וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהו זה" בדרך לבמה: "אלה ימים קשים, מקווים שנהיה הפוגה נהדרת"

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 14:33

השירים יוצאים מהמסך: חמשת המופלאים הכריזו על מופע מוזיקלי שייערך בקיץ באמפי קיסריה ובבריכת הסולטן בי-ם, עם שירים ומערכונים. שלמה בראבא: "יש פה הזדמנות לאירוע שהוא משחרר, מאחד ומאפשר להיות ביחד. זה מרגיש מאוד נחוץ בימים האלה"

ריאיון עם חמשת כוכבי "זהו זה" - גידי גוב, שלמה בראבא, מוני מושונוב, דבל'ה גליקמן ואבי קושניר, בעקבות הוצאת שיר מקורי לראשונה מזה כ-30 שנה. ינואר 2021/מראיין: שגיא בן נון, צלם: ניב אהרונסון, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

שלוש שנים לאחר האיחוד ההיסטורי של חבורת "זהו זה" בכאן 11 בעקבות התפרצות הקורונה, ובחלוף מעל למאה תוכניות, חמשת המופלאים הכריזו היום (שני) על מופע חדש, שיעלו לראשונה בקיץ הקרוב.

המופע יתקיים באמפי קיסריה ב-3 וב-5 באוגוסט, וב-24 באוגוסט בבריכת הסולטן בירושלים. אבי קושניר, גידי גוב, דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא יבצעו במופע גרסאות כיסוי שביצעו בתכנית - ביניהן "איזה יום", "מיליונים", "צל עץ תמר", "ניצחת איתי הכל", "ערב כחול עמוק" ו"ילדותי השנייה" - וגם כמה מערכונים. כמו בתכנית על המסך, גם במופע יהיה חתום אמיר לקנר על הניהול המוזיקלי והעיבודים, ואתי אנטה-שגב על העריכה והניהול האמנותי.

חברי "זהו זה" מכריזים על מופע חדש, 20 במרץ 2023. ראובן קסטרו
מהמסך לבמה. חברי "זהו זה"/ראובן קסטרו

בתשובה לשאלה אם קשה יותר ליצור מערכונים מצחיקים בימים קשים אלו לדמוקרטיה ומה לדעתם תפקידם בזמן הזה, אמר דבל'ה גליקמן: "אלה ימים קשים. ואחד הדברים הקשים ביותר, לי ואני יודע שגם לאחרים, זה ההתמכרות המוחלטת למצב. העיסוק המרכזי הפך להיות המצב, וקצת שוכחים לחיות. אני מוצא את עצמי גם כל הזמן מרותק לטלפון, לאינטרנט, לטלוויזיה, לחדשות. המצב הופך להיות השיחה העיקרית עם אנשים, וחייבים שיהיו הפוגות של חזרה אל החיים. ואנחנו הפוגה. אני מקווה שאנחנו נהיה הפוגה נהדרת. בסופו של דבר אנחנו עוסקים בדבר שהוא החשוב ביותר, כי החיים לא נועדו לצרכי הישרדות - ההישרדות נועדה כדי שאנשים ישירו, שיעשו הצגות, שיצחקו. אני חושב שדברים כמו אלו שאנחנו עושים הם הדברים הכי חשובים במה שנקרא, סליחה על המילה, תרבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

יעניין אותך גם:

חברי "זהו זה" מכריזים על מופע חדש, 20 במרץ 2023. ראובן קסטרו
חברי "זהו זה"/ראובן קסטרו

"אנחנו מחפשים את הבאלאנס בין סוג של אמירה, סוג של זווית ראייה, המצב מה שנקרא, לבין סתם להצחיק", אמר מוני מושונוב, "אנחנו מתמודדים עם זה בכל יום שאנחנו נפגשים וקוראים טקסטים. זה מאתגר אותנו מאוד, איך להתייחס לדברים, איך להגיב אליהם. הרצון הוא כמובן להצחיק אבל המציאות היא אחרת ומשתנה כל הזמן. הקוד הגנטי של התכנית שלנו הוא להתייחס למה שקורה, וזה לא שייך לשמאל ולא שייך לימין, זה שייך לנו, כאזרחים, כאנשים שחווים חוויות במדינה הזאת. וזה הקוד שלנו. וזה לא קל. אבל יש משהו בכוח המחבר בינינו, בעזרת המנווטים שלנו, באמת להצליח להצחיק. כשהייתה מלחמת המפרץ גם היה קשה, אמרו, מה, נעשה מערכונים? קורית פה מלחמה! יש משהו בתכנית הזאת, היא עוזרת לפתוח את הדברים, גם לנו כמבצעים וגם לקהל שלנו".

חברי "זהו זה" מכריזים על מופע חדש, 20 במרץ 2023. ראובן קסטרו
מוני מושונוב ודבל'ה גליקמן/ראובן קסטרו

"יש פה הזדמנות לאירוע שהוא משחרר, מאחד ומאפשר להיות ביחד. לעמוד שוב ביחד", סיכם שלמה בראבא, "זה מרגיש מאוד נחוץ בימים האלה. זו זכות להיות חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully