וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול שוב מדהימה את העולם והסערות סביב הטריילרים של "אהבה בשחקים" ו"קאטס": כל מה שקרה בקומיק קון

21.7.2019 / 8:39

אחרי ההכרזה כי "הנוקמים: סוף המשחק" עקף סופית את "אווטאר", הטילו מארוול כמה פצצות, ובראשן העובדה שנטלי פורטמן תקבל את כוחותיו של ת'ור ומהרשלה עלי יככב בגלגול מחודש של "בלייד", ויש עוד הרבה חדשות מהקומיק קון

נטלי פורטמן בקומיק-קון. GettyImages
גנבה את ההצגה. נטלי פורטמן והפטיש/GettyImages

מארוול חושפת את מפת הדרכים של שלב 4

האירוע המרכזי והמסקרן ביותר בקומיק קון השנה היה שובה של מארוול לכנס, לאחר היעדרות של מספר שנים. היא נישאה על כנפי הבשורה ש"הנוקמים: סוף המשחק" צפוי לעקוף היום את "אווטאר" בדרכו לצמרת טבלת שוברי הקופות הגדולים בכל הזמנים. עם המומנטום הזה, נשיא האולפן קווין פייגי ניצב כמו כוכב רוק מול המעריצים הנרגשים, ובמשך שעה וחצי חשף לא פחות מעשרה פרויקטים חדשים. כמו כן, אישר את קיומם של פרויקטים נוספים בלי תאריך הפצה רשמי. נסקור אותם לפי סדר כרונולוגי (יש לציין כי תאריכי ההפצה מתייחסים לארצות הברית, אך בדרך כלל הם פחות או יותר תואמים לישראל). שימו לב, ספוילרים ל"הנוקמים: סוף המשחק".

שוברי הקופות. עיבוד תמונה
שוברי הקופות/עיבוד תמונה

האלמנה השחורה (1 במאי, 2020)

סרט המקור המצופה כל כך של אחת מהגיבורות המקוריות בחבורת הנוקמים, יגיע לבתי הקולנוע בעוד פחות משנה וכבר נמצא בשלבי צילומים מתקדמים.

עלילת הסרט תתרחש מיד לאחר אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", אז עזרה נטשה לקפטן אמריקה להימלט מידיו של טוני סטארק וירדה למחתרת. הסרט החדש יחזיר אותה למקורותיה כמתנקשת שהוכשרה בברית המועצות, ויאחד אותה עם הדמויות שעמם גדלה. "לא יכולתי לשחק את הגרסה הזאת של נטשה לפני עשור", הסבירה סקרלט ג'והנסון בפאנל, "זה היה סרט שונה לגמרי. זכיתי לשחק את נטשה כאישה שמכירה את עצמה היטב בהרבה מאוד מובנים, ואני נלהבת לגלות איך המעריצים יגלו את האופן שבו היא מתמודדת עם הצדדים הפגיעים יותר בעברה".

הנבל של הסרט יהיה מתנקש מיומן בשם טוני מאסטרס (שזהות הנבל שלו נקראת Taskmaster), אשף תחפושות ובעל זיכרון צילומי שמאפשר לו ללמוד את דפוסי הפעולה של יריביו בסתר.

קייט שורטלנד ("סינדרום ברלין") מביימת את הסרט, בו יככבו לצדה של ג'והנסון גם דיוויד הארבור ("דברים מוזרים"), פלורנס פיו ("ליידי מקבת'") ורייצ'ל ווייז ("המועדפת").

עוד בוואלה!

"משחקי הכס", "ריק ומורטי", "ווסטוורלד": שלל הטלוויזיה של קומיק-קון 2019

לכתבה המלאה

הנצחיים (6 בנובמבר, 2020)

בפעם האחרונה שבה מארוול הציגה לעולם חבורת גיבורים מעט פחות מוכרת מהנוקמים, זה נגמר עם "שומרי הגלקסיה" והצלחה אדירה. בשנה הבאה תיכנס לחיינו חבורת גיבורים חדשה נוספת ביקום המורחב, שהוצגה לראשונה בגרסת הקומיקס לפני ארבעים שנה.

הנצחיים הם יציריהם של הריבוניים (Celestials), גזע של אלים כל יכולים, ששלחו אותם לכדור הארץ לפני אלפי שנים. כל זאת כדי להגן עליו מפני גזע מפלצתי בשם Deviants, שהוא למעשה תוצר לוואי של יצירת הנצחיים. העובדה שמדובר בגיבורים בעלי חיי נצח הופכת את העיסוק בהם למעניין ושונה בנוף שהציגה מארוול עד כה. פייגי הצהיר כי חלק מרכזי בסרט יעסוק בהתמודדות של הנצחיים עם הצד האנושי שהם.

קלואי ז'או, מי שחתומה על "הרוכב" המהולל והמופתי, תביים את הסרט, ויככב בו צוות מרשים המונה בין השאר את אנג'לינה ג'ולי, סלמה הייק, קומייל ננג'יאני ("חולי אהבה"), ריצ'רד מאדן ("משחקי הכס") ובריאן טיירי הנרי ("אטלנטה").

פלקון וחייל החורף (סתיו 2020)

עם השקתו של שירות הסטרימינג דיסני+, הופך היקום המורחב של מארוול לרחב עוד יותר עם שלל סדרות גיבורים חדשות. המטרה היא להעמיק בדמויות שלא זכו לקבל חשיפה מספקת על המסך הגדול, וכן לייצר קשתות עלילתיות שיתחברו עם המסך הגדול ויובילו לסרטים הבאים.

הראשון מתוכן הוא "הפלקון וחייל החורף", שיעסוק בשני חבריו של סטיב רוג'רס המנוח. סם וילסון, הלא הוא הפלקון שקיבל לידיו את המגן של קפטן אמריקה, יעשה את צעדיו הראשונים בנעליו לצד באקי בארנס (חייל החורף). ברון זימו, הנבל של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" יחזור לקדמת הבמה בסדרה, בדרכו להפוך למרשע העל בעל החליפה הסגולה של גרסת הקומיקס.

אנתוני מקי, סבסטיאן סטן ודניאל ברוהל ישובו לגלם את דמויותיהם מהמסך הגדול, תחת שרביטה של קארי סקוגלנד ("סיפורה של שפחה") שביימה את ששת פרקי העונה הראשונה.

שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות (21 בפברואר, 2021)

דמות חדשה נוספת ביקום המורחב של מארוול, מוסיפה אל גלריית הגיבורים גם אשף אמנויות לחימה. גרסת הקומיקס של צ'י נולדה כמחווה לברוס לי, אך לא הייתה חפה מסטריאוטיפים אסיאתיים שגרסת הקולנוע תרצה להימנע מהם. אף שהוא אינו ניחן בכוחות על, שליטתו בשלל עצום של תורות לחימה וכן באיזון הגוף והנפש - מאפשרים לצ'י לחמוק מכדורים.

מעט מאוד נמסר על פשר כותרת הסרט, אך מכיוון שמארוול לא עושה שום דבר במקריות, ניתן לומר שזו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בשם "עשר הטבעות". מדובר בארגון הטרור שחטף את טוני סטארק ב"איירון מן" הראשון.

סימו ליו האלמוני עד כה ייכנס לנעליו של צ'י, כשלצדו תככב גם אקוופינה ("עשיר בהפתעה"), במה שיהיה צוות הכוכבים והכוכבות הכל-אסייתי הראשון בתולדות מארוול. כרגיל אצל האולפן, את שרביט הבימוי קיבל יוצר אינדי שעד כה עבד בתקציבים קטנים, אך ניצל אותן לתוצאות עטורות שבחים, והפעם זהו דסטין דניאל קרטון מ-"Short Term 12"

וונדה-ויז'ן (אביב 2021)

סדרה חדשה נוספת בדיסני+ שתעקוב אחר צמד האוהבים, וונדה מקסימוף (מכשפת השני) ויקיר לבה ויז'ן. הסדרה צפויה להתרחש אחרי אירועי "סוף המשחק", אתגר לא פשוט בהתחשב בכך שת'אנוס הרג את ויז'ן ב"מלחמת האינסוף". אף אחד מאנשי הפאנל לא הסכים להתייחס לפרדוקס הזה ולאופן שבו הוא צפוי להיפתר.

הסדרה צפויה להציג סוף סוף קונטקסט אחד לסיפורה של מקסימוף ולאופן שבו כוחותיה פועלים. סרטי מארוול עסקו מעט מאוד אם בכלל בסוגיה הזו. מעבר לחיבור המחודש בין השניים ולעיסוק בעברה של וונדה, עדיין לא ברור מה תהיה עלילת הסדרה החדשה.

פול בטאני ואליזבת אולסן ישובו לגלם את דמויותיהם מהמסך הגדול בסדרה, שעונתה הראשונה תמנה שישה פרקים.

לוקי (אביב 2021)

אחד הנבלים האהובים ביקום המורחב של מארוול קיפח אף הוא את חייו בתחילת "מלחמת האינסוף", אך המסע בזמן שהתרחש ב"סוף המשחק" איפשר לגרסה שלו מ-2012 לחמוק עם אבן הטסרקט. זוהי הגרסה שאותה תלווה הסדרה החדשה. ואם מישהו חשש שלוקי למד לקח ותיקן את דרכיו, טום הידלסטון מבהיר שזה ממש לא המצב.

"הדבר האחרון שקרה לו הוא שהולק חבט בו. אז יש כאן התפתחות פסיכולוגית שעדיין מחכה לקרות. אני מאוד נלהב לקראת ההזדמנות הזו. זוהי טריטוריה חדשה, עולם חדש ואני לא יכול לחכות להתחיל". אחת ההשערות בעניין הסדרה היא שלוקי יהפוך לנוסע בזמן שמשפיע על אירועים מכוננים בהיסטוריה, וכך משנה את מהלכה.

דוקטור סטריינג' והמולטיוורס של הטירוף (7 במאי, 2021)

גם במקרה הזה, שם הסרט חשוב לא פחות משובו של גיבור העל. המולטיוורס צפוי לשחק תפקיד משמעותי בהמשך ההתפתחות הקולנועית של מארוול, עם כניסתם של ממדים ועולמות מקבילים אל הקלחת. על פי הגדרתו של הבמאי סקוט דריקסון, הסרט השני בעלילות דוקטור סטריינג' צפוי להיות סרט האימה הראשון בתולדותיה של מארוול, ולהציג אלימות גרפית שעוד לא נראתה אצלם.

פרט חשוב נוסף שנמסר לגבי עלילת הסרט הוא שוונדה מקסימוף צפויה לשחק בו תפקיד משמעותי, וכאן ניתן לראות יותר מרמז לגבי החיבור של הסדרה בכיכובה לסרטים.

?What If (קיץ 2021)

סדרת אנימציה אנתולוגית חדשה נוספת שתעלה בדיסני+, תעסוק בשאלה הפילוסופית "מה היה קורה אם" בהקשר של היקום המורחב. כך, למשל, תציג הסדרה תרחיש בו ת'אנוס הוא חלק מהנוקמים. כוכבים רבים של היקום המורחב, ובהם מייקל ב. ג'ורדן וכריס המסוורת', ידבבו את הדמויות בסדרה החדשה, שבמרכזה יעמוד חוצן (בדיבובו של ג'פרי רייט, "ווסטוורלד") המשקיף על האירועים ביקום המורחב.

הוקאיי (סתיו 2021)

הסדרה החדשה החמישית והאחרונה (בשלב זה) של דיסני+ תעסוק בתקופה שבה עזב קלינט ברטון את חבורת הגיבורים והתמסר למשפחתו. בת טיפוחים בשם קייט בישופ צפויה ללוות אותו בעלילותיו החדשות בסדרה. עוד נמסר כי הסדרה תעסוק גם בתקופת הזמן שבמהלכה הפך הוקאיי לרונין, מתנקש הפועל במזרח הרחוק.

תור: אהבה ורעם (5 בנובמבר, 2021)

הבשורה המפתיעה והמסקרנת ביותר מבין אלו שהוצגו בפאנל של מארוול. כריס המסוורת' ישוב לגלם את דמותו של אל הרעם השמנמן, אך שם הסרט מרמז גם הפעם לחידוש הגדול שבקרבו. נטלי פורטמן תשוב לעולם המורחב, אלא שהפעם ג'יין פוסטר שלה צפויה להפוך ללא פחות מאשר הגרסה הנשית של ת'ור, על פי הקומיקס של מארוול. ההפתעה העצומה נובעת גם מפני שפורטמן עצמה התבטאה בעבר כי סיימה את דרכה בעולם גיבורי העל. כעת נראה שזוהי רק ההתחלה.

זוהי מהפכה של ממש במבנה של מארוול, ונדמה שהסרט הרביעי בעלילות ת'ור עשוי להיות זה שבו יעביר את השרביט אל מושא אהבתו. גם ואלקירי (טסה תומפסון), השליטה החדשה של אסגרד, צפויה לשוב לסרט החדש.

טאיקה ואיטיטי הנפלא, שכבר הבריק ב"תור: ראגנארוק", ישוב לכיסא הבמאי פעם נוספת.

בלייד, ארבעת המופלאים ואקס-מן

פייגי חשף כי סרטים חדשים נוספים נמצאים בקנה, אך עדיין לא זכו לתאריך הפצה רשמי. הראשון שבהם הוא הגרסה החדשה ל"בלייד", אותו יגלם לא אחר מאשר מהרשלה עלי, שקטף את האוסקר פעמיים בשלוש שנים, על "אור ירח" ועל "הספר הירוק", וכיכב גם בסדרה "בלש אמיתי". הוא ייכנס לנעליו של ווסלי סנייפס, שגילם כזכור בהצלחה רבה את הערפד הקשוח בגלגול הקולנועי הקודם שלו.

סרטים נוספים שצפויים להפציע בשנים הקרובות הן "הפנתר השחור 2", "שומרי הגלקסיה 3" ו"ארבעת המופלאים". פייגי הזכיר גם את שילובם העתידי של מוטנטים ביקום המורחב, אך סירב להרחיב אם מדובר בסרט אקס-מן חדש או בדרך חדשה בה מתכוונת מארוול לשלב את הרכש הנוצץ שלה, במסגרת עסקת הענק של דיסני עם פוקס.

הסערה הפוליטית סביב "אהבה בשחקים" החדש

ומהפצצות של מארוול נחזור לאדמה, או נכון יותר - לשחקים. סרט ההמשך לשובר הקופות הפולחני של טוני סקוט מ-1986 פרש כנפיים בקומיק קון, בהפתעה גדולה. הפאנל של אולפני פרמאונט שהוקדש לסרט החדש בסדרת "שליחות קטלנית" (שצפוי להגיע לאקרנים ב-2019), פינה את מקומו לטום קרוז שהציג לנוכחים הנלהבים את ההצצה הראשונה לעלילותיו החדשות של פיט "מאווריק" מיצ'ל.

בהתאם לתמורות הטכנולוגיות בתחום התעופה, הסרט צפוי למצוא את מאווריק נלחם על רלוונטיות כטייס קרב, בעידן בו המל"טים שולטים בשמיים. 34 השנים שחלפו מוצאים אותו כמדריך טיס בבית הספר של הצי האמריקני. אחד מתלמידיו הוא ניק "גוס" בראדשו, בנו של חברו המנוח, שמבקש ללכת בנעליו. כצפוי, הטריילר (וככל הנראה גם הסרט) עושים שימוש בהרבה רפרנסים וקריצות לסרט המקור, החל ממשקפי הטייס, דרך האופנוע של מאווריק וכלה בכדורעף החופים - התירוץ הכי טוב להשוויץ בריבועים בבטן.

הטריילר גם הספיק לעורר מהומה פוליטית ברשת, לאחר שגולשים חדי עין הבחינו כי דגלי טיוואן ויפן נעדרים מן המעיל המיתולוגי שלובש הגיבור - אולי בגלל שהפעם חברת-ענק סינית מעורבת בהפקה.

מלבד קרוז ו-ואל קילמר, שישובו לגלם את תפקידיהם מהסרט המקורי, יכלול סרט ההמשך גם דמויות חדשות בגילומם של ג'ניפר קונלי, ג'ון האם ("מד מן"), מיילס טלר ("וויפלאש") ואד האריס ("ווסטוורלד").

טריילר ראשון לריבוט של ג'יי ובוב השקט

25 שנים אחרי "מוכרים בלבד", סרט הבכורה של קווין סמית' שהכיר את העולם לצמד הסטלנים הקאמפיים, הם חוזרים לסיבוב נוסף שפרטים נוספים עליו נחשפו בקומיק-קון. סמית' עצמו מתקשה כמעט שני עשורים לשחזר את הצלחותיו, אבל אולי הפריטה על מיתרי הנוסטלגיה - בשילוב הופעות אורח ממיטב הכוכבים הקבועים של סרטיו - תזכיר מעט את הימים היפים.

בסרט החדש, עם השם המודע לעצמו "ג'יי ובוב השקט: הריבוט", יוצאים ג'יי בעל הפה המלוכלך (ג'ייסון מיוז) ובוב השתקן (סמית' עצמו) לעצור ריבוט של צמד גיבורי הקומיקס בלאנטמן וכרוניק, לפני שיהיה מאוחר מדי.

הסרט יעלה לאקרנים ב-15 באוקטובר.

הצצה לאחורי הקלעים של "שליחות קטלנית: גורל אפל"

השקט היחסי מצד מערכת יחסי הציבור של הסרט החדש ביקום "שליחות קטלנית" די מובן. אחרי שורה של כישלונות מהדהדים, מעדיפים בפרמאונט לבוא הפעם קטנים ואולי להפתיע סוף סוף את כולם. הבמאי טים מילר ("דדפול") מככב בהצצה עתירת האקשן שהוצגה בכנס ותוכלו לראות להלן, ומספר בה על ההכרה שמשני צדדיו עומדים אושיות כלינדה המילטון וארנולד שוורצנגר. גם ג'יימס קמרון, אבי הפרנצ'ייז, מפציע כאן ומספק סיבה לתקווה.

המילטון ושוורצנגר חוזרים לשתף פעולה לראשונה מאז "שליחות קטלנית 2", בסרט שמנסה סוף סוף לפתור את ההיגיון התסריטאי בהמשך העלילה של מה שנראה כסיפור גמור. התסריט החדש, שבכתיבתו היה שותף גם קמרון, מנסה לעסוק לראשונה בהשלכות השמדתה של סקיינט על העתיד. כפי שניתן להבין בקלות מהעובדה ששרה קונור והמחסל ממשיכים לצוד מחסלים אחרים, המשמעות היא שהמכונות מצאו דרך להמשיך במשימתן.

מלבד המילטון ושוורצנגר, כולל הסרט החדש גם את מקנזי דיוויס הנהדרת ("קוד שרוף") בתור דמות היברידית בפני עצמה, וכן את דייגו לונה ("רוג אחת"). הסרט יגיע לבתי הקולנוע בתחילת נובמבר.

הטריילר ראשון ל"קאטס" מוציא מהאינטרנט את מיטב הרוע

העיבוד הקולנועי החדש של אחד ממחזות הזמר המצליחים של כל הזמנים זכה לעניין רב מאז הכרזתו, ואחרי שהטריילר הראשון שלו נחשף בכנס - ניתן לומר שהוא גם מסעיר, אך לאו דווקא מן הסיבות הנכונות.

עלילת המחזמר המיתולוגי עוסקת בשבט חתולים בשם Jellicles שמתכנס מדי שנה לטקס, במהלכו בוחר זקן השבט חתול אחד שיזכה לעלות לשמיים ולהיוולד מחדש. אך בעוד הגרסה הבימתית עם תחפושות החתולים נראתה הגיונית להפקת תיאטרון, השילוב המוזר של אנימציית מחשב ופרצופים אנושיים שמחוברים באופן מוזר לפרווה חתולית - מייצר שלל תגובות משעשעות ברשת. לפני שנציג כמה מהם, נציין שהסרט צפוי להגיע לקולנוע בחנוכה, כלומר בשלהי דצמבר, ומככבים בו בין היתר טיילור סוויפט, ג'ניפר הדסון, רבל ווילסון, ג'ודי דנץ', איאן מק'קלן ואידריס אלבה. ביים אותו טום הופר, מי שכבר עיבד את "עלובי החיים".

האחים רוסו מסתערים על הכל

על פי רוב, הפאנלים בקומיק קון מוקדשים לסדרות וסרטים מדוברים, וכן מחוות ליצירות עבר אהובות. אבל כשאתם צמד האחים-במאים שאחראים לכמה מסרטי הקומיקס הטובים בהיסטוריה, מעריצים בכל העולם מחכים לדעת מה יהיה הצעד הבא שלכם. ובמקרה של אנתוני וג'ו רוסו יש המון צעדים, כולם תחת קורת הגג של חברת ההפקות החדשה שהקימו ABGO.

"Cherry" הוא סרט דרמה המבוסס על רומן מ-2018 מאת ניקו ווקר - אסיר המרצה בימים אלה את עונשו בעבור שוד מזוין ב-2013. עלילת הספר מגוללת את סיפורו של צעיר שנושר מהלימודים בקולג' ומחליט להתגייס לצבא. אחרי שירות טראומתי בעיראק הוא שב הביתה לעיירתו הענייה, ובצל הקושי להשתלב בשוק העבודה מתמכר לסמים ומממן את ההתמכרות באמצעות שוד בנקים. "הסיפור הזה מאוד אישי עבורנו", הסביר ג'ו רוסו, "הסופר עבד בכמה מקומות שעבדנו בהם, והסיפור הזה של התמכרות נגע בהרבה אנשים שהכרנו". בתפקיד הראשי בסדרה יככב לא אחר מטום הולנד (סרטי "ספיידרמן" החדשים).

דרמה נוספת היא רימייק שני ל"השוד המושלם", אחרי שג'ון מקטירנן יצר לפני 20 שנה בדיוק את הרימייק הראשון לסרטו של נורמן ג'ויסון מ-1968, בכיכובם של פיי דאנאוויי וסטיב מקווין. מייקל ב. ג'ורדן יהיה מי שייכנס הפעם לנעליו של הגיבור הראשי. בגרסה המקורית היה מדובר במנהל בנק שביקש לביים את השוד המושלם, ובשנייה באספן אמנות שמנצל את קשריו לשוד של מוזיאון. האחים שמרו בינתיים בסוד את המקום שבו יתרחש הסרט החדש. מה שקרוב לוודאי יקרה גם הפעם הוא שהגיבור ייתקל בסוכנת/מושא אהבה שתנסה לעצור אותו.

את הסרט השלישי צפויים האחים להפיק ולא לביים, והפעם מדובר ב-"Grimjack" - עיבוד קולנועי לקומיקס משנות השמונים. במרכז העלילה עומד שכיר חרב בעל עבר צבאי הפועל בתוך עיר, אליה מתלכדים מספר ממדים שונים. הפרויקט הרביעי שנמצא עדיין בשלבים מוקדמים מאוד הוא עיבוד לסדרת האנימה היפנית "Battle of the Planets", אותה מגדירים האחים כאהובה עליהם במיוחד. בשלב זה עדיין לא ברור אם הפורמט יהיה אנימציה או לייב אקשן. גם האפשרות שהשניים יביימו את הסרט עדיין נבחנת.

לבסוף, חשפו האחים את הטריילר לסרט הקרוב ביותר בהפקתם, "21 גשרים", בכיכובו של צ'דוויק בוסמן ("הפנתר השחור"). מותחן הפעולה עוקב אחר בלש ממשטרת ניו יורק, שנגרר אל מצוד ברחבי העיר בעקבות צמד רוצחי שוטרים המסתירים מאחוריהם קונספירציה רחבה. ג'יי קיי סימונס, סיינה מילר וטיילור קיטש מככבים לצידו של בוסמן. הסרט ייצא לאקרנים בשלהי ספטמבר.

עוד בנושא:

הביקורת שלנו על "הנוקמים: סוף המשחק"

למה הסרטים של מארוול כל כך ארוכים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully