וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרייז'ר" המקורית, "מי הבוס", "הכל נשאר במשפחה": ערוץ קומדיות נוסטלגיות חדש עולה למסך

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 8:17

ערוץ קומדיות נוסטלגיות חדש מגיע אל יס, הוט, סלקום טיוי ופרטנר טיוי, והוא כולל כמה מהקלאסיקות הגדולות של הטלוויזיה האמריקאית והבריטית, כולל "חופשי על הבר", "מי הבוס", "בנסון" ו"כן אדוני השר". מתי הוא עולה לאוויר ומה המחיר? כל הפרטים

פתיח הסדרה "מי הבוס"/קולומביה

חדשות טובות לחובבי קלאסיקות טלוויזיוניות או סתם אוהבי נוסטלגיה: בקרוב יעלה ערוץ חדש שכל כולו קומדיות קלאסיות מכוננות - כאלה שהותירו חותם אדיר על הטלוויזיה מאז ועד היום, ורובן המכריע לא שזף מסך ישראלי כבר עשורים.

הסדרות שישודרו בו הן "חופשי על הבר" ("Cheers"), "הכל נשאר במשפחה", "בועות", "בנסון", "ספינת האהבה", "מי הבוס", "משתגעים מאהבה", "ימים מאושרים", "בנות הזהב" (שממש לא מזמן עלתה בדיסני פלוס), "נשואים פלוס" (שבימים אלה משודרת מדי ערב ביס). כמו כן יעלו הקומדיות הבריטיות "מישהו מטפל בך" ו"כן אדוני השר". בהמשך השנה יגיעו גם "פרייז'ר" המקורית, הלא היא סדרת הבת של "צ'ירז", וכן "שלושה בדירה אחת" ו"מלך השכונה". כל פרקי הסדרות עברו שדרוג מחדש מהאיכות הסטנדרטית המקורית (SD) להפרדה גבוהה (HD).

הערוץ ייקרא "ערוץ הקומדיות הקלאסיות" ויהיה זמין ביס, הוט, סלקום טיוי ופרטנר טיוי החל מיום ראשון שלפני פסח, 21 באפריל 2024 (וחמישה ימים לפני כן כבר יתחיל לשדר פרומואים וטיזרים). החודש הראשון יינתן בחינם ואז ייסגר למנויים בלבד, במחירים שישתנו מחברה לחברה וינועו כנראה בסביבות ה-20 שקלים לחודש. בערך באותו זמן צפויה לעלות גם ספריית ויאודי של הערוץ, שניתן יהיה לרכוש בנפרד במחיר דומה, או בשילוב עם הערוץ הליניארי במחיר מוזל יותר מאשר רכישה נפרדת של שניהם. הערוץ ישודר באפיק 6 בסלקום טיוי, אפיק 10 בפרטנר טיוי, אפיק 23 בהוט ואפיק 29 ביס.

צ'ירס, חופשי על הבר. יח"צ,
חוזרת למסך עברי עשורים אחרי הפעם האחרונה. "חופשי על הבר"/יח"צ
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הסדרות בערוץ החדש

הכל נשאר במשפחה (All In The Family)
הסיטקום פורץ הדרך של נורמן ליר, ששודר במקור בין השנים 1971 ל-1979 והפך ללהיט ענק. ארצ'י בנקר הוא גבר בגיל העמידה, טיפוס שמרני, נרגן וציני שמתקשה להסכין עם הקדמה של העולם. הסדרה הניבה שפע של סדרות בת מצליחות בפני עצמן, בהן "מוד", "משפחת ג'פרסון" ו"זמנים טובים".

חופשי על הבר (Cheers)
הסיטקום הנפלא ועטור הפרסים, ששודר בין 1982 ל-1993, מתרחש כולו בתוך פאב שכונתי בעיר בוסטון ששמו כשם הסדרה בלעז - "צ'ירס".

פרייז'ר (Frasier)
אחד מהפוקדים הקבועים את אותו צ'ירס היה הפסיכיאטר הסנוב פרייז'ר קריין, שעם סיומה של "חופשי על הבר" זכה לסדרת בת אדירה משל עצמו, ששודרה בין 1993 ל-2004. היא צפויה להגיע לערוץ רק בהמשך.

בועות (Soap)
הפארודיה הפרועה על אופרות סבון, ששודרה בין 1977 ל-1981 וגילתה לעולם את בילי קריסטל.

בנסון (Benson)
המשרת השקול בבית משפחת טייט המחורפנת של "בועות" קיבל סדרה משלו ב-1979, וזו האריכה ימים אפילו יותר מהורתה והמשיכה עד 1986.

מישהו מטפל בך? (?Are You Being Served)
הקומדיה הקאמפית הבריטית, שעשר עונותיה ושבעים פרקיה שודרו בין 1972 ל-1985 ושפעו אי הבנות, רמיזות מיניות ופאות צבעוניות.

ימים מאושרים (Happy Days)
הסדרה שבשנות השבעים - ליתר דיוק בין 1974 ל-1984 - התרפקה על הנוסטלגיה של שנות החמישים, הכירה לעולם את פונזי האגדי (בגילומו של הנרי ווינקלר האגדי לא פחות) ואת הביטוי "לקפוץ מעל הכריש". אף היא הולידה שלל סדרות בת מצליחות כמו "לוורן ושירלי" ו"מורק ומינדי", עם רובין וויליאמס באחד מתפקידיו הראשונים.

טוני דנזה ואליסה מילאנו בסדרה "מי הבוס?". צילום מסך, צילום מסך
טוני דנזה ואליסה מילאנו בסדרה "מי הבוס?"/צילום מסך, צילום מסך

שלושה בדירה אחת (Three's Company)
ג'ק ריטר, שמחפש בנרות דירה להשכרה, מתחזה להומו כדי שבעל בית יאפשר לו לגור בצוותא עם שתי שותפות, בקומדיה הפופולרית ששודרה בין 1977 ל-1984. היא צפויה להגיע לערוץ רק בהמשך.

ספינת האהבה (The Love Boat)
שמאלץ ורוח טובה על סיפון ספינת התענוגות של ארון ספלינג, שבין 1977 ל-1986 זכתה להצלחה גדולה והמוני כוכבים אורחים.

כן, אדוני השר (Yes Minister)
הקומדיה הבריטית הפוליטית עטורת הפרסים הקנתה מבט סאטירי אל מאחורי הקלעים של הפוליטיקה הבריטית. היא אמנם שודרה בין 1980 ל-1989, אבל הסתפקה בחמש עונות שהצטברו לכדי 39 פרקים. בנוסף הייתה ב-2013 עונה שישית עם שישה פרקים נוספים.

מי הבוס? (?Who's The Boss)
טוני דנזה הופך לסוכן הבית של ג'ודית לייט, ומביא איתו את בתו אליסה מילאנו, בקומדיה ששודרה בין 1984 ל-1992 וזכתה להצלחה גדולה גם בישראל.

בנות הזהב (The Golden Girls)
הקומדיה החתרנית, ששודרה בין השנים 1985 ל-1992, אמנם כבר עלתה בפברואר בדיסני פלוס, אבל ללא ספק יהיה נחמד ליפול עליה גם בזפזופ אקראי.

נשואים פלוס (Married... with Children)
בנוסף לשידורה ביס מדי ערב, הסיטקום הפרוע של רשת פוקס, ששודר בין השנים 1987 ל-1997, מגיע גם לכאן, והפעם יהיה זמין גם בוויאודי.

משתגעים מאהבה (Mad About You)
הקומדיה הרומנטית המצליחה בכיכובם של פול רייזר והלן האנט, שבין 1992 ל-1999 הייתה חלק מהליין-אפ המדהים של ימי חמישי ב-NBC לצד "סיינפלד" ו"חברים".

מלך השכונה (The King of Queens)
הסדרה המאוחרת ביותר ברשימה הזו, ששודרה בין 1998 ל-2007, עם קווין ג'יימס בתפקיד הגבר, ליה רימיני בתפקיד הרעיה, וג'רי סטילר (לנצח פרנק קוסטנזה) בתור אביה שנאלץ לעבור לגור איתם. היא צפויה להגיע לערוץ רק בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully