וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט ויס מסכמות את 2023: מה הסדרות הכי נצפות, ומה שינתה המלחמה?

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 13:20

"אלף", "משמר הגבול" ו"הלוטוס הלבן" מככבות בסיכומי 2023 של שתי החברות. עוד עולה מהנתונים כי מאז 7 באוקטובר הישראלים צופים יותר שעות בטלוויזיה, וכדי לברוח מהחדשות - צופים יותר בקומדיות ובתכני ילדים ונוער

פרומו לסוף העונה השנייה של "הלוטוס הלבן"/HBO

חברות התקשורת הוט ויס מסכמות את שנת 2023 עם רשימות התכנים הנצפים ביותר בטלוויזיה. בראש הסדרות הנצפות ביותר בשתי החברות עומדות, בהתאמה, "משמר הגבול" של הוט ו"אלף" של יס. בשתי החברות, הסדרה הבינלאומית הנצפית ביותר היא "הלוטוס הלבן" של HBO.

ברשימת הסדרות הישראליות של הוט, אחרי "משמר הגבול" - שפרק הפתיחה שלה הוא גם הפרק הנצפה ביותר בהוט השנה - מגיעות שלל סדרות דוקו-ריאליטי: "גולסטאר", "מחוברים", "נסרין אגדה", "משפחת שדה", ואחריהם "בעלת החלומות", "קורדרוי", "חאנשי", "4:20" והדוקו "סיירת מטכ"ל". ברשימה הבינלאומית בלטו בהתאמה, לצד "הלוטוס הלבן", גם "פשוט ככה", "יורשים", "האחרונים מבינינו" ו"חקירה בהילוך גבוה". חמשת הסרטים הנצפים ביותר בהוט הם "המיניונים 2: עלייתו של גרו", "אינסופי", "אהבה בשחקים: מאבריק", "העיר האבודה" ו"עולם היורה: עולם חדש".

משמר הגבול מג"ב. באדיבות HOT ו-NEXT TV,
מתוך "משמר הגבול"/באדיבות HOT ו-NEXT TV

סדרות הילדים הנצפות ביותר הן "פול ספיד", "זיגי", "אבא מטפלת", "סקיי", "דרימארס" ו"תלאתה". הנתון של "פול ספיד" מרשים במיוחד היות שהיא עלתה רק בתחילת נובמבר, ובהוט קושרים זאת עם עלייה ניכרת בצפייה בתכני ילדים ונוער אחרי 7 באוקטובר. הסרט "גולדה" של גיא נתיב, שעלה ל-VOD של החברה אחרי השבת השחורה, רשם את נתוני הפתיחה הכי גבוהים מאז.

בסיכומים של יס אין הפרדה בין סדרות וסרטי מקור לסדרות וסרטי רכש, אך על כל פנים - התוכן המקורי מנצח. הסדרות הנצפות ביותר השנה בקרב לקוחות החברה, אחרי "אלף", הן "מלכת היופי של ירושלים", "המדובב: חשבון פתוח", העונה השנייה של "הלוטוס הלבן", "פריפריה אימפריה", העונה הראשונה של "הלוטוס הלבן", העונה הראשונה של "המדובב", העונה השביעית של "הבוזגלוס", "רוחות בירות", ו"דנה קמה". לבד מ"הלוטוס הלבן" ו"רוחות בירות" שיצרו אבי יששכרוף וליאור רז, כל היתר הן סדרות מקור.

עוד בוואלה!

הסדרות הטובות של 2023 חלק א': ריק ומורטי, המלכה שרלוט, פוקר פייס

לכתבה המלאה
יעקב זדה דניאל, הסדרה "אלף". צחי צלינקר,
מתוך "אלף"/צחי צלינקר

כפי שנחשף מוקדם יותר, "#NOVA", הדוקו על הטבח במסיבת הטבע ברעים ב-7 באוקטובר, הוא הסרט הנצפה ביותר השנה של יס, והסרט התיעודי הנצפה ביותר בתולדותיה. הסרט, כזכור, שודר גם בגופי תקשורת נוספים. מלבדו, רשימת הסרטים הנצפים ביותר כוללת את "כרטיס לגן עדן", "אהבה בשחקים: מאבריק", הדוקו "ימי הפיק" וכן "נחיתת חירום".

ביס מספקים נתונים נוספים על הרגלי הצפייה של לקוחות החברה. כך עולה כי מספר שעות הצפייה היומיות הממוצע טיפס מ-9.2 בשנה שעברה ל-10.1 בממוצע השנה, כשבתחילת המלחמה הנתון אף טיפס לכ-12 שעות בממוצע ביום. בחודשים האחרונים, מאז 7 באוקטובר, חלה גם עלייה בשיעור הצפייה בזמן אמת, לעומת ירידה ניכרת בשיעור הצפייה הנדחית - בעיקר בערוצי הברודקאסט (כאן 11, קשת 12, רשת 13 ועכשיו 14). גם ביס מדווחים על עלייה משמעותית בצפייה בתכני ילדים ונוער בזמן המלחמה - בשיעור אף גבוה יותר מבימי החופש הגדול. באופן מפתיע, גם שיעור הצפייה בקומדיה עלה בזמן המלחמה, ובחברה קושרים זאת לצורך באסקפיזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully