וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלכת היופי של ירושלים", "פמת"א" ו"שבאבניקים": זה מה שמחכה לנו הקיץ בטלוויזיה הישראלית

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 14:32

הזמרת הלוהטת של השנה מצטרפת ל"פמת"א", נינט מצטרפת אל "הכוכב הבא", עידן אלתרמן ואבי גרייניק ישחקו בסדרה חדשה, רב המכר של שרית ישי לוי הופך למלודרמה יומית עתירת תקציב, דאנה איבגי נכנסת לנעליה של אתי אלון, השבאבניקים חושבים שמצאו גן עדן ועוד שפע של תוכניות

פרומו לתכנית "הכוכב הבא" בקשת 12 שבו נראים נינט טייב, נטע ברזילי, רביב כנר, אלה לי להב ומרגי/קשת 12

אחרי שחלפה הקורונה והסתיימו המהומות וההסלמה הביטחונית של מבצע "שומר החומות", התופת הבאה שעלינו להתמודד איתה הוא החום הקיצי במזרח התיכון. לשם כך דרושים שני מכשירים בלבד - מזגן וטלוויזיה. קבלו את המדריך המיוחד של וואלה! תרבות עם פירוט על סדרות הדרמה והקומדיה, תוכניות הריאליטי והדוקו הצפויים בחודשי הקיץ, מסוף מאי ועד לסוף אוגוסט, כפי שנמסר לנו מגופי השידור.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

הסדרה "החנות שיש בה הכל" בכאן 11. אבנר שחף,
עוזי וייל ואיתן צור מתאחדים. "החנות שיש בה הכל" בכאן 11/אבנר שחף

כאן 11

פמת"א - עונה שנייה (7 ביוני, 21:00)
עונה חדשה לדרמה המשפטית, שבמסגרתה מנהלת גיבורת הסדרה, הפרקליטה מרסל בן דוד (חן אמסלם), תיק רשלנות רפואית שמסתעף ונקשר לחקירה משטרתית גדולה, המנסה להתחקות אחר סם מסיבות חדש ומסוכן. בחקירתה חושפת מרסל אי סדרים ושחיתות במערכת הבריאות, ומוצאת את עצמה גם הפעם במרכזו של משולש רומנטי. במקביל, עוסקת העונה במינויה של פרקליטת מחוז חדשה, ובהקמתה של ועדת בדיקה מטעם שר המשפטים, שמטרתה לחשוף את השחיתות הקיימת, כביכול, בפרקליטות. אל אמסלם, אורי פפר, עלא דקה וזוהר שטראוס יצטרפו בעונה הזו מיכאל אלוני, צחי הלוי, נגה ארז, אורנה פיטוסי, עדי הימלבלוי וגיא אריאלי.
יוצרים: נעה רוטמן, אסתר נמדר תמאם ועודד לוטן. תסריטאיות: נעה רוטמן ואסתר נמדר תמאם. במאי: עודד לוטן. הפקה: טדי הפקות

החנות שיש בה הכול (6 ביוני, 21:00)
סיטקום מוזיקלי חדש בן שמונה פרקים שיצרו הסופר עוזי וייל והמוזיקאי שלום גד, והבמאי הוא איתן צור, ששב לשתף פעולה עם וייל לאחר שיצרו יחד בין השאר את "החמישייה הקאמרית" ו"המשרד". הסיטקום מוגדר כמחזמר על אנשים, מאוויים ומה שביניהם. הסדרה עוסקת בחנות כולבו משודרגת ומופרעת, שבה אפשר להשיג הכל - מפילים ועד מכונות זמן, מאהבות אבודות ועד הירח. צוות המוכרים הצבעוני והמטופש מדי פעם שרים טקסטים פשוטים ויומיומיים של מוכרים בחנות, של אנשים שקוראים עיתון ושל חברים שמרכלים.

גיבורי הסדרה הם מנהל החנות וצוות המוכרים, שסיפורם האישי נחשף בכל פרק. מנהל החנות אשר (חי מאור) מוגדר כפו הדב של הקפיטליזם, עושה כל מה שהבעלים יגידו לו לעשות, אבל רק עד שהם הולכים. היו לו פעם חלומות גדולים אבל הוא הבין שהסוד לאושר הוא הנמכת ציפיות. הוא מנהל את צוות המוכרים וצריך כל הזמן לכבות את השריפות שהם מבעירים. בסדרה מופיעים גם בעלי החנות, המכונים אריקסון ויוריקסון, אותם מגלם הצמד הוותיק עידן אלתרמן ואבי גרייניק. אלו שני תאומים שוודים שלא מבינים כלום בניהול חנויות, וזה לא מפריע להם להאמין שהם בדרך להיות תאגיד ענק.

בסדרה מככבים גם אורי יניב, רונית אפל, עמית אולמן, ירדן תוסיה כהן, דימה רוס, אפרת בן צור, רותי בורנשטיין ועוד. המוזיקאי שלום גד, מוותיקי סצנת האינדי בישראל, יצר את המוזיקה המקורית שמלווה את הסדרה.

יוצר: עוזי וייל, במאי: איתן צור, מוזיקה: שלום גד, הפקה: אנדמול שיין ישראל

עוד בוואלה!

כאן 11 הוכיח שהציבור צמא לדרמות. לרשת וקשת ייפתח התיאבון?

לכתבה המלאה
נגה ארז בעונה השנייה של הסדרה פמת"א בכאן 11. כאן 11,
גם היא כאן. נגה ארז בעונה השנייה של "פמת"א" בכאן 11/כאן 11

"סבתא בישלה עם תום יער" (10 ביוני)
סדרת דוקו ריאליטי, שבה תום יער יוצאת למסע בעקבות מאכלים וטעמים של בית שלא חוותה בילדות, במטרה להכיר ולשמר מלאכת בישול ומתכונים מסורתיים שהולכים ונעלמים. תום נפגשת עם סבתות בשלניות ובני משפחותיהם, כשהאוכל משמש כאמצעי להיכרות ולגישור על פער הדורות.

"הבלתי חשובים" (29 ביוני)
סדרה קומית-נוסטלגית, שמציגה את ההיסטוריה של ישראל מנקודת מבטם של האירועים הנשכחים והפרטים הקטנים שבתוכם. פעם זו כותרת נשכחת ממדור רכילות, פעם זו ידיעה צדדית מהעמוד האחורי או קטע ארכיון אזוטרי. במבט ראשון הם נראים בלתי חשובים, אבל אם מסתכלים בהם שוב, במרחק השנים, מגלים שכל אחד מהם מספר סיפור גדול בהרבה. בעזרת מרואיינים מהתקופה, חומרי ארכיון נדירים, קטעי אנימציה של גיבורי השעה וקריינות קומית של דרור קרן, בכל פרק נזכרים באותם אירועים שמקבלים התייחסות כחלק מההיסטוריה הישראלית.

"טיול אחרי צבא" - עונה חמישית (27 ביולי)
פבלו רוזנברג וגל תורן יוצאים לטיול משותף נוסף, אלא שהפעם כולו יהיה בגבולות ישראל, מראש הנקרה ועד אילת. את הטיול כולו עושים השניים בקראוון, ובמשך שבועיים הם חיים בשטח, מטיילים, מראיינים ומתנסים במגוון חוויות ואתגרים שנמצאים במרחק של שעות בודדות מהבית ולא כולנו מודעים להן.

"מאחורי היער" (1 באוגוסט)
סדרת דרמה שבה האיזון העדין בין חבורת נערים הלומדים בבית הספר לנוער בסיכון מופר ביום שבו מתרחש אונס של נערה, והנערים הופכים לחשודים מיידיים. הגעתו של יניב, איש עסקים מתל אביב, המרצה בבית הספר את עבודות השירות שלו, יוצרת הצצה כואבת אל החצר האחורית של ישראל ובאלה שמתקשים להשתלב בחברה הישראלית.

"בואו לאכול איתי" - עונה חמישית (1 באוגוסט)
בעונה החדשה של התוכנית יתארחו יחידים, ולא זוגות כבעבר, שתחביבם הוא לארח ולבשל.

"מרגלים בקרבנו" (4 באוגוסט)
דוקו בן שני חלקים, המספר את סיפורם של מרגלים יהודים שגויסו על ידי המחלקה היהודית בשב"כ כדי לרגל אחרי פעילי ימין קיצוני, במטרה למנוע פעילות אלימה ועוינת בעלת אופי לאומני נגד האוכלוסייה הערבית. המגויסים פועלים בחשאי ובתוך הסביבה האידיאולוגית-חברתית הטבעית שלהם, סובלים מפיצול אישיות בהתחקות אחר חבריהם מהיישוב, ומנגד במשימות והעברת המידע למפעיליהם מהשב"כ. אחרי חשיפתם הם נושאים איתם צלקות שלא ניתנות לריפוי.

"הכוכב הבא" 2021. ערן לוי,
גייסו את נינט. "הכוכב הבא"/ערן לוי

קשת 12

"הכוכב הבא" (30 במאי)
קשת 12 לא קפאה על השמרים לקראת התחרות הקשה הצפויה של "הכוכב הבא" מול "אקס פקטור", אליה עבר פרס ייצוג ישראל באירוויזיון ואליה גויס סיימון קאוול. בעונה השמינית של "הכוכב הבא" יוענק לראשונה לזוכה פרס חסר תקדים לתוכניות שירה בארץ: מיליון שקלים. במקביל התחמש פאנל השופטים הגדול בנינט טייב, 18 שנה אחרי זכייתה בעונה הראשונה והמיתולוגית של תוכנית האם, "כוכב נולד". בעונה השמינית של התוכנית, שבעבר התגלו נטע ברזילי, יהונתן מרגי, אלה לי להב, אור עמרמי ברוקמן, עדן אלנה, רביב כנר ואחרים, יימשך החיפוש אחר הכישרון הגדול הבא.

היורשת
דרמה קומית מוזיקלית שתתמקד בנשים בעולם הזמר המזרחי. כוכבות "היורשת", שמביאה סיפור סינדרלה מעודכן, הן אוולין הגואל ונופר סלמאן ("הכוכב הבא"), המגלמות את זוהרה וטופז, סבתא ונכדה. גיבורות הסדרה לוקחות את גורלן בידיהן, לא מוכנות להיכנע לעולם האמרגנות הישן שנשלט על ידי גברים, והן יעשו הכל כדי להגשים את חלומן. הסדרה בהשראת סיפורים של זמרות מפורסמות.

לצידן מככבים בסדרה איציק כהן, יעקב כהן, ישראל אטיאס, נדב גדג', ליטל שוורץ, אגם רודברג ובת-אל משיאן. בסדרה שזורים שירים מקוריים וביצועים מחודשים של גדולי וגדולות הזמר המזרחי, ובתפקידי אורח מופיעות הזמרות נסרין קדרי, אביבה אבידן, רינת בר, ליאת בנאי ואגם בוחבוט.

יוצרי הסדרה: אורי סלעי ("ערסים ופרחות") ועומר טובי ("אריסה") שגם ביים; יועץ אמנותי: אבי נשר; הפקה: שנהר הפקות

הסדרה "היורשת" של קשת 12. יח"צ,
סיפור סינדרלה מעודכן. הסדרה "היורשת"/יח"צ

חתונה ממבט ראשון
עונה רביעית לתוכנית הריאליטי המצליחה, שבה זוגות נפגשים לראשונה מתחת לחופה. העונה תצטרף מומחית חדשה - ד"ר מעיין בוימן, שתצטרף בשלב ההתאמות אל המומחים הוותיקים דני פרידלנד וד"ר יעל דורון.

חשיפה
תוכניתו של חיים אתגר שבה לעונה חדשה, ומבטיחה בכל פרק להביא גילויים חדשים לסיפורים מוכרים של אנשים עם פרופיל ציבורי גבוה.

שיטת אשכנזי
עדי אשכנזי חוזרת ב"שיטת אשכנזי" לעונת העשורים. בעונה הזו כל פרק יעסוק בעשור אחר בחיים, ובו יגיעו אל הקליניקה של אשכנזי מומחים ובני אותו עשור, מגיל 10 ועד גיל 80, לשיחה על נקודת המבט הנוכחית שלהם על נושאים מהותיים בחיים כמו אהבה, שגרה, משפחה, קריירה, שאיפות ומשמעות. כל זאת לצד קטעי הסטנד אפ של אשכנזי, שיצרה את העונה וכתבה אותה עם ליאור כפיר רפאל.

הקינוח המושלם
תוכנית הקינוחים החדשה של קשת, ובה עשרות מתמודדים מכל רחבי הארץ יגיעו להתחרות על תואר "הקינוח המושלם". בהתאם לעידן הנוכחי, הפורמט החדש ייתן דגש לא רק על טעם ומרקם אלא גם על נראות וויזואלית של הקינוח. השופטים הם קרין גורן, אסטלה, ישראל אהרוני ומיקי שמו.

רשת 13

האח הגדול
עונת קיץ חדשה לתוכנית הריאליטי בהנחיית גיא זוארץ ולירון ויצמן. לאחר הניצחון הסוחף של זהבה בן בעונה הקודמת, צפויים להיכנס אל בית האח הגדול דיירים חדשים, לעונה חדשה ומפתיעה.
הפקה: אנדמול שיין ישראל.

אל תפילו את המיליון
משחק הטריוויה שכבש את העולם ושודר ביותר משישים מדינות חוזר לישראל בהנחיית אברי גלעד. המשתתפים מקבלים כבר בתחילת המשחק את כל סכום הזכייה, וכל מה שהם צריכים לעשות זה לשמור עליו לאורך מספר שאלות טריוויה, על מנת לצאת עם הפרס הגדול ביד. בעונה החדשה יתחרו זה בזה צמדים מכל הסוגים (זוגות נשואים, אקסים, אב ובת) לצד צמדי VIP מוכרים.
הפקה: אנדמול שיין ישראל.

יורו 2020
רשת תשדר 15 משחקים מהיורו הקרוב, שמתחיל ב-11 ביוני: שלושה משחקי שמינית גמר, שני רבעי גמר, שני חצאי גמר והגמר הגדול. כמו כן תשדר משלבי הבתים את משחק הפתיחה בין איטליה לטורקיה, וכן את ספרד-פולין (19.6), צ'כיה-אנגליה (22.6) ושחזור של גמר יורו 2016 בין פורטוגל לצרפת (23.6).

בסיום כל משחק ישודר אולפן סיכום שיכלול את התקצירים, הניתוחים, הסיפורים ואת כל מה שמעניין במשחקי היורו. שרון דוידוביץ' יגיש ולצדו פאנליסטים כמו פרשני ספורט1 אסף כהן, דור הופמן, אורי אוזן, מוטי איוניר, אשרת עיני וגם כוכבי תוכניות רשת 13.

לירון ויצמן, גיא זוארץ. יח"צ רשת,
עונה נוספת כבר בקרוב. "האח הגדול"/יח"צ רשת

yes

מלכת היופי של ירושלים (7 ביוני)
רב המכר המצליח של שרית ישי לוי הופך למלודרמה יומית תקופתית רחבת יריעה. הסדרה מביאה אל המסך את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ספניולית-ירושלמית שורשית, בתקופה שבין תחילת שנות ה-20 לשנות ה-40 של המאה הקודמת, ועלילתה מתרחשת בו זמנית בשני צירי זמן. מתחת לפולקלור ולפסאדת ה"כבוד" מסתתר סיפורה של משפחה מסוכסכת, שבניה ובנותיה סוחבים איתם "קללה" של אהבה, אותה הם לא מצליחים להגשים.

במרכז הסדרה עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו רוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם: בקי, רחליקה ולונה (סוול אריאל), הלא היא "מלכת היופי של ירושלים". מערכת היחסים האובססיבית בין גבריאל לבין לונה, עומדת בניגוד מוחלט לחוסר אהבתו לאשתו. הקנאה שחשה רוזה כלפי בתה, מעבירה אותה על דעתה וגורמת לסכסוכים עמוקים בתוך המשפחה. סיפורה של המשפחה האמידה שזור בסיפורה של ארץ ישראל טרום הקמת המדינה.

משתתפים: מיכאל אלוני, הילה סעדה, סוול אריאל אור, עירית קפלן, אלי סטין, מלי לוי, יובל שרף, תום חגי, ישראל אוגילבו, איציק כהן, דב נבון, רוי מילר, עומר דרור ועוד. יוצרים: שלמה משיח, אסתי נמדר-תמאם, עודד דוידוף. תסריטאי: שלמה משיח. במאי: עודד דוידוף. מפיקים ראשיים: דפנה פרנר, שי אינס. הפקה: ארצה הפקות

המפלצת מהסמטאות (4-6 ביולי ביס דוקו)
ערב אחד, א', אמא ל-7 ילדים במשפחה המתגוררת באחת הסמטאות של שכונת נחלאות הציורית והחרדית שבירושלים, מגלה סימן נשיכה על איבר המין של בנה הקטן. היא מספרת על כך לשכנה שלה. זו היתה יריית הפתיחה של הפרשה שהחלה ב-2011 ופתחה תיבת פנדורה מצמררת. הסיפור על הפגיעה התפשט במהירות בשכונה המסוגרת והצפופה. בתוך שבועיים נודע כבר על 14 ילדים שנפגעו; תוך מספר חודשים המספר קופץ ל-100; כעבור שנה מצטברות כבר עדויותיהם של 145 ילדים מתוך השכונה. השמועה נפוצה על ילדים שטוענים שאנשים מוכּרים בשכונה מפתים אותם בממתקים, מובילים אותם במנהרות לעיר העתיקה, היישר אל הכנסיות, שם פוגעים בהם מינית ומנסים להמיר את דתם לנצרות. שורה של גברים מבוגרים מהשכונה מובלים לתחנת המשטרה, והחקירה מתחילה.

לסיפור מסמר השיער הזה, בו דובר רבות בתקשורת הישראלית, מסתנן חשד: האם כל עשרות הילדים הללו, שמתארים דפוס פעולה דומה - אכן נפגעו? הייתכן שהיה כאן גם צייד מכשפות שגרם להאשמה של אנשים על לא עוול בכפם, רק כי היו חריגים בקהילה? הבמאית לימור פנחסוב ("אמא חוזרת הביתה", "ספק סביר") יצאה לתחקיר מעמיק בפרשה וניסתה למצוא אמת בנפתוליו של הסיפור הזה. היא פגשה את האימהות והאבות של הילדים, את אנשי הקהילה, המטפלת בטראומה, העובד הסוציאלי, איש הוועד למען טוהר המחנה, חוקרי המשטרה ועורכי הדין, וחלק מהנאשמים בפרשה.

מעילה (שם זמני)
הדרמה על פי סיפורה של אתי אלון. סיפורם של אח ואחות, שאהבתם ונאמנותם המוחלטת אחד לשני מובילות אותם אל דרכים אפלות שסופן רע. אתי אלון (דאנה איבגי) היא עובדת בנק ואשת משפחה שמצליחה לגנוב מהלקוחות שלה יותר מרבע מיליארד שקלים, אותם היא מעבירה לאחיה המכור להימורים, עופר מקסימוב (יהודה לוי), הנסיך של המשפחה הפטריארכלית בה גדלה. עופר הוא האהבה האמיתית שלה, והנאמנות אליו חזקה אף יותר מנאמנותה לבעלה (חנן סביון), ילדיה ואף לעצמה.

עופר הוא נשמה אבודה, בן לאב מכור להימורים (דובר קוסאשווילי) שהתמכר גם הוא, עד שהיא כילתה כל פינה בחייו ולא נותר לו דבר, חוץ מאתי. הסדרה מתארת איך בדיוק פעלה אלון והצליחה במשך שנים למעול באמונו של מנהל הבנק שקידם אותה (שלום אסייג), ומצד שני את הצד הרגשי - עד כמה הקשר המורכב והאובססיבי עם אביה ואחיה השפיע עליה והפעיל אותה.

משתתפים: דאנה איבגי, יהודה לוי, דובר קוסאשווילי, שלום אסייג, שני קליין, חנן סביון, אור בן מלך, יעקב זאדה דניאל, ענת וקסמן, איציק כהן. יוצר: יותם גנדלמן. תסריטאים: שירה פורת ויותם גנדלמן. במאי: יותם גנדלמן. הפקה: מובי פלוס הפקות

יס מן 2
עונה שנייה לדוקו-ריאליטי המתבסס על עקרונות הפסיכולוגיה החיובית. גם הפעם יציבו לעצמם כמטרה המשתתפים החדשים - רותי ברודו, אביבית בר-זוהר, דיקלה, ערן סויסה ומלך זילברשלג - להשיג שינוי משמעותי בחייהם, תוך התחייבות להסכים לעמוד בחוויות ובאתגרים שבעבר נמנעו לומר להם "כן". המנחה חנוך דאום ילווה אותם בתהליך. יוצרים: עמי טיר, רם לנדס ואורי הלוי. במאית: טליה ענבר. הפקה: קודה תקשורת

להיות ענת קם
אחרי שנתיים במעצר בית ושנתיים וחצי בכלא נשים, ענת קם מנסה לשקם את חייה בארצות הברית. היא מתקבלת ללימודי מאסטר באוניברסיטת "קולומביה", בטוחה שהתואר היוקרתי יסייע למחוק את אות הקין שעל מצחה. אבל גם שם העבר רודף אותה. כשתוקף היתר השהייה שלה בארצות הברית עומד לפוג והיא אינה מוצאת עבודה, היא יוצאת למסע מחוף אל חוף, שאליו מצטרף במאי הסרט התיעודי, שלומי אלדר.

בחודשים שבהם הם נוסעים יחדיו במכונית הקטנה, אלדר מנסה להבין למה ילדה ירושלמית מבריקה שהייתה הבטחה אדירה, גונבת מסמכים סודיים, מעבירה אותם לעיתונאי, ומאז הממסד הביטחוני והמשפטי מסמן אותה כאישה המסוכנת ביותר לביטחונה של ישראל. איך חוזרים למקום שבו היא מנודה, ומה זה אומר להיות ענת קם.

ענת קם משתחררת מכלא נווה תרצה. 26 בינואר 2014. דרור עינב
איך חוזרים אל המקום שבו היא מנודה. ענת קם בעת שיחרורה מכלא נווה תרצה, בינואר 2014/דרור עינב

HOT

שבאבניקים 2 (יולי)
הקומדיה החרדית חוזרת בעונה חדשה בכיכובם של אורי לייזרוביץ, דניאל גד, ישראל אטיאס, עומר פרלמן, מאיה ורטהיימר וגורי אלפי. אחרי שבסוף העונה הראשונה הם עפו מכל המדרגות, השבאבניקים חוזרים לעונה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה. ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. הם מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם. הם חושבים שנקלעו לגן עדן, אבל מהר מאד מגלים את הגיהנום. את הישיבה הם מקימים בתוך הדירה של סבתא של דב, בלב הקסבה החילונית של ירושלים, רחוב יקוטיאלי ברחביה, מה שמעורר עליהם את השכנים שרוצים לשמור על רוח השכונה ולא מוכנים שהחבורה הזאת תשתלט להם על החלקה הקטנה.

עוד משתתפים: דב נבון, גולן אזולאי, עומר חזן, דניאל מורשת, שולי רנד, אוראל צברי, אורטל בן שושן ונוספים. יוצר ובמאי הסדרה: אלירן מלכה. מפיקים: דורי מדיה דרסט

בעלת החלומות (יולי)
טלנובלה חדשה של הוט בידור המגוללת את סיפורה של נור (אודיה רש), צעירה חסרת כל שנשלחת להתחזות לפותרת חלומות כדי להונות מיליונר בעל חברת מלונות יוקרה, שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. מפגש גורלי עם יורש החברה, יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), מצית ביניהם אהבה סוחפת ונור מגלה בזכות יהודה שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. היכולת שלה מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר ולמלחמת אחים שמאיימת על עתיד החברה, המשפחה וחיי הזוג המאוהב.

משתתפים: צופית גרנט, יעל בר זוהר, יורם טולדנו, אליאנה תדהר, עומר חזן, דניאל ליטמן, עומר נודלמן, משה אשכנזי, ליאנה עיון, אימרי ביטון, אודיה רש, מוריס כהן, בר ברימר, מור סרוסי ועוד. יוצרת: שירה אלון ("פולמון"). במאי: אריאל בנבג'י

גולסטאריות 3 (יולי/אוגוסט)
עונת נשים שלישית לדוקו-ריאליטי "גולסטאר", שכוללת את תקווה גדעון, טיילור מלכוב, נעמי הורביץ, רוסלנה רודינה, אורטל עמר, ליהיא גרינר, מאיה בוסקילה, מירב בן ארי, סילבי ז'אן, מיטל דיין, תמי יחזקאל, ליטל סמאדג'ה ושמחה גואטה. את בנות הנבחרות יאמנו העונה שייע פייגנבוים והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי.
הפקה: ADD.

שבאבניקים. רפי דלויה
חשבו שמצאו גן עדן. טעו. "שבאבניקים"/רפי דלויה

הגורם האנושי (2 ביוני)
סדרה בת שישה פרקים של הבמאי המועמד לאוסקר דרור מורה ("שומרי הסף") עבור הוט 8, המתעדת רבע מאה של תהליך שלום מבעד לענייהם של המתווכחים האמריקאים. באמצעות ראיונות, מסמכים ותמונות שרואים אור לראשונה, יוצרים ששת הפרקים פאזל היסטורי דרמטי, חושפים גילויים חדשים, שופכים אור חדש על רגעי ההכרעה הגדולים, ובעיקר משרטטים את דיוקנם האינטימי של מנהיגים - ישראלים, ערבים ואמריקאים - ברגעים שבהם נדרשו מהם הכרעות היסטוריות.

ערים - גברים מדברים מיניות
סדרה בת שלושה פרקים של הוט 8, ובה 15 גברים ישראלים, הצעיר שבהם בן 24 והמבוגר בן 86, מדברים בפתיחות על המיניות שלהם. הם מספרים על הזיכרון המיני הכי מוקדם שלהם, מבוכה, בתולים, פורנו, אוננות, הפעם הראשונה ששכבו עם אישה, נישואים מונוגמיים ונישואים אחרים. הם מדברים גם על מיניות אחרי שהילדים נולדים, תשוקה ושחיקה, בגידה ואלמנות, והזכות להיות זקוקים ולא רק מעניקים במיניות.
יוצרים: לירן עצמור, עדי ארבל, דניאל לחיאני.

סדרת המערכונים "שרופים" בפרטנר TV העוסקת באוהדי קבוצת הכדורגל בני יהודה. יח"צ,
סדרת המערכונים "שרופים" בפרטנר טיוי העוסקת באוהדי קבוצת הכדורגל בני יהודה/יח"צ

פרטנר טיוי

"שרופים" (יוני/יולי)
פרק כפול ומיוחד בסדרת המערכונים "שרופים" בערוץ טדי, העוסקת באוהדי קבוצת הכדורגל בני יהודה. ישתתפו בו השחקניות לירית בלבן בתפקיד אחותו של גולן, גיבור הסדרה, והילה סעדה בדמות הקוסמטיקאית רודפת הכסף המנסה להתחיל עם גולן. בנוסף יופיע כדורגלן העבר יעקב בוזגלו בתפקיד משחק ראשון. הוא יגלם את סיטון, מלווה כספים בריבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully