וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים מכאן 11: זה הערוץ שישדר את האירוויזיון במקרה של הסלמה בדרום

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 16:48

מהתאגיד נמסר כי במקרה שיהיה צורך במשדר חדשותי מתגלגל או בפריצה לשידור, שידור האירוויזיון יועבר מכאן 11 לכאן חינוכית בערוץ 80, וגם בדיגיטל, באתר כאן ובכאן BOX. השידור יחל ב-22:00 ונועה קירל תעלה בסביבות 22:40 בשיר מספר 9

החזרה הגנרלית של נועה קירל לקראת חצי גמר האירוויזיון, 8 במאי 2023/צילום: יניב דורנבוש

על אף החשש מהחרפת המצב הביטחוני ומרקטות שישוגרו לישראל בתגובה לחיסול בכירי הג'יהאד האיסלמי הלילה ברצועת עזה, ההכנות של המשלחת הישראלית לחצי גמר האירוויזיון שייערך הערב נמשכות כרגיל. נועה קירל והרקדנים שלה מתרכזים במופע החי שיתקיים הלילה ב-22:00 שעון ישראל וישודר בכאן 11. מהתאגיד נמסר כי במקרה שיהיה צורך במשדר חדשותי מתגלגל או בפריצה לשידור, שידור האירוויזיון יועבר לכאן חינוכית בערוץ 80, וגם בדיגיטל, באתר כאן ובכאן BOX.

מתאגיד כאן נמסר עוד: "המשלחת הישראלית לאירוויזיון עוקבת אחר המצב הביטחוני בארץ. נועה וכל אנשי המשלחת ממשיכים לעשות הכל כדי לייצג את המדינה בכבוד בחצי הגמר הערב".

תושבי הדרום אף הם מודאגים מההשלכות של הסלמה אפשרית בדרום על הסיכויים של נועה באירוויזיון. "אני בטוח שהמבצע ישפיע על התמיכה בנועה קירל באורווזיון", אמר אדיר, תושב שדרות, לוואלה! תרבות. "עם זאת, המבצע הרבה יותר חשוב לחסל את המרצחים. האירופאים בטח יצביעו נגדנו אבל נקווה שהיא תצליח". סיגל משדרות מסרה: "אם לא היה מבצע, היא הייתה מסיימת במקומות הראשונים. עכשיו בטח הסיכויים שלה ירדו".

שרית, תושבת שדרות, הוסיפה: " זה ישפיע ויראו אותנו באור שלילי. אני חושבת שהיה לה סיכוי לזכות במקום הראשון ועכשיו לצערי היא לא תזכה. זה מבאס, מסכנה. החזרה הרימה אותה גבוהה אבל כנראה שבגלל המבצע היא תקבל פחות קולות".

אירוויזיון 2023 - כל העדכונים
"באישור בן גביר, צה"ל יצא למבצע לסיכול אירוויזיון 2024 בישראל"
מטריפה את ליברפול: הביצוע הקולי של נועה קירל באירוויזיון סוף סוף נחשף
מאחורי הקלעים: "אנחנו על שלוש דקות באירוויזיון כבר חצי שנה"
נועה קירל אוסרת על מראיינים לשאול שאלות פוליטיות; בכיר בכאן: "זה מאוד בעייתי"
שי גולדשטיין נגד נועה קירל: "זה לא ריקוד, זה מופע פתיחת רגליים בתחתונים"
מתי ישראל מופיעה? איך מצביעים? סיקור שוטף של נועה קירל באירוויזיון 2023

דורון מדלי. אור דנון,
המשלחת מתמקדת כרגע בחזרה הגנרלית השלישית. דורון מדלי/אור דנון

בינתיים אין השפעה על סיכויי הזכייה או ההעפלה לגמר בסוכנויות ההימורים. על פי הסוכנויות, נועה קירל וישראל מדורגות עדיין במקום השביעי בסיכויי הזכייה, כששתי הראשונות הן שוודיה ופינלנד. כשמסתכלים על סיכויי ההעפלה לגמר, ישראל מדורגת במקום השלישי עם 96%, בדומה לשוודיה ופינלנד, לאחר שעקפה את נורווגיה.

לכל החוששים מסיכויי ההעפלה לגמר האירוויזיון במצב לחימה בשנה שבה העולות לגמר נקבעות על פי הצבעת הקהל בלבד, נזכיר כי עדן אלנה התמודדה בחצי הגמר הראשון בשנת 2021, בעיצומו של מבצע שומר החומות. עדן סיימה במקום החמישי בהצבעות הקהל עם 93 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully