וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרדוויל, מלחמת הכוכבים ושלגיה עם גל גדות: כל ההכרזות וההפתעות מהכנס הגדול של דיסני

עודכן לאחרונה: 16.8.2024 / 10:37

המנדלוריאן וגרוגו מגיעים למסך הגדול, "הקול בראש" זוכה לסדרה משל עצמה, טיזר לסדרה החדשה של "דרדוויל", וגם "צעצוע של סיפור 5", "לשבור את הקרח 3", "מואנה 2", "זוטופיה 2", גל גדות ועוד טריילרים והכרזות מהאירוע הגדול של דיסני

טיזר לסרט לייב אקשן "שלגייה ושבעת הגמדים" עם גל גדות/דיסני

אחרי כמה שנים שבהן נראה היה שמשהו במגע הזהב של דיסני נפגם, הגיעו השבועיים האחרונים והזכירו מהו מותג הבידור החזק בעולם. זה התחיל עם תצוגת התכלית בכנס קומיק קון, שבו אותחל למעשה היקום הקולנועי של מארוול כמעט מן היסוד - כולל חזרתם של האחים רוסו לבימוי סרטי "הנוקמים", וכמובן שובו המפתיע של רוברט דאוני ג'וניור.

בשבוע החולף הגיע גם הדו"ח הרבעוני השני ל-2024, ואיתו הבשורה שלראשונה מאז השקת שירות הסטרימינג שלה ב-2019, בו הושקעו מיליארדים רבים, דיסני סיימה רבעון ברווח תפעולי. הסכומים אמנם קטנים יחסית לסטנדרטים (47 מיליון דולר), אבל המגמה היא החשובה. אחרי שובו של בוב אייגר לכיסא המנכ"ל ושרשרת הכישלונות המסחריים, דיסני מחזיקה שוב בשני להיטי ענק: "דדפול & וולברין" ו"הקול בראש 2", שכמוהם לא ידעה בשנים האחרונות.

בין שישי לשבת הגיעה תצוגת התכלית של כנס D23 המתקיים אחת לשנתיים, בו נחשפו התכנים הבולטים של דיסני לשנתיים הקרובות, גם אלו שאינם קשורים לגיבורי על. ובעוד בהחלט ניתן לתהות לגבי הנטייה להעדיף לסחוט שוב לימונים ישנים במקום להשתמש ביצירתיות האדירה של דיסני כדי לחדש - קשה לחלוק על כך שלפחות הצהרתית יש כאן הרבה בשורות מסקרנות.

גל גדות מתוך הטיזר לסרט "שלגייה ושבעת הגמדים". דיסני, צילום מסך
גל גדות מתוך הטיזר לסרט "שלגייה ושבעת הגמדים"/צילום מסך, דיסני

דרדוויל: נולד מחדש (Daredevil: Born Again)

שש שנים אחרי העונה השלישית והאחרונה בסדרת המקור של נטפליקס, האלטר אגו של מאט מרדוק נולד מחדש בדיסני. הדרך הייתה מאוד לא פשוטה, כולל צילומים מחודשים לאחר ש-18 פרקים צולמו ונגנזו על ידי מארוול, שראשיה לא היו מרוצים מהתוצאה. ההחלטה הובילה להחלפה של הצוות שמאחורי הסדרה. כדי להפגין את האמון בחזון החדש, הכריזה דיסני עוד לפני עלייתה של הסדרה על חידושה לעונה נוספת.

היוצרים והכוכב הראשי, צ'ארלי קוקס, מגדירים אותה כחזון נפרד וחדש לחלוטין, ולא כעונה רביעית שממשיכה את הסיפור שהחל בסדרת המקור. הקאסט המקורי חוזר ברובו הגדול, עם דברה אן וול (קארן פייג'), אלדן הנסון (פוגי נלסון), וינסנט ד'אונופריו (ווילסון פיסק) וג'ון ברנת'ל כפרנק קאסל, הידוע יותר כ"המעניש". הטיזר טריילר שהוצג באירוע היה אמור להיות אקסקלוסיבי, אבל כבר הספיק בינתיים לדלוף לרשת.

העונה הראשונה צפויה לעלות בדיסני פלוס ב-1 במרץ, 2025

עוד בוואלה

סדרות מומלצות לחודש אוגוסט 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

לכתבה המלאה

אגתה כל הזמן הזה (Agatha All Along)

המרשעת האהובה מ"וונדהוויז'ן" זוכה בהרפתקה משלה, שעלילתה מתחילה ממש בסמוך לסיומה של "וונדהוויז'ן", אז כוחותיה של אגתה הארקנס נלקחו ממנה בעודה נותרת לחיות את חייה בשממה של ווסטוויו. לאחר שהיא מתוודעת לדרך אגדית ומלאת סכנות שמבטיחה בסיומה את הגאולה שאותה היא מבקשת, היא מחליטה להרכיב אחוות מכשפות נואשות כמוה שיסייעו לה בדרכה. הטריילר מבטיח שהמסע הזה יהיה מפחיד כיאה לסדרת האלווין, וכמובן מוזיקלי כיאה לשיר המזוהה כל כך עם הארקנס.

מלבד קת'רין האן, הקאסט כולל גם את אוברי פלאזה ("מחלקת גנים ונוף"), סאשיר זמאטה ("סאטרדיי נייט לייב"), דברה ג'ו ראפ ("מופע שנות השבעים") ואמה קלאופילד ("באפי קוטלת הערפדים"). הסדרה צפויה לעלות בדיסני פלוס ב-18 בספטמבר.

Skeleton Crew

היקום של מלחמת הכוכבים ממשיך בהתרחבות בלתי נגמרת, עם סדרה חדשה שמוגדרת כסוג של "הגוניס בחלל", ומתרחשת במקביל לקו הזמן של "המנדלוריאן" (כלומר לאחר נפילת האימפריה הגלקטית). חבורת ילדים מגלה מערה סודית בכוכב הבית שלהם, שמובילה אותם לאבד את דרכם בדרך להרפתקה סוערת בחלל, שבה בין היתר יכירו ג'דיי מסתורי בגילומו של ג'וד לאו.

ג'ון וואטס (שביים את סרטי ספיידמן במארוול) וכריסטופר פורד (ששימש כתסריטאי ב"ספיידרמן: אין דרך הביתה") הם יוצרי הסדרה, שפרקי הבכורה שלה יעלו לדיסני פלוס ב-3 בדצמבר.

אנדור (Andor)

מעט מאוד מהסדרות שנוצרו עד כה בעולם המורחב של מלחמת הכוכבים היו שוות את זמן הצפייה, "אנדור" היא בהחלט מתחרה ראויה על פסגת הדירוג הזה. העונה הראשונה זכתה לשילוב הקדוש של ביקורות מהללות וקהל מעריצים נלהב, וגם למועמדות לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר באמי, וזאת על אף שהיא לא עוסקת באבירי ג'דיי אלא דווקא ב"אנשים הקטנים" שנדרשים להתמודד עם השלכות המציאות שנכפתה עליהם.

הבשורה הגדולה לקראת העונה השנייה היא שבן מנדלסון יצטרף לסדרה, וייכנס מחדש לנעליו של אורסון קרניק, הנבל מ"רוג אחת" - הסרט שהציג לעולם את קסיאן (דייגו לונה) - בעוד העלילה תתחדש סמוך לסיום אירועי העונה הראשונה. אחרי ששוחרר מהכלא האימפריאלי, קסיאן מתחיל לעסוק בטיפוח מה שיהפוך להיות המרד הגדול באימפריה, ולצמוח לתוך התפקיד המרכזי שהוא ימלא בו. קטע מאחורי הקלעים שהוצג בכנס עדיין לא זמין רשמית, אבל גם במקרה הזה כבר הספיק לדלוף לרשת.

לעונה החדשה אין עדיין תאריך רשמי, מלבד העובדה שהיא צפויה לעלות במהלך 2025.

המנדלוריאן וגרוגו (The Mandalorian & Grogo)

לראשונה מאז "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר" ב-2019, מציגה דיסני טריילר לסרט מלחמת כוכבים חדש, שממשיך את עלילת סדרת הדגל המצליחה מדיסני פלוס. דייב פילוני (היורש של ג'ורג' לוקאס כאיש החזון של המותג) וג'ון פאברו (יוצר הסדרה) מאחדים כוחות בסרט שיאחד את המתנקש המנדלורי (פדרו פסקאל) ואת חברו הרגיש לכוח, לאחר שדרכיהם נפרדו בעונה האחרונה.

יש לציין שהעונה הרביעית כבר נמצאת בהכנות ראשונות, לצד העבודה על הסרט, שהפרטים לגביו מעטים מאוד בשלב זה. מהטיזר שהוצג בסרטון נראים השניים נקלעים לתוך כוכב מושלג, שנראה דומה מאוד להות', המקום שבו מתנהל הקרב האפי ב"האימפריה מכה שנית". כמו כן, זב, אחד מהדמויות האהובות מתוך סדרת האנימציה "מלחמת הכוכבים: המורדים", יעשה כאן את הופעת הבכורה המשמעותית שלו בלייב אקשן.

הסרט מיועד להגיע לאקרנים במאי 2026.

מואנה 2 (Moana 2)

החלק של פיקסאר בהכרזות מורכב כמעט לחלוטין מהמשכים. הראשון שבהם הוא המשך הרפתקאותיהם של מאווי ומואנה, שהפך לאחד הלהיטים הגדולים והאהובים של פיקאסר. דווין ג'ונסון ואאוליאי קרוואליו חוזרים להעניק את קולם לגיבורים הראשיים, שהרפתקאותיהם יושפעו גם הפעם מהתרבות והפולקלור של הפולינזים. העלילה תיקח את מאווי ומואנה על לחיפוש מסוכן אחר בני עמה ברחבי האיים האבודים באוקיינוס השקט.

הסרט ייצא ב-27 בנובמבר.

משפחת סופר על 3 (The Incredibles 3)

עם שני סרטים שהכניסו יחד כמעט שני מיליארד דולר, אין סיכוי שדיסני תוותר על האפשרות לרכוב על ההצלחה בפעם השלישית. מלבד העובדה שהסרט נמצא בתכנון ושבראד בירד צפוי לשוב גם הפעם לכיסא הבמאי, לא נחשפו פרטים נוספים על העלילה או התאריך שבו הוא צפוי להגיע.

זוטופיה 2 (Zootopia 2)

הסרט החמוד של דיסני זוכה להמשך משלו, שיגיע כמעט עשור אחריו ומיועד לצאת ב-26 בנובמבר, 2025. כל מה שידוע כרגע הוא שבאני הופס (ג'ניפר גודווין), הארנבת-שוטרת האמיצה ושותפה הנכלולי אך בעל לב הזהב, ניק ווילד (ג'ייסון בייטמן) צפויים לאחד כוחות בחקירה שמגיעה בשלב קריטי בקריירה שלהם. אל הסרט החדש יצטרף זוכה האוסקר קי הוי קואן ("הכל בכל מקום בבת אחת"), בתפקיד גארי, נחש המבוקש על ידי החוק.

לשבור את הקרח 3 (Frozen 3)

הפרנצ'ייז האדיר של דיסני (הכנסות של 2.76 מיליארד דולר בשני הסרטים הראשונים) יגיע לא רק לסרט שלישי, אלא ככל הנראה - אף שאין הודעה רשמית בנושא - גם לחלק רביעי. ג'ניפר לי, שביימה עם כריס באק את הסרט השני, חשפה על הבמה כי הרבה שאלות נותרו פתוחות בסיום "לשבור את הקרח 2" ויידרשו לא פחות משני חלקים נוספים כדי להשיב עליהן. "לשבור את הקרח 3" מיועד להגיע לקולנוע במהלך נובמבר 2027, וכל מה שקיבלנו מלבד תאריך אופציונלי הוא האילוסטרציה הזאת.

צעצוע של סיפור 5

כן, גם זה קורה. ההרפתקה החדשה של וודי, באז, ג'סי וכל חבורת הצעצועים האהובה צפויה לנחות בבתי הקולנוע בקיץ 2026. היוצרים חשפו כי הצעצועים יתמודדו הפעם עם הטכנולוגיה שגוזלת את תשומת ליבם של הילדים. פרטי העלילה יפורסמו בהמשך.

Hoppers

אמנם קשה להאמין שזה אפשרי, אבל פיקאסר עובדת על סרט מקורי חדש, שבמרכזו ניסוי שמשתבש ובו בונה ואישה צעירה בשם מייבל מחליפים ביניהם מוחות, ונדרשים לנווט בעולמות השונים שמהם הם מגיעים. ג'ון האם ובובי מוינאהן ("סטארדיי נייט לייב") הם שניים מהמדבבים המובילים בסרט, שצפוי להגיע לקולנוע באביב 2026.

סדרה חדשה בעולם "הקול בראש"

אחרי שני סרטי ענק, מגיעה השלוחה הטלוויזיונית הראשונה של אחת מהיצירות הגדולות ביותר של דיסני. עלילת הסדרה מתרחשת בין שני הסרטים, והיא מתחקה אחר אולפן החלומות שראינו בסרט הראשון, ובו חלומותיה של ריילי נוצרים מדי לילה. הסדרה צפויה להגיע לדיסני פלוס במהלך 2025.

Win or Lose

ואלה כבר באמת חדשות מרגשות: סדרת המקור הראשונה אי פעם של פיקסאר בדיסני פלוס - כזו שלא מבוססת על זכיון קיים. העלילה תתמקד בשמונה ילדים חמודים, בהוריהם הקפדנים מדי ובמאמן שמנסה להוביל אותם לאליפות הסופטבול. הסדרה תגיע לדיסני פלוס ב-6 בדצמבר.

לילו וסטיץ' (Lilo & Stitch)

לא בטוח שביקשתם, אבל דיסני החליטה שצריך. גרסת לייב אקשן לסרט החמוד מ-2002 על ילדה שמאמצת כלב, בלי לדעת שמדובר למעשה בניסוי גנטי שברח לדור הארץ. הסרט צפוי לצאת במהלך קיץ 2025.

שלגיה ושבעת הגמדים (Snow White)

מכיוון שכבר הרחבנו על הטיזר החדש לגרסת הלייב אקשן לקלאסיקה של דיסני, בכיכובה של גל גדות, נציין רק שהוא יגיע לקולנוע במרץ 2025.

אווטאר: אש ואפר (Avatar: Fire and Ash)

עד היום ידענו שיש סרט אווטאר שלישי בקנה, עכשיו אנחנו גם יודעים את שמו, אבל לא יותר מכך. הסרט מיועד להגיע לקולנוע ב-19 בדצמבר, 2025.

מופאסה: מלך האריות (Mufasa: The Lion King)

עד היום התנסתה דיסני באנימציה או בלייב אקשן, עם הספין אוף של "מלך האריות" היא מתנסה לראשונה בשניהם. הסרט יגולל את עלייתו של אביו של סימבה מיתום צעיר למלך רב ההשפעה והכבוד שצמח להיות. זוכה האוסקר בארי ג'נקינס ("אור ירח") מביים את הסרט, עם שורת כוכבים אדירה שתעניק את קולה לדמויות, מסת' רוגן, דני גלובר, בילי אייכנר, ביונסה, בלו אייבי קרטר (בתה של ביונסה) ועוד רבים נוספים. הסרט יגיע לקולנוע ב-20 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully