וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת הלהיט חוזרת: מה צריך לזכור לפני העונה השנייה של "הבנים"

3.9.2020 / 0:00

ביום שישי חוזרת סדרת הלהיט של אמזון פריים וידאו לעונה שנייה. לנוכח הדמויות הרבות שמאכלסות אותה משני צדי המתרס - הבנים מצד אחד, השביעיה מהצד השני - וההסתעפויות העלילתיות לאורכה, חשנו שנדרש מדריך רענון לקראת הפרקים החדשים. ספוילרים בלי סוף, כמובן

טריילר לסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו/אמזון פריים וידאו

הבנים

יואי קמפבל

הכירו את יואי (ג'ק קוויד, הבן של מג ריאן ודניס קווייד שלא דומה לאף אחד מהם), חנון חביב שכמו רבים מתושבי היקום של "הבנים", גדל כשהוא מעריץ את גיבורי העל האמיתיים שהעולם מלא בהם, ובפרט השביעיה - המובחרים שבהם, שהם כוכבי-על בעולם הזה ומנוהלים על ידי קונצרן הענק הציני "ווט" (Vought). ההערצה הזו מגיעה אל קצה כאשר חברתו רובין נדרסת לנגד עיניו על ידי איי-טריין (ג'סי ט' אשר), הגרסה של "הבנים" לפלאש, גיבור על שכוחו הוא מהירותו העל-אנושית. ההתנגשות פשוט מפוצצת אותה בלי שנותר ממנה דבר, מלבד הזרועות שיואי אוחז בהן, מה שכמובן מותיר אותו - וגם קצת אותנו - בטראומה עמוקה. איי-טריין רק ממלמל התנצלות רפה וממשיך בריצתו, ואילו "ווט" לאחר מכן ממציאה סיפור שהגיבור היה בדרכו לסכל שוד בנק. כל זה מלבה ביואי זעם.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
הטראומה והזעם. יואי, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

בילי בוצ'ר

המקרה הנורא הזה הוא הזדמנות פז עבור בילי בוצ'ר (קרל אורבן) לגייס את יואי לטובת מאבקו רב השנים נגד גיבורי העל ו"ווט". הוא משדל את יואי לקבל את הפיצוי הכספי המגוחך שמציעים לו "ווט", ובעודו במשרדיהם לשתול מכשיר האזנה בחדר הישיבות של השביעיה. תיעובו הגדול של בוצ'ר כלפי גיבורי-על נובע אף היא מאובדן אישי: רעייתו בקה. לפני שמונה שנים, כאשר הייתה מנהלת השיווק הדיגיטלית החדשה של "ווט", היא נאנסה על ידי גיבור-העל הכי חזק ובלתי מנוצח של השביעיה - הומלנדר (אנטוני סטאר). היא נכנסה לדיכאון ומעט לאחר מכן נעלמה מעל פני האדמה. עכשיו כל מה שמנחה את בוצ'ר בחייו הוא הרצון לנקום בהומלנדר.

עוד בוואלה!

איזהו גיבור: "הבנים" היא סדרת גיבורי-על למי ששונא גיבורי-על

לכתבה המלאה
הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
אם האיש הזה מציע לכם להיכנס לרכב, ותרו. בוצ'ר, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

פרנצ'י

דיואי אכן משתיל מכשיר בחדר הישיבות של השביעיה, מה שמתגלה מיד על ידי אחד הגיבורים - קל לראות דברים שאחרים עושים כאשר אתה בלתי נראה. טרנסלוסנט, איש השביעיה, לוקח מיד את המכשיר ועוקב אחר יואי ובוצ'ר אל מקום עבודתו של הראשון. אחרי מאבק שפורץ במקום, טרנסלוסנט מנוטרל ונלקח בשבי אל פרנצ'י (תומר קאפון שלנו).

פרנצ'י, כמשתמע מכינויו, מגיע מצרפת. כילד, אביו שסבל מהפרעה דו-קוטבית ניסה לחנוק אותו באמצעות שמיכת פוך של "הלו קיטי". פרנצ'י הילד, או סרז' בשמו האמיתי, גר עם אמו במרסיי, עד שבשלב מסוים אביו חטף אותו באמצע הלילה והעביר אותו בין בתי מלון במשך שנים. פעמים רבות ניסה פרנצ'י לברוח בחזרה לאמו, אבל אביו תמיד תפס אותו.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו, תומר קאפון. אמזון פריים וידאו,
מקצוען. תומר קאפון בתפקיד פרנצ'י, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

כיום פרנצ'י מומחה לסמים, כלי נשק ומקומות מסתור - באחד כזה הוא נמצא יחד עם חברתו שרי כאשר בוצ'ר מגיע, שנים אחרי שהתראו בפעם האחרונה. על אף שהיחסים ביניהם לא נגמרו טוב, ובוצ'ר אף חייב לו כסף, הצרפתי בכל זאת מקבל אותו ואת יואי ועוזר להם בניסיונות להיפטר מטרנסלוסנט. מאחר שעורו של הגיבור, זה שמאפשר לו להפוך לבלתי נראה, גם קשה כמו יהלום, הדרך שהם מוצאים היא לתקוע פצצה בעכוזו. יואי עוד מנסה בתחילה למנוע את הרצח, אך לבסוף מתרצה כשהוא מבין שממנו המידע יעבור לכל היתר, ובפרט להומלנדר מזרה האימה. חדור נקם הוא זה שלבסוף לוחץ על ההדק. טרנסלוסנט מתפוצץ, איבריו הפנימיים ודמו מכסים את יואי. כבר אין דרך חזרה.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו, צילום מסך
מתברר שבפנים הוא לא שקוף. טרנסלוסנט, "הבנים"/צילום מסך, אמזון פריים וידאו

אם אם

מי שמשלים את חבורת "הבנים" הוא אם אם, כלומר MM, ראשי תיבות של Mother's Milk ושל שמו האמיתי, מרווין מילק (לאז אלונסו). בעברו היה לוחם ביחידה ממשלתית מיוחדת ולאחר מכן היה חלק מהחבורה של בוצ'ר שניסתה להפיל את "ווט" והגיבורים. בשלב הזה של הסיפור כל זה הרחק מאחוריו - הוא עוסק בעבודה בעלת משמעות כיועץ חינוכי לנערים בסיכון, יש לו אישה וילדה. אבל כאשר בוצ'ר ופרנצ'י מגיעים גם אליו לרגל האיחוד המחודש, אם אם נעתר. הוא משמש כקול השקול והשפוי של החבורה. יחסית.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
עבודה בעלת משמעות, אבל כנראה לא מספיק משמעות. אם אם, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

קימיקו

כחלק ממעלליהם החדשים מגלים הבנים שאיי-טריין לקח משהו בשם "תרכובת וי" בטרם דרס למוות את רובין. בניסיון להתחקות אחר החומר הזה ולהבין במה מדובר, הם מגיעים אל מקום מפוקפק בחדר אחורי שבו כלואה צעירה אילמת (קארן פוקוהרה) בחדר מוזנח שמחוץ לו חמושים. פרנצ'י משחרר אותה והם מגלים מיד שיש לה כוחות-על: היא מהירה להפליא וכוחה עצום. בידיה בלבד היא רוצחת את כל הגברים שכלאו אותה ואז נמלטת.

כאשר מאוחר יותר פרנצ'י ניצוד בסמטה אפלה על ידי בלאק נואר, גיבור נוסף מהשביעיה, הבחורה המסתורית מסייעת לו. בעוד פרנצ'י מסתתר, בלאק נואר גובר עליה והורג אותה, אלא שאז מתברר שנוסף לעוצמתה הגדולה יש לה כוח נוסף: היא מחלימה מיד מפצעיה ושבה לחיים.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
קטלנית בסמטה. קימיקו, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

על אף סלידתו של בוצ'ר מבעלי כוחות חוברת הבחורה אל פרנצ'י ואל הבנים, אבל בלי להצטרף לשורותיהם ולמלחמתם. משהו בה מדבר מיד אל פרנצ'י, שנוהג בה תמיד בעדינות ומספר לה את סיפור ילדותו. עד מהרה מתברר שיש משהו תואם בנשמותיהם ושגם ילדותה רצופה טראומות: שמה הוא קימיקו. כילדה היא גדלה עם הוריה ואחיה באזור פסטורלי של ארץ כלשהי באסיה, עד שמחבלים מצבא השחרור "אור זורח" פרצו לביתם, רצחו את ההורים וגייסו את שני הילדים לצבא בעל כורחם. אחרי שנים קימיקו הצליחה להימלט אך שוב נאסרה והוברחה לארצות הברית, שם נעשו עליה ניסויים בתרכובת וי שהקנו לה את כוחותיה.

הניסויים הללו הם חלק ממזימת-על גדולה ומרושעת של "ווט": הם מייצרים נבלי-על כך בניסיונם לאלץ את הפוליטיקאים בארצות הברית לגייס את הגיבורים לעזרה. הניסיון שלהם מצליח. הומלנדר מביא תרכובת וי למחבל סורי והופך אותו לטרוריסט-על (או "נבל על", כפי שהומלנדר מעדיף שכולם יקראו להם). לצבא אין ברירה אלא לגייס לשורותיו את הגיבורים, מה שיאפשר להם לפעול בכל רחבי הגלובוס ולא רק על אדמת אמריקה.

אגב כך הבנים מגלים במיקום מאובטח תינוקות באינקובטורים חסינים - הם בעלי כוחות-על. התרכובת ניתנת להם כבר מגיל צעיר, כלומר הם לא נולדים גיבורים אלא נוצרים על ידי "ווט".

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
חילוקי דעות. "הבנים"/אמזון פריים וידאו

גרייס מלורי

הסיבה לטראומה והדם הרע בין "הבנים" היא אירועי הפעם הקודמת שבה עבדו ביחד. השלושה אוגדו על ידי סוכנת ה-CIA גרייס מלורי (ליילה רובינס) לטובת חשיפת פניהם האמיתיים של השביעיה ושל "ווט". בשיא מאבקם הגיע למפלייטר (Lamplighter) גיבור מהשביעיה שכוחו הוא שליטה באש, אל ביתה של מלורי ושרף את הבית על יושביו. נכדיה הקטנים נספו, אפילו שיניים לא נשארו. מלורי השבורה פרשה מה-CIA לטובת חיים שקטים ביער ונטשה את המאבק ב"ווט" ובעוולותיו.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו, צילום מסך
הרצון לנקמה דווקא שכך. גרייס מלורי, "הבנים"/צילום מסך, אמזון פריים וידאו

השביעיה

סטארלייט

מעט אחרי האירועים האלה פרש למפלייטר מ"השביעיה", הסופרגרופ של גיבורי-העל, מושא הערצתם של המונים בכל העולם והקבוצה שכל ילד חולם להצטרף אליה, בין אם יש לו כוחות ובין אם לא. אחת כזו היא אנני (ארין מוריארטי), או סטארלייט בשם הגיבורה שלה. בחורה צנועה וחמודה, נוצריה מלב אמריקה, המסוגלת לשאוב כוחות מהחשמל שסביבה ואז לתעל אותו החוצה כאנרגיה באמצעות ידיה או עיניה.

בשל היכולות שלה גדלה אנני באור הזרקורים והשתתפה בשלל אירועים של גיבורי-על צעירים. אביה עזב את הבית בשלב מוקדם בחייה, כך שאנני הקטנה גדלה רק עם אמה, שהקפידה לטפח ולדחוף את המותג של בתה לאורך כל ילדותה ונעוריה. זה עבד: החלום של שתיהן התגשם וסטארלייט מצטרפת אל השביעיה במקום למפלייטר.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
מערך של יועצי תדמית. סטארלייט, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

אלא שהחלום הזה מתנפץ במהירות שיא. כבר ביום הראשון של סטארלייט מאלץ אותה חבר השביעיה המעמקים (The Deep, המקבילה לאקווה-מן, בגילומו של צ'ייס קרופורד) לבצע בו מין אוראלי. בזה אחר זה מתברר שכמעט כל חברי השביעיה הם כאלה שטובת הציבור ממש לא ניצבת בראש מעייניהם. חבורה המורכבת מפרטים ציניים או מותשים או פסיכופתים. כולם מנוהלים כמותגים רווחיים על ידי חברת "ווט", עם מערך של תסריטאים, מעצבים, מנהלים ואנשי שיווק ויח"צ האחראים לתחזוק תדמיתם של הגיבורים.

המציאות החדשה הזו משופפת את רוחה של סטארלייט. בצירוף המקרים הכי גדול - כלומר מופרך - של הסדרה, כאשר אנני העגמומית יושבת על ספסל, יואי מתיישב לידה. הם לא מכירים או מזהים אחד את השני, אלא פשוט מתחברים על אף ששניהם עומדים משני צדיו של המתרס. כאשר בשלב מאוחר יותר יואי מבין מי היא, בוצ'ר משדל אותו לצאת איתה כדי להפוך את הטלפון שלה למכשיר האזנה עבורם. יואי עושה זאת אבל בלב כבד. הוא באמת מחבב את אנני והיא אותו. היא לא כמו כל שאר הגיבורים.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
פגישה על ספסל. "הבנים"/אמזון פריים וידאו

השניים באמת ובתמים מתחברים, אולם כאשר הומלנדר חושף את פניהם של כל "הבנים", אנני מזועזעת לגלות שיואי הוא אחד מהם ושיקר לה לאורך כל ההיכרות שלהם. הומלנדר הזועם מתקשה להאמין שהגיבורה לא עשתה יד אחת עם האיש שרצח את טרנסלוסנט ואחראי על מהלכים נוספים נגדם.

כאשר אנני מתעמתת עם יואי, הוא חושף בפניה את קיומה של תרכובת וי ואת המשמעות שלה: גם אמה של סטארלייט שיקרה לה כל חייה - היא לא נולדה גיבורת-על אלא הפכה לכזו כתינוקת באישור הוריה. אנני מתעמתת גם עם אמה, שלבסוף מודה - אנני קיבלה תרכובת וי כתינוקת. כל חייה הותוו על סמך הבחירה הזו של אמה, ולבסוף אביה אף עזב כי לא הפסיק להסכים עם הדבר הזה. כל מה שאנני האמינה בו קרס בזה אחר זה.

על אף הבגידה בה, יואי מגיע אליה ומבקש את עזרתה נגד "ווט". זה תפקידה, להציל את העולם. כך, כאשר יואי והיתר נקלעים לצרה בסוף העונה, סטארלייט בכל זאת מגיעה לעזור להם להימלט אחרי שנלכדו על ידי כוחות מזוינים של "ווט" ונכלאו במחסן נטוש.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו, צילום מסך
מגיעה לעזרה. "הבנים"/צילום מסך, אמזון פריים וידאו

המעמקים

הוא גם ככה החבר הכי נלעג בשביעיה - כוח העל שלו לתקשר עם יצורי הים לא בדיוק מלהיב את ההמונים. כאשר סטארלייט חושפת בשידור טלוויזיוני שגבר כלשהו הציב את הזין שלו מולה, מדלן סטילוול (אליזבת שו), סגנית הנשיא לניהול גיבורים ב"ווט", מאלצת את המעמקים להקדים את הבלתי נמנע, לגלות מול המצלמות שהוא הגבר הזה ולהתנצל. לאחר מכן היא גם מנדה אותו לשנת שבתון בעיר נידחת באוהיו, שם הוא זוכה לטעום מהדייסה שבישל - מעריצה מקומית שמגיעה לחדרו במלון כופה עליו לחשוף את גופו - או אז מתברר שיש בבטנו זימים. המעריצה הכוחנית דוחפת פנימה את ידיה על אף הכאב שזה מסב למעמקים.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
נלעג. המעמקים, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

בלאק נואר

כולו עטוי שחור מכף רגל ועד ראש, לעולם אינו פוצה פה או חושף את פניו האמיתיות. הוא ניחן בכוח פיזי עצום, חושים מחודדים ויכולות קרביות אדירות.

טרנסלוסנט

יהי זכרו ברוך.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
מסתורי וקטלני. בלאק נואר, שתי מילים שאומרות אותו דבר, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

המלכה מייב

המקבילה של השביעיה לוונדר וומן, כולל הכוח הפיזי הכביר והתלבושת החושפנית. מייב (דומיניק מקאליגוט) היא בין העומדים בראש ההיררכיה של השביעיה, שנייה רק להומלנדר, אבל בימינו כבר פועלת בלי הרבה חשק. כאשר החלה את דרכה היא הייתה יותר כמו סטארלייט, חדורת אידיאלים, נחישות ורצון לעשות טוב בעולם, אך המציאות כחברה בשביעיה וב"ווט" הכריעה אותה. כיום את יגונותיה היא מטביעה במשקה. סיבה גדולה לכך היא הכורח לשמור על תדמית מצוחצחת שאהובה על כולם - היא לא יכולה לחשוף בפני ההמונים שאהבתה האמיתית נתונה לאישה: אליינה, האקסית שלה. תחת זאת, מייב והומלנדר היו בני זוג בעבר, והגם שהרומן הסתיים, להומלנדר עדיין יש רגשות כלפיה.

כאישה היחידה בצוות עד הגעתה של סטארלייט, מייב המפוכחת משיאה לה לא פעם עצות שיעזרו לצעירה לצלוח את העבודה הזו: להתעלם ממה שרע, אפילו ניצול מיני, ולהמשיך הלאה. העצה שלה עצמה עומדת למבחן ענקי כאשר מייב יוצאת עם הומלנדר להציל מטוס נוסעים שנחטף על ידי טרוריסטים. השניים אמנם מנטרלים את המחבלים, אולם הטייסים נהרגים והבקרה נפגמת בצורה שגם ככה לא מאפשרת להטיס את המטוס. כולם שם נדונו להתרסק אל מותם בלב ים.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
שתויה אך מפוכחת. מייב יחד עם הומלנדר, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

מייב מתחננת בפני הומלנדר להציל את הנוסעים, להטיס אותם בעצמו בזה אחר זה, אבל זה לא ריאלי - הם היו באמצע האוקיינוס והנוסעים רבים מדי. "לפחות תציל את הילדה הזאת", מייב מבקשת ממנו. "למה, כדי שתספר לכל העולם איך לא הצלנו את כל השאר?", עונה לה הומלנדר. כאשר נוסעים מתקרבים אליו בפאניקה בתחינה שיציל אותם, וכאשר האם מבקשת נואשות שיושיע את בתה הקטנה, הומלנדר רושף בעיני הלייזר שלו ונובח על כולם להתרחק לאחור. הם מגלים אז את מה שלנו התחוור עוד קודם לכן: גיבור-העל שוחר הטוב והכל-אמריקאי הוא בעצם מפלצת. בלב כבד ושבור משאירה מייב את הילדה ואת יתר הנוסעים מאחור.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
נשברת. "הבנים"/אמזון פריים וידאו

איי-טריין

גיבור-העל שהשיק את כל הסיפור כשדרס את רובין. הוא עשה זאת תחת השפעה של תרכובת וי, חומר שרקחה חברת "ווט" המשפר את כוחות העל של מי שכבר יש לו כאלה, וגם יוצר כאלה אצל מי שאין לו. איי-טריין מלא בסודות. הוא חושש שכולם יגלו בקרוב כי הוא לא בהכרח האיש הכי מהיר בעולם, גיבור בשם שוקווייב כבר מזנב בו, וזו הסיבה שהוא מתחזק את עצמו ב-וי - כך הוא אכן עדיין הכי מהיר. אך יש לזה מחיר ותופעות לוואי, כמו בכל סם, ורובין היא קורבן לאחד הסוטולים שלו.

איי-טריין גם מסתיר מהעולם את בת הזוג שלו, פופקלואו, גיבורת-על מדרג נמוך המכורה אף היא ל-וי. באמצעות התקנת מצלמות בביתה מגלים "הבנים" את דבר קיומה של התרכובת. כאשר פופקלואו, תחת השפעת הסם, הורגת בטעות את בעל הבית שלה במהלך מין, החבורה סוחטת אותה כדי שתעזור להם להתחקות אחר מקורות התרכובת. כך הם מגיעים בין היתר אל קימיקו.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו, צילום מסך
נאלצת לשתף פעולה. פופקלואו, "הבנים"/צילום מסך, אמזון פריים וידאו

כאשר איי-טריין מתעמת עם פופקלואו ושואל למי סיפרה, היא מגלה לו לבסוף על קיומם של "הבנים". בין אם כנקמה ובין אם כדי לא לקחת סיכון נוסף, איי-טריין רוצח את פופקלואו. הוא מנצל את מהירותו העל-קולית כדי לתקוע בזרועותיה ארבעה מזרקים מלאים בהרואין שממיתים אותה ממנת יתר. ועל אף שהוא עושה זאת במו ידיו, איי-טריין מאשים את יואי במותה של פופקלואו.

אבל זה כבר מאוחר מדי. הבנים יודעים מה משמעותה של התרכובת ומה "ווט" מנסים לעשות איתה. בוצ'ר אף מגייס לעזרתו את סוזן ריינור, בכירה ב-CIA (ג'ניפר אספוזיטו), כדי להפיל סוף סוף את התאגיד המרושע ואת השביעיה. בתמורה להוכחות על התרכובת, סוזן מקנה חסינות לבנים ומכניסה את בני משפחותיהם לתוכנית להגנת עדים.

ההתמכרות של איי-טריין ל-וי מתחילה לגבות ממנו מחיר פיזי. גם זוגתו וגם אחיו הפצירו בו להפסיק להשתמש, אך הוא ממשיך. בסוף העונה, כאשר סטארלייט מגיעה לעזור לבנים להימלט מהכוחות של "ווט" במחסן הנטוש, איי-טריין מופיע אף הוא - חושף את בגידתה בשביעיה. השניים נאבקים זה בזה אולם אז גופו לא עומד יותר בעומס, לבו נודם והוא מתמוטט. יואי וסטארלייט מבצעים בו החייאה אבל לא ברור מה מצבו (רמז: הוא לוהק לעונה השנייה).

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
חייב לשמור על התואר. איי-טריין, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

הומלנדר

הגרסה של "הבנים" לסופרמן, אם סופרמן היה פסיכופת ולא היה קריפטונייט שבאמצעותו אפשר יהיה לשלוט בכוחו. כלומר, הומלנדר הוא האדם הכי חזק בעולם, ובהתאם המנהיג של השביעיה. בהתחלה הוא עושה רושם שבקרב עמיתיו הציניים הוא אכן גיבור-על שאפשר לסמוך עליו, אבל עד לסוף הפרק הראשון הוא מיירט בעיני הלייזר שלו את מטוסו של ראש עיריית בולטימור יחד עם אנשי צוותו ובנו הקטן. כל זה בשל מחלוקת כספית בין ראש העיר לבין "ווט", וכדי להשביע את רצונה של מדלן סטילוול, הבוסית ודמות האם של הומלנדר, אף שלא ביקשה שיעשה זאת.

סטילוול היא היחידה שמסוגלת לשלוט בהומלנדר, ולו במידת מה. היא עושה זאת ברכות ובאינטימיות סוטה - שילוב בין אימהות למיניות. זה משהו שמדבר אל הומלנדר מפני שהוא כמה לאם. הוא לא גדל בבית רגיל, עם הורים ומשפחה, אלא כמו שפן ניסויים - סגור במעבדה כשמבחוץ מדענים מטפחים ובונים את יכולותיו. בראש הפרויקט הזה עמד ג'ונה ווגלבאום (ג'ון דומן), שלימים מכנה את הומלנדר "הכישלון הכי גדול שלי".

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו, אליזבת שו. אמזון פריים וידאו,
דמות אם. מדלן סטילוול, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

הסיבה שהומלנדר הגיע להיפגש איתו הייתה כדי לקבל ממנו מידע על מה שקרה לבקה בוצ'ר (שאנטל ונסאנטן), רעייתו של בילי. ווגלבאום מספר לו ששמונה שנים לפני כן בקה הגיעה אל סטילוול וסיפרה לה שנכנסה להיריון מהומלנדר. המדען ואנשיו לקחו אותה תחת חסותם, אך אז התברר שהעובר ברחמה יוצא דופן - עיני הלייזר שלו בהקו אפילו מבעד לבטנה. כאשר הגיע זמנה ללדת, התינוק מצא את דרכו החוצה באלימות. האם והתינוק מתו.

הומלנדר מתעמת עם סטילוול לגבי המידע החדש הזה והיא מתנצלת על שהסתירה ממנו את האמת - היא פשוט רצתה לחסוך ממנו את הכאב, לדבריה. השניים מבטיחים זה לזה לא להסתיר יותר סודות. אגב כך מספרת לו סטילוול שקודמה בתפקיד על ידי מנכ"ל החברה, סטן אדגר (ג'ינאקרלו אספוזיטו), אבל מבטיחה שזה לא יפריע לה להמשיך לנהל את חיי היום יום של הומלנדר.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו, צילום מסך
חיה בסופו של דבר. בקה בוצ'ר, "הבנים"/צילום מסך, אמזון פריים וידאו

בתוך כך בוצ'ר מגיע לבקר את גרייס מלורי על אף שפרשה, ומבקש שתייעץ לו איך להפיל את הומלנדר. מלורי אומרת לו שאם יש מישהי שתדע מה החולשה שלו, זוהי מדלן סטילוול. בוצ'ר מגיע אל ביתה, ממלכד את גופה ואוחז במתג בידו. כאשר הומלנדר מגיע, בוצ'ר מבהיר שפגיעה בו תפוצץ גם את סטילוול. בשיחה ביניהם הומלנדר חושף בפניו ובפני סטילוול שהוא חש כי ווגלבאום לא סיפר לו את כל האמת, ולכן חזר אליו לשיחה נוספת. הוא צדק, והמדען סיפר לו סוד נוסף שסטילוול הסתירה ממנו: האם והתינוק שרדו. הומלנדר הוליד תינוק בעל כוחות על, ואשתו של בוצ'ר עדיין בחיים.

עבור הומלנדר זה היה סוד אחד יותר מדי שסטילוול הסתירה. הוא נושק לה ואז יורה בה בעיני הלייזר שלו, מנטרל כל מינוף שהיה לבוצ'ר כלפיו עד אז. לבילי לא נשארת ברירה והוא לוחץ על המתג. כשהוא מתעורר הוא מגלה שניצל. הוא שוכב על מדשאה קדמית של בית כלשהו. ילד כבן 8 יוצא מתוכו ואחריו בקה. גם הומלנדר שם, הוא שואל את הילד אם הוא יודע מיהו. הילד עונה לשלילה והומלנדר חושף שהוא אביו. בקה ובילי מביטים זה בזה בהלם.

הסדרה "הבנים" (The Boys) של אמזון פריים וידאו. אמזון פריים וידאו,
גיבורי/כוכבי-על. השביעיה, "הבנים"/אמזון פריים וידאו

העונה השנייה של "הבנים" תשודר באמזון פריים וידאו בימי שישי החל מ-4 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully