וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות חדשות בקומיק-קון: נטפליקס מאמנת כדורסל, דיסני טסה לחלל

27.7.2020 / 9:09

כוכבת "המתים המהלכים" חוזרת אל הסדרה שנתיים אחרי שעזבה, "ריק ומורטי" מעניקה הצצה מהעונה החמישית, כוכבי "ה-100" שדמויותיהם מתו לאורך השנים חוזרים להגיד שעוד ניפגש, נטפליקס, הולו, דיסני ופוקס חושפות סדרות חדשות, ועוד עדכונים מהפאנלים המקוונים של קומיק-קון

הצצה לפרק סיום העונה העשירית של "המתים המהלכים"/AMC

טריילר ראשון ל-"Helstrom", סדרת גיבורי העל החדשה של הולו

לאט לאט אבל בעקביות, הולכת הולו ומקבעת את מקומה בצמרת שירותי הסטרימינג. שורה של סדרות מעולות מהשנה החולפת (ובהן "ראמי", "Normal People" ו-"The Great") מעלות את רף הציפיות מפרויקט הגיבורים המקורי החדש שלה. העלילה תתמקד בדיימון ואנה הלסטרום, ילדיו של רוצח סדרתי מסתורי ורב עוצמה, שמשלבים את כוחותיהם העל-אנושיים ואופיים הייחודי כדי לאתר כמה מהפושעים הגדולים באנושות.

הסדרה שנוצרה בשיתוף פעולה עם מארוול תגיע להולו ב-16 באוקטובר.

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

הצצה מורחבת לסדרת הספין-אוף החדשה ביקום "המתים המהלכים"

אחרי "אימת המתים המהלכים", ממשיכה אימפריית הזומבים להפיץ את המגפה שלה במרחבי לוח השידורים של רשת AMC. הסדרה החדשה "The Walking Dead: World Beyond" הוגדרה מראש כ"אירוע טלוויזיוני מיוחד" שיכלול שתי עונות בלבד. העלילה תעסוק בדור הראשון של שורדים שנולד וגדל בעולם שאחרי פרוץ המגפה. במוקד יעמדו צמד אחיות ושני חבריהן שיוצאים למסע מסוכן, בזמן שמבקשי טובתם ורעתם דולקים אחריהם. הסדרה החדשה תעלה ב-4 באוקטובר, ובישראל היא תעלה בסמוך באמזון פריים וידאו.

עוד בוואלה!

בנים, בנות וקונספירציות: היום הראשון של קומיק-קון 2020

לכתבה המלאה

"המתים המהלכים" מתכוננת לסוף, "אימת המתים המהלכים" להתחלה

חגיגת "המתים המהלכים" נמשכה שעתיים תמימות עם פאנל שהוקדש גם לסדרת הספין אוף הראשונה וכמובן לסדרת המקור - הנכס הגדול ביותר של AMC. "אימת המתים המהלכים" שמתחילה בדרך כלל את עונותיה באביב, תחכה בעקבות עיכובי הקורונה עד ל-11 באוקטובר כדי לשוב למסכים. במהלך הפאנל חשפו חברי הקאסט כי המחצית הראשונה של העונה כבר צולמה ונערכה, אך בעוד התסריטים נכתבו כולם - הפרקים האחרונים ממתינים עדיין להצטלם כשהמצב בארה"ב יאפשר זאת.

בנוסף, נחשפה בפאנל הצצה מורחבת לפרק הסיום המיוחל של העונה העשירית, שנראה כצפוי אלים ומדמם במיוחד. הפרק שישודר ב-4 באוקטובר (ובצמוד בישראל ב-yes) צפוי לכלול את שובה של מגי (לורן כהן), אחרי שעזבה במהלך התשיעית.

פוקס חושפת את מותחן האינטליגנציה המלאכותית החדש "NeXt"

במסגרת הרמונט הכללי שעובר בימים אלה על כל לוחות המשדרים של רשתות הטלוויזיה הגדולות, שלפה פוקס את את הסדרה שהייתה אמורה לעלות בעונת האביב האחרונה, לטובת מקום של כבוד בלוח הסתיו הריק למדי. הסדרה בכיכובו של ג'ון סלאטרי ("מד מן") תציב במרכזה נושא לעוס למדי, ומעניין יהיה לגלות אם ואיך היא מתכוונת להפוך אותו למרענן. סלאטרי מגלם את יזם מעמק הסיליקון שמגלה כי אחת מיצירותיו, שניחנת באינטליגנציה מלאכותית מתקדמת, עלולה להוביל לחורבן העולם. הוא חובר למומחית פשיעת סייבר כדי לנסות ולמנוע את האפוקליפסה. מלבד סלאטרי מככבים בסדרה גם מייקל מוסלי ("אוזרק"), ג'ייסון באטלר הארלו ("אוזרק"), איב הארלו ("סוכני שילד") ועוד. פרק הבכורה ישודר ב-6 באוקטובר.

דיסני פלוס ממריאה לחלל עם "The Right Stuff"

שירות הסטרימינג של הענקית מברבנק, קליפורניה, נאלץ לשנות לא מעט תוכניות בעקבות הקורונה. לפחות אחת מבין סדרות הקומיקס המצופות שלו תיאלץ להידחות בשנה, בעוד האחרת עשויה להגיע באיחור של מספר חודשים. אבל לא הכל אבוד: סדרת דרמה חדשה מגיעה דווקא מתוך המאגר של נשיונל גיאוגרפיק (שמהווה חלק מהשירות).

הסדרה, המבוססת על רב מכר של טום וולף, מגוללת את ימיה הראשונים של תוכנית החלל האמריקנית. על פי התכנון של יוצריה, כל עונה צפויה לעסוק במשימה אחרת של גיבוריה, האסטרונאוטים הראשונים בתולדות ארצות הברית. העונה הראשונה תתרחש בשיאה של המלחמה הקרה ב-1958, כשברית המועצות מובילה על ארה"ב במירוץ לחלל. הסדרה תעלה לשידור במהלך עונת הסתיו.

המרגל ששב מהכפור: "ארצ'ר" חוזרת לעונה 11

אחרי הפסקה של שנתיים תמימות, חוזרת קומדיית האנימציה השנונה של רשת FXX אל המרקעים עם בשורה דרמטית. לאחר שבמהלך שלוש העונות הקודמות שהה גיבור הסדרה ומי שעל שמו היא קרויה, סטרלינג ארצ'ר, בתרדמת - הוא ניעור ממנה בפרק הסיום של העונה העשירית. הקאמבק הזה יחזיר את הסדרה לעלילות הריגול שאפיינו אותה בעונותיה הראשונות, ונזנחו מעט במהלך היעדרו של הגיבור. ג'יימי לי קרטיס וסיימון פג צפויים להפציע במהלך העונה בתפקידי אורח. פרק הבכורה ישודר ב-16 בספטמבר ובהמשך תגיע העונה גם לנטפליקס.

ריק ומורטי נסעו לעתיד והביאו ממנו הצצה לעונה 5

העונה הרביעית של "ריק ומורטי" לא ממש סיפקה הוכחות לכך שדן הרמון וג'סטין רוילנד מרוצים מהחוזה ארוך השנים שחתמו עם רשת אדולט סווים. למעשה, נדמה היה שהם מעוניינים להמאיס את הגיבורים שלהם כל כך עד שמישהו יתעורר ויחשוב על העסקה מחדש. ובכל זאת, השניים הפתיעו במהלך הפאנל של הסדרה כשחשפו קליפ חדש מתוך העונה החמישית. ההפתעות נמשכו כשהרמון ורוילנד בישרו שהפקת הסדרה, הידועה לשמצה בשל נטייתה לאיחורים וזליגות מלוחות הזמנים, נמצאת בשלב מתקדם של העונה החמישית. התסריטים נכתבו כולם והפרקים כבר נמצאים בשלבי האיור.

האמת היא ש"קליפ חדש" היא הגדרה קצת נדיבה. יותר נכון יהיה להגדיר את הקטע כסטורי בורד מדובב, המגולל סצנה שבה ריק ומורטי פוגשים באחד מאויביו המושבעים של ריק, מר נימבוס.

נטפליקס רוצה להפוך את נמושות התיכון שלכם לווינרים

"Hoops", קומדיית אנימציה חדשה בהפקת של כריס מילר ופיל לורד (סרטי "לגו") ומבית היוצר של Bento Box, אולפני האנימציה שאחראים ל"בורגרים של בוב" - תעלה בבכורה אצל ענקית הסטרימינג בחודש הבא. במרכזה יעמוד מאמן כדורסל תיכון (ג'ייק ג'ונסון, "הבחורה החדשה") עם פיוז קצר ופה מלוכלך, שמשכנע את עצמו שאם רק יוביל את קבוצת התיכון הנוראית שלו להישגים - חייו העלובים ישתפרו בהתאם.

העונה הראשונה של הסדרה תעלה ב-26 באוגוסט. הטריילר פותח את הפאנל שבו השתתפו כוכביה ויוצריה.

הגיבורים המתים של "ה-100" מוסרים לכם ד"ש

סדרת המד"ב המצליחה של ה-CW נמצאת בימים אלה בעיצומו של העונה השביעית והאחרונה בהחלט שלה. לאורך התקופה איבדו מעריצי הסדרה דמויות אהובות רבות, שמצאו את מותן בדרכים אלימות ודרכים אלימות עוד יותר. במהלך הפאנל שהוקדש לסדרה בקומיק קון, זכינו להפתעה כשכמה מהגיבורים הנופלים חזרו לטובת תודה אחרונה לקהל, עם הברכה שמעריצי הסדרה מכירים היטב - "May we meet again". בין היתר (כמובן, ספוילרים לכל הסדרה עד כה) כולל החלק הזה את אלסנדרו ג'וליאני (סינקלייר), כריסטופר לארקין (מונטי), אלי גורי (וולס), איזיאה וושינגטון (ג'אהה), אלישה דבנם-קארי (לקסה) ופייג' טורקו (אבי). צפו בקטע מתוך הפאנל המלא החל מהדקה ה-23.

הוויקינגים אומרים שלום עם הטריילר לחציה השני של עונת הסיום

הדרמה ההיסטורית של ערוץ ההיסטוריה ידעה הרבה דם, אש ותמרות עשן, אבל כעת הגיע גם תורה להניח לגיבוריה הנורדים. לפחות אלו מהם שזכו להגיע עד הלום. בשלב הזה יוצרי הסדרה עדיין לא חשפו את התאריך הרשמי לעליית תשעת הפרקים האחרונים של העונה השישית, וכל שנמסר הוא שהפרקים יגיעו "מאוחר יותר במהלך 2020". ייתכן שאילוצי הקורונה יובילו לעיכובים גם כאן, אבל לפחות יצאנו עם טריילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully