וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסתבר שמבוגרים יכולים להצחיק": חברי "זהו זה" קיבלו דוקטור לשם כבוד מבר-אילן

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 21:36

חמשת המופלאים קיבלו את תארי דוקטור לשם כבוד בטקס בסימן 75 שנה למדינה. "תודה שאתם מוכיחים לעולם, שאנשים מבוגרים יכולים לשעשע ולהשתטות", אמר בראבא. מושונוב: "החופש שקיבלנו הוא שיצר את הדבר המיוחד הזה". קושניר: "אין לי בגרות. אני מקווה שלא תקחו לי את הפרס"

חברי "זהו זה" בסרטון שצילמו בתגובה לכך שהוענק להם תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן/יח"צ

חברי "זהו זה" קיבלו הערב (שני) תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן. גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא ואבי קושניר הגיעו בלי חברם דבל'ה גליקמן, שגם לו הוענק התואר אך הוא נמצא בחו"ל, לטקס שהתקיים בסימן 75 שנה למדינת ישראל.

"בשנת 1978 קיבלנו הזמנה להיבחן לתוכנית לנוער - זהו זה", אמר על הבמה מוני מושונוב. "ואני חושב שמה היה משותף זה החופש הגדול שקיבלנו מהמוסד הזה שנקרא הטלוויזיה החינוכית. אנחנו נבחרנו לא רק בגלל כישרוננו, אלא בגלל היכולת שלנו והאחריות שלנו, כי אתה בשידור חי ואתה צריך להיות בסוג של משמעת, ואתה חייב להצחיק ולא להעליב. אני חושב שהדבר המיוחד הזה, החופש שקיבלנו, הוא מה שיצר את הדבר המיוחד הזה שקורה בינינו וגורם לכם הנאה". שלמה בראבא הוסיף: "תודה רבה שאתם מוכיחים לעולם, שאנשים מבוגרים יכולים לשעשע, להשתטות ולשחק בארגז החול של החיים".

גידי גוב אמר: "כמובן בשם כולנו תודה רבה לאוניברסיטת בר אילן. זה הטקס הראשון שלי בחיים. אף פעם לא הייתי בטקס. אז אני לא מאמין שאני רואה אתכם עם ההארי פוטר הזה. בקיצור זה קסם גדול, תודה רבה". אבי קושניר סיים ואמר: "אין לי בגרות. אני מקווה שלא תקחו לי את הפרס הזה".

צפו בסרטון שהכינו חברי "זהו זה" כתגובה להענקת תואר דוקטור לשם כבוד (מעל).

חברי "זהו זה" בהענקת תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן. יח"צ,
חברי "זהו זה" בהענקת תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן/יח"צ

יעניין אותך גם:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בנוסף לחברי "זהו זה" קיבלו תארי דוקטור לשם כבוד האמנית סיגלית לנדאו, הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר שאול מופז ואריאלה ורטהיימר בשם ארגון עתידים, פרופ' ג'ואן סטייץ מאוניברסיטת ייל והרב יעקב מדן.

פרופ' אריה צבן, נשיא האוניברסיטה אמר על מקבלי תואר הדוקטור לשם כבוד, אמר: "אדוות ההשפעה של אדם נמדדות, בין היתר, ביכולת שלו להוביל ולרתום קהלים גדולים. כל מקבלי תואר הדוקטור השנה מייצגים את הצד המשפיע והערכי של מדינת ישראל בשנתה ה-75".

לפני קצת יותר משלוש שנים התאחדה חבורת "זהו זה" בכאן 11 בעקבות התפרצות הקורונה, ומאז שידרו מעל למאה תכניות. במרץ 2022 זכו בפרס מפעל חיים מטעם האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. לפני חודשיים הכריזו על מופע במתי חדש, שיעלו לראשונה באוגוסט באמפי קיסריה ובבריכת הסולטן בירושלים. במופע יבצעו גרסאות כיסוי שביצעו בתכנית וגם כמה מערכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully