וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול החידושים וסדרות ההמשך לא נפסק: "מלרוז פלייס" ו"גיבורים" מקבלות עיבודים חדשים

11.4.2024 / 10:29

שתי הסדרות הקלאסיות נמצאות בשלבים שונים של פיתוח. "מלרוז פלייס" כבר בשלבים מתקדמים ושלוש מכוכבות הסדרה המקורית צפויות לככב בה, ואילו "גיבורים", שכבר זכתה לפני כעשור לסדרת המשך שלא הותירה חותם, מוצגת בפני גופי השידור השונים

כוכבות "מלרוז פלייס" - דפני זוניגה, הת'ר לוקליר, לורה לייטון. GettyImages
כוכבות "מלרוז פלייס" - דפני זוניגה, הת'ר לוקליר, לורה לייטון/GettyImages

אתר "דדליין" מדווח כי שתי סדרות עבר עשויות לחזור בקרוב אל חיינו. האחת היא סבוניית העל הניינטיזית "מלרוז פלייס", וכבר עכשיו שלוש מכוכבותיה המקוריות צפויות לשחזר את דמויותיהן בהמשך: הת'ר לוקליר (שגילמה את אמנדה וודוורד), לורה לייטון (שהייתה סידני אנדרוז) ודפני זוניגה (ג'ו ריינולדס). הסדרה השנייה היא "גיבורים", שכבר זכתה לסדרת המשך נשכח לפני כעשור אבל כעת נעשה ניסיון נוסף לסחוט מהמיץ שלה, אם עוד נשאר כזה.

"מלרוז פלייס" שודרה במקור ברשת פוקס בין השנים 1992 ל-1999 כספין-אוף של קלאסיקת ניינטיז אחרת שזכתה להמשכים לאורך השנים, "בוורלי הילס 90210". סדרת הבת נוצרה על ידי דארן סטאר ("סקס והעיר הגדולה", שגם לה כמובן יש סדרת המשך - "פשוט ככה"). הסדרה עקבה אחר מספר דיירים צעירים ששוכרים דירות בבית מגורים משותף בלוס אנג'לס, ואף שהתחילה עם עלילות מתונות, עד מהרה הציגה עלילות מופרכות וקיצוניות יותר ויותר, ואלה תרמו להפיכתה ללהיט גדול.

לורן גיסיס, יוצרת הסדרה "רעבים" של נטפליקס, אמונה על סדרת ההמשך, שבימים אלה מוצעת לרשתות הטלוויזיה ושירותי הסטרימינג בארצות הברית. עלילת הסדרה חוזרת אל תושביה המקוריים של מלרוז פלייס, שמתאחדים כאשר אחד מחבריהם היקרים מת בפתאומיות. אבל, על פי הדיווח ב"דדליין", "סיר הלחץ של המפגש החוזר חושף במהרה טראומות ישנות, מצית מחדש רומנים ישנים וטינות עבר, וחושף סודות חדשים".

הת'ר לוקליר, דפני זוניגה, כוכבות "מלרוז פלייס" ב-1995. Photo by Jeff Kravitz/FilmMagic, Inc, GettyImages
הלם שהן חוזרות. הת'ר לוקליר ודפני זוניגה, 1995/GettyImages, Photo by Jeff Kravitz/FilmMagic, Inc
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עוד על הפרק, סדרת המשך לדרמת גיבורי העל "גיבורים", בכיכובם של היידן פנטייר, מיילי ונטימיליה וזכארי קווינטו. במקור היא שודרה ב-NBC בין השנים 2006 ל-2010, עם עונה אחת טובה ואז התדרדרות מהירה. למרות זאת היא חזרה עם מיני-סדרת המשך ב-2015, אולם זו זכתה לביקורות קוטלות ורייטינג בינוני ומטה. אף על פי כן, יוצר שתי הסדרות טים קרינג מתניע את "גיבורים" בפעם השלישית, ובימים אלה מציג את ההצעה שלו בפני גופי שידור שונים. העלילה מתרחשת שנים אחרי זו המקורית ומציגה קבוצת דמויות חדשות שמגלות יום אחד כי ניחנו בכוחות על, ועליהן להתמודד מול נבלים מוכרים ואויבים חדשים כדי למנוע מהם לעצור את הצעד הבא באבולוציה האנושית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully