וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני: כל מה שאתם צריכים לדעת על אוסקר 2015

22.2.2015 / 6:24

הלילה (ראשון) זה קורה. מיטב יוצרי וכוכבי הוליווד יתכנסו לטקס הפרסים החשוב ביותר של השנה ואנחנו בוואלה תרבות נהיה כאן עם עדכונים חיים לאורך הלילה. עד אז יש לכם הזדמנות להשלים ולהיזכר בכל הביקורות והראיונות החשובים של השנה

התבגרות.
התבגרות

התבגרות

"הפרויקט של לינקלייטר הוא ניסיון ראשון ללכוד את המציאות המשתנה בכלים אמיתיים, ובכל מקרה, בלי קשר לאיכותו, זה ניסיון מעורר הערכה. בשל הצלחתו בכך, הוא משכיל גם להיות כל כך מרגש. זאת, אף שעל פניו הוא עוסק בחומרים שגרתיים למדי..." להמשך הביקורת לחצו כאן.

ריאיון עם ריצ'רד לינקלייטר ואלר קולטריין

הקרנת הבכורה האירופאית של "בויהוד" התקיימה בפברואר האחרון בפסטיבל ברלין, ומיד לאחר מכן נפגשו לינקלייטר וקולטריין לשיחה עם וואלה! תרבות על העבודה יוצאת דופן על הסרט. לקריאת הריאיון לחצו כאן.

ריאיון עם פטרישיה ארקט

לרגל הקאמבק המזהיר שלה ב"התבגרות" המהולל, השחקנית פטרישיה ארקט מודה שתדקור כל מי שרק יאיים לפגוע בבנה, ומגלה את דעתה על כוחן של ירושלים ושל אמהות יהודיות. לקריאת הריאיון לחצו כאן.

משחק החיקוי.
משחק החיקוי

משחק החיקוי

"משחק החיקוי" מצטרף לשורה ארוכה של דרמות בריטיות תקופתית, למשל "שייקספיר מאוהב" ו"נאום המלך", שהשתמשו בצורה דומה בסיפורים אנושיים מן ההיסטוריה של הממלכה המאוחדת כדי לענג את הקהל ובעיקר כדי לזכות באוסקרים…" להמשך הביקורת לחצו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
התיאוריה של הכל. טוליפ מדיה,
התיאוריה של הכל/טוליפ מדיה

התיאוריה של הכל

"הסרט על סיפורו של סטיבן הוקינג, בקלות יכול היה להיות ביוגרפיה שגרתית וקיטשית, אך הוא מתגלה כדרמה מקורית ועמוקה בהרבה שהרוויחה ביושר את המירוץ לאוסקר…". להמשך הביקורת לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון גרנד בודפשט

"מלון גרנד בודפסט" הוא שיר הלל להומניות, מופת של מרדנות ביקורתית כנגד צייתנות עיוורת, מופת של קבלת האחר כנגד הגזענות, מופת של דינמיות חברתית כנגד שמרנות ואריסטוקרטיות וחשוב מכל, מופת של אנושיות כנגד הברבריות…". להמשך הביקורת לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בירדמן

"סרטו של אלחנדרו גונזלס אינאריטו הוא חגיגה של שליטה מרשימה באמנויות הקולנוע, שמעורבת בבוז עמוק לסרטים של הוליווד, מבקריה וחלק מצופיה. זה לא אומר שאי אפשר ליהנות ממנו, אבל במקביל גם קשה שלא להיפגע…". להמשך הביקורת לחצו כאן.

צלף אמריקאי.
צלף אמריקאי

צלף אמריקאי

"צלף אמריקאי" של קלינט איסטווד עוקב אחרי גיבור אמריקאי בגילום בראדלי קופר ובגלל שמדובר בגיבור אמריקאי, די ברור שלא מדובר בסרט עם סיפור אלא ברצף סצנות שנועדו להצדיע לאותו גיבור…". להמשך הביקורת לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וויפלאש

ריאיון עם הבמאי, דמיאן שאזל

"שאזל מתאר באופן מרתק, סוחף ומיומן את הדינמיקה שמתפתחת בין שני גיבוריו, ומשתמש בסיפור המסוים כדי לבחון באופן עקרוני יותר את מהות הקשר בין המורה לתלמיד ואת מהות אופייה של המוזיקה…". להמשך הריאיון לחצו כאן.

ריאיון עם כוכב הסרט, ג'יי קיי סימונס

"'כל הזמן שואלים אותי את זה', הוא אומר. "האם קשה לי לשחק דמויות לא סימפטיות? לא, קשה לי רק עם דמויות נשכחות. ברגע שהתסריט מספק לי חומרים טובים לעבוד איתם, אין לי בעיה". להמשך הריאיון לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלמה

"במאית "סלמה" בחרה בחוכמה להימנע מסרט ביוגרפי שמתיימר לספר את כל סיפור חייו של מרטין לותר קינג, והתמקדה בפרק ספציפי אחד שמגלם בתוכו את הסיפור כולו. רוצים לחולל שינוי? צפו בסרט". לקריאת הביקורת לחצו כאן.

אידה. קולנוע לב,
אידה/קולנוע לב

אידה

"לא סתם זכה "אידה" הפולני למעמד של אחד הסרטים הטובים של השנה ופייבוריט לאוסקר: זהו אכן מעשה קסמים קולנועי, יפהפה ומהפנט, אם כי גם מעט מרתיע…". להמשך הביקורת לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוויתן

"התסריט מדלג בין אקטואליה להקשרים תנכ"ים, דינמיקה משפחתית לתככים מוניצפליים, דרמה להומור שחור. הכל נעשה בשנינות, בעושר, ברהיטות ועם הרבה צבע ואופי..." להמשך הביקורת לחצו כאן.

ריאיון עם הבמאי אנדריי זבייגניצב

זבייגינצב, בן 49, ידוע בעיקר בעקבות סרטו הארוך הראשון, "השיבה" (2003), שזכה בפרס אריה הזהב בפסטיבל הסרטים של ונציה. סרטו השני, "הגירוש" (2007), הוקרן בבכורה בפסטיבל קאן והיה מועמד לפרס דקל הזהב. לקריאת הריאיון לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזרח מספר ארבע

"Citizenfour", סרט תיעודי חדש על אדוארד סנודן, מזרה פרנויה ואימה המפחידות יותר מכל בדיה, ולמעשה מהווה מסמך של היסטוריה המתהווה לנגד עינינו ותימשך גם כשכבר לא נצפה…". להמשך הביקורת לחצו כאן.

טקס האוסקר ישודר בכל ערוצי הסרטים של yes הלילה בשעה 03:30, ולאחר מכן גם ב-VOD. הטקס ישודר גם בערוץ HOT Gold ללקוחות HOT ולאחר מכן יהיה זמין לצפייה ב-HOT VOD Movies.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully