וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוק לאוזניים: 10 אלבומים לחג שאתם צריכים לקנות

8.9.2015 / 0:26

אוהבים את ראש השנה? מחבבים קלות את קרובי המשפחה שתפגשו בארוחת החג? איגדנו עבורכם את האלבומים שכדאי לכם לרכוש. ככלות הכל, מישהו צריך לקנות מתנה לחג

אלבומים לחג. יח"צ, אילן בשור, שרון רביבו, עיבוד תמונה
קנו לעצמכם מתנה לחג/עיבוד תמונה, יח"צ, אילן בשור, שרון רביבו

רמי פורטיס - "תולדות הכותרת"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "היישר מספרייה קוסמית אי שם ביקום מקביל, מגיעה קריאת ההתעוררות רגשית ומנטאלית בהדהוד 432HZ בדמות 'תולדות הכותרת' – התקליט החדש והייחודי של המשורר, רמי פורטיס. 'תולדות הכותרת' סוגר טרילוגיית אלבומים שהחלה עם האלבום המשולש שיצא ב2009, המשיכה עם 'החבר אני' שיצא ב-2011 בהשראת הממציא ניקולא טסלה ועסק בחוסר הגבולות של האנרגיה. 'תולדות הכותרת' שיוצא כעת מייצג את הרעיון שלמעשה אין התחלה ואין סוף לקיום האנושי, והזמן הוא רצף רעיוני ושרירותי בלבד אליו אנחנו כבולים כבני אדם. אבל לנפש אין גבולות וההתחלה היא גם הסוף וההפך, כמו הטרילוגיה עצמה".

מה אנחנו אמרנו: "'תולדות הכותרת' הוא אחד היומרניים (במובן הטוב) והמשוכללים שבאלבומיו של האיש המשוגע, עמוס בשירים טובים. ובכל זאת, משהו קצת חורק. השלם אינו גדול מסכום חלקיו". להמשך הביקורת.

צריך לדעת: "תולדות הכותרת" יצא במתכונת דיגיטלית וכתקליט ויניל בלבד.

ריטה - "אוסף"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "בסוף שנת 1985 כבשה ריטה כרוח סערה את לב הקהל. מאז ועד היום, במשך שלושה עשורים, הוא מלווה אותה בנאמנות אין-קץ, בהופעות ובהישגים חסרי תקדים בהיקף המכירות של אלבומיה. היצירה הבלתי פוסקת של ריטה, שנוגעת בלבם של אנשים רבים כל כך, יוצאת לראשונה באוסף כפול, עשיר ומיוחד, בן 34 שירים, במארז חגיגי הכולל שני דיסקים וחוברת תמונות עשירה".

מה אנחנו אמרנו: "אלבום האוסף של ריטה ירגש את המאזינים אבל לא מדובר במוצר מושלם". להמשך הביקורת.

צריך לדעת: לאלבום בפלטפורמות הדיגיטליות מצורף כבונוס השיר "Fallin" בביצוע ריטה ורד בנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שלומי שבת ויהודה פוליקר - הופעה חיה בקיסריה, אלבום כפול

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "יהודה פוליקר ושלומי שבת, מהאומנים המצליחים והחשובים במוזיקה הישראלית עם כ-40 שנות קריירה מוזיקלית הכוללת הצלחות רבות לכל אחד מהם כעת באלבום הופעה חיה המאגד בתוכו את הרפרטואר המובחר והמוכר ביותר שלהם יחד ובנפרד כפי שהוקלט הקיץ בהופעה בקיסריה. אלבום ההופעה הכפול משלב בין שורשיהם הטורקיים – יווניים והסגנונות המוזיקליים המאפיינים אותם: רוק, אתני, ספרד ולדינו וכולל 28 שירים ורגעים בלתי נשכחים מהמופע".

מה צריך לדעת: ההופעה הבאה תיערך ב-1 באוקטובר, יום חמישי, אמפי פארק, ראשל"צ.

בונוס למתמידים: צפו בשני שירים מההופעה.

שלומי שבת, יהודה פוליקר. שלומי פינטו,
יחד על הבמה. שלומי שבת ויהודה פוליקר/שלומי פינטו

עדן בן זקן - "מלכת השושנים"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "אחרי שלושה סינגלים מצליחים: "מנגינה", "מלכת השושנים" ו"שיכורים מאהבה" ואחרי ביקורות מדהימות, השמעות בלתי פוסקות ברדיו ועשרות הופעות בשטח, עדן בן זקן, השם החם ביותר בתעשיית המוזיקה משחררת את אלבום הבכורה 'מלכת השושנים'".

מה אנחנו אמרנו: "'מלכת השושנים' הוא להיט מרענן וכיפי, אבל די מהר במהלך דקותיו הקצרות הוא מתחיל להימאס". להמשך הביקורת.

צריך לדעת: מועד יציאת האלבום הוקדם, מנהליה של בן זקן טוענים שזה קרה בגלל הביקוש.

גידי גוב - "אם היינו"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "במהלך השנה האחרונה עבד והשלים גידי, את אלבום האולפן השביעי שלו "אם היינו". יובל שפריר וערן ויץ, הפיקו מוזיקלית את האלבום והיו שותפים להיווצרותו. האלבום החדש כולל 11 שירים שנכתבו והולחנו ע"י: נתן אלתרמן, חיים גורי, נתן זך, יוני רכטר, יהלי סובול, חמי רודנר, אסף אמדורסקי, שאנן סטריט, אשר ביטנסקי, שילה פרבר, עדית פאנק, ברק פלדמן, מירון ח. איזקסון, עומר קליין, איתי פרל, דורי מנור, ערן ויץ ויובל שפריר".

צריך לדעת: עשר שנים עברו מאז "בקצה ההר", אלבומו הקודם של גוב.

דאנה איבגי - "ID"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "האלבום 'ID' כולל 11 שירים רובם באנגלית, חלקם בעברית, שבונים את השלם שהוא אלבום בכורה אישי ואינטימי, קצבי, שמח ועצוב. גרוב מהול בעצב, שמחת חיים לצד כאב, פחות או יותר ה-די.אן.איי של דאנה כיוצרת בין אם זה במוזיקה ובין אם זה במשחק. אותו מנעד שמדבר ישירות אל ללב + הרובד היצירתי. וכנות? היא תמיד שם מקופלת בפנים".

מה אנחנו אמרנו: "על הקול הצרוד ונטול המנעד שלה מחפה איבגי בתחכום, אינטליגנציה וכריזמה מרשימה - תכונות שהפכו לנדירות בפופ הישראלי המותש והמשועמם מעצמו". להמשך הביקורת.

בונוס למתמידים: האזינו לאלבום.

רבקה זהר ולירון לב - "אור מסביב"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "הם נפגשו לפני כשנתיים כשהגיעו (כל אחד לחוד) להשתתף בערב מחווה למלחין אריה לבנון בתאטרון הקאמרי. בסוף ההופעה פנה לירון הנרגש לרבקה והציע לה לשמוע חומרים שכתב והלחין שלדעתו יכולים להתאים לה. כעבור שבוע נפגשו השניים והקליטו סקיצה לשיר 'תיקון כללי' ומשם הכל היסטוריה. שיתוף הפעולה הוליד אלבום ומופע שעוררו עניין וסקרנות וזכו לתשבחות".

צריך לדעת: זהו לא האלבום הראשון המשותף של השניים.

ריף כהן - "A LA MENTHE"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "באלבום החדש כהן ממשיכה לשכלל את הפיוז'ן המרתק המזוהה עם יצירתה בין מוזיקה אפריקאית, ערבית ורוקנרול עם מהלכים מוזיקליים מתוחכמים ומחשבה על מקצבים וסולמות שנארזים בעטיפה נגישה וממכרת תוך שהיא שומרת על הרעננות ולא מפסיקה לספוג השראות חדשות. גם בפן הוויזואלי מציגה כהן שפה חדשה ומרתקת שמושפעת מהגרפיקה והפונטיקה של קליפים צפון אפריקאים וב?רב?רים משנות ה-80 וה-90. המון צבעוניות והומור בעולם בדיוני וחלומי שמתקיים בתוך מסכים ירוקים".

מה אנחנו אמרנו: "'מרקש', הסינגל השני מתוך האלבום הים-תיכוני שהכי מומלץ לצפות לו באוזניים זקורות - הוא פיצוץ למצמוץ של חבר קיבוץ. ריף כהן שוב זוכה במקום הראשון באליפות המדינה בהכל". להמשך הביקורת.

צריך לדעת: הופעת השקה חגיגית לאלבום תיערך ב-7 באוקטובר, בארבי, תל אביב. אורחים מיוחדים: דודו טסה ו-A-Wa.

A-Wa - "HABIB GALBI"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "אחד ההרכבים המדוברים של השנה האחרונה, שסחף אחריו מאות אלפי מעריצים מהארץ ומהעולם באלבום ראשון - יצירה פורצת דרך ובלתי מתפשרת שתיקח אתכם למסע מרתק. האלבום, בהפקתו של תומר יוסף, כולל 12 שירים אשר כולם עיבודים מחודשים ומפתיעים לשירי פולקלור תימנים. בעבודת אולפן צמודה עם יוסף התגבשו הסאונד והאמירה האמנותית, ובשיתוף מוזיקאים כמו תמיר מוסקט, איתמר ציגלר תום דרום ועוד, ניתנה להרכב זהות ייחודית עם תועפות גרוב, אלקטרוניקה וניחוח גלובל ביט חדשני".

מה אנחנו אמרנו: "שלישיית הבנות שסוחפת את חובבי המוזיקה מארחת יכולת גולמית עמוסת סטייל אבל האלבום כולו לא אחיד". להמשך הביקורת.

צריך לדעת: מופע השקת האלבום ייערך ב-15 בספטמבר בבארבי תל אביב.

עומר אדם - "מודה אני"

מה ההודעה לעיתונות אמרה: "בתוך פחות מ-5 שנים הפך עומר אדם לאחד מהאמנים המצליחים, מעניינים, מיוחדים, ומהפכניים שידעה תעשיית המוזיקה בישראל. הוא שבר את שיאי הצפייה ביו טיוב, מהאמנים הכי מחופשים בגוגל, הורדות סלולר מטורפות, הופעות סולד אאוט בקיסריה, האנגר, היכל מנורה, היכל הפיס ארנה ועוד... מכירות אלבומי זהב ופלטינה, שרשרת להיטי ענק ברדיו שלא מביישת קריירות של אמנים שנמצאים פה כמה וכמה עשורים וחיבורים מוזיקליים מפתיעים".

מה אנחנו אמרנו: "ממתי מפריע לעומר אדם שמישהי שהוא חושק בה לא רוצה להתחתן? מה הוביל את henree, המעבד העולץ, למסקנה שאמצע הדרך בין עומר אדם למשה פרץ היא כינורות איריים באווירת פטריק הקדוש?". להמשך הביקורת.

צריך לדעת: זהו אלבומו הרביעי של אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully