וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמוך על סול", "הומלנד", "זרה": מדריך סדרות פברואר 2020

28.1.2020 / 15:56

"החברה הגאונה", "ברוקלין תשע תשע", "נרקוס", "פחמן משודרג", "המרוץ לדראג", סדרה תיעודית על להט"בים בטלוויזיה, עיבוד חדש ל"נאמנות גבוהה", אל פצ'ינו צד נאצים ועוד סדרות חדשות וחוזרות. המדריך המקיף למה שקורה בטלוויזיה בפברואר

טריילר לסדרה Hunters של אמזון פריים וידאו, בכיכובו של אל פצ'ינו/אמזון פריים וידאו

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות החדשות והחוזרות, על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

חמישי, 30 בינואר 2020

אדם זר (The Stranger)
דרמת מתח בריטית חדשה על פי ספרו של הרלן קובן באותו שם, שגם יצא בישראל בהוצאת כנרת זמורה ביתן. אדם פרייס הוא סיפור הצלחה. יש לו אישה יפה, שני בנים מקסימים, עבודה טובה ובית נהדר. עד שיום אחד אדם זר ניגש אליו ומספר לו סוד נורא על אשתו, וחייו המושלמים נקרעים לגזרים. מהר מאוד הוא מוצא את עצמו מסובך במשהו אפל מכפי שיכול היה להעלות בדעתו, משהו מסוכן במידה כזאת שטעות אחת קטנה יכולה לא רק להרוס את חייו, אלא גם להביא למותו. מככבים ריצ'רד ארמיטאג' ("ההוביט"), שיבון פינרן ("עמק האושר"), אנתוני הד ("באפי קוטלת הערפדים"), ג'ניפר סונדרס ("פשוט נהדרת") ועוד.

עוד בוואלה!

יותר מסתם נוסטלגיה: "מסע בין כוכבים: פיקארד" חוזרת בעוז אל המקום שאנחנו צריכים להיות בו

לכתבה המלאה

שישי, 31 בינואר 2020

בוג'ק הורסמן
חלקה השני של העונה השישית, שהוא גם מקבץ הפרקים האחרון של סדרת העשור הקודם של וואלה! תרבות.

שני, 3 בפברואר 2020

מק'מיליונים
סדרת דוקו חדשה בת ששה פרקים של HBO המתארת כיצד עקץ איש ביטחון פשוט את קונצרן המזון המהיר מקדונלד'ס בעשרות מיליוני דולרים (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

Baghdad Central
מיני-סדרת דרמה חדשה בת ששה פרקים של ערוץ 4 הבריטי, שעלילתה מתרחשת בבגדד של תחילת שנות ה-2000.

מצוד (Manhunt)
עונה שנייה בת עשרה פרקים (שעולים במלואם) לסדרת האנתולוגיה, שבעונה הראשונה עקבה אחרי ה"יונבומבר". הפעם עוסקת העונה בפיגוע באולימפיאדת אטלנטה ב-1996 (בהמשך גם בנטפליקס).

Inside No. 9
עונה חמישית לקומדיית האנתולוגיה עטורת השבחים של ה-BBC.

חמישי, 6 בפברואר 2020

Briarpatch
סדרת אנתולוגיה חדשה ומסקרנת של רשת USA בהפקת סם איסמעיל, האיש מאחורי "מר רובוט" ו-"Homecoming", שיצר העיתונאי אנדי גרינוולד, ובה כל עונה מגוללת סיפור חדש. העונה הראשונה, קומדיית פשע שחורה, מבוססת על ספרו של רוס תומאס באותו שם, ומככבת בה רוזריו דוסון בתפקיד של פיקסרית פוליטית החוזרת אל עיר הולדתה הקטנה בטקסס כדי לחקור את מותה המסתורי של אחותה. גם עם ג'יי אר פרגוסון ("מד מן"), קים דיקנס ("דדווד"), אלן קאמינג ("האישה הטובה"), כריס מולקי ואד אסנר.

Interrogation
דרמה חדשה של CBS All Access המתארת מקרה אמיתי שבו גבר הורשע ברצח אמו ובמשך שני עשורים שבהם היה כלוא טען כי הוא חף מפשע. עם פיטר סארסגארד ("שבעת המופלאים"), קייל גלנר ("ורוניקה מארס"), דיוויד סטראת'רן ("לילה טוב ובהצלחה").

Tommy
דרמת פשע נוסחתית חדשה של CBS בכיכובה של אידי פאלקו ("הסופרנוס"), המגלמת שוטרת מניו יורק שעוקרת אל החוף המערבי כשהיא מתמנה לתפקיד מפקדת משטרת לוס אנג'לס.

Katy Keene
ספין-אוף של "ריברדייל", אף הוא ברשת ה-CW, העוקב אחר ארבעה בני עשרים ומשהו שמחפשים תהילה בניו יורק. ג'וזי מהסדרה האם עוקרת אל הסדרה החדשה, שעלילתה מתרחשת מספר שנים אחרי זו של "ריברדייל", ולצדה בין היתר גם לוסי הייל ("שקרניות קטנות").

Indebted
סיטקום מולטי-קאמרה חדש של NBC שבמרכזו קאסט די מדהים: אדם פאלי ("הכל לטובה"), אבי אליוט ("סאטרדיי נייט לייב"), פרן דרדר ("נני") וסטיבן וובר ("תפוס את שורטי"). זוג נשוי שמגדל את שני ילדיו נאלץ במפתיע להכניס לביתו את הורי הבעל, אחרי שהם נקלעים למשבר כלכלי.

ברוקלין תשע תשע
עונה שביעית לקומדיה הנהדרת בכיכובם של אנדי סמברג ואנדרה בראוור, שנפתחת עם שני פרקים וכבר חודשה גם לעונה שמינית (בהמשך גם ב-HOT).

החוטאים
עונה שלישית לסדרת האנתולוגיה/מתח, שבמרכזה בכל עונה סיפור חדש שחוקר הבלש הארי אמברוז (ביל פולמן), הפעם בכיכובם של מאט בומר ("צווארון לבן") וכריס מסינה ("חפצים חדים") (בהמשך גם בנטפליקס).

שישי, 7 בפברואר 2020

המפתחות של משפחת לוק (Locke & Key)
במשך משהו כמו עשור נעשו נסיונות שונים להפוך את הנובלה הגרפית הזו לסדרת טלוויזיה. עכשיו, כי בימינו הכל מגיע למסך, זה קורה. אחרי שאביהם נרצח, שלושה אחים עוברים עם אמם לאחוזה השייכת למשפחתו, שם הם מוצאים מפתחות קסומים שפותחים כוחות וסודות. קרלטון קיוז ("אבודים", "בייטס מוטל") ומרדית' אבריל ("מי מתגורר בבית היל") מנווטים את העיבוד הזה.

Mythic Quest: Raven's Banquet
רוב מקאלני (מק) וצ'רלי דיי (צ'רלי), שניים מחברי "פילדלפיה זורחת", פינו זמן לטובת סדרה קומית חדשה עבור שירות הסטרימינג של אפל, שמתרחשת בסטודיו לפיתוח משחקי וידאו. מקאלני גם מככב לצד דני פודי ("קומיוניטי"), דיוויד הורנסבי (קריקט מ"פילדלפיה") ופ' מארי אברהם ("מלון גרנד בודפשט", הומלנד") (במקביל גם בישראל, עם תרגום לעברית).

סדר אותי (High Maintenance)
עונה רביעית לדרמה הקומית של HBO, על מעלליו של הדילר ברחבי ניו יורק (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

מקגייוור
עונה רביעית לרימייק של סדרת האקשן (בהמשך גם ב-yes).

ראשון, 9 בפברואר 2020

הומלנד
סוף סוף, 22 חודשים אחרי שהסתיימה העונה הקודמת, חוזרת סדרת המתח עם עונה שמינית ואחרונה. העלילה אמורה הייתה להתרחש בישראל אבל בסופו של דבר מתמקדת באפגניסטן (במקביל גם ב-yes).

ילדותי (Kidding)
עונה שנייה לדרמה הקומית הנהדרת של שואוטיים, בכיכובו של ג'ים קארי ובניצוחו הוויזואלי של מישל גונדרי (למחרת גם ב-yes).

שני, 10 בפברואר 2020

החברה הגאונה
עונה שנייה לדרמה האיטלקית על פי "הרומאנים הנפוליטניים" של אלנה פרנטה, בהתבסס על הספר השני בסדרה, "הסיפור של שם המשפחה החדש", ועוקב אחר החברות מגיל 16 עד 23, תחילת 1960 ועד סוף 1966 (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שלישי, 11 בפברואר 2020

For Life
דרמה חדשה של ABC המבוססת על הסיפור האמיתי של אדם שהואשם והורשע בטעות כברון סמים, זוכה בסופו של דבר והפך לעורך דין שטען באותו בית משפט שבו הורשע. ניקולס פינוק ("מרצ'לה") מככב, ולצדו בין היתר אינדירה וארמה ("משחקי הכס") ומרי סטיוארט מסטרסון ("עגבניות ירוקות מטוגנות").

רביעי, 12 בפברואר 2020

מרק הוליוודי (The Soup)
שובה של התוכנית הקומית הסוקרת את הרגעים המצחיקים מהשבוע החולף בטלוויזיה (והיוותה השראה ל"מה נסגר" גם בישראל). פעם ג'ואל מקהייל הנחה אותה אבל עכשיו הוא יקר מדי, אז הקומיקאית הברזילאית-אמריקאית ג'ייד קאטה-פרטה תופסת את מקומו (ב-16 בפברואר גם ב-!E ישראל).

הישרדות
עונה 40 (!!!) של תוכנית הריאליטי האמריקאית, החוגגת את ציון הדרך הזה עם 20 זוכים של עונות קודמות שיתחרו זה בזה (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 13 בפברואר 2020

נרקוס: מקסיקו
עונה שנייה לסדרת הפשע של נטפליקס, המגוללת את סיפור עליית קרטל גוודלחארה.

שישי, 14 בפברואר 2020

High Fidelity
ספרו הנפלא של ניק הורנבי, שכבר זכה לעיבוד קולנועי נפלא לא פחות של סטיבן פרירס, מגיע כעת לטלוויזיה כסדרה חדשה של הולו, והפעם הגיבור הוא גיבורה, בגילומה של זואי קרביץ ("שקרים קטנים גדולים"). מוכרת בחנות תקליטים קטנה בוחנת את מערכות היחסים שלה מהעבר, תוך הקבלות לתשוקתה ואהבתה למוזיקה. כל עשרת הפרקים עולים בבת אחת.

Utopia Falls
דרמת מד"ב מוזיקלית (כן כן) של הולו, במסגרת יום מוזיקלי במיוחד. בעתיד פוסט-אפוקליפטי, מספר נערים בקולוניה חושפים ארכיון אסור של אוצרות היסטוריים, תרבותיים ומוזיקליים. התגלית מאלצת אותם לפקפק בכל מה שלמדו, ולהשתמש בכוחה של המוזיקה כדי ליצור שינוי במציאות שלהם ולחשוף את האמת.

Visible: Out on Television
הקומיקאית וונדה סייקס ("שחור כזה") והשחקן ווילסון קרוז ("אלה הם חיי") מפיקים סדרה תיעודית בת חמישה פרקים של אפל טיוי פלוס, החוקרת את חשיבותה של הטלוויזיה כמדיום אינטימי שעיצב את התודעה האמריקאית, ובמקביל כיצד תנועת הלהט"ב עיצבה את הטלוויזיה. הסדרה עוסקת בנושאים כמו הומופוביה, הסתרה, האבולוציה של דמות הלהט"ב ולצאת מהארון בתעשיית הטלוויזיה, ובין היתר מתראיינים אלן דג'נרס, אופרה ווינפרי, אנדרסון קופר, בילי פורטר, ג'סי טיילר פרגוסון ורבים אחרים (במקביל גם בישראל ועם תרגום לעברית).

מכת מחץ (Strike Back)
עונה שביעית ואחרונה לסדרת האקשן של סינמקס (בצמוד גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

נערות הכבלים (Cable Girls / Las Chicas del Cable)
החלק הראשון בעונה הרביעית והחותמת של הדרמה התקופתית הספרדית של נטפליקס, המתרחשת במדריד של סוף שנות העשרים, ועוקבת אחר ארבע בנות המגיעות מרקעים שונים מאוד ועובדות כמרכזניות בחברת הטלפון הארצית.

ראשון, 16 בפברואר 2020

Duncanville
קומדיית אנימציה חדשה של רשת פוקס, שמפיקים אנשי "מחלקת גנים ונוף" איימי פוהלר ומייק סקאלי, יחד עם רעייתו של האחרון, ג'ולי ת'אקר, שעבדה עמו ב"משפחת סימפסון" ככותבת. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיו של נער ממוצע להפליא בשם דנקן, בדיבובה של פוהלר. עוד מדבבים: רשידה ג'ונס, אף היא מ"מחלקת גנים ונוף", טיי בורל ("משפחה מודרנית") והראפר וויז קאליפה.

זרה
הדרמה האפית-היסטורית המצליחה, המבוססת על סדרת הרומנים בעלי אותו השם פרי עטה של דיאנה גבלדון, חוזרת בעונה חדשה. העונה החמישית עוסקת בסיפור המהפכה האמריקאית, והיותה של משפחת פרייז'ר במרכז לידתה של אמריקה, תקופה אלימה ומדממת. ג'יימי וקלייר צריכים כעת לשמור לא רק על חיי אהוביהם אלא על כל קהילת המתיישבים המתרחבת בפרייז'ר ברידג', ולשם כך על ג'יימי להקריב נאמנויות מן העבר ולחבור לחיילים האנגלים כדי להגן על אדמותיו והדיירים שלו (בצמוד גם ב-yes ובסלקום tv).

ילדות טובות
עונה שלישית לדרמת הפשע הקומית בכיכובה של כריסטינה הנדריקס, על שלוש הנשים שמפלרטטות עם חיי העבריינות מתוך מצוקה כספית (בהמשך גם בנטפליקס).

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר
עונה חדשה לתוכנית הסאטירה של HBO (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שישי, 21 בפברואר 2020

Hunters
אל פצ'ינו צד נאצים. מה עוד צריך לדעת מעבר לזה? עלילת הסדרה של אמזון פריים וידאו, שג'ורדן פיל נמנה על מפיקיה, מתרחשת ב-1977 בניו יורק ועוקבת אחר קבוצת ציידים שדמותו של פצ'ינו, במבטא יידישאי, היא מנהיגה. הציידים הללו מגלים שמספר בכירים מהמפלגה הנאצית זוממים ליצור רייך רביעי בארצות הברית ויוצאים לעצור אותם. עוד מונה הקאסט את ג'וש רדנור ("איך פגשתי את אמא"), ג'ריקה הינטון ("האנטומיה של גריי") וקרול קיין ("קימי שמידט") (במקביל גם בישראל).

Gentefied
קוומדיה חדשה של נטפליקס בהפקת אמריקה פררה (כוכבת "בטי"), שגם מביימת, ו-ווילמר ואלדרמה (פז מ"מופע שנות ה-70"), שגם מתארח. שלושה בני דודים ממוצא לטיני מנסים לגשר על הפערים ביניהם ולשמור על מסעדת הטאקו של סבם בשכונתם המתחדשת בלוס אנג'לס.

Intelligence
סיטקום בריטי חדש בכיכובו של דיוויד שווימר, שעלילתו מתרחשת במטה התקשורת הממשלתית גרסה מעושנת וחנונית יותר של מטות המודיעין. כאשר סוכן NSA אמריקאי יהיר מצטרף לצוות, במהלך של הפגנת כוח הוא מגייס לצדו אנליסט מחשבים חסר יכולת וטאקט, מה שמערער את היכולת של הצוות להילחם בטרור קיברנטי.

Star Wars: The Clone Wars
עונה שביעית ואחרונה של סדרת האנימציה מעולם "מלחמת הכוכבים". עד כה היא שודרה בקרטון נטוורק אבל הפעם זה יקרה בדיסני פלוס.

ראשון, 23 בפברואר 2020

סמוך על סול
סוף סוף, שנה וארבעה חודשים אחרי ששודרה לאחרונה, מגיעה העונה החמישית של הדרמה המעולה שממשיכה לעקוב אחר הפיכתו של ג'ימי מקניל לסול גודמן, עורך הדין הנכלולי מ"שובר שורות". בארצות הברית ישודרו שני הפרקים הראשונים יום אחרי יום (ב-26 בפברואר ב-HOT, yes וסלקום tv, ובסמוך גם בנטפליקס).

המתים המהלכים
חלקה השני של העונה העשירית בסדרת הזומבים (במקביל גם ב-yes).

כשהלב קורא (When Calls the Heart)
עונה שישית לדרמה המשפחתית והחמימה של הולמרק (בהמשך גם בנטפליקס).

רביעי, 26 בפברואר 2020

זה מה שחסר לי עכשיו (I Am Not Okay With This)
סדרה חדשה של נטפליקס המבוססת על קומיקס של צ'ארלס פורסמן, שיצר גם את הקומיקס שעליו התבססה "סוף הפאקינג עולם", ובבימויו של הכוח המניע מאחורי אותה סדרה, ג'ונתן אנטוויסטל שהביא אותה אל המסך וביים אותה. הפעם מדובר בסיפור מקורי העוקב אחר נערה שמנסה לשרוד את תלאות התיכון, במקביל להתמודדות עם משפחתה המורכבת, הופעת ניצני המיניות וכוחות על מסתוריים שמתחילים להתעורר עמוק בתוכה.

חמישי, 27 בפברואר 2020

פחמן משודרג (Altered Carbon)
עונה שנייה לסדרת המד"ב המבדרת של נטפליקס, המגיעה שנתיים שלמות אחרי קודמתה. לנעליו של ג'ואל קינמן בתפקיד הראשי נכנס אנתוני מאקי (סרטי "הנוקמים").

שישי, 28 בפברואר 2020

המרוץ לדראג של רו פול
עונה 12 לסדרת הריאליטי האהובה (בצמוד גם ב-yes).

עוד ב-yes בפברואר 2020: אימפריה, ננסי דרו, SWAT, המפרץ, פני הרוע (Evil) ועוד.

עוד ב-HOT בפברואר 2020: SWAT, עונות קודמות של הומלנד, המתים המהלכים והקצה (The Brink) ועוד.

עוד בסלקום tv ובפרטנר TV בפברואר 2020: עונות מוקדמות של סוכני שילד ועוד.

עוד בנטפליקס בפברואר 2020: ואן הלסינג, לכל הנערים שאהבתי 2 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully