וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנים, בנות וקונספירציות: היום הראשון של קומיק-קון 2020

24.7.2020 / 10:10

במקום מעריצים נלהבים בתחפושות מקוריות במתחם הענקי בסן דייגו, הוצגו הטריילרים והחדשות החמות בשידור וידאו. אלה הכותרות המרכזיות שנרשמו ב-24 השעות הראשונות. בין היתר: דיסני דוחה כמה מהסרטים הכי מיוחלים שלה, "הבנים" חודשה לעונה שלישית, טריילר ל"אוטופיה" ועוד

טריילר לסדרה "אוטופיה", הגרסה האמריקאית/אמזון פריים וידאו

הזוג הלוהט של "פליבג" מתאחד בעונה השנייה של "חומריו האפלים"

העיבוד של HBO לסדרת ספרי הפנטזיה המצליחה מאת פיליפ פולמן, הציג עונה ראשונה מושקעת אך מאכזבת למדי. אלא שרף הציפיות הנמוך לעונה השנייה זינק בבת אחת במהלך הפאנל של הסדרה, בו הוכרזה הצטרפותם של פיבי-וולר ברידג' ואנדרו סקוט. אחרי ההצלחה הגדולה של הזוגיות בעונה השנייה של "פליבג", ימשיכו השניים לשמור על קרבה בתפקיד קטן אך משמעותי. סקוט יגלם את ג'ון פארי, אביו האובד של וויל, בעוד וולר-ברידג' תדבב את הדמון שלו, סאיין קוטור.

עבור מי שלא מעורים במתרחש בסדרה, נזכיר ש"חומריו האפלים" מתרחשת ביקום שבו נשמתם של בני האדם לובשת צורה פיזית של חיה, ומלווה אותם למשך כל חייהם. לצדם של וולר-ברידג' וסקוט יצטרפו לעונה החדשה גם טרנס סטאמפ (שיגלם את ג'יאקומו פראדיסי, שומר הסכין המעודן, אחד הפריטים החשובים בסיפורה של הסדרה), ג'ייד אנוקה (שתגלם את המכשפה רוטה סקאדי) וסימון קירבי (שתגלם את החוקרת, ד"ר מארי מאלון).

במוקד העונה השנייה יעמוד עולם חדש ומסתורי שאותו מגלה ליירה בלאקווה (דפני קין, "לוגאן"), ובו היא תתאחד לראשונה עם וויל (אמיר ווילסון, "מכתב למלך"). העונה תכלול שבעה פרקים (אחד פחות מהעונה הקודמת), מכיוון שפרק ייעודי שתוכנן לעסוק בסיפורו של לורז עזריאל (ג'יימס מקאבוי) לא הספיק להצטלם לפני ההשבתה שכפתה הקורונה. צפו בטריילר לעונה השנייה.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

"הבנים" חודשה לעונה שלישית ומשיקה תוכנית בת

במהלך הפאנל של סדרת הקומיקס הקודרת שלה, חשפה אמזון כי החליטה לחדש את "הבנים" לעונה נוספת עוד בטרם עלייתה של העונה השנייה. שלושת הפרקים הראשונים של העונה החדשה יעלו במקביל ב-4 בספטמבר, ואילו חמשת הפרקים הנוספים ישודרו על בסיס שבועי.

עוד לפני עליית העונה השנייה, ב-28 באוגוסט, תשיק אמזון ספיישל אירוח בשם "Amazon Rewind: Inside The Boys", שיכלול ראיונות עם הכוכבים, היוצרים וכוכבים אורחים. זו תהיה הזדמנות טובה למי שמעוניינים להתרענן בהתרחשויות של עונת הבכורה, שכן הפרק הראשון בספיישל צפוי לעסוק בה.

בנוסף חשפה אמזון במהלך הפאנל קליפ חדש מתוך העונה השנייה, המציג סצנה אופיינית וגרפית במיוחד שמתרחשת בים.

עוד בוואלה!

עגלה ריקה: "חומריו האפלים" מוותרת על המורכבות של סדרת הספרים המצליחה

לכתבה המלאה

הצצה ראשונה לרימייק של "אוטופיה"

שבע שנים אחרי עלייתה של סדרת המקור הבריטית בערוץ 4, משיקה אמזון את הרימייק לדרמת המתח הקודרת. השם הגדול מאחורי הסדרה הוא של גיליאן פלין, מחברת רבי המכר "חפצים חדים" ו"נעלמת" (שהפכו בעצמם לסדרה וסרט). פלין כתבה את התסריט של "חפצים חדים", אך זוהי הפעם הראשונה שבה היא משמשת כשואוראנרית.

העלילה מגוללת את סיפורה של חבורת בני נוער חובבי קומיקס, המתגבשת סביב אובססיה משותפת לקומיקס בשם "אוטופיה". הקומיקס מתאר את סיפורו של מדען מורד שפיתח נשק גרעיני, בעזרתו הוא מאיים להביא לחורבן העולם. ככל שהם מעמיקים בעיסוק בסיפור, מגלים חברי החבורה רמזים שמובילים אותם להבנה כי העלילה אינה בדיונית והאיום על העולם ממשי ומתקרב. יחד הם יוצאים למסע כדי למנוע את יום הדין.

במהלך הפאנל הסבירה פלין שהשוני בעיבוד המחודש יבוא לידי ביטוי באווירה. בעוד הסדרה המקורית נוצרה בהשראת ספרי וחוברות קומיקס, פלין טוענת שביססה את בניית העולם שלה על מותחני הפרנויה של שנות השבעים. חוסר האמון בממסד בעקבות פרשת ווטרגייט והמשבר החברתי הגדול מייצרים הקשרים אקטואליים לעולם של היום, והסדרה צפויה לנסות ולייצר את החיבורים הללו.

הקאסט כולל בין היתר את ג'ון קיוזאק, ריין ווילסון ("המשרד") וסשה ליין ("אמריקן האני"). עונת הבכורה של "אוטופיה" תעלה בסתיו.

הצצה ראשונה ל-"Truth Seekers", הקומדיה העל-טבעית של אמזון

החברים לסרטי קורנטו ("מת על המתים", "שוטרים לוהטים", "סוף העולם"), סיימון פג וניק פרוסט, מתאחדים לטובת קומדיית אימה חדשה שיצרו ובכיכובם, אף היא מבית היוצר של אמזון. במוקד העלילה עומדת חבורת חוקרים חובבים של תופעות על-טבעיות, שיוצאים לתעד ולחקור רוחות רפאים בכנסיות קודרות, בונקרים ובתי חולים נטושים ברחבי בריטניה. ככל שהם מעמיקים את החקירה, הולכת ונחשפת קונספירציה שמטרתה להביא לקץ המין האנושי. כן, מתברר שזה נושא חזק באמזון כרגע.

עוד מככבים: מלקולם מקדואל ("מוצרט בג'ונגל") ואמה דארסי (הסדרה "האנה"). התאריך הרשמי לעליית הסדרה ייחשף בהמשך.

עיבוד הלייב אקשן של "מולאן" נגנז, המשכוני "אווטאר" שוב נדחו

לוח השנה הקולנועי השתנה לחלוטין בעקבות הקורונה, ושורה של הודעות על שינויים וחילופים תבלגן אותו עוד יותר בדרך לעתיד לא ברור. עיבוד הלייב אקשן של "מולאן" שהיה אמור להגיע לאקרנים במרץ האחרון נדחה ל-24 ביולי, אך כעת עתידו לא ברור. בהודעה מטעם אולפני דיסני נכתב כי לסרט אין בשלב זה כל מועד הפצה חלופי, וכי נכון להיום הוא לא מתוכנן להגיע לשירות דיסני פלוס.

גורלם של המשכי "אווטאר" הוא ככל הנראה להמשיך ולהידחות לנצח. סדרת הסרטים כולה נדחתה בעוד שנה לפחות, וכעת צפוי "אווטאר 2" להגיע ב-16 בדצמבר 2022, "אווטאר 3" ב-20 בדצמבר 2024, "אווטאר 4" ב-18 בדצמבר 2026 ו"אווטאר 5" ב-22 בדצמבר 2028.

הסרט הראשון בטרילוגיה החדשה של יקום מלחמת הכוכבים - שיבוים על ידי טאיקה וואטיטי המופלא ("ת'ור: ראגנארוק", "מה שקורה בצללים") - נדחה גם הוא בשנה ומיועד כעת למשבצת של ה-22 בדצמבר 2023. סרטי ההמשך זזו בהתאם ל-19 בדצמבר 2025 ול-17 בדצמבר 2027.

גם סוני הודיעה על שינויים בעתידו של המותג הגדול ביותר בידיה. הסרט הבא בעלילות ספיידרמן זז למשבצת שפינה "אווטאר 2", ומיועד להגיע לבתי הקולנוע ב-17 בדצמבר 2021.

המשכונים גדולים נוספים שנדחו הם "מקום שקט 2" ו"אהבה בשחקים: מאווריק" של אולפני פרמאונט. ההמשך לסרט האימה המצליח מתייצב כעת על התאריך 23 באפריל 2021, בעוד הקאמבק של טום קרוז לתא הטייס יידחה ל-23 ביולי 2021.

אהבה בשחקים: מאווריק. יוטיוב, צילום מסך
ייאלץ להמתין. טום קרוז, "אהבה בשחקים: מאווריק"/צילום מסך, יוטיוב

סדרות חדשות ביקום המורחב של "מסע בין כוכבים"

הגלגול המודרני של "מסע בין כוכבים" מתרחש בעיקר בטלוויזיה, ובהצלחה לא מבוטלת. באופן טבעי, התוצאה היא סדרות נוספות מהעולם הזה שעומדות להגיע אלינו בקרוב. הראשונה שבהן תהיה סדרת אנימציה לילדים בשם "Star Trek: Prodigy", שתשודר בניקלודיאון ב-2021. פרטי העלילה עדיין מעורפלים למדי, אבל ידוע כי במרכזה תעמוד חבורת ילדים שמשתלטת על ספינת חלל ישנה - וממריאה איתה להרפתקאות בחלל.

סדרה נוספת שהוכרזה עוד לפני קומיק-קון היא "Star Trek: Strange New Worlds", ספין אוף ל"מסע בין כוכבים: דיסקברי". עלילת הסדרה תעסוק בקורותיהם של קפטן פייק וספוק הצעיר, שנים לפני עלילת סדרת המקור.

סדרת אנימציה חדשה נוספת שמיועדת הפעם לקהל הרחב היא "Star Trek: Lower Decks". במרכזה יעמדו ספינת החלל USS Cerritos וצוותה, מהשוליים והנשכחים בצי החלל. מייק מקמהן, מהתסריטאים של "ריק ומורטי", עומד מאחורי הסדרה, והעובדה הזאת מלמדת הרבה על הציניות והמודעות העצמית שיאפיינו אותה. עלילת הסדרה מתרחשת ב-2380, מיד בעקבות אירועי הסרט "מסע בין כוכבים: נמסיס" מ-2002.

בארצות הברית יעלו שתי הסדרות ב-CBS All Access, משכנן של "דיסקברי" ו"פיקארד".

הצצה ראשונה לעונה האחרונה של "סיפורי ארקדיה"

סדרת האנימציה החמודה מאוד של גיירמו דל טורו, "ציידי הטרולים", הפכה בשנה שעברה לטרילוגיה עם שתי סדרות נוספות שמתרחשות ביקום של ארקדיה. אחרי "3Below", מגיעה הסדרה השלישית "Wizards", שכפי ששמה מרמז תעסוק במכשפים. העלילה תתרחש בימי קמלוט האגדית, אליה חוזרת חבורת מכשפים - ובהם מרלין עצמו - במסגרת מסע בזמן כדי להילחם באויב מאיים במיוחד.

הצצה מורחבת ל-"Marvel's 616"

לא מעט מהפרויקטים המדוברים ביותר של דיסני פלוס נפלו קורבן לקורונה ונאלצו להידחות. סדרה אחת שדווקא תגיע בספטמבר הקרוב היא יצירה תיעודית הקרויה על שם ציר הזמן העיקרי של יקום מארוול. הסדרה תעסוק בכמה מאינספור הסיפורים והגיבורים המסקרנים שצמחו במהלך 80 השנים שבהן ענקית הקומיקס קיימת. בין היתר יתארחו בה יוצרי קומיקס מיתולוגיים, שיעניקו הקשרים והרחבות נדרשים על כמה מהגיבורים הגדולים בעולם.

שתי ההצצות ששחררה מארוול (מתוך פרקים 2 ו-4. העונה הראשונה תכלול 7 פרקים בסך הכל) מציגות כמה מהגיבורים והנבלים הנישתיים והמוזרים ביותר שהופיעו בגיליונות השונים. ביניהם, נבל עם אותיות דפוס על פניו וגיבור עטוי חלוק רחצה, שנראה כמו אביו הקדמון של "הדוד" מ"ביג לבובסקי". ההצצה השנייה מגוללת את ההשראה שהובילה ליצירתה של קמאלה קאן, גיבורת העל המוסלמית הראשונה בתולדות מארוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully