וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דם חדש", "פיירפליי ליין" והסדרה שרוצה להיות "בנות גילמור" החדשה: מדריך סדרות פברואר 2021

עודכן לאחרונה: 24.2.2021 / 20:53

נטפליקס מציגה את "ג'יני וג'ורג'יה", שאמורה למלא את החלל בלב כל מי שסיים בינג' של "בנות גילמור", דה רוק שב עם סדרה חדשה על ילדותו ונעוריו, "המתים המהלכים" משלימה סוף סוף את העונה, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בפברואר 2021

טריילר לסדרה "ג'יני וג'ורג'יה"/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שני, 1 בפברואר 2021

The Drowning
סדרת מתח חדשה בת ארבעה פרקים של ערוץ 5 הבריטי, בכיכובה של ג'יל האפפני ("אנושיים", "דרך ווטרלו"). אם שבנה בן ה-4 נעדר לפני תשע שנים, משוכנעת שהיא מזהה אותו כעת בילד אחר.

עוד בוואלה!

"גורל: סאגת הווינקס" קצרה - ובכך טמונות גם חולשותיה וגם מעלותיה

לכתבה המלאה

רביעי, 3 בפברואר 2021

פיירפליי ליין (Firefly Lane)
דרמה רומנטית של נטפליקס בכיכובן של קתרין הייגל ("האנטומיה של גריי") ושרה צ'וק ("סקראבס"). קייט וטולי נפגשו בילדותן, וכבר 30 שנה הן חברות בלתי נפרדות, שתומכות זו בזו בכל העליות והמורדות של החיים.

Pretty Hard Cases
דרמה משטרתית קומית קנדית חדשה מהיוצרות של "רוקי בלו". שתי בלשיות בתחילת שנות ה-40 לחייהן מוצמדות כשותפות. שתיהן שאפתניות והישגיות בחייהן המקצועיים, אבל חייהן האישיים הן אסון ויש להן נטייה לחרפן זו את זו.

שישי, 5 בפברואר 2021

עיר נסתרת (Invisible City)
סדרת מתח על-טבעית ברזילאית חדשה של נטפליקס. בלש החוקר מקרה רצח, נמשך לתוך הקרב המתנהל בין העולם הנראה לבין ממלכה תת-קרקעית של יצורים מיתיים.

סנופי (The Snoopy Show)
סדרת פינאטס חדשה של אפל טיוי פלוס, עם הכלב האהוב סנופי והציפור וודסטוק.

הלנה הלבנה (Hache)
עונה שנייה לדרמת הפשע הספרדית של נטפליקס, בכיכובה של אדריאנה אוגרטה ("חולייטה" של אלמודובר). בשנות השישים זוכה הלנה באהבתו ובאמונו של ראש קרטל הרואין מסוכן בברצלונה, ומטפחת את הכישורים שיעזרו לה להתקדם לצמרת. גם עם חבייר ריי ("פאריניה") ואדוארדו נורייגה ("ילדים של אף אחד").

שבת, 6 בפברואר 2021

Devil May Care
קומדיית אנימציה חדשה של רשת SyFy בדיבובו של אלן טודיק ("פיירפליי"), המגלם את השטן ששוכר יועץ רשתות חברתיות כדי למתג מחדש את הגיהנום כמקום המגורים האולטימטיבי. גם עם קולותיהם של פמלה אדלון ("דברים טובים") וסטפני ביאטריז ("ברוקלין תשע תשע").

ראשון, 7 בפברואר 2021

The Equalizer
סדרת הפשע האייטיזית "המשווה", שגם זכתה לעיבוד קולנועי עם דנזל וושינגטון בשם "נקודת שיוויון", זוכה לעיבוד טלוויזיוני נוסף ב-CBS, הפעם עם קווין לאטיפה בתפקיד הראשי. אם יחידנית לנערה מתבגרת, משתמשת בסט המיומנויות המרשים והמסתורי שלה כדי להגן על אלה ששוכרים את שירותיה, בלי שיוכלו לקבל עזרה או צדק בשום מקום אחר. הפרק הראשון משודר אחרי הסופרבול, מה שמבטיח שצופים רבים ידגמו את הסדרה.

שני, 8 בפברואר 2021

ברק שחור (Black Lightning)
עונה רביעית ואחרונה לסדרת גיבור העל של ה-CW (בהמשך גם בנטפליקס).

רביעי, 10 בפברואר 2021

זירת הפשע: תעלומה במלון ססיל (Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel)
סדרת אנתולוגיה תיעודית חדשה של נטפליקס, שמדי עונה מתמקדת בפשע אחר, ובמקרה הזה תחת ניצוחו של ג'ו ברלינר ("גן עדן אבוד", "ג'פרי אפשטיין: עושר מחריד"). מלון ססיל במרכז לוס אנג'לס, ששיכן רוצחים סדרתיים וידע מספר מקרי מוות בטרם עת, ידוע לרבים כמלון הקטלני ביותר בעיר. בפרק האחרון בהיסטוריה האפלה של המלון: היעלמותה של סטודנטית צעירה בשם אליסה לם.

חמישי, 11 בפברואר 2021

קפיטני (Capitani)
סדרת מתח לוקסמבורגית חדשה בנטפליקס. בכפר בלוקסמבורג שבו כולם מסתירים סודות, מפקח המשטרה הזעוף לוק קפיטני חוקר מקרה מוות חשוד של נערה בת 15.

Clarice
דמותה של סוכנת ה-FBI קלריס סטרלינג, שגולמה בסרט "שתיקת הכבשים" על ידי ג'ודי פוסטר, זוכה לספין-אוף משל עצמה ב-CBS, הפעם בכיכובה של רבקה ברידס ("המקוריים", "שקרניות קטנות"). עלילת הסדרה מתרחקת כשנתיים אחרי קורות הסרט, בשנות התשעים, והקאסט כולל גם את קאל פן ("הרולד וקומאר") ומייקל קודליץ ("אחים לנשק", "הילדים בסדר"). על אף שזו סדרה של רשת CBS המיושנת בדרך כלל, "קלריס" נהגתה כסדרת סטרימינג עם קשת עלילתית המתפרסת על כל העונה. הרשת הסכימה לאפשר ליוצרים, אלכס קורצמן (סרטי "סטאר טרק") וג'ני לומט ("רייצ'ל מתחתנת", בתו של הבמאי סידני לומט), חירות יצירתית כדי שייצרו את הסדרה אצלה.

שישי, 12 בפברואר 2021

Hip Hop Uncovered
סדרה תיעודית חדשה בת שישה פרקים של FX, הסוקרת את סיפורו של הז'אנר שצמח מהרחובות.

ראשון, 14 בפברואר 2021

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר
תכנית הסאטירה המחכימה של הקומיקאי ב-HBO חוזרת לעונה חדשה (ב-16 בפברואר גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שני, 15 בפברואר 2021

דם חדש (The Crew)
קומדיית מולטי-קאמרה חדשה של נטפליקס בכיכובו של קווין ג'יימס ("מלך השכונה"). חייהם של עובדי מוסך של נאסקאר מוסטים ממסלולם כאשר הבעלים מתפטר ומעביר את הקבוצה לבתו. ראש הצוות (ג'יימס) מוצא את עצמו בסתירה מול הצעירה, המעוניינת להזרים דם חדש כדי להביא את הקבוצה אל המאה ה-21.

שלישי, 16 בפברואר 2021

Young Rock
סדרה קומית חדשה של NBC בכיכובו של דוויין "דה רוק" ג'ונסון, המגלם בה את עצמו. הסדרה עוסקת בחייו ומציגה אותו בקביעות בשלוש תקופות נפרדות: כילד, נער ובוגר. נאנאצ'קה קאן, יוצרת "חמוץ מתוק", עומדת מאחורי הסדרה החדשה.

Kenan
סדרה קומית חדשה של NBC בכיכובו של אחד הקומיקאים הגדולים (והחמודים) של "סאטרדיי נייט לייב" לדורותיה, וזה שנמצא בה הכי הרבה זמן - קינן תומפסון. הוא מגלם מגיש תכנית בוקר מקומית באטלנטה, שמתאלמן ונאלץ לגדל כעת לבדו את שתי בנותיו הקטנות. לעזרתו מתייצבים אחיו הצעיר (כריס רד, אף הוא מ-SNL) וחמיו (דון ג'ונסון), שלשניהם יש תמיד משהו לומר על סגנון ההורות שלו. את הסדרה יצרו ג'קי קלארק ("סופרסטור") ודיוויד קאספ (יוצר "הכל לטובה") וכריס רוק מביים את פרק הבכורה ונמנה על המפיקים לצד תומפסון עצמו וכמובן לורן מייקלס, האיש מאחורי "סאטרדיי נייט לייב".

אימהות עובדות
עונה חמישית לקומדיה הקנדית החביבה על שלוש אמהות שמנסות לשלב בין קריירה לגידול ילדים קטנים (בהמשך גם בנטפליקס).

Queen Sugar
עונה חמישית לדרמה של הבמאית אווה דוברניי ברשת הכבלים של אופרה ווינפרי, על שלושה אחים ואחיות שנאלצו לחבור זה לזה כדי לנהל את חוות קני הסוכר המשפחתית בלואיזיאנה הכפרית, אחרי שנים שבהן היו מנוכרים.

רביעי, 17 בפברואר 2021

מאחורי עיניה (Behind Her Eyes)
מיני-סדרת מתח בריטית של נטפליקס על פי ספרה של שרה פינבורו באותו שם. אם יחידנית נקלעת לעולם של משחקים פסיכולוגיים, כשהיא פוצחת ברומן עם מי שמתברר למחרת כבוס החדש שלה, ובמקביל גם מתיידדת בסתר עם אשתו. מככבים סימונה בראון ("המתופפת הקטנה"), איב היוסון ("דה ניק", בתו של בונו מ-U2) וטום בייטמן ("אחוזת ביצ'האם", "הסודות של דה וינצ'י").

צרות טובות
עונה שלישית לסדרת הבת של "משפחת פוסטר", במסגרתה קאלי ומריאנה מנסות לפרוח בלוס אנג'לס (בהמשך גם ב-yes).

שישי, 19 בפברואר 2021

השבטים (Tribes of Europa)
סדרת מדע בדיוני גרמנית חדשה של נטפליקס. שלושה אחים יוצאים לשנות את גורלה של אירופה בשנת 2074, לאחר שאסון גלובלי מפלג אותה לאין-ספור מדינות קטנות הנאבקות ביניהן על שליטה. מככבים בין היתר הנרייטה קונפוריוס ("קו ההפרדה"), אוליבר מסוצ'י ("אפל", "תראו מי חזר") ואמיליו סקראיה ("נזירה לוחמת").

עבור כל האנושות (For All Mankind)
עונה שנייה לדרמה מעוררת המחשבה של אפל טיוי פלוס, המדמיינת מציאות אלטרנטיבית שבה רוסיה הקדימה ארצות הברית במרוץ להנחית אדם על הירח.

Tell Me Your Secrets
דרמת מתח חדשה בת עשרה פרקים של אמזון פריים וידאו (בצפון אמריקה, אוסטרליה וניו זילנד בלבד) בכיכובן של לילי רייב ("אימה אמריקאית", "היית צריכה לדעת"), איימי ברנמן ("הנותרים") והמיש לינקלייטר ("לגיון"). הסדרה עוקבת אחר שלוש דמויות שלכל אחת מהן עבר מסתורי ומתוסבך. אמה (רייב) היא אישה צעירה שהביטה פעם בעיניו של רוצח מסוכן, ג'ון (לינקלייטר) הוא טורף מיני לשעבר שנואש למצוא גאולה, ומרי (ברנמן) היא אם מתאבלת האובססיבית למצוא את בתה שנעלמה. כשכל אחד מהם נדחק לקצה, האמת על עברם ומניעיהם הולכת ונעשית עכורה יותר ויותר, ומטשטשת את הקווים בין קורבן לעבריין.

ראשון, 21 בפברואר 2021

Bloodlands
דרמת פשע חדשה בת ארבעה פרקים של ה-BBC, בכיכובו של ג'יימס נסביט ("רגליים קרות"). במהלך חקירה מזהה המפקח טום בראניק כרטיס ביקור של רוצח סדרתי מלפני 20 שנים, הידוע בכינוי גוליית, במכונית של פעיל לשעבר במחתרת האירית. אחת מקורבנות הרוצח הייתה רעייתו של המפקח.

המתים המהלכים
אחרי שלל דחיות בשל הקורונה, מגיעים סוף סוף ששת הפרקים האחרונים בעונה העשירית של סדרת הזומבים. שידור שבועי כתמיד (ב-1 במרץ גם ב-yes).

כשהלב קורא (When Calls the Heart)
עונה שמינית לדרמה המשפחתית והחמימה של הולמרק (בהמשך גם בנטפליקס).

שני, 22 בפברואר 2021

בלתי נשכח (Unforgotten)
עונה רביעית לדרמת הפשע הבריטית בכיכובם של ניקולה ווקר וסנג'יב בהסקר, המגלמים שני בלשים שחוקרים מקרים ישנים (בהמשך גם ב-yes).

שלישי, 23 בפברואר 2021

Superman & Lois
מפתיע שזה לקח כל כך הרבה זמן: אחרי כל כך הרבה סדרות ברשת ה-CW מעולמות הקומיקס של DC, ואחרי שסופרמן ולואיס ליין כבר השתתפו בסדרות אחרות ביקום הטלוויזיוני, ועכשיו סוף סוף הם הגיבור הכי גדול של DC ואהובתו זוכים לסדרה המוקדשת להם. טיילר הקלין ואליזבת טולוק שבים לגלם אותם.

רביעי, 24 בפברואר 2021

ג'יני וג'ורג'יה (Ginny & Georgia)
דרמה קומית חדשה של נטפליקס, שבעליל נועדה למלא את החלל שנותר בלב אלה שמסיימים בינג' "בנות גילמור", ושואלים "איך ממשיכים מכאן". ג'ורג'יה, בת 30 בעלת רוח חופשית, עוקרת צפונה עם שני ילדיה, ג'יני ואוסטין, בחיפוש אחר התחלה חדשה. עד מהרה הם מגלים שהדרך להתחלות חדשות מלאה במהמורות. עבור ג'יני בת ה-15, שפעמים רבות מרגישה בוגרת מאימה, המעבר מאתגר במיוחד. עם בריאנה האווי ("באטוומן"), ג'ניפר רוברטסון ("שיט'ס קריק").

שלג צח (Snowfall)
עונה רביעית לדרמת הפשע של FX על סצנת הסמים של לוס אנג'לס בשנות ה-80 (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 25 בפברואר 2021

Punky Brewster
הסדרה הקומית האייטיזית של NBC, ששודרה בישראל תחת השם "פאנקי השובבה", היא פיסת הנוסטלגיה הנוכחית שזוכה לחיים חדשים, הפעם בשירות הסטרימינג פיקוק, חלק מאותו קונצרן. סוליי מון פריי, שהייתה בת 7 כשהחלו צילומי הסדרה המקורית (ומוכרת גם כרוקסי מ"סברינה המכשפה הצעירה"), חוזרת בגיל 44 לגלם את דמותה של פנלופי "פאנקי" ברוסטר - כיום אם יחידנית לשלושה ילדים שפוגשת בנוסף גם בילדת אומנה בת 7, בדיוק כשם שהייתה היא

מספיק טוב (Close Enough)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של HBO מקס, העוקבת אחר משפחה מורחבת שמתגוררת בצד המזרחי של לוס אנג'לס בגרסתה הסוריאליסטית (בהמשך גם בנטפליקס).

עוד ב-yes בפברואר 2021: החטא (It's a Sin), דז, המתמחה, המרוץ לדראג של רו פול, הפלייליסט של זואי, NCIS 18 ועוד.

עוד ב-HOT בפברואר 2021: החקירה, מגנום בלש פרטי, הומלנד 7 ועוד.

עוד בסלקום tv בפברואר 2021: המפצחת, סירנה, רגעים מתים, אף בי איי 2 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully