וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות ליוני 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

6.6.2023 / 11:48

"מראה שחורה" חוזרת אחרי ארבע שנים, עונות חדשות של "פשוט ככה", "זרה", "משפחת ג'מסטון", "המכשף", "הדוב", "פילדלפיה זורחת" ו"לוחם", עונות סיום ל"אמת או חובה", "מניפסט", "ג'ק ריאן" ו"משאבי אנוש", ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה ביוני 2023

טריילר לעונה 6 של "מראה שחורה"/נטפליקס

מחפשים את הסדרות המומלצות של חודש מאי? תמצאו אותן כאן.

הסדרות החדשות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2023

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

הימים (The Days)

דרמה יפנית שממחיזה את אירועי האסון הגרעיני בפוקושימה בשנת 2011 לאחר שקו החוף היפני נפגע מצונאמי הרסני. יש שמאשימים אותם, אחרים רואים בהם גיבורים: המעורבים בפעילותה של תחנת הכוח פוקושימה דאיצ'י ניצבים בפני איום קטלני ובלתי נראה - אסון גרעיני חסר תקדים.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 1 ביוני 2023

?Who Do You Think You Are

עונה 20 לתכנית המעולה של ה-BBC, שבמסגרתה מתחקים ידוענים אחרי מקורותיהם המשפחתיים. הפעם, בין היתר, אנדרו לויד וובר, קלייר פוי (המלכה אליזבת' בעונות 1 ו-2 של "הכתר"), לזלי מנוויל (הנסיכה מרגרט בעונות 5 ו-6 של "הכתר") ובר גרילס.

עונה: 20
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: BBC (לא בישראל, למרבה הצער)
מתי עולה לאוויר: חמישי, 1 ביוני 2023

מניפסט (Manifest)

חלקה השני של העונה הרביעית, הכולל עשרה פרקים וחותם את סדרת המתח העל-טבעית.

עונה: 4 ב'
ז'אנר: על-טבעי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 2 ביוני 2023

ולריה (Valeria)

עונה שלישית לדרמה הרומנטית הספרדית על ארבע החברות שמגלות את עצמן.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 2 ביוני 2023

דדלוך (Deadloch)

קומדיית פשע אוסטרלית. העיירה הטסמנית דדלוך המומה כשגופתו של תושב המקום מתגלה בערב פתיחת פסטיבל החורף. כששתי בלשיות שונות מאוד מצוותות זו לזו על מנת לפתור את התיק ביחד עם שוטרת זוטרה נלהבת יתר על מידה, השלוש מוכרחות לעבוד ביחד כדי למצוא את הרוצח. שלושה פרקים ראשונים עולים היום והשאר מדי שבוע, שמונה סך הכל.

ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 2 ביוני 2023

באהבה (With Love)

עונה שנייה לדרמה הקומית הרומנטית שבמרכזה האחים לילי וחורחה דיאז, בעודם מנווטים מבעד לשינויים גדולים בחייהם וסומכים על משפחתם הגדולה והמורחבת שתעזור להם להסתדר בשנות השלושים לחייהם. מככבים אמראוד טוביה ("רודפי הצללים") ומארק אינדליקטו (האחיין ג'סטין של "בטי"). על הסדרה אחראית גלוריה קלדרון קלט, יוצרת הגרסה החדשה של "כל יום מחדש".

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 2 ביוני 2023

עוד בוואלה!

הכל, בכל מקום, בלי הפסקה: החמדנות היא הנבל הגדול ביותר בעונה השלישית של "המנדלוריאן"

לכתבה המלאה

אנשים זוהרים ושמחים: סודות משפחת דאגר (Shiny Happy People: Duggar Family Secrets)

מיני-סדרה תיעודית החושפת את האמת מאחורי תדמית המשפחה הכל-אמריקנית האהובה של משפחת הריאליטי המוכרת, משפחת דאגר, ואת הארגון הקיצוני העומד מאחוריה: המכון לעקרונות החיים הבסיסיים (IBLP). הסדרה חושפת את הסקנדלים הרבים שהמשפחה מעורבת בהם, ומגלה כי היא רק חלק קטן מתוכנית-על זדונית המאיימת להעמיד את הדמוקרטיה בסכנה.

ז'אנר: דוקו-פשע
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 2 ביוני 2023

וורטקס (Vortex)

מיני סדרת מד"ב צרפתית שזכתה להצלחה גדולה במולדתה וכעת מגיעה ליתר העולם באמצעות נטפליקס. העלילה מתרחשת בשנת 2025 ומתמקדת בלודוביק, מפקד המשטרה בעיר ברסט שבצרפת, שאיבד את אהבת חייו, מלאני, 27 שנים קודם לכן בתאונה טרגית. בזמן שהוא חוקר זירת פשע משוחזרת של מציאות מדומה, הוא נתקל בעיוות זמן שהופך את חייו על פיהם: הודות לתקלה הוא מסוגל לתקשר עם מלאני ימים ספורים לפני מותה ב-1998. לודוביק מנסה נואשות להציל אותה מגורלה הטראגי, אך בכך מסתכן באובדן חייו הנוכחיים עם אשתו ובנו. תומר סיסלי הצרפתי-ישראלי ("איש הניסים") מככב בתפקיד הראשי.

ז'אנר: דרמת מדע בדיוני
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 2 ביוני 2023

סקופ (Scoop)

דרמה הודית רבת עוצמה בבימויו של זוכה National Film Award הנסל מהטה ("שהיד"), המבוססת על סיפור אמיתי. בעקבות רצח מזעזע של עיתונאי, כתבת פשע מחליטה להוציא את הצדק לאור ולחשוף את סבך הקשרים המפוקפקים בין המשטרה, התקשורת והעולם התחתון של מומבאי.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 2 ביוני 2023

לצייר עם ג'ון (Painting With John)

בצמוד לשידור בארצות הברית, עונה שלישית לקומדיה הלא מתוסרטת מבית HBO, שבה המוזיקאי, הצייר והשחקן, ג'ון לורי, מציג את תפיסת עולמו הייחודית.

עונה: 3
ז'אנר: דוקו-קומדיה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שבת, 3 ביוני 2023

אמריקה גוט טאלנט (America's Got Talent)

בסמוך לשידור בארצות הברית, העונה החדשה של תוכנית הכשרונות במהדורתה האמריקאית. השופטים גם הפעם הם סיימון קאוול, היידי קלום, האווי מנדל וסופיה ורגרה.

עונה: 18
ז'אנר: תחרות
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שבת, 3 ביוני 2023

Joe Pickett

עונה שנייה לדרמת המתח בכיכובו של מייקל דורמן ("פטריוט", "עבור כל האנושות"). מפקח ציד ומשפחתו מנסים להסתגל אל אקלים פוליטי וסוציו-אקונומי משתנה בעיירה בוויומינג הכפרית. כאשר גופתו של צייד מת מתגלה, המשמעות היא צרות נוספות עבור ג'ו ואשתו.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: פרמאונט פלוס (כרגע לא בישראל)
מתי עולה לאוויר: ראשון, 4 ביוני 2023

80 וארבע

עונה שנייה לגרסה הישראלית של סדרת הדוקו-ריאליטי הבריטית המצליחה "Old People's Home for 4 Year Olds", המבוססת על מחקר רחב היקף המעיד על יתרונות השילוב הבין-דורי. עשרה מבני הדור השלישי ועשרה ילדים במסע משותף ומרגש בימים שאחרי מגפת הקורונה, שהשפיעה רבות על בני הדור השלישי והעמיקה את תחושת הבדידות שלהם.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה לאוויר: שני, 5 ביוני 2023

איידול (The Idol)

הסדרה הזו הפכה לאחת המושמצות של השנה עוד בטרם עלתה - ראשית כשהגיעו דיווחים על מה שמתרחש מאחורי הקלעים של ההפקה, ולאחרונה שוב כששני הפרקים הראשונים שלה הוקרנו בפסטיבל קאן וזכו לביקורות קוטלות, כולל כאן בוואלה תרבות, שכינו אותה "פורנו" והתגלמות תרבות האונס. סם לווינסון, היוצר, הבמאי וההשראה מאחורי העיבוד האמריקאי הסופר-מצליח של "אופוריה", חוזר עם סדרה חדשה שיצר הפעם עם זמר הארנ'בי אייבל טספיי (הוויקנד) עבור HBO, ובצמוד גם בישראל. העלילה מתמקדת בתעשיית המוזיקה של לוס אנג'לס, ובמרכזה סיפורו של גורו לעזרה עצמית ומנהיג כת המפתח מערכת יחסים מורכבת עם זמרת פופ עולה. הקאסט כולל את טספיי עצמו, לילי רוז דפ, ג'יין אדמס, האנק עזריה, הזמר טרוי סיון, הזמרת ראמזי, איליי רות', דה'ויין ג'וי רנדולף ("רק רוצחים בבניין"), אליזבת ברקלי ("הצלצול הגואל") ואן הייש המנוחה באחד מתפקידיה האחרונים.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שני, 5 ביוני 2023

ננסי דרו

עונה חדשה ואחרונה לדרמת המתח של ה-CW על פי סדרת הספרים האיקונית.

עונה: 4
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שני, 5 ביוני 2023

ברקודות (Barracuda Queens)

דרמת פשע שוודית בהשראת אירועים אמיתיים, על קבוצה של צעירות בפרבר עשיר בסטוקהולם מחליטות לשדוד את בתי השכנים כדי לפרוע חוב כבד.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שני, 5 ביוני 2023

Cruel Summer

העונה הראשונה של דרמת המתח של פריפורם (שבישראל זמינה באמזון פריים וידאו בלי תרגום, משום מה) הפכה להצלחה גדולה. כעת העונה השנייה, שמגיעה עם סיפור חדש, תנסה לשחזר אותה. הסיפור עוקב הפעם אחר החברות של מייגן, איזבלה ולוק, המשולש הרומנטי שצומח מיחסיהם ולבסוף המסתורין שמשפיע על חייהם.

עונה: 2
ז'אנר: אנתולוגיית מתח
איפה רואים: פריפורם (בהמשך באמזון פריים וידאו)
מתי עולה לאוויר: שני, 5 ביוני 2023

מקסין (Maxine)

דרמת מתח בת שלושה פרקים של ערוץ 5 הבריטי. סיפורה האמיתי של מקסין קאר, שעברה לעיר סוהם כדי לפתוח דף חדש עם החבר שלה, איאן הנטלי. בביקור בסוף השבוע בבית כדי לראות את אמה, מקסין מתעוררת לחדשות על היעלמותן של תלמידות בית הספר של סוהם, הולי וולס וג'סיקה צ'פמן. בעוד איאן נחקר, מקסין חוזרת לתת לו אליבי כוזב, מה שמעלה סודות אפלים על פני השטח. בעוד היא מוצאת את עצמה תקועה במערכת יחסים מניפולטיבית, מקסין נאבקת להשלים עם האמת על אופיו האמיתי של החבר שלה, מה שהופך לאחת הנשים השנואות ביותר בבריטניה. מככבים ג'מה קרלטון וסקוט ריד.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: שלישי, 6 ביוני 2023

סיינט אקס (Saint X)

מותחן של הולו המבוסס על רומן בעל אותו שם מאת אלכסיס שייטקין, ומגיע כעת לדיסני פלוס גם בישראל. העלילה מגוללת בקפיצות בין זמנים את סיפור מותו המסתורי של סטודנטית אמריקאית במהלך חופשת משפחתית בקאריביים, בעוד אחותה (שהייתה בת 7 בזמן המקרה) מתעמתת כעת בבגרותה עם האדם שבו היא חושדת כרוצח. אלישיה דבנם-קארי ("ה-100", "אימת המתים המהלכים") מככבת ולצדה ווסט דוקובני (הבת של דיוויד דוקובני וטאה לאוני) ובטסי ברנדט ("שובר שורות"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 7 ביוני 2023

ארנולד (Arnold)

מעט אחרי שהגיעה "FUBAR"' סדרת האקשן בכיכובו, עולה בנטפליקס גם סדרת דוקו בת שלושה פרקים על האיש והאגדה, ארנולד שוורצנגר, הבוחנת את החיים האישיים והמקצועיים הרבגוניים שלו - אלוף פיתוח הגוף שהיה לכוכב הוליוודי ופנה לקריירה פוליטית. הסדרה כוללת ראיונות עם ארנולד עצמו, ג'יימס קמרון, דני דה ויטו, ג'יימי לי קרטיס, סילבסטר סטאלון ועוד.‎

ז'אנר: תיעודי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 7 ביוני 2023

Significant Other

הגרסה הבריטית ל"ככה זה", הדרמה הקומית (הנפלאה החל מעונה 2) של יס, על שכן ושכנה שמתוודעים זה לזה כאשר הוא מנסה להתאבד והיא בדיוק דופקת על דלתו בשל מצוקה רפואית. לנעלי דנה מודן ואסי כהן נכנסים קת'רין פרקינסון ("צוות איי טי", "אנושיים") ויוסוף קרקור ("בית גוצ'י", "חינוך מיני").

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: ITVX
מתי עולה לאוויר: חמישי, 8 ביוני 2023

אמת או חובה (Never Have I Ever)

עונה רביעית ואחרונה לדרמת ההתבגרות הקומית החמודה של נטפליקס, שיצרה מינדי קיילינג על פי חוויותיה כנערה אמריקאית מודרנית ממוצא הודי.

עונה: 4
ז'אנר: דרמת התבגרות קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 8 ביוני 2023

טור דה פראנס: בלב הפלוטון (Tour de France: Unchained)

סדרה תיעודית חדשה המלווה כמה קבוצות של רוכבי אופניים שהתחרו במרוץ המפרך ביותר בעולם בשנת 2022, עם כל הדמעות והניצחונות שבדרך.

ז'אנר: תיעודי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 8 ביוני 2023

Based on a True Story

קומדיית מתח אפלה חדשה של פיקוק העוסקת במתווכת, כוכב טניס לשעבר ואינסטלטור, המנצלים הזדמנות ייחודית לנצל את האובססיה של אמריקה לפשע אמיתי. קיילי קווקו ("הדיילת", "המפץ הגדול"), כריס מסינה ("מינדי") וטום בייטמן ("הסודות של דה וינצ'י") מככבים. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיית מתח
איפה רואים: פיקוק (כרגע לא בישראל)
מתי עולה לאוויר: חמישי, 8 ביוני 2023

האגם (The Lake)

עונה שנייה לקומדיה הנהדרת בכיכובם של ג'ורדן ג'באריס ("אורפן בלאק") וג'וליה סטיילס ("10 דברים שאני שונאת אצלך"). העלילה עוקבת אחר ג'סטין, שמנסה להתחבר מחדש לבתו המתבגרת שמסר לאימוץ, לנצח במשחקי המוחות עם אחותו החורגת המושלמת והמרושעת מייזי-מיי, ולטפח את מערכת היחסים החדשה שלו.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 9 ביוני 2023

החדר הצפוף (The Crowded Room)

מיני-סדרת מתח בכיכובם של טום הולנד (הוא ספיידרמן בסרטי מארוול האחרונים) ואמנדה סייפריד ("עלייתה ונפילתה של אליזבת הולמס"). העלילה, בהשראת מקרה אמיתי, עוקבת אחר דני סאליבן, אדם שנעצר בעקבות מעורבותו בירי בעיר ניו יורק בשנת 1979. באמצעות סדרת ראיונות עם החוקרת הסקרנית ריה גודווין, סיפור חייו של דני נחשף ואיתו גם אלמנטים מהעבר המסתורי שעיצב אותו, והפיתולים שיובילו אותו לגילוי מדהים. גם עם אמי רוסום ("חסרי בושה"), ג'ייסון אייזקס (סרטי "הארי פוטר", "מסע בין כוכבים: דיסקברי") וליאור רז. עשרה פרקים, שלושה ראשונים היום והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: שישי, 9 ביוני 2023

משאבי אנוש (Human Resources)

עונה שנייה ואחרונה לסדרת הבת של "פה גדול", העוקבת אחרי המתרחש בחייהם ובעבודתם של המפלצות המתווכות את הרגשות של בני האנוש. בין היתר מתארות מיילי סיירוס, פלורנס פיו, איזבלה רוסליני ויוג'ין לוי. זו אמנם העונה החותמת, אבל הפרק האחרון באמת יגיע בסופה של "פה גדול", בפרק סיום שיקשור את עלילות שתי הסדרות עם קץ העונה השמינית של סדרת האם ב-2024. עוד קודם לכן תגיע העונה השביעית בסתיו הקרוב.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיית אנימציה למבוגרים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 9 ביוני 2023

כלבי ציד (Bloodhounds)

דרמת אקשן קוריאנית חדשה בכיכובם של וו דו-ואן ("המלך, תמיד") ולי סנג-יי ("אהבה בכפר דייגים"). שני מתאגרפים צעירים חוברים למלווה כספים טוב לב, ויחד הם מחליטים להפיל כריש הלוואות חסר רחמים שמנצל אנשים נואשים כלכלית.

ז'אנר: דרמת אקשן
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 9 ביוני 2023

מגנום בלש פרטי (Magnum P.I)

העונה החמישית של הגלגול המחודש של דרמת הבילוש הקלאסית מגיעה לישראל.

עונה: 5
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: ראשון, 11 ביוני 2023

אהבה ומוות (Love & Death)

אחרי "קנדי מונטגומרי: מוות בטקסס" של הולו (ובישראל בדיסני פלוס), מגיע לישראל העיבוד של מקס למקרה הרצח האמיתי שהתרחש בטקסס ב-1980, הפעם בניצוחו של דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים") ובגילומה של אליזבת אולסן ("וונדהויז'ן"). הסיפור מתחיל בשנת 1978, כשקנדי, אישה נשואה ואם אוהבת, אינה מסופקת מחייה ונמשכת לאלן גור (ג'סי פלמונס, "שובר שורות", "פארגו"), גבר נשוי שהכירה בעבר ושייך כעת לקהילת הכנסייה שלה, שנישואיו גם כן עולים על שרטון כשהוא ואשתו בטי (לילי רייב, "אימה אמריקאית") מתקשים להרות את ילדם השני. כשהרומן בין קנדי לאלן מתלהט במהירות, הם נבהלים ומחליטים להיפרד אך בטי תופסת אותם, ובעימות בין השתיים קנדי הורגת את חברתה. למרות נסיונותיה להימלט מעונש, קנדי מועמדת לדין על הרצח של בטי גור, במשפט שהופך לתופעה לאומית בגלל העמימות המוסרית של ההרג, ושאלות שהועלו לגבי טראומות ילדות והגנה עצמית. גם עם קריסטן ריטר ("ג'סיקה ג'ונס"), אליזבת מארוול ("הומלנד", "בית הקלפים"), פטריק פוג'יט ("כמעט מפורסמים"), טום פלפרי ("באנשי", "אוזרק") ועוד.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה לאוויר: שני, 12 ביוני 2023

פילדלפיה זורחת (It's Always Sunny in Philadelphia)

בסמוך לארה"ב, עונה 16 (!!!) וחדשה לסדרה הקומית הפרועה של רשת FXX, שבמהלכה יגיעו להתארח גם שני פרצופים מוכרים ואהובים: בריאן קרנסטון וארון פול, הלא הם וולט וג'סי מ"שובר שורות".

עונה: 16
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שני, 12 ביוני 2023

המרוץ לדראג של רופול: אולסטארס

עונה שמינית לגרסת כל הכוכבות של תוכנית הריאליטי, ואיתה גם התוכנית הנלווית, "הכל בחוץ".

עונה: 8
ז'אנר: תחרות
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שני, 12 ביוני 2023

שישה אפסים

דרמה קומית על שישה אנשים שזכו בפרס הגדול בלוטו מופתעים לגלות שהם אינם מקבלים את כספי הזכייה שלהם, מאחר שחוק חדש מחייב אותם לעבור קודם סדנה שתכין אותם לחייהם החדשים כמיליונרים. אחת לשבוע הם יצטרכו להגיע למפגש קבוצתי, ורק בסוף המפגש השמיני והאחרון, אם יעמדו בתנאי הסדנה, יקבלו את כספם. למרות שהזוכים עוד לא קיבלו שקל לחשבון, כבר עכשיו הציפייה לכסף מטלטלת את חייהם וזורעת בהם כאוס מוחלט. בסדרה משחקים בסדרה רוני דלומי, לאורה ריבלין, שני קליין, עופר חיון, רותם קינן, אלישע בנאי ושרית וינו אלעד. יוצרת: נויה נוריאל. במאי: ניר ברגמן.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה לאוויר: שלישי, 13 ביוני 2023

השוטרים

עונה שנייה לדרמת הפשע הישראלית שיצרו רותם שמיר ויובל יפת ובכיכובו של צחי הלוי. כשנה לאחר אירועי העונה הראשונה, המשטרה מסרבת להחזיר את הגיבורים לשירות ואפילו מונעת מהם לשאת נשק להגנה עצמית. הם שוב מופקרים לגורלם מול איומיו של מאור עזרא ויעשו הכל כדי לנקות את שמם ולהתקבל בחזרה למשטרה, אלא שכדי לעשות זאת, הם יצטרכו להסתכן כמו שמעולם לא הסתכנו, ולצעוד רחוק עוד יותר אל הצד הלא נכון של החוק.. גם עם שני כהן, מאור שוויצר, דני שטג, דניאל גד, שלומי יפרח ודור הררי, שאליהם מצטרפים בעונה הזו יצטרפו יפתח קליין, פיראס נסאר, אלי אלטוניו, אולה שור-סלקטר ועידו טאקו.

עונה: 2
ז'אנר: פשע
איפה רואים: קשת 12
מתי עולה לאוויר: שלישי, 13 ביוני 2023

ללכת עד הסוף (The Full Monty)

25 שנים אחרי הלהיט הבריטי הקולנועי, שעסק בקבוצת גברים מובטלים בגיל העמידה בעיר הפוסט-תעשייתית שפילד שמחליטים להעלות מופע חשפנות, מגיעה מיני-סדרת המשך שחוזרת לבדוק מה קורה עם גיבוריו. העלילה עוקבת אחריהם בעודם מנווטים בחייהם, ובמגזרי הבריאות, החינוך והתעסוקה המתפוררים של החברה, וחוקרת את הרגעים השמחים, המטופשים והנואשים יותר שלהם. הקאסט, כולל רוברט קרלייל ("טריינספוטינג") ומארק אדי ("משחקי הכס"), חוזר, וגם התסריטאי סיימון בופוי שכתב את כל שמונת פרקי הסדרה. כולם עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 14 ביוני 2023

צרות טובות (Good Trouble)

חלק ראשון בן עשרה פרקים לעונה החמישית של סדרת הבת של "משפחת פוסטר".

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 14 ביוני 2023

כוכב הלכת המופלא (Our Planet)

דיוויד אטנבורו שב עם עונה שנייה לסדרת הטבע היפהפייה, שלוקחת את הצופים למסע חסר תקדים בכמה מבתי הגידול הטבעיים הייחודיים ביותר בעולם.

עונה: 2
ז'אנר: טבע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 14 ביוני 2023

שנות הקסם (The Wonder Years)

עונה שנייה לעיבוד המחודש של הדרמה הקומית, ששודרה במקום בסוף שנות השמונים ותחילת התשעים. גם הפעם עלילתה של הסדרה מתרחשת בסיקסטיז ועוקבת אחר התבגרותו של נער בפרברים האמריקנים, אלא שבמקרה הזה מדובר במשפחה שחורה באלבמה.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: ABC (בהמשך בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה לאוויר: רביעי, 14 ביוני 2023

רופא ללא גבולות (Transplant)

עונה שלישית לדרמת בית החולים הקנדית המצליחה ועטורת הפרסים, על קורותיו של באשיר "באש" חאמד (האמזה האק), רופא סורי מוכשר וכריזמטי שברח מהמלחמה הקשה שבמדינת הולדתו כדי להתחיל חיים חדשים בקנדה.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: חמישי, 15 ביוני 2023

מראה שחורה (Black Mirror)

ארבע שנים אחרי קודמתה חוזרת אנתולוגיית המד"ב הבריטית של צ'ארלי ברוקר עם עונה חדשה בת חמישה פרקים. הקאסט המרשים כולל בין היתר את אנני מרפי ("שיטס קריק"), סלמה האייק ("פרידה"), מייקל סרה ("סופרבאד"), רוב דילייני ("קטסטרופה"), הימש פאטל ("תחנה אחת עשרה"), בן בארנס ("ווסטוורלד", "צל ועצם"), ארון פול, ג'ון האנה, ג'וש הארטנט, קייט מארה וזאזי ביטס. ברוקר כתב את כל הפרקים, מלבד האחרון שכתב ביחד עם בישה ק' עלי, הכותבת הראשית של "מיס מארוול".

עונה: 6
ז'אנר: אנתולוגיה/מד"ב
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 15 ביוני 2023

Star Trek: Strange New Worlds

עונה שנייה לסדרת הבת מעולמות "מסע בין כוכבים", שנגזרת מ"דיסקברי" ועוקבת אחר קפטן כריסטופר פייק (אנסון מאונט) ואנשי צוותו, החוקרים את הגלקסיה כעשור לפני מאורעות הסדרה המקורית משנות השישים. מלבד מאונט חוזרים מ"דיסקברי" גם רבקה רומיין כמספר אחת ואית'ן פק כספוק. פול ווסלי מצטרף לקאסט בתפקיד קפטן קירק, אחרי שכבר הבליח בפעם הקודמת. במסגרת העונה גם צפוי קרוסאובר מסקרן במיוחד עם הסדרה הכי טובה כרגע בזכיון, קומדיית האנימציה "מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים" (שבניגוד ל"עולמות משונים חדשים" כן זמינה בישראל, באמזון פריים וידאו).

עונה: 2
ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: פרמאונט פלוס (כרגע לא בישראל)
מתי עולה לאוויר: חמישי, 15 ביוני 2023

פרויקט מסלול (Project Runway)

עונה חדשה של תחרות הריאליטי.

עונה: 20
ז'אנר: תחרות
איפה רואים: בראבו (בהמשך בהוט)
מתי עולה לאוויר: חמישי, 15 ביוני 2023

רופא ללא גבולות (Transplant)

העונה הראשונה בדרמת בית החולים הקנדית המצליחה ועטורת הפרסים - שכבר זמינה בהוט - מגיעה גם לפרטנר טיוי. קורותיו של באשיר "באש" חאמד (האמזה האק), רופא סורי מוכשר וכריזמטי שברח מהמלחמה הקשה שבמדינת הולדתו כדי להתחיל חיים חדשים בקנדה.

עונה: 1
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה לאוויר: שישי, 16 ביוני 2023

The Walking Dead: Dead City

ספין-אוף ראשון מתוך שלושה מתוכננים של "המתים המהלכים", המתמקד בקורותיהם של מגי (לורן כהן) וניגן (ג'פרי דין מורגן). השניים נוסעים למנהטן הפוסט-אפוקליפטית שזה מכבר נותקה מהיבשת. העיר המתפוררת מלאה במתים ובתושבים שהפכו את ניו יורק לעולם משלהם, והוא מלא באנרכיה, סכנה, יופי ואימה. גם עם גאיוס צ'ארלס ("אורות ליל שישי") וזליקו איבנק ("נזקים").

ז'אנר: דרמת אימה
איפה רואים: AMC (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה לאוויר: שישי, 16 ביוני 2023

זרה (Outlander)

בצמוד לארה"ב, חלק א' בעונה השביעית של דרמת הפנטזיה המצליחה, המבוססת על סדרת הרומנים של דיאנה גבלדון. העונה החדשה מתחילה מנקודת הסיום של קודמתה: קלייר נאסרה ונלקחה אל העיר כדי להישפט על הרצח של מלווה כריסטי, בעוד ג'יימי, שניצל מידי חוטפיו על ידי איאן יוצא להציל אותה. העונה השביעית תמנה 16 פרקים ותחולק לשני חלקים בני שמונה פרקים. החלק השני צפוי להגיע ב-2024, אם ירצו ה' ושביתת התסריטאים. הסדרה חודשה לעונה שמינית ואחרונה וגם הוזמן ספין-אוף שיעסוק בחייהם ובאהבתם של הורי ג'יימי.

עונה: 7 א'
ז'אנר: דרמת פנטזיה תקופתית
איפה רואים: יס וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שבת, 17 ביוני 2023

נתראה בחיים ה-19 שלי (See You in My 19th Life)

דרמת פנטזיה קומית קוריאנית. לבאן ג'י יום יש יכולת יוצאת דופן: היא יכולה לזכור את קורותיה מכל גלגוליה הקודמים. אחרי שחייה ה-18 במספר נקטעו בתאונה טרגית, היא מחליטה למצוא שוב גבר שחיבבה בגלגול ההוא ולעשות איתו היכרות מחודשת. האם הזכרונות יחבלו ברומנטיקה של החיים הנוכחיים, או שמא האהבה תגבר? 12 פרקים, שניים בשבוע.

ז'אנר: דרמת פנטזיה קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שבת, 17 ביוני 2023

חקירה בהילוך גבוה (Departure)

עונה שלישית למותחן הקונספירציה הבריטי-קנדי בכיכובה של ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה"), שעוקבת הפעם אחר אסון חדש: שקיעתה המסתורית של מעבורת גדולה בלב ים, עקב פיצוץ פתאומי שהתרחש על סיפונה וגרם למותם של נוסעים רבים. קנדרה וצוות החקירה מנסים להגיע לחקר האמת ולמצוא את מי שעומד מאחורי הפיצוץ הגדול.

עונה: 3
ז'אנר: מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: ראשון, 18 ביוני 2023

שמים אדומים

סדרת דרמה חדשה שיצרו רון לשם ודניאל אמסל ("אופוריה", "שעת נעילה") עם דניאל שנער והבמאי אלון זינגמן ("מנאייכ", "שטיסל") על פי ספרו של שנער. על רקע ימי האינתיפאדה השנייה ומבצע "חומת מגן" סער ועלי הם זוג חברי ילדות, קרובים ותלויים זה בזה רגשית, כמו אחים. כשירושלים בוערת במלחמה, הבחירות של השניים קולעות אותם לשני גורלות כיריבים, שעד מהרה הופכים לצייד וניצוד. הצלע השלישית שלהם, ג'ני, האהובה שנקרעת ביניהם מאז גיל 16, מנסה להיאחז בשניהם. בעוד רגע ישראל תסתחרר לחודשים מהקשים בתולדותיה, והיא תיאלץ לבחור ביניהם. מככבים מאור שוויצר, אמיר חורי, אלונה סער, ליהי קורנובסקי, יעקב זאדה דניאל, ג'ורג' אסקנדר, לואי נופי והשחקנית האוסטרלית אנני שפירו. הסדרה הייתה מועמדת לפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה".

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: רשת 13
מתי עולה לאוויר: שני, 19 ביוני 2023

משפחת ג'מסטון

בצמוד לארה"ב, עונה שלישית לקומדיית הפשע הפרועה של דני מקברייד ב-HBO. מקברייד מככב לצד ג'ון גודמן, וולטון גוגינס, אידי פטרסון ואדם דיויין כבני משפחת טלוונג'ליסטים, שמסתבכים גם הפעם עם אנשים מפוקפקים.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שני, 19 ביוני 2023

צדק מאוחר (Without Sin)

מותחן פסיכולוגי של רשת ITV הבריטית, בכיכובם של ויקי מקלור ("בשירות החוק") וג'וני האריס. אישה אבלה פוגשת את הגבר שנכלא על רצח בתה בת ה-14 במסגרת התוכנית לצדק מתקן. אבל כשהקשר ביניהם מעמיק, היא מתחילה לחשוד שמישהו אחר ביצע את הפשע ושהוא מתכנן להרוג שוב.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שלישי, 20 ביוני 2023

NCIS: הוואי (NCIS: Hawaiʻi)

העונה השנייה בסדרת הבת של NCIS מגיעה לישראל. הסדרה בכיכובה של ונסה לאשיי עוקבת אחר צוות מובחר של חוקרי הצי האמריקאי באי הפסטורלי.

עונה: 2
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: רביעי, 21 ביוני 2023

פלישה סודית (Secret Invasion)

הסדרה הראשונה מפאזה 5 של היקום הקולנועי והטלוויזיוני של מארוול, בכיכובם של סמואל ל' ג'קסון. ניק פיורי לומד על פלישה חשאית לכדור הארץ על ידי פלג של סקרולים משני צורה. פיורי מצטרף לבעלי בריתו, כולל אוורט רוס (מרטין פרימן), מריה היל (קובי סמולדרס) וטאלוס (בן מנדלסון), סקרול בעצמו, שבנה לעצמו חיים חדשים על כדור הארץ. יחד הם במרוץ נגד הזמן כדי לסכל את פלישת הסקרול הממשמשת ולהציל את האנושות. הקאסט המרשים כולל גם את אמיליה קלארק ("משחקי הכס") ואוליביה קולמן ("הכתר", "פליבג").

ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 21 ביוני 2023

הפונדקאית (The Surrogacy)

דרמת מקסיקנית חדשה. אישה ממעמד נמוך הופכת בעל כורחה לפונדקאית, ומסתבכת עם בני משפחה אמידה שיעשו הכול כדי להגן על שמם הטוב.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 21 ביוני 2023

פשוט ככה (And Just Like That)

בצמוד לארה"ב, עונה שנייה לסדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", שחוזרת לבדוק מה מתרחש עם קארי (שרה ג'סיקה פרקר), מירנדה (סינת'יה ניקסון) ושרלוט (קריסטין דיוויס). ג'ון קורבט, שהיעדרותו בלטה בעונה הקודמת, חוזר הפעם לתפקיד איידן, האקס המיתולוגי של קארי, והשוס: גם קים קטרל חוזרת בתפקיד אורח קטן. 11 פרקים, מתוכם שניים ראשונים היום.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: חמישי, 22 ביוני 2023

גלאם (Glamorous)

איזו הטרלה של נטפליקס, שמעלה אצלה סדרה חדשה בכיכובה של קים קטרל בדיוק ביום שבו חוזרת "פשוט ככה" לעונה שנייה. הקומדיה מגוללת את הסיפור של מרקו מג'יה (מיס בני), גבר קוויר צעיר שנראה כי חייו תקועים במקום, עד שהוא מקבל עבודה אצל כוהנת האיפור האגדית מדולין אדיסון (קטרל). זו ההזדמנות הראשונה של מרקו להבין מה הוא רוצה מהחיים, מי הוא בעצם ומה זה באמת אומר בשבילו להיות קוויר.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 22 ביוני 2023

מעירים דובים מרבצם (Sleeping Dog)

דרמת פשע גרמנית חדשה המבוססת על "עקרון ההחלפה" של הוט, שיצרו במקור נח סטולמן ועודד דוידוף ("מלאך משחית", "תמרות עשן"). שוטר מוערך שקרנו ירדה ותובעת ציבורית צעירה ושאפתנית פותחים מחדש תיק רצח סגור. אבל כשהם עושים זאת, מסתבר שמדובר בתיבת פנדורה. ככל שהשביל העקוב מדם מוביל אותם עמוק יותר ויותר לתוך המשטרה ומערכת המשפט, שני הצדדים חושדים בקנוניה. או שהכל חוזר למתקפת טרור שזעזעה את העיירה לפני 18 חודשים? מקס ריאמלט ("סנס8") נכנס לנעלי ליאור אשכנזי בתפקיד הראשי, ולצדו לואיז פון פינק ("Vienna Blood") בתפקיד שגילמה במקור ליאת הר לב.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 22 ביוני 2023

אי הגולגולת (Skull Island)

סדרת אנימה למבוגרים המתרחשת בעולמו של קינג קונג, בין היתר בדיבובם של מיי וויטמן ("ילדות טובות"), דארן בארנט ("אמת או חובה") בנג'מין בראט ("חוק וסדר", "יצרים בדם") ובטי גילפין ("גלואו", "גברת דיוויס").

ז'אנר: אנימציה למבוגרים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 22 ביוני 2023

פרויקט גירושים (Let's Get Divorced)

קומדיה רומנטית יפנית בכיכובם של טורי מטסוזקה ("קיסקי: עם הזריחה", "ירח משוטט") וריסה נאקה ("בורדרלנד"). שחקנית ופוליטיקאית רק רוצים להתגרש. אבל עם כל כך הרבה גורמים בעלי עוצמה שמושקעים בנישואיהם, הזוג חייב לאחד כוחות כדי להצליח.

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 22 ביוני 2023

הדוב (The Bear)

אחת מהסדרות המהוללות של 2022, כולל מקום שישי בדירוג הסדרות השנתי כאן בוואלה תרבות, חוזרת לעונה שנייה. הפעם צוות המסעדה בראשותו של כרמי (ג'רמי אלן ווייט) מתמודד עם הבירוקרטיה הכרוכה בפתיחת מסעדה חדשה. בוב אודנקירק ("סמוך על סול") מצטרף בתפקיד אורח. כל עשרת הפרקים זמינים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הולו (ב-2 באוגוסט גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה לאוויר: חמישי, 22 ביוני 2022

הלוכדים: המצוד אחר רוצחים סדרתיים (Catching Killers)

עונה שלישית לסדרת הדוקו-פשע שבה בלשים שהיו אחראים על חקירות של רוצחים סדרתיים נודעים לשמצה, חושפים את הפרטים המחרידים והמצמררים מאחורי החקירות שניהלו.

עונה: 3
ז'אנר: דוקו-פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 23 ביוני 2023

Swagger

עונה שנייה לדרמת הנעורים בהשראת חייו של כוכב ה-NBA קווין דוראנט. הסדרה בוחנת את עולם כדורסל הנוער, ואת השחקנים, משפחותיהם ומאמניהם ההולכים על הגבול הדק שבין חלומות לשאפתנות, בין אופורטוניזם ושחיתות. מחוץ למגרש, הסדרה מתארת איך זה לגדול באמריקה.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: שישי, 23 ביוני 2023

אני מזל בתולה (I'm A Virgo)

דרמת פנטזיה קומית שחורה מאת הקולנוען בוטס ריילי ("סליחה על ההפרעה"). קוטי (ג'ארל ג'רום, "כשהם רואים אותנו", "אור ירח") הוא צעיר שחור בגובה ארבעה מטרים שמתגורר באוקלנד, קליפורניה. לאחר שגדל כילד בהיחבא והעביר את זמנו על תפריט של חוברות קומיקס ותוכניות טלוויזיה, הוא נמלט כדי לחוות את היופי והסתירות של העולם האמיתי. הוא יוצר חברויות, מוצא אהבה, מנווט במצבים מביכים ונתקל באליל שלו, גיבור-על אמיתי בשם "גיבור", בגילומו של וולטון גוגינס ("צדק פרטי", "משפחת ג'מסטון"). גם עם מייק אפס, כרמן אג'וגו.

ז'אנר: דרמת פנטזיה קומית שחורה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 23 ביוני 2023

שוטרים בדם (Blue Bloods)

עונה חדשה בישראל לדרמה המשטרתית של CBS בכיכובו של טום סלק.

עונה: 12
ז'אנר: משטרתי
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: ראשון, 25 ביוני 2023

טיטאנים (Titans)

עונה רביעית ואחרונה לסדרת הקומיקס של HBO מקס מבית DC קומיקס, העוקבת אחר מספר בני נוער בעלי כוחות על שבמקביל להתמודדות עם יכולותיהם גם נאלצים להתבגר.

עונה: 4
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: ראשון, 25 ביוני 2023

פריפריה אימפריה

עונה שנייה לסדרת הריאליטי הפולחנית, שמוצאת את הגיבורות בנקודות מפנה דרמטיות בחייהן: נעמה מריומה מתגרשת והופכת לאשה עצמאית כלכלית. אורטל בניסטי נדרשת להופיע בציבור כאשה דעתנית וחברתית ונבהלת מעוצמת המעמד. בבית משפחת מנשרוב מחליטות בנות המשפחה, קים וסינדי, לעזוב את הקן. וזה שובר את ליבה של דליה, שמנסה לדחות את הפרידה. אוריה עזרן מחליטה לצאת למסע לחיפוש זהות ושורשים שיטעינו את ההתפתחות המקצועית והיצירתית שלה. בשיא העונה עומד מסע למרוקו שבו יתחברו אוריה, נעמה ואורטל לעבר המפואר של משפחותיהן, ובמפגש מפתיע עם המנשרוביות במרקש הן יחגגו את העושר והגלאם של המקום. יוצרת: אורנה בן דור.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שני, 26 ביוני 2023

סניוריטה 89' (Senorita '89)

דרמת מתח צ'יליאנית שעלילתה מתרחשת במקסיקו בשנות השמונים. 32 מועמדות בתחרות מלכת יופי יוקרתית יוצאות למחנה אימונים בן שלושה חודשים במקום שנראה כמו גן עדן, אך מהר מאוד התברר שהגיעו לגיהינום.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: שני, 26 ביוני 2023

אף בי איי אינטרנשיונל (FBI: International)

העונה השנייה בסדרת הבת השלישית של סדרות FBI של דיק וולף מגיעה לישראל. העלילה מתמקדת בסוכני הבולשת שפועלים מהמטה שלהם בבודפשט, ומשם משוטטים בעולם במסגרת משימתם לנטרל איומים על אזרחים אמריקאים באשר הם.

עונה: 2
ז'אנר: מתח
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: רביעי, 28 ביוני 2023

חטיפה (Hijack)

מותחן אקשן בן שבעה פרקים בכיכובו של אידריס אלבה ("הסמויה", "לות'ר"), שעלילתו מתרחשת בזמן אמת ועוקבת אחר מסעו של מטוס חטוף בעודו עושה את דרכו ללונדון בטיסה של שבע שעות, ובעוד הרשויות על הקרקע מנסות למצוא תשובות. אלבה מככב בתפקיד סם נלסון, איש עסקים המומחה במשא ומתן שצריך להשתמש בכל ערמתו כדי לנסות להציל את חייהם של הנוסעים, ולא להביא למותו אגב כך. גם עם ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה", "חקירה בהילוך גבוה"), כריסטין אדמס ("באטמן מתחיל"), מקס ביזלי ("מלון בבילון"), איב מיילס ("טורצ'ווד"), בן מיילס ("הכתר") ואחרים. שני פרקים ראשונים והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: מותחן אקשן
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 28 ביוני 2023

בוגרת כזה (grown-ish)

עונה שישית ואחרונה לסדרה, שבשלב הזה אמורה להיקרא בעברית "בוגר כזה" כי היא עברה לעסוק בג'וניור, הבן למשפחת ג'ונסון, וקורותיו בקולג'. עם סיומה של הסדרה יסתיים גם יקום "שחור כזה" שממנה נולדה, והניבה גם את "mixed-ish" קצרת הימים (כולן זמינות בדיסני פלוס ישראל).

עונה: 6
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: פריפורם (בהמשך ביס)
מתי עולה לאוויר: רביעי, 28 ביוני 2023

כנופיית המאיה (Mayans M.C)

עונה חמישית ואחרונה לסדרת הבת של "ילדי האנרכיה".

ז'אנר: פשע
עונה: 5
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 29 ביוני 2023

המכשף (The Witcher)

העונה השלישית של סדרת הפנטזיה האובּר-פופולרית של נטפליקס, שמחולקת הפעם לשני חלקים - אחד יעזור לשורה התחתונה של נטפליקס ברבעון שמסתיים ממש עכשיו, והשני יתרום לרבעון הבא כשיעלה ב-27 ביולי. בשני החלקים הללו הנרי קאביל שב בפעם האחרונה לנעלי הוויצ'ר שצד שדים תמורת שכר.

ז'אנר: פנטזיה/אקשן
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 29 ביוני 2023

Warrior

עונה שלישית לדרמת אמנויות הלחימה המתרחשת בתקופה האכזרית של מלחמות טונג בצ'יינה טאון שבסן פרנסיסקו, בחלקה השני של המאה ה-19. העלילה עוקבת אחר אה סאם, מומחה אומנויות לחימה שמהגר מסין לסן פרנסיסקו בנסיבות מסתוריות, והופך לשכיר חרב באחד מארגוני הפשע החזקים ביותר בעיר. הסדרה שודרה בעבר בארה"ב בסינמקס, רשת האחות של HBO, ולכן גם עלתה בצמוד בישראל במסגרת ההסכם של יס, הוט וסלקום טיוי, אבל סינמקס כבר לא מפיקה סדרות מקור ו"לוחם" עקרה אל שירות הסטרימינג מקס, כך שלא בטוח שהעונה השלישית תגיע אל ארץ הקודש.

ז'אנר: דרמת אקשן תקופתית
איפה רואים: מקס (כרגע לא בישראל)
מתי עולה לאוויר: חמישי, 29 ביוני 2023

עוגה או לא עוגה? (?Is It Cake)

עונה שנייה לתחרות האפייה שבמסגרתה מעצבי עוגות מוכשרים יוצרים העתקים מעוררי תיאבון של תיקי יד, מכונות תפירה ועוד. מייקי דיי מ"סאטרדיי נייט לייב" מנחה.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 30 ביוני 2023

ג'ק ריאן (Jack Ryan)

עונה רביעית ואחרונה של סדרת הריגול והאקשן בכיכובו של ג'ון קרזינסקי ("המשרד", "מקום שקט"). שישה פרקים, שניים מדי שבוע.

ז'אנר: אקשן
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 30 ביוני 2023

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully