וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרפא דרך המוזיקה": נופר סלמאן מוציאה אלבום בכורה. האזינו

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 17:25

"טיפה בלב ים" הוא שמו של אלבומה הראשון של הזמרת והשחקנית, שהפיק מוזיקלית בן אוחנה. הוא יוצא לאחר שגנזה שירים אחרים שיצרה. "תוך כדי יצירת האלבום הגיעה המלחמה, ההבנה שיש לי שליחות לחבר ולרפא דרך המוזיקה התעצמה עוד יותר", מסרה. האזינו

נופר סלמאן. עמית סליקטר,
נופר סלאמן/עמית סליקטר

"טיפה בלב ים" הוא שמו של אלבום הבכורה של הזמרת והשחקנית נופר סלמאן, שיוצא כעת בהפקתו המוזיקלית של בן אוחנה. שירי האלבום נוצרו לאחר שסלמאן החליטה לגנוז שירים אחרים, שהיו עתידים לצאת, ויחד עם אוחנה יצאה לדרך חדשה לפני כשנה וחצי. שני שירים באלבום הופקו על ידי עטר מיינר, טהר שפי, בןבן וגיל דוגמא.

על שיר הנושא של האלבום, "טיפה בלב ים", מסרה סלמאן: "בתהילים כתב דוד המלך להשם יתברך 'עמדתי ביון מצולה ואין מעמד' - אני עומד על האדמה ושוקע. תוך כדי יצירת האלבום הגיעה המלחמה, ההבנה שיש לי שליחות לחבר ולרפא דרך המוזיקה התעצמה עוד יותר. השיר נכתב מהכאב האישי שלי אבל מרגישה שזאת הזעקה של כולנו". על אלבומה החדש הוסיפה: "אני גאה ונרגשת להציג את אלבום הבכורה שלי שבעזרת ה' יהיה אלבום של חירות אמיתית ותודעתית. אלבום שרק בכי יסביר".

סלמאן בת ה-26 נולדה וגדלה בראשון לציון. היא פרצה לתודעה בעונה השלישית של הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון", בעודה תלמידת כיתה י"ב והגיעה למקום השני. לאחר מכן התגייסה לצה"ל כזמרת בלהקה צבאית. באוגוסט 2016 את הסינגל הראשון שלה, "אחכה לך בכל מקום" שכתב והלחין נתן גושן, ומאז הוציאה שירים נוספים, ובהם הדואט "מילים שקופות" שביצעה עם קובי אפללו.

במקביל, בלטה בקריירת המשחק שלה, במסגרתה שיחקה בסדרות "מלכות" של HOT, "כדברא" של ניקלודיאון ללקוחות yes ו"היורשת" של קשת, וכן השתתפה בתפקיד הראשי במחזמר "זה אני" שעלה בקאמרי, כתב מאור זגורי ועורר סערה מכיוון שהתבסס על שירי אייל גולן. בנוסף, שיחקה במחזות הזמר "סאלח שבתי" ו"הלהקה" המבוסס על הסרט באותו שם של אבי נשר - שניהם של התיאטרון הארצי ובהצגה "אביבה אהובתי" בהבימה המבוססת על הסרט באותו שם של שמי זרחין.

בשנת 2021 יצאה מהארון וסיפרה שהיא בזוגיות עם אישה.

להאזנה לאלבום בספוטיפיי - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully