וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פה גדול", "כבודו" והסדרה של שונדה ריימס בנטפליקס: מדריך סדרות דצמבר 2020

30.11.2020 / 0:00

סוף סוף מגיעה הסדרה הראשונה במסגרת החוזה של יוצרת "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל" עם נטפליקס. בנוסף "חסרי בושה" פותחת עונה אחרונה, עיבוד אמריקאי ל"כבודו" בכיכובו של בריאן קרנסטון. ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בדצמבר 2020

הסדרה "ברידג'רטון" בהפקת שונדה ריימס/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שלישי, 1 בדצמבר 2020

סרטי החגים שכולנו גדלנו עליהם (The Holiday Movies That Made Us)
ספין-אוף חגיגי בן שני פרקים בנטפליקס של "הסרטים שגדלנו עליהם", שכמשתמע משמו עוסק ספציפית בסרטי חג איקוניים, במקרה הזה "קטן עליו" (כלומר "Elf") ו"הסיוט שלפני חג המולד".

עוד בוואלה!

שח ומט: כל מה שרציתם לדעת על "גמביט המלכה"

לכתבה המלאה

רביעי, 2 בדצמבר 2020

עולמות חוצניים (Alien Worlds)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס הבוחנת את הגלקסיה כולה על פי החוקים של החיים בכדור הארץ, ומשלבת בין בדיון לעובדות מדעיות כדי לדמות את החיים בכוכבי לכת אחרים.

אריות הים
עונה רביעית וחדשה לדרמה הצבאית של CBS בכיכובו של דיוויד בוריאנז, העוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של חברי יחידת העילית "אריות הים" כשהם מתאמנים, מתכננים ומוציאים לפועל את המשימות הכי מסוכנות והכי חשובות לטובת בטחון המדינה. העונה נפתחת בפרק כפול (למחרת גם ב-yes).

חמישי, 3 בדצמבר 2020

אופוריה: פרק ספיישל
העונה השנייה בסדרת הנעורים של HBO מתעכבת בגלל הקורונה, אז בינתיים מגיע פרק ספיישל בן שני חלקים (השני יגיע רק בינואר) שבודק מה מצבן של הדמויות. בראשן הגיבורה רו, בגילומה של זוכת האמי הטרייה זנדאיה, המתמודדת עם תקופה קשה בחייה על רקע תקופת חג המולד בבית משפחתה (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שישי, 4 בדצמבר 2020

סלינה: הסדרה (Selena: The Series)
דרמה חדשה של נטפליקס המגוללת את סיפור חייה של הזמרת האמריקנית-מקסיקנית האגדית סלינה, שזכתה להצלחה מסחררת, אבל מאחורי התהילה היו שנים של עבודה קשה ושל הקרבה אישית של הזמרת ושל בני משפחתה, שתמכו בה בדרך להגשמת החלום. כריסטיאן סראטוס (רוזיטה מ"המתים המהלכים") מגלמת את הכוכבת.

Earth at Night in Color
סדרה תיעודית חדשה של אפל טיוי פלוס בקריינות של טום הידלסטון (לוקי מ"הנוקמים"), המצולמת על פני שש יבשות ומשתמשת בטכנולוגיות הצילום המתקדמות ביותר על מנת לתעד את חיי הלילה של בעלי החיים. ההבדל, כפי שמעיד שם הסדרה, הוא שהפעם הם מוצגים בצבעים מלאים.

פה גדול
עונה רביעית לקומדיית האנימציה הגסה והנפלאה של נטפליקס.

שוטרים בדם
עונה 11 לדרמה המשטרתית של CBS בכיכובו של טום סלק (בהמשך גם ב-HOT).

מקגיוור
עונה חמישית לדרמת האקשן של CBS (ב-7 בדצמבר גם ב-yes).

Magnum P.I
עונה שלישית לדרמת הבילוש של CBS.

The Hardy Boys
סדרה חדשה של הולו המבוססת על סדרת ספרי הבילוש לצעירים, "בני הרדי", על צמד האחים המסייעים לאביהם הבלש הפרטי לפתור פשעים.

ראשון, 6 בדצמבר 2020

כבודו (Your Honor)
העיבוד האמריקאי של שואוטיים לסדרה הישראלית של yes, עם בריאן קרנסטון הגדול ("שובר שורות") בתפקיד הראשי כשופט מכובד שבנו מעורב בתאונת פגע וברח, במסגרתה נהרג בנו של ראש משפחת פשע, מה שמציב את הגיבור במצב בלתי אפשרי. על העיבוד אמונים רוברט ומישל קינג, יוצרי "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב", יחד עם פיטר מופאט ("צדק פלילי", הסדרה הבריטית המצוינת שעליה התבססה "ליל האירוע"). מלבד קרנסטון מככבים גם מייקל סטולברג ("אימפריית הפשע"), סופיה בלאק-ד'אליה ("המיק", "ליל האירוע"), כרמן אג'וג'ו ("בלש אמיתי 3"), אייזיה וויטלוק ג'וניור ("הסמויה") והופ דיוויס, שזהו העיבוד האמריקאי השלישי שלה לסדרה ישראלית, אחרי "בטיפול" ו"תא גורדין" (למחרת גם ב-yes).

חסרי בושה
העונה ה-11 והאחרונה של הדרמה הקומית המחוספסת על מעלליה של משפחת גאלאגר, בכיכובו של וויליאם ה' מייסי. בעונה מוצאת את עצמה המשפחה, כמו כל הצד הדרומי של שיקגו, בצומת דרכים לאחר שחייה ועולמה השתנו ללא היכר בעקבות מגפת הקורונה, הג'נטריפיקציה וההתבגרות הבלתי נמנעת (ב-10 בדצמבר גם ב-HOT).

שלישי, 8 בדצמבר 2020

מיסטר איגלסיאס (Mr. Iglesias)
בזמן שהפקות טלוויזיוניות (וקולנועיות) נאבקות לחזור לפעילות סדירה בזמן מגפה, הסדרה הקומית של נטפליקס חוזרת לעונה שלישית בהפרש של שבעה חודשים בלבד מקודמתה. הקומיקאי גבריאל איגלסיאס מגלם מורה חביב להיסטוריה שמנסה לעזור לילדים מחוננים ולא מקובלים.

רביעי, 9 בדצמבר 2020

כושר ניתוח (The Surgeon's Cut)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס, העוקבת אחר ארבעה מנתחים שבוחנים את חייהם ומלאכתם.

חמישי, 10 בדצמבר 2020

טין סטאר
עונה שלישית ואחרונה בת שישה פרקים למותחן הנקמה הבריטי בכיכובם של טים רות' וכריסטינה הנדריקס, שהפעם עלילתה מתרחשת בליברפול - סטייה חדה מהנופים המרהיבים של הרי הרוקי בעונות הקודמות (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 11 בדצמבר 2020

אבודות בטבע (The Wilds)
סדרת מתח חדשה של אמזון פריים וידאו. קבוצה של נערות מתבגרות מרקע שונה חייבת להיאבק על הישרדותה לאחר שהמטוס שהיו עליו מתרסק על אי בודד. בעוד השורדות מתחילות להכיר זו את זה, מתברר שהן לא נקלעו לשם במקרה.

ראשון, 13 בדצמבר 2020

טיפול זוגי
פרק מיוחד בסדרת התעודה המצוינת של שואוטיים, העוקבת אחר מספר זוגות בטיפול אצל הפסיכולוגית ד"ר ארנה גורלניק. הספיישל מוקדש לתקופת הקורונה, עת הזוגות מוצאים את עצמם לכודים זה עם זה בלי יכולת להשתחרר, והסשנים נעשים כולם באמצעות זום (בהמשך גם ב-yes).

Pennyworth
עונה שנייה לסדרת הקומיקס של Epix מעולמות באטמן, על חייו המוקדמים של המשרת אלפרד באנגליה. רק ארבעה פרקים ישודרו כי ההפקה הואטה מפאת הקורונה. שאר השישה יגיעו בהמשך.

שני, 14 בדצמבר 2020

שבריריות (Tiny Pretty Things)
סדרת דרמה חדשה של נטפליקס המוגדרת כשילוב בין "ברבור שחור" ל"שקרניות קטנות", ומתרחשת בבית הספר לבלט היוקרתי ביותר בשיקגו, היכן שכל רקדנית ורקדן הם בה בעת חברים ואויבים המתמודדים על אותם תפקידים נחשקים. כאשר טרגדיה מכה במקום, היא מאיימת לפגוע בחברויות קרובות ולחשוף סודות שעלולים להפיל את המוסד המפורסם.

שלישי, 15 בדצמבר 2020

מאחורי השירים (Song Exploder)
ארבעה פרקים נוספים בסדרה התיעודית שנכנסת בכל פעם אל נבכי שיר אחר. הפעם: ניין אינץ' ניילז, דואה ליפה, הקילרז ונטליה לפורקדה.

רביעי, 16 בדצמבר 2020

המרטש מיורקשייר (The Ripper)
סדרת פשע אמיתי חדשה של נטפליקס, במסגרתה נזכרים עדים וחוקרים ברציחות המחרידות של המרטש מיורקשייר, שהטילו אימה על צפון אנגליה בשלהי שנות ה-70 של המאה ה-20.

המרחב (The Expanse)
עונה חמישית לדרמת המד"ב המשובחת של אמזון פריים וידאו. פרק בשבוע.

חמישי, 17 בדצמבר 2020

The Stand
עיבוד (נוסף) לספר של סטיבן קינג, במקרה הזה "העמדה" המסועף מ-1978, והפעם בשירות הסטרימינג CBS All Access. אחרי שמגפה מהונדסת קטלה כמעט את כל אוכלוסיית העולם, מספר שורדים חוברים זה לזה בקבוצות, מקימים מערכת חברתית חדשה ומתעמתים האחד עם השני. מככבים בין היתר ג'יימס מרסדן, אמבר הרד, גרג קיניר, וופי גולדברג, עזרא מילא, אלכסנדר סקארסגארד והת'ר גרהם. תשעה פרקים בשידור שבועי.

המסע הגדול (The Grand Tour)
עונה רביעית לתכנית הרכב האהובה בהובלת ג'רמי קלארקסון, ריצ'רד המונד וג'יימס מיי, שמורכבת הפעם מסדרות של ספיישלים. חמושים במכוניות ספורט, השלושה חושבים שמצפה להם טיול קליל כשהם מגיעים לאי האקזוטי ראוניון ומתחרים במסלול היקר ביותר בעולם. אבל אתגר מוזר מניע אותם למדגסקר, שם עליהם להתמודד עם הכביש הקשוח בעולם.

רביעי, 23 בדצמבר 2020

Ghosts
ספיישל חג מולד לקומדיית רוחות הרפאים הבריטית, שהעונה השנייה והנפלאה שלה שודרה השנה.

שישי, 25 בדצמבר 2020

ברידג'רטון (Bridgerton)
סוף סוף, כמעט שלוש וחצי שנים אחרי שהוכרז על החוזה בינה לבין נטפליקס, מגיעה הסדרה הראשונה שמפיקה שונדה ריימס עבור ענקית הסטרימינג: דרמה תקופתית רומנטית מעדות "אחוזת דאונטון" המבוססת על ספריה של ג'וליה קווין (בעברית הם יצאו בהוצאת אהבות תחת השם "האחים לבית בריג'רטון"). בראשית המאה ה-19 בלונדון, דפני ברידג'רטון היפה והדוכס ההולל סיימון באסט רוקמים מזימה: להזין שמועה שהם מאורסים. בכך סיימון מקווה להגן על עצמו מפני האימהות הדורסניות של החברה הגבוהה, ואילו דפני מקווה למשוך מחזרים ראויים, עכשיו כשידוע שדוכס מתעניין בה. כמובן, התכנית משתבשת כשדפני נופלת בקסמו של סיימון, וכעת עליה לשכנע גם את ידידה שייטב לתכנית שלהם אם יתאהבו באמת. הסדרה משופעת שחקנים בריטיים, בהם פולי ווקר ("רומא"), ניקולה קופלן ("נערות דרי"), ואפילו ג'ולי אנדרוז ("מרי פופינס", "צלילי המוזיקה") שמעניקה את קולה לליידי וויסלדאון, הגוסיפ גירל של "ברידג'רטון".

Letterkenny
עונה שמינית לקומדיית הפולחן הקנדית על שני חברים שגרים בלטרקני, אונטריו.

רביעי, 30 בדצמבר 2020

ויקינגים
הדרמה התקופתית, שלכל אורך חייה שודרה בערוץ ההיסטוריה, מסיימת אותם דווקא באמזון פריים וידאו. כל עשרת הפרקים האחרונים מגיעים לאמזון במספר טריטוריות ברחבי העולם, ובישראל היא עולה במלואה ב-yes כרגיל, גם כן באותו יום ממש (וחודש אחרי כן ב-STINGTV). כזכור, נטפליקס כבר הזמינה סדרת המשך שתתרחש מאה שנה אחרי אירועי המקור.

חמישי, 31 בדצמבר 2020

הרפתקאותיה המצמררות של סברינה (Chilling Adventures Of Sabrina)
החלק החותם בסדרת הפנטזיה של נטפליקס.

עוד ב-yes בדצמבר 2020: שלדון הצעיר, הורים בקושי (Breeders), חדשים בשכונה, יוניקורן, NCIS 16-17, ניו אמסטרדם 2, עושות כותרות 4 ועוד.

עוד ב-HOT בדצמבר 2020: בבילון ברלין, SWAT, שיקגו PD, מיליארדים 1-2 ועוד.

עוד בסלקום tv בדצמבר 2020: שלדון הצעיר, בית המשפט, זהות בדויה 1-5 ועוד.

עוד בנטפליקס בדצמבר 2020: החץ 8, המרוץ לדראג של רופול - אולסטארז 5 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully