וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מודיעה: העונה השנייה של "משחק הדיונון" תעלה במהלך השנה

24.1.2024 / 11:19

במכתב לבעלי המניות הודיעה ענקית הסטרימינג על כמה מהתכנים הצפויים לעלות אצלה במהלך השנה, כולל עונה שנייה של סדרת הלהיט הקוריאנית שהפכה לתוכן הנצפה ביותר שלה אי פעם, תואר שהיא מחזיקה בו עד היום. נטפליקס הודיעה על תכנים נוספים שיגיעו ב-2024

טריילר לסדרה "משחק הדיונון"/נטפליקס

"משחק הדיונון" תשוב עם עונה שנייה במהלך 2024, כך הודיעה אמש (שלישי) נטפליקס במכתב לבעלי המניות שגלל את הישגיה בשנת 2023. מאז בכורתה ב-2021, "משחק הדיונון" הפכה לסדרה הנצפית ביותר אי פעם של ענקית הסטרימינג, תואר שהיא מחזיקה בו עד היום. הסדרה מתארת משחק אלים מאוד המשסה זה בזה מעוטי יכולת שמקווים לזכות בפרס כספי אדיר, בעודם מנסים להביס זה את זה במשחקי ילדים. מי שלא מנצח - מקפח את חייו. ההצלחה הגדולה הניבה את "אתגר הדיונון", תוכנית ריאליטי שעלתה לאחרונה, בנובמבר האחרון, ובמסגרתה הפך המשחק שבבסיס הסדרה למשימות אמיתיות עם פרס כספי אדיר. בנוסף צפוי להגיע משחק וידאו המבוסס על הסדרה.

יעניין אתכן גם:
24 הסדרות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2024: אדוני האוויר, אלזבת, פולאאוט, הרוזן ממונטה קריסטו
הסדרה של נטפליקס מטיחה כיעור בפנינו, אז איך זה שהיא כל כך יפה?
"סוסים איטיים": גיבור הסדרה הנפלאה הזו הוא אחת הדמויות הגדולות בטלוויזיה

כל הסדרות השוות שעולות החודש בטלוויזיה
סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

משחק הדיונון. נטפליקס,
עדיין הכי נצפית. "משחק הדיונון"/נטפליקס

במכתבה הודיעה נטפליקס על תכנים נוספים שצפויים להגיע השנה - לוח שנראה עשיר על פניו למרות העיכובים שנבעו משביתות התסריטאים והשחקנים בהוליווד.

עוד בוואלה!

נטפליקס נכנסת חזק לעולם השידורים החיים וסגרה עסקת ענק עם WWE

לכתבה המלאה

"הקהל יוכל לבחור בין להיטים שחוזרים", נכתב, "כמו 'הדיפלומטית' עונה 2, 'ברידג'רטון' עונה 3, 'משחק הדיונון' עונה 2, 'הדוכסית' עונה 2; סדרות לא מתוסרטות כמו 'טור דה פראנס: בלב הפלוטון' עונה 2, 'האהבה היא עיוורת' עונה 6, 'פורמולה 1: המרוץ לניצחון' עונה 6, 'הגולפאים' עונה 2; וסדרות חדשות לגמרי כמו 'בעיית שלושת הגופים' (המבוססת על רב המכר ומהשואוראנרים של 'משחקי הכס'), 'גריסלדה' (בכיכובה של סופיה ורגרה, שעולה השבוע), 'הג'נטלמנים' (מאת גאי ריצ'י), 'אריק' (בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ'), 'אווטאר: כשף האוויר האחרון', 'מאה שנים של בדידות' מקולומביה על פי הרומן של גבריאל גרסיה מרקס ו'סנה' מברזיל". בנוסף אישרו בכירי החברה שהעונה הרביעית של "אמילי בפריז" צפויה לעלות אף היא במהלך 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully