וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שר הטבעות", "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" ו"עולם היורה": הטריילרים החמים של סופרבול 2022

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 10:36

המשחק הדרמטי והמסקרן בלוס אנג'לס לווה בכמה הצצות מסקרנות לסרטים וסדרות מדוברים. גולת הכותרת היא ההצצה הראשונה לעיבוד הטלוויזיוני עתיר המזומנים ל"שר הטבעות", אבל גם גיבורי על, מסתורין ואימה ונוסטלגיה לא חסרו

טריילר לסדרה "שר הטבעות: טבעות הכוח"/אמזון פריים וידאו

לוס אנג'לס הייתה לפנות בוקר (שני) בירת התרבות העולמית, כשאירחה את גמר ליגת הפוטבול ה-56 באצטדיון SoFi באינגלווד. הקבוצה המארחת, לוס אנג'לס ראמס, גברה במשחק דרמטי 23:20 על הסינסינטי בנגלס, בדרך לתואר השני בתולדותיה. במחצית הרימו ד"ר דרה, סנופ דוג, אמינם, מרי ג'יי בלייג', 50 סנט יותר מ-70 אלף צופים באוויר, עם מופע מחווה לענקי הראפ. על כל אלה עוד יסופר וידובר, אבל אנחנו כאן בשביל העתיד.

כמיטב המסורת, המשדר הנצפה בטלוויזיה האמריקאית כלל הצצות לכמה מהסרטים והסדרות שצפויים לככב ב-2022. הנה הם לפניכם.

ברוכים השבים לארץ התחתונה: הצצה ראשונה ל"שר הטבעות: טבעות הכוח"

הסדרה עם הכי הרבה טבעות בשם (סטטיסטית) וה-אירוע הטלוויזיוני של השנה הקרובה, מציגה סוף סוף הצצה ראשונה. כמות המשאבים שהשקיעה אמזון בפרויקט הענק הזה מדגישה עד כמה היא בונה עליו במלחמת הסטרימינג הגדולה. עלות העונה הראשונה לבדה מגיעה ל-250 מיליון דולר, שאליה מתווסף סכום דומה ששימש לרכישת הזכויות ליצירה המיתולוגית של טולקין. קחו בחשבון שאמזון מתכננת מראש חמש עונות ליצירה, ותגיעו לסכומים הדמיוניים שהושקעו בה.

הסדרה החדשה לא צפויה לעסוק בדמויות ובעלילות של סדרת הספרים (שעליה בוססו גם טרילוגיית הסרטים). תחת זאת, היא חוזרת אלף שנים לאחור לסיפור שהוביל לסיפור שכולנו מכירים. היווצרותם של הכוחות, הגיבורים, הנבלים, היצורים והממלכות שיגדלו לשלוט בארץ המיתולוגית. וכמובן, כשם ששמה מרמז, התהליך שיוביל ליצירת טבעות הכוח ולקרב המיתי הראשון בין סאורון וכוחות האופל של מורדור לבין שילוב כוחות האור.

הפרק הראשון (מתוך שמונה בעונה הראשונה) יעלה לאמזון פריים וידאו ב-2 בספטמבר.

השואוטיים מגיע לעיר: "Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty"

אחד הפרויקטים המסקרנים של השנה, גם מאחורי הקלעים, עושה את דרכו אלינו כמו במתפרצת קטלנית. וויל פארל ואדם מקיי, מהצמדים היצירתיים הפורים בהוליווד, שהלכו יחד מימי "סאטרדיי נייט לייב", דרך קלאסיקות כמו "והרי החדשות" ועד "אחים חורגים" - פירקו את החבילה כשמקיי בחר ללהק לתפקיד הראשי בסדרה המסקרנת את ג'ון סי ריילי ("לילות בוגי", "אחים חורגים") על פני שותפו הוותיק.

הדרמה הזאת מתאימה כמו כפפה לסיפור שעומד בליבה של דרמת הספורט מבית HBO מקס: עלייתה של אחת השושלות הגדולות בתולדות הכדורסל האמריקאי - הלוס אנג'לס לייקרס של שנות השמונים. הסיפור כמובן גדול הרבה יותר מכדורסל. מלבד משחק מלהיב ושובה עין, הלייקרס היו המנוע ששינה את התדמית של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ממקום אפור וקשוח לנקודה הכי חמה בעסקי השעשועים. הפורום בלוס אנג'לס היה למקום שבו סלבריטאים ומפורסמים מגיעים לראות ולהיראות, המקום שהוליד את קבוצות המעודדות והשואוטיים.

הפרק הראשון מתוך עשרה יעלה ל-HBO ב-6 במרץ ולמחרת גם בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי.

עוד בוואלה!

מוח של שרלוק בגוף של שוורצנגר: "ריצ'ר" היא כיף גדול ומדמם

לכתבה המלאה

יש נסיך חדש בעיר: טריילר ל"בל אייר"

העיבוד המחודש ל"הנסיך המדליק מבל אייר", זכה למקפצה משמעותית כששלושת הפרקים הראשונים בו שוחררו במקביל למשחק הגדול ברשת פיקוק. הסדרה החדשה אמנם רוכבת על גלי הנוסטלגיה של להיט הניינטיז בכיכובו של וויל סמית', אבל היא לא קומית אלא דרמטית. חייו של נער שחור שגדל בשכונה ענייה במערב פילדלפיה, מתהפכים על פניהם כשהוא נשלח לגור בבית דודו ומשפחתו העשירים בבל אייר, לוס אנג'לס. עונה שנייה כבר הוזמנה.

הצצה חדשה ל"מון נייט"

אחרי שכבר חשפה טריילר מלא ראשון לסדרת הגיבורים החדשה שלה, מאפשרת דיסני פלוס להתרשם עוד קצת ממה שכבר נראה כאחת הסדרות המסתוריות והמוזרות שראינו בז'אנר. העלילה מגוללת את סיפורו של שכיר חרב ולוחם מארינס לשעבר (אוסקר אייזק, סרטי "מלחמת הכוכבים") הסובל מפיצול אישיות ומקבל על סף מוות הזדמנות שנייה לחיים מידי אל מצרי. באופן טבעי, הכוח הגדול מגיע עם צרות גדולות לא פחות.

הפרק הראשון (מתוך שישה בעונה כולה) יעלה לדיסני פלוס ב-30 במרץ.

כולם משוגעים כאן: טריילר ראשון ל"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף"

מצד אחד, צרחות. מנגד, כל מילה שנכתוב עלולה לגבול בספוילרים משמעותיים. אז נסתפק במה שכן ניתן לומר: אחד הסרטים המצופים ביותר בשלב הרביעי של היקום המורחב של מארוול - זה שהעלילות של "וונדהוויז'ן" ו"ספיידרמן: אין דרך הביתה" הובילו אליו - צפוי להיות אבן דרך משמעותית במיוחד ביצירתו של המולטיוורס.

בנדיקט קמברבאץ', רייצ'ל מקאדמס ("ילדות רעות"), אליזבת אולסן, מייקל סטולברג ("אימפריית הטיילת"), פטריק סטיוארט ועוד רבים וטובים מככבים. סם ריימי מביים.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-6 במאי.

אל האינסוף ומעבר לו: הצצה ראשונה ל"Lightyear"

פיקסאר מציגה חשיפה ראשונה לסרט שיוקדש לעלילותיו של אחד מהגיבורים האיקוניים של סרטי "צעצוע של סיפור". ואם חשבתם שסיפור על מסע בחלל לא יביא איתו פסקול של "Starman", אתם תמימים וחמודים במיוחד. הסרט צפוי כמובן לגולל את מעלליו של גיבור החלל, שהפכו אותו לדמות שאותה למדנו להכיר ולאהוב. בין המדבבים: טאיקה וואיטיטי, כריס אוונס, קיקי פאלמר ואוזו אדובה.

הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-17 ביוני.

למה לפזר? כל סרטי נטפליקס במקום אחד

ככה זה כשיש לכם כוח קנייה של סרט חדש מדי שבוע. אפשר לבחור את הטובים מביניהם ולרכוש עבורם ספוטים נחשקים באירוע הגדול, ואפשר פשוט לדחוס את כולם יחד לעיסה אחת - כי בואו נודה על האמת, זאת המדיניות של נטפליקס בכל דבר בערך. בין היתר ניתן למצוא כאן את "קרב סכינים 2"; הרפתקת המד"ב "פרויקט אדם" עם ראיין ריינולדס, מארק רופאלו וג'ניפר גארנר; מותחן האקשן של האחים רוסו "The Gray Man" עם ריאן גוסלינג, אנה דה ארמס וכריס אוונס; העיבוד המחודש של גיימו דל טורו ל"פינוקיו" ועוד.

למה להיות מקוריים? כל סרטי DC במקום אחד

בעוד מארוול בוחרת למקד את ההייפ במקום אחד, אצל מתחרה הגדולה שלה בוחרים להגיש לנו סלט של סרטי הגיבורים המתוכננים לשנה הקרובה: "באטמן" החדש עם רוברט פטינסון וזואי קרביץ, "בלאק אדם" עם דווין ג'ונסון, "הפלאש" עם עזרא מילר והסרט החדש בעלילות אקווהמן ("אקווהמן והממלכה האבודה") עם ג'ייסון מומואה.

"באטמן" ייצא לאקרנים ב-4 במרץ, "בלאק אדם" ב-29 ביולי. לשני הסרטים האחרים לא נקבע עדיין תאריך הפצה.

יוצאים לחקור את "העיר האבודה"

כבר חמש דקות בערך לא חווינו סרט על מסע משוגע בג'ונגל במרדף אחר אוצר מסתורי, שכולל חבורה לא מתפקדת של טיפוסים שאמורים למות מאה פעם בדרך אבל איכשהו שורדים. מזל שמישהו חשב על הקונספט הזה שוב. אחד מהמישהם האלה, אגב, הוא התסריטאי אורן עוזיאל ("רחוב ג'אמפ 22", "פרדוקס קלוברפילד"). העלילה עוקבת אחר סופרת מצליחה (סנדרה בולוק), שנחטפת על ידי מיליונר המבקש למצוא את העיר האבודה שמככבת בספריה. הדוגמן שמעטר את כריכת הספר שלה (צ'אנינג טייטום) מנסה לחלץ אותה.

עוד מככבים: בראד פיט ודניאל רדקליף (סרטי "הארי פוטר"). האחים ארון ואדם ני מביימים.

הסרט יגיע לקולנוע ב-25 במרץ.

טריילר אחרון ל"עולם היורה: עולם חדש"

הסרט עם הכי הרבה עולם (סטטיסטית) בשם, וזה שצפוי לחתום את הטרילוגיה המחודשת (והרווחית מאוד) של "פארק היורה", מתרחש במציאות שבה הדינוזארים כבר אינם עוד מיצג לשעשוע בני אדם שיוצא משליטה. הניסויים הביולוגיים שערכו בני האדם כדי להקים מחדש את היצורים הקדומים, מביאים את הפרא אל הערים ואל הציביליזציה. דרכו של הטבע להעניש אותנו על חטאינו. האם יש כאן מטאפורה למשהו? אתם אמרתם.

כריס פראט חוזר לככב, ולצדו לורה דרן, סם ניל, ג'ף גולדבלום ועומאר סי. קולין טרוורו, שביים את שני הסרטים הקודמים בטרילוגיה, שב לכיסא הבמאי.

הסרט יגיע לקולנוע ב-10 ביוני.

הצצה ראשונה ל-"Nope"

אם כבר טרילוגיות, הנה עוד אחת שמגיעה לחלקה השלישי על המסך הגדול. הפעם מדובר בסדרת סרטי האימה של ג'ורדן פיל ("קי ופיל", "פה גדול"), שכבר כללה את "תברח" ו"אנחנו". עלילת הסרט החדש מתרחשת בעיירה קטנה ומבודדת בקליפורניה, שתושביה עדים לתגלית מצמררת במיוחד. כמיטב המסורת בפרויקטים האלה, המסתורין סביב טיב התגלית והצמרמורת הוא חלק גדול מהעניין. יחד עם זאת, נראה שניחוש מושכל יהיה שהרעה תיפתח מלמעלה.

דניאל קאלויה (זוכה האוסקר על "יהודה איש קריות והמשיח השחור"), בארבי פריירה ("אופוריה"), קיקי פאלמר ("נוכלות בלי חשבון") וסטיבן יון ("המתים המהלכים") מככבים.

הסרט יגיע לקולנוע ב-22 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully