וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העם בחר: 10 הכתבות שאהבתם ב-2015

25.12.2015 / 6:30

ריאליטי, פורנו, אמיר חצרוני וטלוויזיה וקולנוע - עשר הכתבות הכי נצפות של וואלה! תרבות לשנת 2015 משקפות את הטעם של הישראלים בתחום התרבות. אז מי במקום הראשון?

צילום: דייב שחר, עריכה: יותם וקס

(בסרטון: הקפצנו את הרחוב הירושלמי)

seperator

מקום 10: גוונים של כחול: הסרטים הכי סקסיים בקולנוע

כל העולם עצר את נשימתו לקראת הגעת "חמישים גוונים של אפור" ואנחנו עצרנו את הנשימה ביחד איתו. ככלות הכל, לא בכל יום מגיע לאקרנים גילטי פלז'ר שמבוסס על ספר שטחי. אז ריכזנו עבורכם את רשימת הסרטים הכי סקסיים שהוצגו בקולנוע עד ל"חמישים גוונים של אפור". באופן מפתיע, זו לא הכתבה הכי נצפית של השנה.

לכתבה המלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מקום 9: "בן יהב, איך אתה?" - בלוג "הישרדות", פרק 2

אחרי שלוש שנים, "הישרדות" חזרה למסכי הטלוויזיה בישראל והדרמה הגדולה החלה עוד לפני שידור הפרק הראשון: בן יהב נבט, אחד ממתמודדי העונה, הסתכסך משפטית עם הפקת התוכנית בשל טענות התעללות והצופים, איך נאמר זאת, פשוט רצו לראות את בן יהב קורס. זה בדיוק מה שקרה בפרק השני.

לטור המלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן יהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 8: מלך השכונה: "סלבריישן" מנפצת את בועת הסלבס ומתנפצת בעצמה

"סלבריישן", תוכנית הראיונות של צחי קומה, הושקה בשקט בתחילת השנה. המבקר שלנו חשב שהיא תוכנית חשובה אבל שהיא תוכנית גרועה שלא היתה ראויה לעבור אף פרזנטציה ורק אלוהים יודע מה ברשת חשבו לעצמם כשבחרו לאשר אותה לשידור. אתם נכנסתם בהמוניכם. בין היתר גם כי התוכנית הראשונה אירחה את אייל גולן ורוסלנה רודינה.

לביקורת המלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה שהוא מתעניין. צחי קומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 7: מתי חוזרות הסדרות האהובות ומתחילות החדשות? המדריך המלא

אם יש משהו אחד שהישראלים אוהבים, זה לצפות בטלוויזיה. ועם כל הסדרות שמתחילות מדי שנה בארה"ב, מישהו צריך לעשות סדר בבלאגן. לכן כלל לא מפתיע שהמדריך המעולה שהכנו עבורכם זכה לכניסות חוזרות ולשיתופים ברשתות החברתיות. אין בעד מה.

למדריך המלא.

מקום 6: בלוג "האח הגדול": האח עם המנחה שהיא לא אסי עזר

אולי הכתבה שהכי הפתענו לראות ברשימה. ככלות הכל, מדובר בכתבה בת שבוע וקצת. הטקסט הראשון של צפניה ורחלי רוטנר על העונה החדשה של "האח הגדול" הטריף את הגולשים וכמעט התברג לחמישייה המובילה. מדהים.

לפוסט המלא.

שי חי. יואב דודקביץ'
שי חי/יואב דודקביץ'

מקום 5: נופל וקם: הפורנו מת, יחי הפורנו החדש

שמתם לב שאף אחד כבר לא רואה סרטי פורנו שלמים? כולם מסתפקים בסצנות באתרי פורנו אבל אף אחד לא מוריד סרטים באורך מלא. שלחנו את רועי בהריר פרל לבדוק למה זה קורה. עשרות אלפי גולשים התעניינו בממצאים. ובתמונות הסימפטיות שליוו את הכתבה. הכי עיניים גדולות.

לכתבה המלאה.

סקס. ShutterStock
עוד יום בחוף. אילוסטרציה/ShutterStock

מקום 4: "הצילו, מנסים לרצוח אותי": התחפשנו לצוות צילום זר והקפצנו את הרחוב הירושלמי

גל הטרור הנוכחי (אפשר כבר לקרוא לזה אינתיפאדה?) הביא עמו לא מעט מקרים של סילופי עובדות בדיווחים של התקשורת הזרה. אז רחלי רוטנר התחפשה לכתבת זרה ויצאתה לירושלים כדי לסלף קצת חדשות. עוברי האורח בתגובה, התנפלו עליה בזעם. לגיטימי.

לכתבה המלאה.

תקשורת זרה בירושלים: רחלי רוטנר. דייב שחר
מתוך הכתבה/דייב שחר

מקום 3: העונה החמה: 25 הסרטים שחייבים לראות בחורף - חלק א'

רגע לפני תחילת שנת הלימודים פצחנו במיני-פרויקט וריכזנו את 25 הסרטים שאתם חייבים לראות בחורף הקרוב. מפה לשם, החלק הראשון ברשימה התברג למקום השלישי (!) ברשימת הכתבות הנצפות של השנה. אנחנו לא יודעים איך זה קרה אבל לגמרי שמחים שזה קרה.

לכתבה המלאה.

מקום 2: "הם הגיעו לאחת הבנות באמצע הלילה והציעו לה להיכנס לחדרו של דודו"

הסדרה "UnREAL" חשפה את הצד האפל של הריאליטי. שוחחנו עם מתמודדות "הרווק עם דודו אהרון" ועם גורמים בהפקת התוכנית וגילינו שהמציאות עולה על כל תסריט.

הם הגיעו לאחת הבנות באמצע הלילה והציעו לה להיכנס לחדרו של דודו אהרון. אמרו לה: 'אל תדאגי. אנחנו נערוך את זה כאילו שאת רק נוקשת על הדלת וגם שאת יושבת על הספה ולא על המיטה שלו'. עכשיו, איך זה נראה? להגיד לבנאדם בלילה ללכת לחדר של מישהו במלון? היא לא הסכימה. היא נכנסה לאטרף ובכתה והיה בלאגן גדול. בסוף הם ירדו מזה", סיפרה נטע דנינו, ממתמודדות העונה, לוואלה תרבות.

לכתבה המלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרווק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: להיות אמיר חצרוני: מה מסתתר בראשו של האדם שהסעיר את המדינה?

ובכל זאת ולמרות הכל, אף אחד לא הצליח לנצח את אמיר חצרוני. שלחנו את שגיא בן נון לביתו של חצרוני, האדם שהצליח להכעיס מדינה שלמה, כדי לבדוק מה גורם לאדם להתבטא בצורה חריפה, קשה ומקוממת. כיצד הפך פרופ' אמיר חצרוני לפרופ' אמיר חצרוני? זוהי, גולשים יקרים, הכתבה שהכי עניינה אתכם ב-2015. אל תסתכלו עלינו, אלה אתם.

לכתבה המלאה.

אמיר חצרוני. ראובן קסטרו
אמיר חצרוני/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully