וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום חנוך, נורית גלרון ויסמין מועלם: מה צפוי השנה בפסטיבל הפסנתר?

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 11:33

לאחר שבשנה שעברה פסטיבל הפסנתר התקיים בגרסה מצולמת ללא קהל, השנה הוא חוזר בגדול מול קהל חי עם כ-56 מופעים שונים, ובהם שלום חנוך, אסף אמדורסקי, החצר האחורית, יסמין מועלם, קרן אן, דניאל סלומון ולאה שבת

שלום חנוך מבצע בהופעה את "קח לך אישה ובנה לה בית"/באדיבות פסטיבל הפסנתר

לאחר שבשנה שעברה, בעקבות משבר הקורונה, התקיים פסטיבל הפסנתר של תל אביב בגרסה מצומצמת ומצולמת, ללא קהל, ושודר בכאן - השנה למרבה השמחה הוא ייערך שוב מול קהל חי. הפסטיבל הוותיק והמוערך יתקיים זו השנה ה-23 ב-27-30 באוקטובר, בהשתתפות כ-250 מוזיקאים והרכבים, אמנים ויוצרים שיופיעו ב-56 מופעים שונים, בסגנונות מוזיקליים מגוונים, ובהם מופעי השקה, הפקות מקור מיוחדות לפסטיבל ושיתופי פעולה חד פעמיים. המופעים יתקיימו בחללי מוזיאון תל אביב לאמנות, בתיאטרון הקאמרי ובמרכז ענב לתרבות. את הפסטיבל מנהל שאבי מזרחי מעיריית תל אביב, ומנהלת אמנותית אתי אנטה-שגב.

בין האמנים שיופיעו השנה: שלום חנוך עם משה לוי ואלי מגן במופע "יציאה 2021" בעקבות אלבומו האחרון של חנוך, "הרצל לילנבלום", הכולל את שירי האלבום ולהיטים מכל הזמנים; שם טוב לוי במופע "ספר תווים", בעקבות ספר תווים ראשון שהוציא בקריירה בשנה שעברה ועל רקע 50 שנות יצירה, ולוי יבצע בו ממיטב יצירתו, שירים וקטעים מההרכבים "קצת אחרת", "צליל מכוון", "ששת", מאלבומי הסולו ומטרילוגיית האלבומים עם האנסמבל שלו, ובנוסף יוקדש חלק מהמופע ליצירתו עם אריק איינשטיין; נורית גלרון במופע בשם "בקול שלי" בעקבות פרויקט חדש עליו עבדה בשנתיים האחרונות ובו גרסאות מחודשות ואקוסטיות שלה לשירים ישראלים מוכרים.

עוד יופיעו בפסטיבל: יסמין מועלם במופע להקה מיוחד וראשון בפסטיבל עם עיבודי פסנתר חדשים מיוחדים לשיריה, שיעלה בעקבות פריצתה ואלבום הבכורה שלה "אריה", בשיתוף פעולה עם יעל זלינגר; ההרכב "החצר האחורית" (יענקלה רוטבליט, תומר יוסף, איתמר ציגלר וגדי רונן) חוזר לבמה, ובמופעו יובאו לראשונה טעימות מהאלבום השלישי עליו הם עובדים; ואסף אמדורסקי במופע השקת אלבומו החדש "432".

יסמין מועלם ואייל דוידי (שקל) בטקס פרסי אקו"ם, 24 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון
תופיע לראשונה בפסטיבל הפסנתר. יסמין מועלם/ניב אהרונסון

בנוסף, יתקיימו מופע מיוחד לפסטיבל של דניאלה ספקטור עם הרכב חדש ובליווי כלי קשת, והיא תארח את רונה קינן; מופע של קרן אן עם הפסנתרן יונתן אבישי; המופע "אקוסטיות" של ג'ירפות עם להיטי הלהקה בגרסאות מיוחדות ואינטימיות; ויעל פוליאקוב, אסי ישראלוף ואורן ברזילי במופעם "הנשמות פינת רמלה", המצדיע בחידושים לרוקנרול של שנות ה-70, יארחו את אבנר גדסי וחיים רומנו.

אוהד חיטמן במופע "חיטמן שר חיטמן", בו יבצע משירי דודו עוזי חיטמן ז"ל, ויארח את שימי תבורי ולי בירן; השקה משפחתית נוספת תהיה בהופעתה של לאה שבת, שתחגוג 30 שנות יצירה ותארחת את אחיה שלומי שבת ואת נועם בנאי; דניאל סלומון יחגוג 20 לאלבום בכורה ויארח את דני רובס, נועם קלינשטיין ודנה עדיני; זוכה "הכוכב הבא" תמיר גרינברג יגיש גירסה אינטימית לשיריו; אסתר רדא תשיק את אלבומה החדש בעברית, "חסד" שמו; אפרת גוש תחזור לבמה הגדולה ותארח את יוני בלוך; עוד יתקיים בפסטיבל מופע של המוזיקאית המסקרנת מירב הלינגר, שהוציאה השנה את אלבומה השני, "שרשרת פרידות" שמו, בהפקת גדי פטר. הלינגר היא מוזיקאית שומרת מצוות, שגדלה בבית דתי לאומי ולמדה במדרשה תורנית לבנות, ועם זאת גם למדה ברימון, מופיעה גם בפני גברים ומבצעת שיר אהבה לאישה שכתבה והלחינה. זו הופעתה הרביעית בפסטיבל הפסנתר, ובה תארח את איה כורם ואת הנבלנית דנה וייס-פוגל.

וכל השפע הזה - הוא רשימה חלקית. מידע נוסף וכרטיסים - כאן. מחירי כרטיסים: 59-179 שקלים (הנחות לתושבי תל אביב-יפו בעלי כרטיס דיגיתל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully