וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה ראשית, היהודים באים, תמונת ניצחון: המלצות יום העצמאות 2024

14.5.2024 / 0:00

"ארץ נהדרת" סוגרת עונה תובענית, ספיישל סיום "שנות ה-90", האפוס הקולנועי של אבי נשר, "שפע יששכר" חוגג עצמאות, "היהודים באים" מתמקדת בהכרזת העצמאות, הסיפור מאחורי השיר "אין לי ארץ אחרת" ועוד תוכניות מיוחדות וחגיגיות לכבוד יום העצמאות התשפ"ד

קטע מהמערכון "שריפת האסמים" מתוך העונה השישית של תכנית הסאטירה "היהודים באים" של כאן 11/באדיבות יואב גרוס הפקות וכאן 11

בגופי השידור השונים תוכלו למצוא את הקלאסיקות הקולנועיות הישראליות האהובות, אבל אם בא לכם דווקא תכנים חדשים, יש גם שפע של כאלה. כמובן, גם אם פספסתם תכנים בעת שידורם, הם זמינים לאחר מכן בשירותי הוויאודי השונים.

שלישי, יום העצמאות

בכאן 11, קשת 12 ורשת 13 ב-13:00, חידון התנ"ך
חידון התנ''ך העולמי לנוער בשידור ישיר מתיאטרון ירושלים. מגישים: עדן הראל ועודד מנשה.

בכאן 11 ב-13:00, האחוזון העליון - ספיישל עצמאות
תכנית מיוחדת ליום העצמאות של השעשועון בהגשת שחר חסון: השאלות בנושאים ''ישראליים'', האולפן מקושט בצבעי כחול ולבן ורקדניות ידמו מול המצלמה את תרגילי הסדר בהר הרצל. בין מאה המשתתפים יסתתרו גם כמה פרצופים מוכרים מאוד, ואת המשדר תלווה להקה בניצוחו של גיא מזיג, שתשלב בתחרות אותות מוזיקליים של תוכניות עבר אהובות.

בכאן 11 ב-15:30, שיר אחד - אין לי ארץ אחרת
פרק חדש בתוכנית התיעודית המוזיקלית שכל פרק בה מוקדש לשיר איקוני אחר. הפעם: סיפורו של השיר "אין לי ארץ אחרת". הפרק חושף את גלגולו של השיר והדרך שעשה עד שהפך להיות מעין המנון ישראלי נוסף. משתתפים ומספרים: אריק סיני, שוויתר על השיר, גלי עטרי שהתחברה מיד ללהיט וחטפה אותו, קורין אלאל שהלחינה ומבצעת גם היא את השיר, ועפרה פוקס, אלמנתו של אהוד מנור שחיבר את המילים.

בכאן 11 ב-16:15, שום, פלפל ושמן זית - ספיישל עצמאות
פרק מיוחד ליום העצמאות שבמסגרתו מארח חיים כהן את גידי גוב, שמביא איתו אורח: ישראל אהרוני.

בכאן 11, קשת 12 ורשת 13 ב-18:30, טקס פרסי ישראל
טקס פרס ישראל לשנת תשפ''ד בשידור חי משדרות. מנחים: אביב אלוש ולינור אברג'יל.

במכאן 33 ב-19:30, החלטות גורליות - נצרת (قرارات حاسمة-الناصرة)
סרט דוקו על איך ומדוע היה גורלה של העיר נצרת שונה מגורלם של שאר הישובים הערביים במלחמת העצמאות. הסרט מאיר פרק חשוב בהיסטוריה של החברה הערבית בישראל ומספר את סיפור העיר נצרת בתקופת מלחמת השחרור.

בכאן 11 ב-21:30, קופה ראשית - ספיישל עצמאות
לאחר הצלחת הפרק המיוחד "קופת ברזל" בינואר, חוזרים עובדי הסופר הכי מוכר במדינה לספיישל חגיגי ליום העצמאות. אביחי שוכר את שירותי הנפנוף של נסים ואנטולי לברביקיו עצמאות של ההנהלה הבכירה, שירה מגלה שהיא לא מוזמנת וראמזי עושה לאמנון חיים קשים ברכישת גריל חשמלי.

בקשת 12 ב-21:30, ארץ נהדרת
כמדי יום עצמאות, סיום העונה של תוכנית הסאטירה. הפעם זה קורה בסופה של עונה תובענית במיוחד, שהחלה מעט אחרי פרוץ המלחמה.

ברשת 13 ב-21:30, שנות ה-90
ספיישל עצמאות, שגם חותם את הסדרה הקומית הוותיקה (אם כוללים את "שנות ה-80").

בכאן 11 ב-22:00, היהודים באים
עונה שישית וחדשה לסדרת המערכונים עטורת הפרסים, שחוזרת לרגעים הגדולים והקטנים של העם היהודי, ומעירה לחיים את הדמויות ההיסטוריות בתולדות עם ישראל. הפרק המיוחד מתמקד כולו באירועים סביב הכרזת העצמאות של ישראל: ההחלטה הדרמטית של בן גוריון, הקושי למצוא גיבוי בעולם, הקונפליקטים במועצת העם ועד הקמת מדינה יהודית ודמוקרטית. מככבים כתמיד מוני מושונוב, יעל שרוני, יוסי מרשק, יניב ביטון, עידו מוסרי, שירה נאור ומעיין בלום. העונה תמשיך מדי מוצאי שבת החל מהשבוע.

בקשת 12 ב-22:50, חנן בן ארי מצדיע לחיילי צה"ל
שידור מאקספו תל אביב, הופעתו של חנן בן ארי לחיילי צה"ל.

עוד בוואלה!

סדרת הדוקו על קווין ספייסי גרועה רק קצת פחות מהאיש עצמו

לכתבה המלאה

למנויי יס

ביס ויאודי, עקרה
דרמה ישראלית בכיכובם של מילי עשת ויואב רוטמן. זוג חסידי ברסלב חשוך ילדים גר עם הורי הבעל בצפת. בעוד הבעל טס לאומן בראש השנה כדי להתפלל להיריון, האב מזמין לחג אורח עם סגולות לריפוי עקרות. בעקבות הטיפול הטראומטי של האורח, בני המשפחה נקלעים למערבולת רגשית, ולשאלות של אמונה, זוגיות ואהבה, והגבול הדק שבין טוב לרע. גם עם אילנית בן יעקב, נבו קמחי, יאנה יוסף. ביים מרדכי ורדי. ישראל 2022.

ביס ישראלי ב-22:30, תמונת הניצחון
הפקת ענק, סרטו של אבי נשר המבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו בקרב על קיבוץ ניצנים במלחמת העצמאות. העלילה עוקבת אחר האהבות, הצחוקים, מערכות היחסים ותפניות החיים של צעירים בתקופת קום המדינה, כאשר עולמם מתהפך עם ההכרזה על הקמת מדינת ישראל ופרוץ מלחמת העצמאות. מככבים ג'וי ריגר, אמיר חורי, אליאנה תדהר, תום אבני, משי קלינשטיין, עלא דקה, אלישע בנאי, נטע רוט, אלעד לוי, ידין גלמן, אדם גבאי, כמאל זאיד, יונתן ברק, הישאם סלימאן. ישראל 2021.

"זהו זה" על הבמה. שלומי פינטו,
"זהו זה" על הבמה/שלומי פינטו

אתמול, שני, ערב יום העצמאות

ברשת 13 ב-21:30, סטנד-אפ רשף לוי
הופעה חדשה.

במכאן 33 ב-21:45, יחד (سوا)
סרט על דו-קיום, המציג באופן אנושי זוויות ותחומי חיים שונים שבהם מתקיים שיתוף פעולה בין תושבי ישראל, יהודים וערבים, דרך סיפורים המשתלבים זה בזה ונוגעים במערכות היחסים שבין אדם לאדם, בין אדם לחברו ובין אדם למקום - בניסיון להעביר מסר של תקווה לעולם משותף טוב יותר.

בכאן 11 ב-21:50, "זהו זה" שרים ביחד על הבימה
השירים שביצעו חברי "זהו זה", אבי קושניר, גידי גוב, דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא, בתוכניות המיתולוגית שחזרה למסך, התגבשו למופע בימתי בקיץ 2023, שכולל את מיטב השירים מתוכניות הטלוויזיה לצד קטעי הומור של החמישייה. בין השירים במופע: "צל עץ תמר", "שיר לשירה", "מיליונים", "כל עוד", "עוד סיפור אחד של אהבה", "מחוזקים לעולם" ועוד. המופע צולם באוגוסט 2023 בבריכת הסולטן בירושלים. הפקה מוזיקלית: אמיר לקנר, ניהול אמנותי: אתי אנטה שגב.

בקשת 12 ב-22:00, הכוכבים של צה"ל, כוחות הביטחון וההצלה
משדר יום העצמאות המרכזי בהובלת עידן רייכל ובהשתתפות יהורם גאון, מירי מסיקה, איתי לוי והלהקות הצבאיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully