וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגיינה זה לחלשים: 6 בני הזוג שגרמו לנו להתאהב מבעד למסך

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 18:55

מ"אנשים רגילים" עד "בחורה חדשה": מסע בין הדמויות הגבריות שכבשו את הלב הקולקטיבי. שישה גיבורי טלוויזיה וקולנוע שהפכו לסטנדרט הרומנטי של דורות שלמים, ולמה אנחנו מתאהבים בהם שוב ושוב

טריילר לסרט "לכל הנערים שאהבתי"/נטפליקס

"רק לא זה" התמקמה חזק בראש טבלת הסדרות הפופולריות של נטפליקס בשבועות האחרונים, ואפשר להבין למה: גם בעתות שלום, רבים מאיתנו צריכים איזו קומדיה רומנטית מתקתקה. "רק לא זה" נתנה לנו סיפור אהבה כיפי בין פודקאסטרית קלת דעת, ג'ואן, לרב רפורמי, נואה. אבל זאת כנראה לא הסיבה הבסיסית שבגללה הסדרה תפסה כל כך טוב, בארץ ובעולם. יכול מאוד להיות שסוד הקסם של הסדרה הזאת הוא ספציפית נואה - גבר טוב לב ונאה בגילומו של אדם ברודי, שהפך מהר מאוד לאות ומופת עבור כל בן זוג באשר הוא. הוא תומך, הוא רומנטי והוא מבין את ג'ואן. באחד מרגעי השיא בעונה הראשונה הוא מבהיר לה: "אני בצד שלך". ויותר מכל מחווה גדולה מהחיים, ההבהרה הזאת חיממה את הלב למיליוני צופות וצופים ברחבי העולם.

כל סיפור הוא סיפור אהבה, אבל לא כל גיבור רומנטי יכול להיכנס לפנתיאון הבויפרנדז הבדיוניים. לא מספיק להיות רומנטי כמו רומיאו מ"רומיאו ויוליה", לא מספיק להיות חתיך כמו סלואן מ"האנטומיה של גריי": כדי שנוכל באמת להתאהב בבן-זוג בדיוני, עלינו להאמין שהוא יכול להיות ההתאמה המושלמת עבורנו, להצטער על כך שהוא רק דמות מסדרה ולא בחור חביב שיכול לצוץ לנו בטינדר כל רגע, וגם לייצר מספיק עניין כדי שנרצה להמשיך לראות אותו בפרק הבא. אז איך נראה הסטנדרט שלנו, בעצם?

הנה שש דוגמאות לבני הזוג האולטימטיבים בטלוויזיה ובקולנוע.

1. פיטר קבינסקי, "לכל הבחורים שאהבתי"

לפעמים אנחנו צריכים שאיזו סופרת תכתוב לנו את נסיך החלומות רק כדי שנאמין לרגע שהוא נמצא שם, איפשהו, מחכה להתאהב בנו. וזה פיטר קבינסקי. עם יופי של הבחור ההוא שעבר לידך ברחוב לפני שהספקת לראות אם הוא באמת חתיך עד כדי כך, קסם אישי של כוכב קולנוע, אבל גם מספיק חספוס כדי שנאמין שאולי מדובר באדם אמיתי. פיטר ולארה-ג'ין קאבי היו צריכים להעמיד פנים שהם מאוהבים למטרת שקר כלשהו, אבל העמדת הפנים של קבינסקי הייתה כל כך מוצלחת, שלא הייתה להם ברירה אלא להתאהב באמת. חלקלק אך ביישן, פיטר גרם לקאבי להרגיש שהיא הילדה הכי פופולרית בבית הספר. וכשהיו לבד, פיטר הבהיר לה בכל דרך אפשרית שאפשר להניח עליו ראש. כשאת בחורה בת 17, לפעמים זה מספיק.


כל הסדרות השוות שעולות החודש בטלוויזיה

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

עוד בוואלה

עכשיו כשהעונה הסתיימה, הסדרה הזו היא בינג' חמוד וקליל שאתם חייבים לעצמכם

לכתבה המלאה

2. צ'נדלר בינג, "חברים"

צ'נדלר לא התחיל את הסדרה כבן הזוג המושלם: הוא התייחס בצורה מחפירה לג'ניס, פחד ממחויבות, התבדח במקום לדבר על הרגשות שלו. אבל ברגע שהבין שהאישה הנכונה נמצאת מתחת לאף שלו, הפך לבן זוג מפואר. פגמיו של צ'נדלר לא נעלמו כשהתאחד עם מוניקה, אבל האהבה שלו כלפיה הייתה מרגשת ככל שהייתה יותר יומיומית. צ'נדלר הניח לנגד עיניו אך ורק את מה שטוב לה, בין אם מדובר בעתיד הכלכלי שלהם, השפעת המדאיגה שחלתה בה או המשפחה שניסו להקים. צ'נדלר בפירוש אהב את מוניקה דווקא בגלל שראה לאורך השנים את כל פגמיה, וחיבק אותם. ואם יורשה לנו: מוניקה בעצמה הצהירה שצ'נדלר הוא הסקס הכי טוב שאי פעם היה לה. עם זה אי אפשר להתווכח.

3. ג'ס מריאנו, "בנות גילמור"

רבים יגידו שמבין כל בני הזוג של רורי גילמור, ג'ס היה הגרוע מכולם: הוא זלזל בה, דחף אותה למקומות שעדיין לא הייתה מוכנה אליהם, התנהג בגסות רוח כלפי אמה לורליי. הכל נכון ומכעיס, אבל כשרורי הייתה צריכה להבין מיהי, ג'ס היה שם - ונראה מצוין בזמן שעשה זאת. לכן השיא של ג'ס הגיע כשחזר אליה כאקס. בעונה החמישית רורי ניתקה קשר מלורליי, הסתבכה בפלילים, פרשה מהתואר בייל ונתקעה בחיי החברה הגבוהה אצל הסבים העשירים שלה, חיים שלורליי ברחה מהם.

כשג'ס ראה זאת הוא לא היסס להזכיר לה שלא ככה נראית האישה שהיא מעוניינת להיות, ושאל שאלה אחת שמעריצות הסדרה זוכרות עד היום, בין השאר בזכות המנגינה המיוחדת שהשחקן הנהדר מיילו ונטימיליה נתן לה: "WHY did you DROP out of YALE!?". השניים לא התאימו וטוב שנפרדו, אבל ג'ס נתן לה קונטרה שהייתה זקוקה לה, היה לה נער מאוהב, וידע מיהי גם כשלא ידעה זאת בעצמה. לפעמים דווקא האנשים הבעייתיים ביותר יודעים להציב בפנינו את המראה המדויקת ביותר, ורק בזכות זה - טוב שג'ס הגיע לסטארז הולו, רעיל ככל שהיה.

4. קונל וולדרן, "אנשים רגילים"

קונל בסך הכל בן אנוש. הוא לא תמיד התנהג כמו שצריך לאהובתו, מריאן. לקח לו זמן להתבגר, ובדרך עשה כמה טעויות שגרמו לאמא שלו בעצמה לתפוס את מריאן ולומר לה שהיא טובה מדי בשבילו. אבל במיטבו, הצופה היה יכול להרגיש פיזית את הכמיהה של קונל למריאן. סצנות הסקס הלוהטות ששובצו לאורך הסדרה ודאי הועילו, אבל האטרקטיביות הפגיעה והאגבית של קונל רשומה על שמו של לא אחר מפול מסקל, שהפך בזכותה לכוכב-על.

קונל משחק על שני מגרשים - מחד, גבר מודרני ורגיש שמוכן להיות פגיע ולבכות. מאידך, האביר על הסוס שכולנו קצת רוצים שיושיע אותנו. פעם עומד מול בן זוג מתעלל רגשית שמריאן מצאה לעצמה בין אחת הפרידות שלהן, ופעם הוא הולם באחיה האלים של מריאן, ומודיע לו שבפעם הבאה שיפגע בה, יהרוג אותו. כמובן שעדיף פשוט ללכת לטיפול ולדבר על הרגשות שלנו, אבל אי אפשר להתעלם ממחווה כזאת. אנחנו, בסופו של דבר, בסך הכל אנושיים.

5. סמית' ג'רוד, "סקס והעיר הגדולה"

לסמנתה היה תפקיד ברור ברביעיית "סקס והעיר": בשעה ששאר נשות הסדרה מחפשות את נסיך החלומות, היא רק רוצה ליהנות. כדי שתתביית על גבר אחד, הוא היה צריך להיות כל החבילה ואז עוד קצת. סמית' היה מלצר צעיר וחתיך עם יכולות מוטוריות מפוארות בין הסדינים, וסמנתה הפכה אותו לכוכב קולנוע במו ידיה היח"צניות. אבל לקח זמן עד שסמנתה בכלל הייתה מסוגלת להוציא את המילה "Boyfriend" מפיה, ולכן סמית' היה צריך להרוויח את התואר הזה בטקטיקה שלא הייתה אמורה לעבוד עליה: הוא היה חמוד נורא.

סמנתה התגאתה בכך שאינה נקשרת לפרטנרים המיניים שלה. הנה היא פגשה גבר שרוצה להחזיק לה את היד ברחוב - ואחרי המון מאמצים, היא הרשתה לו. בשיא, כשעברה טיפולים כימותרפיים לסרטן השד, סמית' התנדב לגלח את ראשו בסולידריות איתה. הוא לא היה עוד בלונדיני עם קוביות בבטן - סמית' גבר מתוק שידע איך לתת לסמנתה אהבה. והוא נתן לה את זה בדיוק כמו שהיא אוהבת.

6. ניק מילר, "הבחורה החדשה"

עקרונית, צריך להסתכל לעומק כדי להבין מה הופך את ניק לגיבור רומנטי ממיס לבבות. הוא הרי לא נראה כמו דוגמן-על; ברור שהיגיינה, סדר וניקיון אינם בראש מעייניו; ומסתמן שהוא לא מעוניין להתקדם מעבר לעבודתו כברמן. הוא בן דביל, וזה בסדר, כי כל מי שפגש כמה גברים בחייו יודע ש"בן דביל" יכולה לעיתים להיות המחמאה האולטימטיבית.

אבל מי שיודעות ויודעים מה טוב להם יכולים לראות את ניק בעיניים מפוכחות, של מי שמחפשות גבר ולא פיקציה טלוויזיונית. המסריחוּת והדביליות המובנית שלו היא חלק מהותי מהקסם. בזכות גברים מטופשים כמו ניק יש לנו חברה מתפקדת: הם אמנם לא יודעים איך לחשב מסים או להגיד לחבר שלהם מהגן "אני אוהב אותך", אבל מי אם לא הם יעזור לך להחליף פנצ'ר?

מגושם ככל שיהיה, ניק חלומי וסקסי יותר מכל אחד ברשימה הזאת. הוא ערך לכבודה סרטון אוסף ברכות לכבוד יום הולדתה שאותו הגדירה כ"הדבר הכי נחמד שמישהו אי פעם עשה בשבילי", ולמרות שמדובר בסדרה לכל המשפחה, הנשיקה הראשונה שהשניים חלקו מדליקה יותר מכל סצנת סקס ב"אנשים נורמלים" או "סקס והעיר הגדולה": הדרך שבה ניק תופס את ג'ס ומנשק אותה כאילו הרגע חזר משדה הקרב עשויה לגרום גם לנשים מהוגנות להריע בחדווה אל המסך. אנחנו לא אוהבים את ניק למרות שהוא מבולגן ופרימטיבי; אנחנו אוהבים אותו בדיוק בגלל כל אלה. ומפרגנים בקנאה יוקדת לג'ס על שמצאה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully