וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות למאי 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 13:52

"ברידג'רטון" מניבה סדרת בת על המלכה שרלוט, קומדיית אנימציה חדשה של טינה פיי, ארנולד שוורצנגר מגיע לראשונה לטלוויזיה, "קתרינה" הנפלאה חוזרת, סדרת פנטזיה גרמנית שרוצה להיות "דברים מוזרים" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה במאי 2023

טריילר לסדרה "FUBAR" בכיכובו של ארנולד שוורצנגר/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות. לא על כל התכנים מחו"ל יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל ביס, הוט, סלקום טיוי ופרטנר טיוי, וכן בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - סדרות מומלצות של נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (רוב הזמן עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו.

למקרה שפספסתם: הסדרות המומלצות לחודש אפריל 2023

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

סיטדל (Citadel)

אחד מאירועי הטלוויזיה הגדולים של השנה, שמגיע עם תקציב בהתאם, שחלקו נובע מבעיות מאחורי הקלעים: 300 מיליון דולר לעונה הראשונה (הסדרה חודשה לעונה נוספת עוד לפני הבכורה). האחים רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק") עומדים מאחורי מותחן ריגול בינלאומי שמתרחש שמונה שנים לאחר שארגון צללים בשם מנטיקור הצליח להפיל את הסיטדל, ארגון ביון בינלאומי שמטרתו לשמור על שלום העולם. מספר סוכנים של הסיטדל שהצליחו להימלט מתאחדים כדי לעצור את המזימה החדשה של מנטיקור. סטנלי טוצ'י, פריאנקה צ'ופרה ("משמר המפרץ"), לזלי מנוויל ("הכתר") וריצ'ארד מאדן ("משחקי הכס") מככבים. הסדרה כבר הולידה מעין יקום מורחב משלה, עם סדרות ספין אוף באיטליה ובהודו. שני הפרקים הראשונים יעלו ברצף והבאים בשידור שבועי.

ז'אנר: מותחן ריגול
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 28 באפריל 2023

חיזור גורלי (Fatal Attraction)

עיבוד מחודש למותחן המצליח מ-1987, במקור בכיכובם של מייקל דגלאס וגלן קלוז, על משולש אוהבים שמסתבך כשמאהבת של גבר נשוי מסרבת לאפשר לו לסיים את הרומן ביניהם. ג'ושוע ג'קסון ("הרומן"), אמנדה פיט, ליזי קפלן ("פליישמן בצרות"), טובי האס ("קוד שרוף") ורות וילסון ("חומריו האפלים") מככבים. שלושה פרקים ראשונים יעלו במקביל, היתר בשידור שבועי.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: פרמאונט פלוס
מתי עולה לאוויר: ראשון, 30 באפריל 2023

Tom Jones

מיני סדרה חדשה בת ארבעה פרקים של הערוץ הציבורי האמריקאי, PBS, ש"מדמיינת מחדש" את הקלאסיקה האנגלית מאת הנרי פילדינג, "טום ג'ונס" - סיפור אהבתו הלא לגיטימית של צעיר כלפי יורשת צעירה. סולי מקלאוד (ג'ופרי לונמאות' מ"בית הדרקון" שהיה בן זוגו של לאונור ולריון) מככב, ולצדו סופי וויילד ("אתה לא מכיר אותי"), האנה וודינגהם ("טד לאסו", אירוויזיון 2023) ופרל מאקי ("דוקטור הו").

ז'אנר: דרמה קומית תקופתית
איפה רואים: PBS
מתי עולה לאוויר: 30 באפריל 2023

עוד בוואלה!

"יורשים" עונה 4 פרק 5: אם זה כל כך טוב, למה זה מרגיש כל כך רע?

לכתבה המלאה

סוכן חשאי: ספיישל

פרק מיוחד של הקומדיה הבריטית בכיכובם של דיוויד שווימר וניק מוחמד.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שני, 1 במאי 2023

שרברבי הבית הלבן (White House Plumbers)

אם "גזלייט" המצוינת והמבדרת בכיכובה של ג'וליה רוברטס (שזמינה ביס ובהוט) לא הספיקה לכם, כעת מגיעה מיני-סדרה נוספת בת חמישה פרקים של HBO, המתארת את הפארסה סביב פרשת ווטרגרייט שהובילה להתפטרות הנשיא ניקסון. הסדרה מציגה את הפרשה מנקודת מבט חדשה ומגוללת את הסיפור המדומיין מאחורי הקלעים של הפרשה: איך אנשי השטח של ממשל ניקסון - אי הווארד האנט (וודי הארלסון) וג'י גורדון לידי (ג'סטין ת'רו, "הנותרים") - מוטטו בטעות את הנשיאות שניסו בלהיטות וקנאות רבה להגן עליה, ויחד איתה גם את משפחותיהם. גם עם לינה הידי ("משחקי הכס"), קירנן שיפקה ("מד מן"), דונל גליסון ("הארי פוטר ואוצרות המוות"), קורבין ברנסן ("פרקליטי אל איי"), פ' מארי אברהם ("הלוטוס הלבן"), גארי קול ("הטובות לקרב"), ג'ודי גריר ("ריבוט") ועוד. את הסדרה יצרו ותיקי "Veep" אלכס גרגורי, פטר היוק ודיוויד מנדל, שגם מביים את כל הפרקים.

ז'אנר: דרמה סאטירית
איפה רואים: HBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי)
מתי עולה לאוויר: שלישי, 2 במאי 2023

אור קטן (A Small Light)

סדרה חדשה של נשיונל ג'יאוגרפיק בהפקת קשת אינטרנשיונל, המבוססת על אירועים אמיתיים. סיפורה של מיפ חיס, מזכירה צעירה וחסרת דאגות, שהסתירה את אוטו פרנק ואת משפחתו מפני הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה. במשך כמעט שנתיים הגנו מיפ ובעלה יאן על בני משפחת פרנק ועל אחרים תוך כדי שהיא עבדה במשרה מלאה, שמרה על שלמות נישואיה ולקחה על עצמה יותר אחריות משניתן לתאר. בל פאולי ("תוכנית הבוקר", "כל מה שאני יודעת על אהבה") מככבת ולצדה לייב שרייבר ("ריי דונובן") וג'ו קול ("כנופיות לונדון", "כנופיית ברמינגהם").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שלישי, 2 במאי 2023

החייט (The Tailor)

דרמה טורקית חדשה של נטפליקס בכיכובם של צ'אטאי אולוסוי ("שתולים"), שיפאנור גול, סאלי בדמג'י ("מועדון הלילה") ואולגון שימשק ("מתוקונת"). חייט מפורסם מתחיל לתפור שמלת חתונה לארוסה של חברו הטוב - אבל שלושתם מסתירים סודות אפלים שעומדים לשנות את חייהם מהקצה אל הקצה.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שלישי, 2 במאי 2023

שדכנות מודרנית (Jewish Matchmaking)

תוכנית ריאליטי חדשה של נטפליקס מהיוצרים של "שידוכים סטייל הודו", שהיו מועמדים לפרס אמי, והפעם - כמשתמע מהשם המקורי שמשום מה לא תורגם כך לעברית - מתמקדים ביהודים. כשרווקים ורווקות יהודים מוכנים לקשר רציני, הם מזעיקים את עליזה בן שלום כדי שתמצא להם את השידוך הרומנטי המושלם, אי שם בארצות הברית או בישראל.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 3 במאי 2023

ברידג'רטון: סיפורה של המלכה שרלוט (Queen Charlotte: A Bridgerton Story)

כוכבות "ברידג'רטון" גולדה רוסהובל (המלכה שרלוט), אג'ואה אנדו (ליידי דנברי) ורות גמל (ליידי ויולט ברידג'רטון) חוזרות לגלם את גבירות החברה הגבוהה בבריטניה בתקופת העוצרות בסדרת בת חדשה, שעלילתה חוזרת אחורה בזמן ועוקבת אחר בנות דמותן הצעירות. נישואיה של המלכה שרלוט הצעירה לג'ורג' מלך אנגליה מציתים סיפור אהבה גדול מהחיים ומשנים את פני החברה הגבוהה.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 במאי 2023

מפלט (Sanctuary)

דרמה יפנית חדשה של נטפליקס. נער קשוח ונואש הופך למתאבק סומו שחצן שמהלך קסם על מעריצים - ומכעיס תעשייה שלמה המושתתת על מסורת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 במאי 2023

מלחמת הכוכבים: חזיונות (Star Wars: Visions)

עונה שנייה לסדרה של דיסני פלוס שבמסגרתה שבעה אולפני אנימציה יפניים מביאים את נקודות המבט הייחודיות שלהם ליקום "מלחמת הכוכבים" באמצעות סדרת סרטים קצרים.

ז'אנר: אנימציה/פנטזיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 במאי 2023

סטונהאוס (Stonehouse)

דרמה של רשת ITV בכיכובם של מת'יו מקפדיין ("יורשים") וקילי הוז ("שומר ראש"), המבוססת על מקרה אמיתי. בחירות 1970 מתגלות כנקודת מפנה עבור חבר הפרלמנט של הלייבור ג'ון סטונהאוס. כאשר מפלגתו מאבדת את השלטון, הוא הופך לשעיר לעזאזל על ידי ראש הממשלה המודח הרולד ווילסון, רב המרגלים הצ'כי אלכסנדר מארק והתקשורת. כאשר נוסף לכך רוחשות שמועות על הונאה, ובהתאם ההשקעות החשודות שלו נבדקות בקפדנות, הכל סוגר על סטונהאוס והוא רוקם תוכנית מוזרה להימלט מצרותיו.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 במאי 2023

סט זוגי (Chivalry)

דרמה קומית חדשה בת שישה פרקים שיצרו סטיב קוגן ("פילומנה") ושרה סולימני ("הוא והיא") עבור ערוץ 4 הבריטי, ועוסקת בפוליטיקה מגדרית ורומנטיקה בעבודה. מנהלת האולפן הממולחת ג'ין שריל (וונדה סייקס) שוכרת את יוצרת הסרטים הנלהבת וחביבת האינדי בובי סוהרבי (סולימני), לטובת תפקיד הבימוי של סרט בעייתי. הסרט מופק על ידי קמרון אוניל (קוגן), שחייב להתאמץ להישאר רלוונטי בתקופה שבה תרבות הביטול אמיתית ומוחשית, ומופתע כשהזמן המשותף עם בובי מעורר בו צד יצירתי שהוא חשב שנגוז מזמן. גם עם סיינה מילר, לולי אדפופה (קיטי מ"רוחות רפאים" הבריטית) ואשלינג בי הנהדרת ("This Way Up").

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 במאי 2023

שבועיים לחיות

שנתיים וחצי אחרי בכורתה בבריטניה, מגיעה גם לישראל דרמת הפשע הקומית בכיכובה של אריה סטארק (כלומר מייזי וויליאמס, אל תהיו קטנוניים) - אם כי למרבה הצער התוצאה די סתמית. וויליאמס מככבת בתפקיד קים, צעירה שאמה האקסצנטרית גידלה אותה לבדה באזור כפרי בבידוד ובעזרת טכניקות הישרדות מוזרות. עכשיו כשהיא בוגרת יוצאת קים אל העולם האמיתי, שם היא פוגשת בצעיר נבוך ושניהם מסתבכים עם גנגסטרים רצחניים ושוטרים שדולקים אחריהם. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת פשע קומית
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 במאי 2023

Bupkis

קומדיית אקשן חדשה של שירות הסטרימינג פיקוק, המציגה גרסה בדיונית ומוגזמת של חייו של פיט דיווידסון, אקס "סאטרדיי נייט לייב", אריאנה גרנדה וקים קרדשיאן. לא הרבה ידוע על העלילה מעבר לכך, אבל הקאסט המדהים כולל את אידי פאלקו בתפקיד אמו, ג'ו פשי בתפקיד סבו, וגם הופעות אורח של בובי קנאבלי, "האחים בארון" ריי רומאנו ובראד גארט, ותיקי "SNL" נוספים כמו ג'יין קרטין, קינן תומפסון וג'ון מלייני, וגם צ'ארלי דיי ("פילדלפיה זורחת"), סטיב בושמי, סבסטיאן סטן, אל גור ועוד ועוד ועוד.

ז'אנר: קומדיית אקשן
איפה רואים: פיקוק
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 במאי 2023

The Other Two

עונה שלישית לקומדיה הנהדרת העוקבת אחר שני האחים בני דור הוויי, קארי וברוק (הלני יורק ודרו טארבר), שתמיד נדחקים לשוליים במשפחתם לנוכח הצלחתם של אחרים: קודם אחיהם הקטן שהפך לכוכב פופ ואחר כך אמם שהפכה לכוכבת טלוויזיה.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: HBO מקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 במאי 2023

Silo

דרמת מד"ב המבוססת על ספריו של יו האווי. בעתיד שבו כדור הארץ נעשה כה רעיל, רק עשרת אלפי אנשים נותרו עלי אדמות. ליתר דיוק, תחתי אדמות: ביתם החפור בעומק של קילומטרים מגן עליהם מפני העולם הרעיל והקטלני שבחוץ. עם זאת, איש אינו יודע מתי ומדוע נבנו המקלטים, ומי שינסה לברר זאת יתמודד עם השלכות קטלניות. רבקה פרגוסון (סרטי "משימה בלתי אפשרית") מככבת בתפקיד ג'ולייט, מהנדסת שמחפשת תשובות לגבי רצח של אדם אהוב ונקלעת לתעלומה מסובכת בהרבה מכפי שיכלה לדמיין. מלבדה כולל הקאסט המרשים גם את טים רובינס, קומון, הרייט וולטר, ראשידה ג'ונס ודיוויד אוילאו. גרהם יוסט ("צדק פרטי") יצר את הסדרה.

ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: שישי, 5 במאי 2023

The 2010s

סדרת המופת של CNN, שכל עונה בה עוקבת אחר עשור אחר ומציגה את ההיסטוריה שהתרחשה בארצות הברית כפי שהשתקפה מבעד למסך הטלוויזיה, מגיעה אל סופה (בינתיים?) עם שנות העשרה. העונות הקודמות עשו את דרכן לישראל בעבר, אפשר לקוות שזה יקרה גם הפעם.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: CNN ארה"ב
מתי עולה לאוויר: ראשון, 7 במאי 2023

חנוקה (Smother)

עונה שלישית ואחרונה לדרמה הבריטית המצליחה. העונה החדשה ממשיכה את הסיפור המרתק של משפחת הרן, ואל, שלוש בנותיה ושני נכדיה, לאחר מותו של אב המשפחה בנסיבות חשודות. כל פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 10 במאי 2023

החבובות - מהומה (The Muppets Mayhem)

סדרה חדשה של החבובות. לאחר 45 שנות רוקנ'רול, להקת החבובות האהובה, "להקת החשמליות של ד"ר שיניים", יוצאת למסע מוזיקלי אפי עם מנהלת מוזיקלית צעירה ונחושה בשם נורה סינג. היא משכנעת את הרוקרים הקלאסיים לכתוב, להקליט ולהוציא לאור סוף כל סוף את אלבום האולפן הראשון שלהם. עם תקווה להציל את חברת התקליטים הגוססת שלה, נורה מציגה מחדש את הלהקה - ד"ר שיניים, סרג'נט פלויד פפר, ג'ניס, שפתיים, זוט וחיה - לעסקי המוזיקה המודרניים המהירים. אך סגנונה הנינוח של הלהקה האיקונית והמגניבה מציב אינספור אתגרים. עם עזרתם של האנה, אחותה של נורה שמבינה עניין במדיה החברתית, ומעריץ-על משונה של להקת החשמליות בשם מוג, נורה והלהקה נתקלות בכמה מכוכבי-העל הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה כיום במסען לקבל סוף כל סוף אלבום פלטינה. לילי סינג ("דולפייס") ואנדרס הולם ("מינדי", "וורקהוליקס") מככבים. את הסדרה יצרו אדם גולדברג (האיש מאחורי "משפחת גולדברג"), ביל ברטה (מדבב ותיק של החבובות, כולל ד"ר שיניים) וג'ף יורקס. כל עשרת הפרקים יעלו היום.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 10 במאי 2023

עדיין לא מתים (Not Dead Yet)

קומדיה בכיכובה של ג'ינה רודריגז ("ג'יין הבתולה"). נל סטיבנס, רווקה טרייה ומרוששת שמגדירה את עצמה כאסון, פועלת כדי לאתחל מחדש את החיים והקריירה שהשאירה מאחור לפני 10 שנים. כאשר הניסיון הזה מוביל אותה לעבודה היחידה שהיא מצליחה למצוא - כתיבת מודעות אבל - היא מתחילה לקבל עצות לחיים ממקור לא צפוי. גם עם האנה סימון ("בחורה חדשה") ולורן אש ("סופרסטור").

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 10 במאי 2023

קלאופטרה (Queen Cleopatra)

מהדורה נוספת, שנייה, לסדרת הדוקו-דרמה "המלכות האפריקאיות" שמפיקה ג'יידה פינקט סמית' עבור נטפליקס, הפעם על השליטה הפרעונית האחרונה של מצרים, ועל ניסיונה להגן על כס המלכות, על משפחתה ועל מורשתה. ארבעת הפרקים כוללים שחזורים וראיונות עם מומחים. את המלכה מגלמת השחקנית אדל ג'יימס, שחורה בחלקה, מה שקומם גורמים במצרים, שחלקם אף קוראים לחסום את הגישה לנטפליקס במדינה. הגיוני בסך הכל.

ז'אנר: דוקו-דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 10 במאי 2023

אח איזה ריקוד (Dance Brothers)

הסדרה הפינית הראשונה של נטפליקס. דרמה על שני אחים שמנסים להצליח כרקדנים פותחים מועדון משלהם, אבל שאיפותיהם האמנותיות מתנגשות עד מהרה עם צורכי העסק - ומסכנות את הקשר ביניהם.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 10 במאי 2023

Class of '09

השנה הזו כבר הביאה לנו את הסדרה הנהדרת Class of '07, ועכשיו גם 2009 על הפרק. הפעם מדובר במיני-סדרת דרמה של FX בהולו העוקבת אחר מחזור של סוכני FBI שאנשיו מתמודדים עם שינויים עצומים כאשר מערכת המשפט הפלילי האמריקאי משתנה על ידי בינה מלאכותית. עלילת הסדרה מתרחשת בשלוש נקודות זמן שונות על פני עשורים מרובים, והיא מבקשת לבחון את טבעו של הצדק, האנושיות והבחירות שאנו עושים המגדירות בסופו של דבר את חיינו ומורשתנו. בריאן טיירי הנרי ("אטלנטה") וקייט מארה ("בית הקלפים") מככבים. שני פרקים ראשונים והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הולו (בהמשך בדיסני פלוס)
מתי עולה לאוויר: רביעי, 10 במאי 2023

הממלכה

25 שנים אחרי קודמתה מגיעה לישראל עונת המשך, שלישית ואחרונה, לסדרה הדנית האיקונית של לארס פון טרייר ("לשבור את הגלים"). הסדרה עקבה אחר המתרחש בבית חולים שכולל תופעות משונות, כמו רוח רפאים המעונה של ילדה בודדה, צעיר וצעירה עם תסמונת דאון שאוחזים ביכולת נבואית וכהנה וכהנה. כל פרקי העונה עולים בבת אחת, ולצדן גם סבב נוסף לשתי העונות הראשונות.


ז'אנר: דרמת מסתורין קומית
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 11 במאי 2023

מליגן (Mulligan)

קומדיית אנימציה חדשה למבוגרים של רוברט קרלוק וסם מינז, שותפים ותיקים של טינה פיי (בין היתר בסדרות "רוק 30", "קימי שמידט" ו"בנות לנצח"), שגם היא נמנית עם מפיקי הסדרה החדשה ומדבביה. אחרי שכדור הארץ נחרב בשל מתקפת חייזרים, להקת ניצולים עלובה צריכה לאתחל את החברה מחדש מאפס. זו הזדמנות ללמוד מטעויות העבר של האנושות ולתקן את הדברים הפעם. או לעשות את אותן טעויות כל פעם מחדש. כנראה אופציה ב'. קאסט המדבבים הקבוע כולל גם נאט פקסון, כריסי טיגן, סם ריצ'רדסון, פיל למאר ודיינה קארבי. נטפליקס הזמינה מראש 20 פרקים.

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 12 במאי 2023

עין קווירית (Queer Eye)

עונה שביעית לסדרת הריאליטי האהובה.

ז'אנר: ריאליטי
עונה: 7
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 12 במאי 2023

השליח הלוחם (Black Knight)

לא להתבלבל עם דמות האביר השחור של מארוול - מדובר בדרמת מד"ב קוריאנית חדשה של נטפליקס בכיכובם של קים וו-בין ("היורשים"), סונג סנג-הון ("Voice 4"), איסום ("נהג מונית") וקאנג יו-סוק ("Light on Me"). בעולם עתידני דיסטופי שזיהום האוויר עשה בו שמות, הישרדות המין האנושי תלויה באבירים השחורים - ומדובר בהרבה יותר מעובדי שליחויות ממוצעים.

ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 12 במאי 2023

עיר בלהבות (City on Fire)

דרמת פשע שיצרו ג'וש שוורץ וסטפני סבאג', הצמד שמאחורי "אחת שיודעת", על פי ספרו של גארת ריסק הולברג, שראה אור גם בעברית בהוצאת מודן. בארבעה ביולי 2003 סמנת'ה, סטודנטית באוניברסיטת ניו יורק, עוזבת את ההופעה של הלהקה של חבריה שמנגנת במועדון האהוב עליה במרכז העיר. היא מבטיחה לחזור אבל זה לעולם לא יקרה: היא נורית למוות בסנטרל פארק. היא הייתה שם לבדה, אין עדים ויש מעט מאוד ראיות פיזיות. בזמן שהפשע נגדה נחקר, סמנת'ה מתגלה כקשר המכריע בין סדרה של שריפות מסתוריות ברחבי העיר, סצנת המוזיקה של מרכז העיר ומשפחת נדל"ן עשירה בצפון העיר שכורעת תחת לחץ הסודות הרבים שהיא שומרת.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: שישי, 12 במאי 2023

אימת המתים המהלכים (Fear the Walking Dead)

עונה שמינית ואחרונה לספין-אוף של סדרת הזומבים, שנפתחת עם חלק הראשון הכולל שישה פרקים. החלק השני יגיע בשלהי השנה.

ז'אנר: אימה
איפה רואים: AMC (בהמשך באמזון פריים וידאו ישראל)
מתי עולה לאוויר: שישי, 12 במאי 2023

קתרינה (The Great)

בצמוד לארצות הברית, עונה שלישית וחדשה לקומדיה התקופתית הנפלאה של הולו בכיכובם של אל פנינג וניקולס הולט, המגוללת באמצעות חופש אמנותי נרחב ביותר את סיפור עלייתה וגדולתה של קתרינה הגדולה, קיסרית רוסיה. בעונה החדשה קתרינה ופיטר מנסים להחיות את נישואיהם לאחר בעיות קלות שפקדו אותם כשניסו להרוג אחד את השנייה. פיטר חזה בניסיונה של קתרינה לרצוח אותו במו ידיה ובנוסף היא גם אסרה את כל חבריו. כמו כן, פיטר משמש כעת כבעל הראשון למלכותה של קתרינה והוא מעסיק את עצמו באבהות, צייד והרפתקאות קולינריות. אבל אין בפעילויות האלו מספיק כדי לספק אותו, כשחזיונות של אביו המלך המנוח (בגילומו של ג'ייסון איזק), רודפים את מנוחתו ומזכירים לו את כישלונו כבנו של פיטר הגדול. קתרינה מתחילה ליצור לעצמה מוניטין מחוץ לגבולות ארצה, ובהשראת ביקורו של השגריר האמריקאי, מארגנת ועידה שבה עובדי אדמה, אצילים וסוחרים יוכלו לתרום להקמתה של רוסיה החדשה. היא מגלה שגם הפוליטיקאים המוצלחים ביותר צריכים לפעמים להתפשר, בשביל שיוכלו להתקדם. כל עשרת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיה תקופתית
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שבת, 13 במאי 2023

רצח בשלושת האורנים

סדרה בלשית קנדית על פי סדרת רבי המכר של הסופרת לואיז פני, "Three Pines". העלילה עוקבת אחר המפקח הראשי ארמנד גמאצ'י, בגילומו של אלפרד מולינה ("ספיידרמן: אין דרך הביתה"), בעודו חוקר מקרים המתרחשים מתחת לפני השטח האידיליים של הכפר ת'רי פיינס בקוויבק, ומוצא סודות קבורים זה מכבר בשעה שהוא מתמודד עם כמה מרוחות הרפאים שלו עצמו. הסדרה בוטלה אחרי עונה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: בלשי
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: ראשון, 14 במאי 2023

High Desert

קומדיה בלשית חדשה של אפל טיוי פלוס בכיכובה של פטרישה ארקט, ששבה לשתף פעולה עם השירות בסדרה נוספת במקביל ל"ניתוק" המעולה, והיא גם מפיקה אותה עם בן סטילר, שותפה לאותה "ניתוק" וגם ל"הבריחה מדנמורה". פגי ניומן, מכורה שנגמלת ומועדת שוב ושוב, מחליטה להתחיל מחדש לאחר מות אמה האהובה, שאיתה התגוררה בעיירה המדברית הקטנה יוקה ואלי שבקליפורניה, ולהפוך לחוקרת פרטית. גם עם מאט דילון ("התרסקות", "סינגלס"), רופרט פרנד ("הומלנד"), וורוצ'ה אופיה ("להרוס אותך"), ברנדט פיטרס ("מוצרט בג'ונגל"), כריסטין טיילור ("זולנדר", "חברים") ובראד גארט ("כולם אוהבים את ריימונד"). שלושה פרקים ראשונים היום ולאחר מכן פרק בשבוע.

ז'אנר: קומדיה בלשית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 17 במאי 2023

בית הספר יסודי אבוט (Abbott Elementary)

תריסר הפרקים האחרונים לעונה השנייה של הקומדיה מגיעים גם לישראל.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 17 במאי 2023

אנג'ל סיטי

בצמוד לארה"ב, סדרת דוקו-ספורט חדשה של HBO על מועדון הכדורגל לנשים Angel City FC, קבוצה חדשה בבעלותן של שלוש נשים אקטיביסטיות: שחקנית הקולנוע נטלי פורטמן ויזמיות הטכנולוגיה קארה נורטמן וג'ולי אורמן. השלוש ביקשו לפתוח בעזרת הקבוצה עידן חדש של העצמה נשית ומנהיגות בספורט. הסדרה מביאה את סיפורה הייחודי של קבוצת הכדורגל, שהצטרפה לליגת הכדורגל הלאומית לנשים ב-2022 ומלווה את עונת המשחק הראשונה שלה בליגה. שלושת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: רביעי, 17 במאי 2023

אָלֶף

סדרת דרמה ישראלית חדשה בהשראת האירועים האמיתיים שהתרחשו בלשכת הנשיא קצב, על פי ספרה של אודליה כרמון, "אשת הסוד", ששותפה גם ליצירת העיבוד הטלוויזיוני. שש נקודות מבט שונות מספרות את סיפורו של נשיא מדינה חדש אשר מסתבך בפרשיית תקיפה מינית. הנשיא החדש שנכנס לתפקיד (יעקב זדה-דניאל, "פאודה") מתחיל מערכת יחסים קרובה עם אשרת (נלי מירה רובין), עובדת צעירה המוחמאת מהיחס הקרוב של הנשיא אליה, אך היחסים במהרה הופכים לתקיפות מיניות שהורסות את חייה. כשהיא מחליטה להתעמת עם הנשיא ודורשת תשלום עבור שתיקתה, אבינועם, יועצו הקרוב, מציע להתלונן על סחיטה, אבל אז עולים חשדות שיש פה סיפור אחר. גם עם דנה מיינרט, עירית נתן בנדק, שושה גורן, אברהם לוי שלום, פיני קדרון, זוהר שטראוס, לנה פיירפלד, שרון אלכסנדר, הילה סרגון. יוצרי הסדרה: אברהם שלום לוי, תמר מרום, מויש גולדברג. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 18 במאי 2023

באהבה, קיטי (XO, Kitty)

אחרי ההצלחה הגדולה של סרטי "לכל הנערים שאהבתי" בנטפליקס, מגיעה עכשיו סדרת בת שמתמקדת באחותה הצעירה של הגיבורה, שוב בגילומה של אנה קת'קארט, בעלילה שמתרחשת הפעם בקוריאה. סיפור אהבה חדש נרקם כשהשדכנית הצעירה קיטי, שמנהלת יחסים בשלט רחוק עם החבר שלה, נפגשת איתו באותה פנימייה בסיאול שגם אמהּ המנוחה למדה בה.

ז'אנר: דרמת נעורים קומית רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 18 במאי 2023

מסמנים את סאנסט (Selling Sunset)

עונה שישית לסדרת הריאליטי של נטפליקס. סוכנוֹת הנדל"ן בקבוצת אופנהיים מוכרות בתי יוקרה לקונים עשירים בלוס אנג'לס. כשהכול בנוי על יחס אישי, המשמעות היא בדרך כלל דרמות גדולות.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 19 במאי 2023

השתקן (Muted)

ארון פייפר ("אליטה") מככב בסדרת מתח פסיכולוגית חדשה שיצר אייטור גאבילונדו ("אל פרינסיפה"). סרחיו לא דיבר מאז שרצח את הוריו לפני שש שנים. כעת מנסה פסיכיאטרית לגלות מה באמת קרה באמצעות חקירה אינטנסיבית.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 19 במאי 2023

רוחות הרפאים של ביירות (Ghosts of Beirut)

מיני-סדרה חדשה בת ארבעה פרקים של יוצרי "פאודה", אבי יששכרוף וליאור רז, הפעם עבור רשת הכבלים האמריקאית שואוטיים. העלילה מתארת את הסיפור האמיתי מאחורי ניסיון לכידתו/חיסולו רב-השנים של עימאד מורנייה, מספר 2 וראש הזרוע הצבאית בחזבאללה. מככבים דרמוט מולרוני ("החתונה של החבר שלי"), דינה שיהאבי ("ארכיון 81"), גארט דילאהאנט ("לגדל את הופ", "דדווד") ושני בוגרי "פאודה" מגלמים את מורנייה - אמיר חורי בצעירותו והישאם סלימאן בבגרותו.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס, בצמוד לשואוטיים בארה"ב
מתי עולה לאוויר: שבת, 20 במאי 2023

לאהוב אותי

עונה שנייה לדרמה הרומנטית בכיכובו של הוגו וויבינג ("שר הטבעות"), על משפחה אוסטרלית והדינמיקה המורכבת ביניהם, כשכל אחד בנפרד מתמודד עם אתגרים משלו במציאת אהבה וזוגיות. העונה החדשה מתחילה תשעה חודשים מסיום העונה הראשונה, כשבני משפחת מת'יסון מנסים לנווט את דרכם בתוך מערכות יחסים מורכבות וסבוכות, ורומנים חדשים הופכים לקבועים ויציבים יותר. כל פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה לאוויר: רביעי, 17 במאי 2023

נאשמים

דרמה של רשת פוקס המבוססת על "Accused", אנתולוגיית הפשע עטורת הפרסים של ה-BBC, שבה כל פרק נפתח באולם בית המשפט ומסופר מנקודת מבטו של הנאשם, מבלי לדעת את פשעו או כיצד הגיע למשפט. לאורך הפרק מגלים הצופים כיצד אדם רגיל נקלע לסיטואציה יוצאת דופן, וכיצד פנייה לא נכונה מובילה לאחרת עד שמאוחר מכדי לחזור אחורה. הווארד גורדון, איש "24" ו"הומלנד", אמון על העיבוד החדש. בין היתר מככבים מייקל צ'יקליס ("המגן", "ארבעת המופלאים"), ג'יל הנסי ("ג'ורדן"), לורן רידלוף ("המתים המהלכים"), מייגן בון ("הרשימה השחורה"), רייצ'ל בילסון ("האו-סי"), ג'ייק דבנפורט ("דברו עם הסוכן שלי", "קינגסמן"), וויטני קאמינגס ועוד. כל פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שבת, 20 במאי 2023

אין לאן לברוח (The Head)

דרמת מתח ספרדית דוברת אנגלית מ-2020 שמגיעה כעת לישראל, בכיכובם של אלכסנדר וויליאם ("הממלכה האחרונה", "1899"), ג'ון לינץ' ("החטא הקדמון"), קת'רין אודונלי ("מרי מלכת הסקוטים"), וטומוהיסה ימאשיטה ("האיש מטורונטו"). צוות מחקר קטן בהובלתו של הביולוג הנודע ארתור וויילד עוסק במשבר שינויי האקלים באנטרקטיקה. למרות התנאים הקשים שהחורף מזמן איתו, הצוות מחליט להישאר בתחנת המחקר ולהמשיך במחקרו החדשני. אך כאשר מפקד המשטרה ג'ון ברג מגיע לתחנת המחקר לחפש את אשתו, הוא מגלה את גופותיהם של רוב חברי צוות המחקר, ואילו אשתו ושאר חבריה נעדרים.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: ראשון, 21 במאי 2023

כוכב פרהיסטורי (Prehistoric Planet)

עונה שנייה לסדרת הטבע בהפקת ה-BBC ובקריינות של דיוויד אטנבורו, שבאמצעות עיבודי מחשב ריאליסטיים והמדע הכי עדכני, מתארת איך נראו חיי הפרא בימי קדם, עידן הדינוזאורים. כמו בעונה הקודמת, גם הפעם יעלו חמישה פרקים בשידור יומי.

ז'אנר: טבע/מדע
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: שני, 22 במאי 2023

מרגל בין חברים

סדרה של ITVX, שירות הסטרימינג של הערוץ הבריטי, בכיכובו של דמיאן לואיס ("מיליארדים", "הומלנד"), על פי ספרו של בן מקנטייר שיצא גם בעברית בהוצאת עם עובד. סיפורו המסעיר של קים פילבי הכתיר אותו בתואר "גדול המרגלים של ימי המלחמה הקרה": פילבי, עיתונאי, סוכן כפול ומראשי המודיעין בבריטניה, הקסים את כל מודעיו ומכריו, אך בגד בארצו ובכל חבריו. המידע המסווג והיקר שהעביר למפעיליו במוסקבה סיכל פעילות ביטחונית חשובה של מדינות המערב והביא למותם של רבים. גם עם גאי פירס, אנה מקסוול. כל פרקי הסדרה עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת ריגול
איפה רואים: יס וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שלישי, 23 במאי 2023

עיר של מרגלים

סדרת ריגול גרמנית דוברת אנגלית בכיכובו של דומיניק קופר ("הסוכנת קרטר"). מרגל אנגלי נשלח למזרח ברלין כדי לחלץ משם מדען טילים גרמני שהחליט לערוק למערב. כשמשימתו עולה על שרטון, מבין פילדינג עד כמה עמוק, סבוך ומסוכן עולם הריגול שסביבו. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: ריגול
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שלישי, 23 במאי 2023

Clone High

גלגול מחודש של סדרת האנימציה ששרדה 13 פרקים בתחילת המילניום, ונוצרה על ידי מי שהפכו לכוח גדול בתעשייה מאז: ביל לורנס (בין היתר יוצר "טד לאסו") והצמד פיל לורד וכריסטופר מילר (שבין עומדים מאחורי העיבודים הקולנועיים ל"רחוב ג'אמפ 21" ו"סרט לגו"). העלילה עוקבת אחר קבוצה של בני נוער בתיכון, שהם תוצרי ניסוי סודי של גורמים ממשלתיים - כולם שיבוטים גנטיים של דמויות היסטוריות מפורסמות שנחפרו מקברן ונוצרו שוב מחדש. זה כולל בין היתר את ז'אן ד'ארק, קליאופטרה, ג'ון פ' קנדי, גנדי, אברהם לינקולן ועוד. כולם כעת צעירים שעסוקים בבעיות נוער במאה ה-21.

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: HBO מקס (שהחל מהיום הופכת ל"מקס")
מתי עולה לאוויר: שלישי, 23 במאי 2023

Gremlins: Secrets of the Mogwai

קומדיית אנימציה חדשה המשמשת כפריקוול לאירועי סרטי "הגרמלינס" ומתרחשת בשנות העשרים של המאה העשרים בשנחאי, סין. העלילה עוקבת אחר ילד בן 10 בשם סאם ווינג שנתקל בגיזמו, מוגוואי צעיר. הסדרה חודשה מראש לעונה שנייה.

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: מקס
מתי עולה לאוויר: שלישי, 23 במאי 2023

דוק

עונה שנייה לדרמת בית החולים האיטלקית בכיכובו של לוקה ארג'נטרו ("לאכול, להתפלל, לאהוב"), וגם סימונה טאבאסקו וביאטריצ'ה גראנו - הלא הן החברות לוצ'יה ומיה מהעונה השנייה של "הלוטוס הלבן".

ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: הוט
מתי עולה לאוויר: רביעי, 24 במאי 2023

אפלטוני (Platonic)

קומדיה חדשה של אפל טיוי פלוס, בכיכובם של סת' רוגן ורוז ביירן, ששבים לשתף פעולה אחרי שני סרטי "שכנים", בסדרה שיצר במאי אותו סרט, ניק סטולר, יחד עם פרנצ'סקה דלבנקו ("חברים מהקולג'"). שני חברים הכי טובים לשעבר שמתקרבים לאמצע החיים, מתחברים מחדש לאחר קרע ארוך. החברות המחודשת של הצמד מתחילה לשאוב את כל מרצם וזמנם - ומערערת את חייהם. שלושה פרקים ראשונים היום והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 24 במאי 2023

להיות סיני אמריקאי (American Born Chinese)

קומדיית אקשן חדשה של דיסני פלוס שמאחדת את כוכבי הלהיט זוכה האוסקר "הכל בכל מקום בבת אחת", כולל הכוכבים מישל יאו וקה הוי קוואן, שזכו גם הם בפסלונים על משחקם בו, וכן סטפני צו שגילמה שם את בתם והייתה מועמדת לאוסקר (ומוכרת גם לצופי "גברת מייזל המופלאה"). הסדרה מבוססת על הרומן הגרפי פורץ הדרך של ג'ין לואן יאנג, ומתאר את קורותיו של ג'ין וונג, נער אמריקאי רגיל שחייו משתנים לנצח כאשר הוא מתיידד עם בנו של אל מיתולוגי סיני. באמצעות קשרים משפחתיים, הומור וקונג פו, ג'ין לומד שכוחו האמיתי טמון בהיותו עצמו.

ז'אנר: קומדיית פנטזיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 24 במאי 2023

עסק משפחתי: בתי יוקרה (The Parisian Agency: Exclusive Properties)

עונה שלישית לסדרת הריאליטי שעוקבת אחר משפחת קרץ הפריזאית, בעליה של עסק נדל"ן יוקרתי שמסייע ללקוחות עשירים לקנות ולמכור נכסים מפוארים בעיר האורות ומחוצה לה.

ז'אנר: ריאליטי
עונה: 3
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 24 במאי 2023

כנופיית המאיה (Mayans M.C)

עונה חמישית ואחרונה לסדרת הבת של "ילדי האנרכיה".

ז'אנר: ריאליטי
עונה: 5
איפה רואים: FX (בהמשך ביס)
מתי עולה לאוויר: רביעי, 24 במאי 2023

FUBAR

ארנולד שוורצנגר מככב לראשונה בסדרת טלוויזיה, קומדיית אקשן חדשה של נטפליקס, ששמה הוא ראשי תיבות צבאיים אמריקאים: fucked up beyond all repair. לוק ברונר הוא פעיל CIA ותיק על סף פרישה, אבל זרי הדפנה של שנות הזהב נאלצים לחכות כאשר הוא נקרא למשימה סמויה אחרונה: הצלת פעילה אחרת של הסוכנות, שבמקרה היא גם בתו. מוניקה ברברו ("אהבה בשחקים: מאווריק") מככבת לצדו של השרירן, ומלבדם כולל הקאסט גם את ג'יי ברושל ("כשכבר פוגש אישה"), אנדי באקלי ("המשרד"), פורצ'ן מייסטר ("מינדי") וגבריאל לונה ("סוכני שילד").

ז'אנר: קומדיית אקשן
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 25 במאי 2023

הקרדשיאנס (The Kardashians)

עונה שלישית לגלגול החדש של סדרת הריאליטי בדיסני פלוס.

ז'אנר: ריאליטי
עונה: 3
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: חמישי, 25 במאי 2023

הגריפון (The Gryphon)

סדרת פנטזיה גרמנית חדשה בת שישה פרקים של אמזון פריים וידאו, בהפקת שנחשבת לגדולה ביותר בגרמניה מאז סרטי "הסיפור שאינו נגמר" לפני ארבעים שנה. בשנות התשעים, שלושה נערים לא מקובלים מגלים עולם פנטסטי בשם המגדל השחור שבו הגריפון, מפלצת זוללת עולם, מכפיף לרצונו ללא רחם את כל היצורים החיים, ומתברר כי מארק הוא היחיד שיכול להביס אותו. אבל מארק לא גיבור ולא רוצה להיות כזה. יש לו מספיק על הראש עם בית הספר, התקפי הזעם שלו ואהבתו הראשונה. להילחם במפלצות לא בא בחשבון. אבל כשתומס אחיו של מארק נעלם, החברים צריכים לצאת לעולם הפנטסטי הזה ולהתמודד עם הסכנה. העלילה אולי נשמעת כמו שכפול של "דברים מוזרים", אבל היא מבוססת על סדרת ספרים פופולרית של וולפגנג הולביין.

ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה לאוויר: שישי, 26 במאי 2023

המפרץ

עונה רביעית לסדרת המתח של ITV המתרחשת בעיירת חוף בריטית. כל פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: ראשון, 28 במאי 2023

גברת דיוויס

דיימון לינדלוף ("אבודים", "הנותרים") חוזר עם קומדיית מד"ב חדשה, אותה יצר עבור פיקוק עם טארה הרננדז ("המפץ הגדול"), שגם משמשת כשואוראנרית, ובכיכובה של בטי גילפין ("GLOW"). בשנת 1307, מתקפה של אבירים טמפלרים על מנזר בפריז כשהם תרים אחר הגביע הקדוש, מסתיימת במותם של כל המעורבים פרט לנזירה אחת, שברחה עם הגביע. בשנת 2023, טכנולוגיית בינה מלאכותית המכונה "גב' דיוויס" נמצאת בשימוש המוני על ידי כמעט כולם ולטענתה מונעת מלחמה ומחסור. לגב' דיוויס יש אובססיה לנזירה בשם סימון (גילפין), שמציעה לה עסקה: היא תמצא את הגביע הקדוש ותהרוס אותו, ובתמורה גב' דיוויס תכבה את עצמה. מכאן סימון והאקס שלה וויילי יוצאים למסע שייקח אותם ברחבי העולם, למקומות כמו סקוטלנד, פריז והוותיקן, ויעמת אותם עם עברם ועם המטרה האמיתית של הבינה המלאכותית. גם עם מרגו מרטינדייל ("האמריקאים"), בן צ'פלין ("נשות הלעולם לא"), דיויד ארקט ("הצעקה"), אליזבת מארוול ("בית הקלפים", הבית הלבן") ועוד. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיית מד"ב
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שלישי, 30 במאי 2023

די, שיגעת: תוכנית המערכונים של טים רובינסון (I Think You Should Leave With Tim Robinson)

תוכנית המערכונים עטורת השבחים של נטפליקס חוזרת לעונה שלישית.

ז'אנר: מערכונים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שלישי, 30 במאי 2023

הסדרה "הגריפון" ("The Gryphon"). Gordon Timpen, SMPSP/Amazon/W&B,
הכי יקרה מזה עשורים. "הגריפון"/Gordon Timpen, SMPSP/Amazon/W&B

עוד ביס במאי 2023: לעוף על אנה, פיט דיווידסון מנחה את סאטרדיי נייט לייב ועוד.

עוד בהוט במאי 2023: מיליארדים 5 א', אריות הים 5 ועוד.

עוד בסלקום טיוי במאי 2023: תחנה אחת עשרה, אף בי איי 4 ועוד.

עוד בפרטנר טיוי במאי 2023: נעלמת 2, שוטרי שיקגו 2, משתתפים בצערך ועוד.

עוד בנטפליקס ישראל במאי 2023: הארטלנד 16 ועוד.

עוד בדיסני פלוס ישראל במאי 2023: דברים טובים, Justified, חד הוריים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully