וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי הכס", "ריק ומורטי", "ווסטוורלד": שלל הטלוויזיה של קומיק-קון 2019

21.7.2019 / 8:28

כמדי שנה נערך בסן דייגו שבארצות הברית כנס קומיק-קון, המוקדש לשלל כותרי ענק וכולל פאנלים קולנועיים וטלוויזיוניים עם יוצרים ושחקנים. בפן של המסך הקטן בין היתר: "ווסטוורלד", "המתים המהלכים", "משחקי הכס", "ריק ומורטי", "המכשף", "חומריו האפלים" ועוד

פאנל משחקי הכס, קומיק קון 2019, קונלת' היל, מייזי וויליאמס, ג'ייקוב אנדרסון. Chris Pizzello, AP
אמיצים. קונלת' היל, מייזי וויליאמס וג'ייקוב אנדרסון בפאנל "משחקי הכס", קומיק-קון 2019/AP, Chris Pizzello

טריילר מורחב ל"חומריו האפלים"

זאת הייתה שנה נפלאה ל-HBO עם שיא של מועמדויות אמי, עונה אחרונה ושוברת שיאים של "משחקי הכס", אבל לא פחות חשוב מכך - גם מצוינות יצירתית ותהודה עולמית שבאו לידי ביטוי עם "צ'רנוביל", "אופוריה", "בלש אמיתי" ועוד. כעת נושאת הרשת את פניה אל עבר החורף, והיהלום החדש שאמור להפוך ללהיט הגדול שלה בעוד מספר חודשים.

סדרת ספרי הפנטזיה "חומריו האפלים" של פיליפ פולמן, זכתה להצלחה עולמית מסחררת עם מיליוני מעריצים אדוקים, מלחמות, תככים, יצורים מדהימים ועולמות מקבילים. אולם הניסיון הראשון שלה לעיבוד קולנועי גדול הפך לכישלון עם "מצפן הזהב" (2007), שבעקבותיו נגנזו השאיפות לעיבוד יתר ספרי הסדרה. ההפקה הגרנדיוזית ועתירת התקציב של ה-BBC ו-HBO צפויה לתת ביטוי מוצלח הרבה יותר לרוחב היריעה של הסיפור, למיתולוגיה של היקום שבו הוא מתרחש ולדמויות הרבות הממלאות אותו.

פאנל חומריו האפלים, קומיק קון 2019, דפני קין, רות ווילסון, לין מנואל-מירנדה. Richard Shotwell, AP
דפני קין, רות' ווילסון ולין מנואל-מירנדה בפאנל "חומריו האפלים", קומיק-קון 2019/AP, Richard Shotwell

"חומריו האפלים" מתרחשת בתוך יקום שבו נשמותיהם של בני האדם לובשות צורה פיזית בדמות בעל חיים, שמלווה אותם לכל אורך חייהם. הקשר בין הדמונים (Daemon) לבעליהם הוא חיבור רגשי ופיזי יוצא דופן, שמשלים האחד את האחר. לאורך תקופת הילדות משתנים הדמונים בעקביות בדומה לבעליהם, ומתקבעים על צורתם הסופית עם הגעתם לבגרות. מיתולוגיית הספרים עוסקת בפילוסופיה של זמן ומרחב, בשאלות תיאולוגיות וכן בסכנות הטמונות בריכוז כוח ושליטה בידיהם של ארגונים דתיים.

העונה הראשונה של הסדרה צפויה לכסות את עלילת הספר הראשון, "אורות צפוניים". ליירה בלאקווה, ילדה יתומה ואמיצה, יוצאת למסע מסוכן ברחבי הצפון הרחוק, כדי להציל את חברה רוג'ר מידיה של כת חוטפי ילדים מסתורית. כשהיא מלווה בדמון האהוב שלה, פאנטליימון, השניים יפגשו לאורך הדרך אויבים וידידים רבים, ויחשפו את סודות היקום וכן את מה שמעבר לו.

בסדרה מככבים דפני קין ("לוגאן"), ג'יימס מקאבוי (סדרת סרטי "אקס-מן"), רות וילסון ("הרומן") ולין מנואל-מירנדה ("מרי פופינס חוזרת"). "חומריו האפלים" חודשה לעונה שנייה עוד בטרם עלייתה לשידור. העונה הראשונה תכלול שמונה פרקים והיא צפויה לעלות ב-BBC וב-HBO במהלך החורף הקרוב. בישראל היא תשודר ב-HOT, yes וסלקום tv.

עוד בוואלה!

העכבר הוליד הר: הכירו את סדרות המקור של דיסני פלוס

לכתבה המלאה

העונה השלישית של "קוברה קאי" תתרחש ביפן

סדרת ההמשך הנהדרת לסרטי הפולחן משנות השמונים, המשודרת ביוטיוב פרימיום, ממשיכה ללכת בעקבות חומרי המקור ותעביר את המאבק בין מיאגי דו לקוברה קאי אל יפן. בדומה לעלילת "קראטה קיד 2", העונה השלישית צפויה לעקוב אחר מסעו של דניאל לרוסו לאוקינאווה. יוצרי הסדרה אישרו גם שהעונה החדשה תציג את השורשים של הדוג'ואים היריבים. ואף שהדבר לא נמסר רשמית, סביר להניח שהיחסים הטעונים בין ג'וני ודניאל יוסיפו להיתקל במהמורות על רקע עלייתו המחודשת של ג'ון קריס.

פאנל קוברה קאי, קומיק קון 2019, וויליאם זבקה, ראלף מאצ'יו. Richard Shotwell, AP
וויליאם זבקה וראלף מאצ'יו, קומיק-קון 2019/AP, Richard Shotwell

"הקריסטל האפל" סוחט קריאות התפעלות

תגובות נרגשות וסיקורים נלהבים ליוו את הפאנל של "הקריסטל האפל: עידן המרד" (The Dark Crystal: Age of Resistance), סדרת הפנטזיה החדשה של נטפליקס המבוססת על סרט הקאלט של ג'ים הנסון מ-1982. במרכז הסרט של אמן הבובות ההוליוודי עמד העולם הפנטסטי ת'רה (Thra), ובו מאבק שמתחולל בין שני גזעים - סקקסיס (Skeksis) המרושעים ואורו (UrRu) טובי הלב - על כוחו של קריסטל רב עוצמה החיוני להישרדותם. ג'ן, כוכבת הסרט ובת לשבט האורו, יוצאת למסע מסוכן כדי להשלים את חלקו החסר של הקריסטל.

הסרט המקורי נחשב לקלאסיקת פנטזיה הודות לרוחב היריעה והסיפור המורכב שבמרכזו, אך לא פחות חשוב מכך - לפריצת דרך בתחום האנימטרוניקה (טכנולוגיה רובוטית המסייעת להניע בובות באופן שמדמה בני אדם). כעת, 29 שנים לאחר מותו של הנסון, חוזרת יצירתו לחיים תחת פיקוחה של בתו, ליסה, המשמשת כמפיקת הסדרה.

שני הפרקים הראשונים שהוקרנו בלעדית בפאנל הסדרה בכנס, הציגו עולם יפהפה המשלב אנימציה וטכנולוגיית אנימטרוניקה מתקדמת. העלילה תשוב לעסוק במאבק על הקריסטל החיוני לחיים, ובמסעם של שלושה גיבורים צעירים להשיגו כנגד כל הסיכויים. שלל הכוכבים המדבבים שהתקבצו כאן יוצא דופן בכל קנה מידה, ומונה את טארון אגרטון ("רוקטמן"), נטלי עמנואל ("משחקי הכס") ואנה טיילור-ג'וי ("המכשפה") בתפקידים הראשיים, כשלצידם בין היתר קטרינה באלף ("זרה"), הלנה בונהם-קרטר, נטלי דורמר ("משחקי הכס"), אליסיה ויקנדר ("טומב ריידר"), מארק האמיל ("מלחמת הכוכבים"), סיימון פג, לינה הידי ("משחקי הכס") ועוד רבים נוספים.

הסדרה תעלה לשידור בנטפליקס ב-30 באוגוסט.

הצצה ראשונה ל"המכשף": הפקת הענק של נטפליקס

עם הליכתה (המבורכת) של "משחקי הכס" אל ארכיון הטלוויזיה, מסתערות כעת המתחרות הגדולות של HBO על הזכות לייצר את היורשת האולטימטיבית שלה. נטפליקס השליכה את יהבה על עיבוד טלוויזיוני של "המכשף" (The Witcher) - סדרת ספרי הפנטזיה האפלים מאת אנדריי ספקובסקי, המוכרים לא פחות בזכות סדרת משחקי המחשב המצליחה שמבוססת עליהם.

עלילת "המכשף" מתרחשת בעולם המאכלס בתוכו בני אדם, אלפים (Elf), גמדים וכן מפלצות ושדים. בעולם זה נלקחים נערים יתומים על ידי מסדרים סודיים של מכשפות, ועוברים הכשרה ארוכה שתהפוך אותם לציידי מפלצות, בעלי כוחות על טבעיים. מעטים מאוד מבין הנערים שמתחילים בתהליך זוכים לסיים אותו, אך אלו שעושים זאת הופכים לשכירי חרב שתרים את העולם בחיפוש אחר מפלצות. גיבור הסיפור, גראלט מריוויה (Geralt of Rivia) הוא וויצ'ר שכזה.

צילום פורטרט של שחקניות הסדרה "המכשף" של נטפליקס", קומיק קון 2019. משמאל: אניה צ'לוטרה, לורן שמידט היסריץ', פריה אלן. Rebecca Cabage, AP
שחקניות "המכשף" של נטפליקס בקומיק קון 2019. משמאל: אניה צ'לוטרה, לורן שמידט היסריץ', פריה אלן/AP, Rebecca Cabage

גורלו של גראלט משתנה כשהוא מקבל משימה לאתר ולהגן על נסיכה בשם סירי, בעלת יכולות יוצאות דופן שעתידה לשחק תפקיד משמעותי בגורל העולם. דמות חשובה נוספת היא יניפר, מכשפה רבת עוצמה ומושא אהבתו של גראלט. יחד יצטרכו השלושה לנווט בתוך מאבקי הכוחות, הזוועות והמלחמות שסביבם. יש לציין שהסדרה צפויה ללכת בדרכם של הספרים גם באלימות גרפית ומיניות בוטה.

הנרי קאביל ("איש הפלדה") יככב בתפקיד הראשי. הסדרה עדיין לא זכתה לתאריך הפצה רשמי, אך העונה הראשונה (שמונה פרקים) צפויה לעלות במהלך החורף הקרוב. הסדרה כבר חודשה לעונה נוספת.

כוכבי "משחקי הכס" מגיבים לסערת העונה האחרונה

הפאנל של סדרת הפנטזיה שוברת השיאים גבה קורבנות עוד לפני שהחל, כשצמד היוצרים דן וייס ודיוויד בניוף הודיעו יומיים לפניו על ביטול הגעתם. הביקורת הקשה שהוטחה בשניים על ידי מעריצים ומבקרים הגיעה גם לקומיק-קון, ונראה שהם ביקשו לחסוך מעצמם מעמד לא נעים. ובעוד וייס ובניוף מעדיפים לעסוק בסרטי "מלחמת הכוכבים" העתידיים שהם כותבים בימים אלה, כמה מכוכבי "משחקי הכס" מצאו את הזמן להגיע כדי להודות למעריצים שהפכו אותה לסדרה המדוברת בעולם, וגם להגיב לסערה.

"הגענו לכאן כדי להודות לכם על שצפיתם בנו כל השנים", אמר קונלת' היל (ואריז), "מעולם לא היה פילוג בצוות השחקנים. תמיד עבדנו הכי קשה שאנחנו יכולים עבורכם. אני חושב שזו המציאות, ולא קמפיין שנאה שמובל על ידי התקשורת".

פאנל משחקי הכס, קומיק קון 2019, מייזי וויליאמס, ג'ייקוב אנדרסון. Chris Pizzello, AP
החיים יפים. מייזי וויליאמס וג'ייקוב אנדרסון בפנאל "משחקי הכס", קומיק-קון 2019/AP, Chris Pizzello

ניקולאי קוסטר-ולדאו (ג'יימי לאניסטר) התייחס בדבריו לעצומה המקוונת של מעריצים שדרשו מ-HBO לצלם את העונה האחרונה מחדש. "כמובן, אני בטוח ש-HBO תשנה את הכל, רק בגלל כוחו של האינטרנט", התלוצץ. "בכל עונה הייתה נקודת מחלוקת גדולה, מנד סטארק ועד החתונה האדומה, ובוודאי שכך זה גם בסוף. אני מרגיש בר מזל שפגשתי כל כך הרבה אנשים ומעריצים, והבנתי איך סדרה יכולה לחבר כל כך הרבה אנשים. כשזה מגיע לסוף, זה יעצבן אותך כך או אחרת. וזה בסדר. אם שנאתם את הסוף או אהבתם אותו, זה נהדר. רק אל תקראו לאנשים בשמות".

בריאיון לאנטרטיינמנט וויקלי בחודש מאי האחרון, היל הביע מורת רוח מהכיוון שעברה דמותו ומכך שתפקידו נשחק לאורך השנים. "פשוט הרגשתי שאחרי עונה 6 קצת נשמטתי מהקצה", אמר אז. ואילו הפעם הוא מבהיר: "למען הפרוטוקול, אהבתי את כל עשר השנים שלי ב'משחקי הכס'. העונה האחרונה עסקה בחוסר התוחלת של קונפליקט ומלחמה. אם תיקחו משהו אחר מהסדרה כולה, קחו את זה. מלחמות לא עובדות".

פאנל משחקי הכס, קומיק קון 2019, קונלת' היל. Chris Pizzello, AP
עומד מאחורי הסדרה. קונלת' היל בפאנל "משחקי הכס", קומיק-קון 2019/AP, Chris Pizzello

קליפ ראשון מתוך העונה הרביעית של "ריק ומורטי"

בשנה שעברה העניקה Catroon Network הצהרת אמון יוצאת דופן לסדרת הלהיט המונפשת שלה, כשהזמינה לא פחות מ-70 פרקים נוספים, שהם שבע עונות עתידיות. זוהי הפעם הראשונה שבה היוצרים, דן הרמון וג'סטין רולנד, יכולים לראות אופק להמשך הסדרה. מטבע הדברים, הרמון ורולנד לא נכנסו לפרטי העונה החדשה במהלך הפאנל של הסדרה, לא מעט מכיוון שהמבנה האקלקטי של "ריק ומורטי" הוא אחד מסודות קסמה. מה שכן קיבלנו הוא קליפ קצרצר שבו מורטי וג'רי מתעמתים עם חייזר נכלולי.

העונה הרביעית של הסדרה תעלה במהלך נובמבר הקרוב, גם בנטפליקס ישראל.

הצצה ראשונה לסרט הראשון בטרילוגיית "המתים המהלכים"

ההכרזה על שלושה סרטים שיתרחשו ביקום "המתים המהלכים" גרמה לרבים מהמעריצים לחשוב שמדובר בסרטי טלוויזיה, אך הפאנל של הסדרה בקומיק קון חשף כי הם אכן מיועדים למסך הגדול. אחרי שעזב ברעש גדול את תפקידו כגיבור הסדרה, ריק גריימס, צפוי אנדרו לינקולן לשוב לנעליו במסגרת הסרט החדש.

סקוט גימפל, השואוראנר של הסדרה המצליחה, הבהיר כי הסרטים עומדים לעסוק בסיפורו של ריק לפני תקופת הסדרה. גימפל רמז כי הצלחת הפרויקט עשויה להוביל למגמה קבועה, בה סדרות סרטים עתידיות יוקדשו לדמויות מרכזיות שסיפורן לא נחקר בסדרה. בשלב זה לא נמסר תאריך הפצה רשמי לסרט נטול השם.

לצד סדרות הסרטים החדשה, הקדיש פאנל "המתים המהלכים" זמן רב לעיסוק בעתיד המותג בפלטפורמות השונות. רוברט קירקמן, יוצר הקומיקס, אישר כי הגיליון ה-193 של סדרת החוברות יהיה גם האחרון. קירקמן נימק את ההחלטה לסיים את פרויקט חייו שנפרש על פני יותר משני עשורים, שעוררה את זעמם של מעריצים רבים.

"במבט לאחור עבור הדמויות שעמדו במרכז הסיפור, זהו עולם טוב יותר ממה שהיה לפניו. זהו עולם שבו אנשים מעריכים דברים יותר ועובדים יחד כדי לפתור בעיות, במקום להילחם ולמצוא בעיות. האנשים נדחפו עד לקצה גבול היכולת שלהם, וכעת דפוס החשיבה שלהם שונה. זהו עולם שלו יותר והאנשים בו מעריכים את מה שיש להם יותר. זהו מסר: אפוקליפסת הזומבים התרחשה, אנשים מתו, אבל בסוף היום אתה לומד להעריך את מי שאתה".

בעוד סדרת החוברות תגיע לסיומה, הסדרה המצליחה שמבוססת עליה לא רואה את הסוף באופק וממשיכה במלוא העוז עם דמויות חדשות. העונה העשירית צפויה לעסוק בקו עלילה מהקומיקס, ובמהלכו הגיבורים נאבקים באויב שלובש בשר זומבים כדי להסוות את עצמו. ובעוד חבורת הגיבורים ממשיכה להתחדש, הגיבורים הוותיקים מפנים את מקומם בזה אחר. דנאי גורירה, שגילמה את מישון בשבע העונות האחרונות, הודיעה שהעונה העשירית תהיה האחרונה שלה בסדרה.

"המתים המהלכים" תשוב לעונה עשירית ב-6 באוקטובר, ובצמוד גם ב-yes.

פאנל המתים המהלכים, קומיק קון 2019, דנאי גורירה, ג'פרי דין מורגן. Richard Shotwell, AP
עוזבת בקרוב. דנאי גורירה עם ג'פרי דין מורגן, פאנל "המתים המהלכים" בקומיק-קון 2019/AP, Richard Shotwell

טריילר מלא לעונה השלישית של "ווסטוורלד"

היוצרים והשחקנים של דרמת המד"ב של HBO הציגו את הטריילר החדש במסגרת פאנל המוקדש לסדרה. הפוטג' עצמו כלל כמה דברים מעניינים והציג את מייב (תנדי ניוטון) ואת ברנרד (ג'פרי רייט) שנפקדו מהטריילר הקודם (שכזכור, הוקדש בעיקר לכיילב, דמותו החדשה של ארון פול), אולם מעבר לו הפאנל התאפיין בשמירה על החשאיות האופיינית לסדרה הזו.

ג'ונתן נולן, שיצר את הסדרה עם רעייתו ליסה ג'וי, אמר בקווים כלליים: "כשהתחלנו, 'ווסטוורלד' הייתה דיסטופיה, ועכשיו, שלוש עונות אחרי כן, זה סוג של המקרה הכי טוב. סוג האינטליגנציה המלאכותית שיש לנו בסדרה הוא מתחשב. רצחני, אבל מתחשב. אני חושב שאנחנו נכנסים לעולם של טיפשות מלאכותית". נולן כבר חשף לאחרונה בריאיון לאנטרטיינמנט וויקלי שהעונה השלישית תהיה פחות מסובכת מקודמותיה. אוון רייצ'ל ווד, המגלמת את דולורס, סיפרה באופן מפורש יותר ששנאת האדם של דמותה מאותגרת כאשר היא פוגשת את כיילב. כלומר ארון פול שוב יגלם מצפן מוסרי, מה שהוא עושה כל כך טוב מאז "שובר שורות".

העונה השלישית של "ווסטוורלד" תגיע ב-2020.

טריילר מלא ראשון ל"השומרים"

אחת הסדרות המסקרנות של החורף הקרוב היא העיבוד הטלוויזיוני של HBO לקומיקס המכונן של אלן מור. בניגוד לזאק סניידר וסרטו השנוי במחלוקת, הסדרה לא מנסה להתמודד עם עיבוד ישיר של החומר המקורי, אלא מתבססת עליו כדי לייצר סיפור המתרחש שנים לאחר מכן.

עלילת הסדרה מתרחשת ביקום מקביל, בו גיבורי על הוצאו אל מחוץ לחוק בארה"ב בשל דרכיהם האלימות. אף על פי כן, חלק מהגיבורים מחליטים להתאגד מחדש על מנת להוביל מהפכה, בעוד חלקם האחר מנסה לעצור אותם לפני שיהיה מאוחר מדי. דיימון לינדלוף ("הנותרים") הוא השואוראנר של הסדרה, בה מככבים רג'ינה קינג, ג'רמי איירונס, דון ג'ונסון ועוד.

"השומרים" תעלה לשידור במהלך עונת החורף הקרובה, ובישראל תשודר ב-HOT, yes וסלקום tv.

טריילרים נוספים

הסרט "רכבת הקרח" ("Snowpiercer"), המתאר עולם עתידני קפוא שבו מה שנותר מהאנושות שורד בתוך רכבת ומורכב ממעמדות אכזריים, הופך בקרוב לסדרה חדשה בכיכובה של ג'ניפר קונלי.

העונה הרביעית של דרמת המד"ב המצוינת "המרחב", שעברה מנטפליקס לאמזון פריים וידאו, זוכה למועד שידור - 13 בדצמבר 2019 - הצצה ראשונה לסצנה מלאה וטריילר ראשון.

"Impulse" הנהדרת של יוטיוב פרימיום, על הנערה המגלה שיש לה יכולת טלפורטציה, חושפת טריילר ראשון של העונה השנייה, ובתוך כך מבשרת כי כל פרקי העונה הראשונה זמינים בחינם לאורך הקיץ. משמע, גם לקהל הישראלי שלא יכול לעשות מנוי לשירות.

הצצה ראשונה לעונה הרביעית של "האיש במצודה הרמה".

"מסע בין כוכבים: פיקארד", שתחזור אל דמותו האהובה של פטריק סטיוארט מ"מסע בין כוכבים: הדור הבא", חושפת טריילר ראשון ובמסגרתו אנחנו מגלים עוד כמה פרצופים מוכרים מאנטרפרייז הישנה. בישראל הסדרה תשודר באמזון פריים וידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully