וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה בטלוויזיה אפשר לראות את הסרטים שזכו הלילה באוסקר?

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 11:34

"הכל בכל מקום בבת אחת" גרף הלילה שבעה פסלוני אוסקר. אבל איפה אפשר לצפות בו בטלוויזיה בישראל? ומה לגבי "אווטאר 2", "אהבה בשחקים 2" ו"במערב אין כל חדש"? החדשות הטובות הן שרוב הסרטים כבר זמינים למנויי גופי השידור בארץ ללא עלות. הפירוט המלא

בווידאו: אוסקר 2023: ניצחון ענק ל"הכל בכל מקום בבת אחת"/באדיבות A.M.P.A.S.© 2023", yes ו-STINGTV

לפנות בוקר (בין ראשון לשני) נערך בלוס אנג'לס הטקס המשמעותי ביותר בעולם הקולנוע - האוסקר. בתום טקס ארוך ונטול אירועים מיוחדים, המנצח הגדול התגלה כ"הכל בכל מקום בבת אחת" עם לא פחות משבע זכיות, כולל בכל הקטגוריות המרכזיות - הסרט הטוב ביותר, הבימוי, השחקנית הראשית, שחקן המשנה, שחקנית המשנה, התסריט המקורי והעריכה. "במערב אין כל חדש" קטף ארבעה פסלונים, "הלוויתן" שניים ושאר הסרטים הסתפקו בפרס אחד לכל היותר.

כאן תוכלו לקרוא על כל מה שקרה בו ועל הזוכים, אבל ייתכן שכל העיסוק הזה עורר בכם חשק לצפות בסרטים הזוכים. אם כן, הנה מדריך לכל הסרטים הזוכים שתוכלו למצוא כבר עכשיו בגופי השידור השונים הזמינים בישראל.

הכל בכל מקום בבת אחת

קומדיית האקשן מלאת היצירתיות זכתה ברוב הפסלונים הלילה - שבעה במספר, כולל לסרט הטוב ביותר, לשחקנים, הבימוי, התסריט המקורי והעריכה. החדשות הטובות עבור הקהל הישראלי הוא שהסרט זמין בוויאודי של כל הפלטפורמות הישראליות המרכזיות, כמתבקש משם הסרט.

איפה אפשר לצפות: יס, סטינג, הוט, נקסט, סלקום טיוי ופרטנר טיוי.

במערב אין כל חדש

הדרמה המלחמתית, שמבוססת על ספרו של אריק מריה רמרק הגרמני, כבר הניבה סרט זוכה אוסקר באותו שם ב-1930. עכשיו זה קורה שוב, אם כי במקרה הזה מדובר בעיבוד גרמני ולא אמריקאי. הלילה זכה הסרט בארבעה פרסים, כולל לסרט הבין-לאומי הטוב ביותר.

איפה אפשר לצפות: נטפליקס.

עוד בוואלה!

אוסקר 2023: ניצחון ענק ל"הכל בכל מקום בבת אחת"

לכתבה המלאה
מתוך "במערב אין כל חדש". נטפליקס,
זוכה פרס הסרט הבין-לאומי. "במערב אין כל חדש"/נטפליקס

נבלני

זוכה פרס הסרט התיעודי הארוך, שכבר גרף את פרס חביב הקהל בפסטיבל סאנדנס 2022, על האופוזיציונר הרוסי אלכסיי נבלני, המרצה כעת עונש מאסר בשל ההתנגדות האמיצה שלו לפוטין.

איפה אפשר לראות: יס והוט.

הלוחשים לפילים

זוכה פרס הסרט התיעודי הקצר.

איפה אפשר לצפות: נטפליקס.

גיירמו דל טורו מציג: פינוקיו

זוכה פרס סרט האנימציה הארוך.

איפה אפשר לצפות: נטפליקס.

הילד, החפרפרת, השועל והסוס

זוכה פרס סרט האנימציה הקצר.

איפה אפשר לצפות: אפל טיוי פלוס.

הפנתר השחור: וואקנדה לנצח

זוכה פרס התלבושות.

איפה אפשר לצפות: דיסני פלוס.

אהבה בשחקים: מאווריק

להיט הענק בכיכובו של טום קרוז הסתפק בפרס על הסאונד.

איפה אפשר לצפות: יס והוט.

RRR

הלהיט ההודי המפתיע זכה בפרס השיר הטוב ביותר על "Naatu Naatu". הוא עשוי היה לזכות גם בפרס הסרט הבין-לאומי הטוב ביותר, אבל ההודים פשוט הגישו סרט אחר שלבסוף לא קיבל אפילו מועמדות.

איפה אפשר לצפות: בנטפליקס, אבל שימו לב - מאחר שאין תרגום לעברית (אלא לאנגלית בלבד), הוא זמין רק בממשק באנגלית. שנו בהגדרות את הממשק לאנגלית ותמצאו אותו שם (לצד המוני תכנים נוספים שלא מתורגמים לעברית).

נוסף לאלה זכו הלילה גם הסרטים "לוויתן" (שמוקרן בימים אלה בקולנוע לב וצפוי להגיע לגופי השידור רק בעוד מספר חודשים), "אווטאר: דרכם של המים" (שיגיע לדיסני פלוס עוד כמה חודשים) ו"נשים מדברות", שלא הגיע ארצה בשום מסגרת רשמית, וגם לא ברור מתי יזכה לשזוף מסך כלשהו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully