיועדות לעורר הלם בימינו: אנשים שמנסים להתעלות זה על זה, מה שכנראה יגיע לשיאו בשני אנשים שמזד***** על הבמה בטקס הגראמי". לורד אמרה שהיא "תדאג לשמור על הבגדים שלה עליה" ולהתמקד במוזיקה.

ב-The Cut היא דאגה לציין שאין לה בעיה עם סקס: "אנשים אוהבים לצייר אותי בצורה מסויימת, אבל אני אדם חיובי מאוד לסקס ואין לי שום דבר נגד עירום. עבורי אישית אני פשוט לא חושבת שזה באמת ישלים את המוזיקה שלי בשום צורה או יעזור לי לספר סיפור טוב יותר. זה לא שיש לי בעיה עם לרקוד בתחתונים - אני חושבת שאת יכולה להשתמש בדברים האלה בצורה עוצמתית מאוד. זה פשוט לא מרגיש לי נחוץ".

יתכן שדעתה השתנתה מאז, אם נשפוט לפי עטיפת אלבומה משנת 2021, Solar Power, שם היא מופיעה בחוטיני זעיר שלרגע נראה כאילו חלקה התחתון חשוף לגמרי. היא אמרה אז: "זאת רק אני קופצת מעל חבר על החוף... זה קצת הארדקור, אבל זה היה רגע כל כך שמח עבורי. זה הרגיש תמים ושובב וקצת פראי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עטיפת האלבום שלה כמה שנים אחרי...

כעת מתברר שהתחזית של לורד אולי לא הייתה כל כך רחוקה מהמציאות. הזמרת הברזילאית MC Pipokinha צולמה כשהיא מקבלת מין אוראלי ממעריצה ערומה על הבמה, כשרקדנים מלקקים אותה בזמן שהיא שרה. היא אפילו חיברה בחור מהקהל לרצועת כלב וגרמה לו לנופף באיבר מינו. היא גם פרסמה סרטונים פרובוקטיביים בהם נתנה לחתולים ללקק את הפטמות שלה, והתמודדה עם חקירה של הרשויות וביקורת של מעריצים נגעלים.

עוד אקטים מיניים על הבמה
הזמרת העלתה שני צופים לבמה - והם ביצעו מין אוראלי

הזמרת ירדה ערומה לקהל - והותקפה מינית ע"י עשרות גברים

הצופים נדהמו: סולנית הלהקה השתינה על פני הצופה באמצע המופע

מתוך המופע של MC Pipokinha

@mcpipokinha_raiha

Mc pipoquinha brava com os dançarino e ainda pergunta você sabe quando eu morrer

♬ som original - mc pipokinha ?

במהלך השנים, לורד התמודדה לא רק עם הצורך להפגין מיניות אלא גם עם תיאוריות קונספירציה מוזרות, ביניהן אחת הטוענת כי היא למעשה אישה בת 40 שמתחזה לנערה. מעריציה הציעו אז שלורד תפרסם את תעודת הלידה שלה כדי להוכיח שהיא באמת בת כמה שהיא טוענת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully