וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוקמים" חוזרים, "דרדוויל" עם סדרה חדשה, ו"בית הדרקון" נגד "שר הטבעות": כל החדשות מקומיק-קון 2022

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 12:41

אחרי שנתיים שבהן הקורונה השביתה את החגיגה, כנס קומיק-קון - שסגר אתמול (א') את שעריו - חזר לגרסה הפרונטלית הרגילה והאהובה שלו, והוא כלל רצף מסחרר של הכרזות, טריילרים והפתעות. הכמות הגדולה הייתה של מארוול, שפירטה את כל מה שמתוכנן אצלה בשלוש השנים הקרובות

"בית הדרקון" - טריילר ארוך/HBO

לוח הזמנים לשלוש השנים הבאות של מארוול נחשף

כצפוי, אירוע השיא של הכנס לשנת 2022 היה הפאנל של ענקית הקומיקס, שהביא איתו שלל מכובד מאוד של חדשות והכרזות. סביר מאוד להניח (גם לנוכח העובדה שישנם תאריכים משוריינים לסרטים שעדיין לא נחשפו) שמארוול שמרה לפחות חלק מההכרזות לכנס D23 השנתי של דיסני בספטמבר הקרוב. גם התאריכים שכן נחשפו עשויים לפי מקרי העבר להשתנות בהתאם לשיקולים של מארוול ודיסני, אבל נכון לעכשיו זה לוח הזמנים והכותרים הרשמי.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

סרטי מארוול 2022. מארוול,
הלוח המתוכנן של סרטי מארוול והסדרות שלה/מארוול

נפתח בשארית שלב 4 של היקום המורחב, שנפתח בשנה שעברה עם "וונדהויז'ן" בדיסני פלוס. אחריו הגיעו "הפלקון וחייל החורף", "לוקי", "האלמנה השחורה", "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות", "מה אם…?", "הנצחיים", "הוקאיי", "ספיידמן: אין דרך הביתה", "מון נייט", "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף", "מיס מארוול" ו"תור: אהבה ורעם". שתי סדרות וסרט ינעלו סופית את החלק הזה בעלילות גיבורי העל של מארוול:

אני גרוט

סדרה של חמישה סרטוני אנימציה קצרים על עלילותיו של הגיבור האהוב מ"שומרי הגלקסיה", במהלך תקופת ההתבגרות שעברה עליו בין הסרט הראשון לשני. החל מ-10 באוגוסט בדיסני פלוס.

עוד בוואלה!

הסדרה החדשה של "שר הטבעות" עוד לא שודרה אך המעריצים כבר רותחים מזעם

לכתבה המלאה

שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק

טטיאנה מסלאני ("אורפן בלאק") מככבת בסדרת הלייב-אקשן החדשה (במקור She-Hulk: Attorney at Law), שמוגדרת כקומדיה עם פרקים באורך חצי שעה כל אחד. מסלאני מגלמת את ג'ניפר וולטרס, עורכת דין מבריקה ובת דודו של אחד מהגיבורים המזוהים ביותר בעולם - ברוס באנר (מארק רופאלו), או בשמו המוכר יותר "הענק הירוק". לאחר שסבלה מפציעה חמורה, נזקקת וולטרס לתרומת דם שאותה היא מקבלת מבאנר. ביחד עם כדוריות הדם היא מקבלת כמובן גם את כוחותיו של הענק הבלתי יציב. עם כוחותיה החדשים היא מנסה להמשיך בחייה ובקריירה כרגיל, אבל מהר מאוד מוצאת את עצמה תורמת את חלקה לסוכנות חדשה שמתמחה בטיפול משפטי בעל-אנושיים.

עוד מככבים: טים רות' (שצפוי לגלם את הנבל האיקוני, אבומיניישן), ג'מילה ג'מיל ("המקום הטוב") ורנה אליס גולדסברי ("המילטון", "בנות לנצח"). הפרק הראשון ישודר ב-17 באוגוסט בדיסני פלוס.

הפנתר השחור 2: וואקנדה לנצח

ארבע שנים אחרי שהפך להצלחה מסחררת ולאחד מסמלי מהפכת הגיוון שעוברת על היקום המורחב, חלקו של הפנתר השחור ביקום המורחב עומד כולו בצל טרגדיית מותו של צ'דוויק בוסמן, שגילם את טצ'אלה בסרטים השונים וכמובן בסרט המקור. עלילת הסרט שוכתבה מחדש בעקבות מותו של בוסמן, כשהבמאי ראיין קוגלר הופך את הסרט למחווה עבורו.

השאלה המסקרנת ביותר בהקשר של הסרט, וזו שמן הסתם תישמר בסוד עד צאתו, היא הזהות של מי שייכנס מעתה לחליפת גיבור העל האפריקאי. הפאנל המרגש של חשיפת הטריילר היה לאחד מרגעי השיא של הכנס השנה.

יתר כוכבי הסרט המקורי, ובהם לופיטה נ'יונגו (נאקיה), לטישיה רייט (שורי), דנאי גורירה (אוקויה) ואנג'לה באסט (ראמונדה), ישובו לתפקידיהם המקוריים. מיקיילה קול ("להרוס אותך") מצטרפת. הסרט ייצא לאקרנים ב-11 בנובמבר.

מכאן והלאה אנחנו נכנסים לשלב החמישי והשישי של היקום המורחב. אחרי ששלושת השלבים הראשונים אוגדו יחד תחת הכותרת "סאגת האינסוף", גם שלבים 4-6 זוכים לכותרת גג שתיקרא מעתה "סאגת המולטיוורס".

אנטמן והצרעה: קוונטומאניה

הסרט השלישי בעלילותיו של הגיבור הזעיר/ענק (תלוי בסיטואציה), ייקח אותנו אל תוך יקום הקוואנטום, שלתוכו נשאבים סקוט לאנג (פול ראד) ובתו קאסי (קתרין ניוטון, "שקרים קטנים גדולים"). אחרי שנחשף לראשונה ב"לוקי" המצוינת, צפוי הנבל הגדול החדש של היקום, קאנג (ג'ונתן מייג'ורס), לקבל כאן חשיפה ראשונה על המסך הגדול, לצד מספר דמויות חדשות נוספות.

הטריילר לסרט נחשף בשלב זה לבאי הכנס בלבד. הוא יגיע לבתי הקולנוע ב-17 בפברואר, 2023.

Secret Invasion

עוד פאנל שהטריילר שהוצג במהלכו עדיין לא נחשף לקהל הרחב. "Secret Invasion" מוגדרת כסדרת כמותחן פוליטי קודר. כזכור, בסיום "ספיידמן: אין דרך הביתה" נחשף שדמויותיהם של ניק פיורי (סמואל ל. ג'קסון) והסוכנת מריה היל (קובי סמולדרס) היו למעשה צמד סקרולים שהתחזו אל השניים במהלך הסרט כולו. את הסקרולים, חייזרים עם יכולת לשנות צורה וללבוש כל חזות שיבחרו, פגשנו לראשונה ב"קפטן מארוול". באותה סצנה נחשף שפיורי האמיתי נמצא על ספינה של הסקרולים, ונראה כמי שנמצא עכשיו בתפקיד פיקודי כלשהו במסגרת הגזע החייזרי.

העלילה תתחקה אחרי ניסיונם של פיורי ושל מנהיג הסקרולים, טאלוס (בן מנדלסון) לחקור פלישה סודית לכדור הארץ, שבמהלכה החליפו סקרולים רבים מתושבי העולם. הקומיקס שעליו מבוסס הסרט כולל מקרים שבהם סקרולים התחזו גם לכמה מגיבורי העל וחברי "הנוקמים". לצד ג'קסון, מנדלסון וסמולדרס, יציג הסרט שורה מרשימה מאוד של כוכבים ובהם: אוליביה קולמן ("הכתר"), אמיליה קלארק ("משחקי הכס"), דון צ'ידל, מרטין פרימן ונוספים.

תאריך רשמי עדיין לא נחשף, אבל הסדרה תגיע לדיסני פלוס במהלך אביב 2023.

שומרי הגלקסיה 3

עדיין לא נחשפו פרטי עלילה ספציפיים לסיבוב השלישי של עלילות החבורה הכיפית - אבל הבמאי ג'יימס גאן הבהיר מעל לכל ספק שזהו סוף הסיפור עבורם. זה כמובן לא אומר שכולם יקפחו במהלכו את חייהם, אבל הקשת העלילתית שלהם תגיע לסיומה. גם במקרה הזה היחידים שזכו להיחשף לטריילר היו הנוכחים באולם. אדם וורלוק (וויל פולטר, "דופסיק"), דמות שמעריצי מארוול חיכו לה שנים, יעשה את הבכורה שלו ביקום המורחב במהלך הסרט. כל כוכבי הקאסט צפויים לשוב, ובהם זואי סלדנה (גאמורה), דייב באטיסטה (דראקס), בראדלי קופר (רוקט), פום קלמנטיף (מאנטיס) וכמובן וין דיזל (גרוט). הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-5 במאי, 2023.

Echo

הספין אוף ל"הוקאיי" יתמקד בדמות של מאיה לופז (אלקווה קוקס), הגיבורה החירשת וקטועת הרגל, שבמשך מרבית הסדרה המקורית נחשבה לנבל. זהו עוד סמל חשוב ברצון של מארוול להציג גיוון נרחב כמה שיותר, עם סדרת דגל ראשונה בכיכובה של נכה. אל העלילה יצטרף גם מאט מרדוק (צ'ארלי קוקס), הלא הוא דרדוויל, בדמותו האזרחית כעורך דין. בהמשך נחשוף חדשות גדולות נוספות לגבי קוקס והגיבור אותו הוא מגלם. גם וינסנט ד'אונפריו יצטרף לסדרה עם דמותו של קינגפין.

"אקו" תגיע לדיסני פלוס במהלך קיץ 2023.

לוקי 2

עונה שנייה לסדרה הנפלאה, שעונתה הראשונה נחשבת לאחת ההצלחות הגדולות של מארוול בשנתיים האחרונות. לא נחשפו עדיין פרטי עלילה לקראת העונה החדשה, שתגיע גם היא לדיסני פלוס בקיץ הבא.

The Marvels

סרט ההמשך ל"קפטן מארוול" יחבר את עלילותיה של קרול דנוורס (ברי לארסון) עם אלו של קמאלה קאן (אימן ולאני) ומוניקה רמבו (טיונה פאריס), לצדו של סמואל ל. ג'קסון. פרטים נוספים על הסרט עדיין לא נחשפו, אבל מי שירצו להיות בעניינים באופן מלא יזדקקו לצפייה ב"מיס מארוול", שעונת הבכורה שלה הסתיימה לאחרונה בדיסני פלוס.

הסרט יגיע לאקרנים ב-28 ביולי, 2023.

אלקווה קוקס בתפקיד אקו, "הוקאיי". מארוול,
סדרת דגל ראשונה בכיכובה של נכה. אלקווה קוקס בתפקיד אקו/מארוול

בלייד

זוכה האוסקר מהרשלה עלי ("אור ירח", "הספר הירוק") נכנס לנעליו של ווסלי סנייפס, שגילם את הערפד המיתולוגי בסרט מ-1998. זה יהיה תפקידו השני של עלי ביצירות מארוול, אחרי שכבר גילם את קוטונמאות', הנבל ב"לוק קייג'". הקומיקס המקורי מתאר אדם עם יכולות של ערפד שחסין לנשיכות ערפדים, מתנה שהופכת אותו לצייד הערפדים המושלם. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-3 בנובמבר, 2023.

Ironheart

הסדרה שתעקוב אחר עלילותיה של רירי וויליאמס (דומיניק ת'ורן, "יהודה איש קריות והמשיח השחור"), צעירה גאונה שנכנסת לתוך הוואקום הגדול שנוצר בעקבות מותו של איירון מן. הדמות תעשה את הופעת הבכורה שלה כבר ב"הפנתר השחור 2", כך שנוכל ללמוד עליה מעט יותר ממה שידוע כרגע על הסדרה בכיכובה. עוד מככבים: אלדן ארנרייך ("סולו") ואנתוני ראמוס ("המילטון"). הסדרה תגיע לדיסני פלוס בסתיו 2023.

X-Men '97

לא בהכרח קשור לשלב הנוכחי של היקום המורחב (אבל זה בהחלט יכול להשתנות), ובכל זאת בשורה גדולה למעריצי סדרת האנימציה המיתולוגית. הסדרה החדשה תחקור סיפורים חדשים של האקס-מן המונפשים מהסדרה המקורית. אף שהיא נמצאת בשלבי פיתוח ראשוניים, היא כבר חודשה על ידי מארוול לעונה שנייה וצפויה לנגן חזק על בלוטות הנוסטלגיה של מי שגדלו על סדרת המקור.

הסדרה תעלה לשידור בדיסני פלוס בסתיו 2023.

Agatha: Coven of Chaos

המרשעת האהובה מ"וונדהויז'ן" בכיכובה של קתרין האן, זוכה לספין אוף משלה. לא ברור עדיין אם העלילה תמשיך את זו של סדרת המקור, או שתהיה פריקוול שיציג את עלייתה של אגאתה למכשפה שלמדנו להכיר. הסדרה תגיע לדיסני פלוס במהלך החורף הבא, ועשויה לעשות את הבכורה שלה בין סוף השנה לבין תחילת 2024.

אקס מן 97. מארוול, צילום מסך
ללא ספק תפרוט על מיתרי הנוסטלגיה. "אקס-מן 97"/צילום מסך, מארוול

Captain America: New World Order

אחרי ש"הפלקון וחייל החורף" העבירה באופן רשמי את המגן של קפטן אמריקה לידיו של סם וילסון (אנתוני מאקי), הוא יזכה לככב בסרט חדש בעלילות הגיבור הכל אמריקאי. סבסטיאן סטן (באקי בארנס) צפוי לשוב ולככב לצד וילסון גם בסרט, אחרי שכבר עשה זאת בסדרה. פרטי עלילה נוספים ייחשפו בעתיד.

הסרט מיועד להגיע לקולנוע ב-3 במאי, 2024.

Daredevil: Born Again

אף שמדובר בסדרה שתגיע למסכים רק בעוד שנתיים, מדובר באחת החדשות הבולטות ביותר בכנס כולו. "דרדוויל" שנולדה ביקום גיבורי העל של נטפליקס, זכתה לקהל מעריצים נאמן שקיבל בתסכול גדול את ההחלטה לבטל אותה (כמו גם את כל יתר סדרות גיבורי הלס קיצ'ן). אחרי שנים של הפצרות חוזרות ונשנות, עשה קוקס הופעת אורח קצרצרה ב"ספיידרמן: אין דרך הביתה", שהבהירה לאן הרוח נושבת. כעת מגיעה החותמת הרשמית: גיבור העל העיוור יחזור - הפעם לדיסני פלוס - לסדרה חדשה שעונתה הראשונה תכלול לא פחות מ-18 פרקים. כמות שכמוה לא רואים כמעט בסדרות סטרימינג. פרטי עלילה ספציפיים עדיין לא נמסרו.

הסדרה תעלה, כאמור, בדיסני פלוס במהלך אביב 2024.

Thunderbolts

לראשונה בתולדות היקום המורחב של מארוול, סרט שיוקדש כולו לחבורת נבלי על. כבר כעת ידוע שהחבורה תכלול את הברון זימו (דניאל ברוהל) ודמותה הנכלולית של קונטסה ולנטינה (ג'וליה לואי-דרייפוס), שנראתה בכמה סצנות פוסט-קרדיטים בסרטים קודמים. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-26 ביוני, 2024.

Spider-Man: Freshman Year

עוד סדרת אנימציה שכביכול לא קשורה להשתלשלות האירועים הנוכחית ביקום המורחב, ובכל זאת תספק הרבה עניין למעריצי איש העכביש. הסרטים הציגו לא מעט מקורותיו של פיטר פארקר הצעיר, ולכן ייתכן שעלילתה תתרחש ביקום מקביל שבו ההתפתחות של פארקר כספיידרמן שונה לחלוטין מזו שהכרנו בסרטים עד כה. הסדרה תעלה לשידור בתאריך שטרם פורסם במהלך 2024.

דרדוויל, נטפליקס. מארוול,
חוזר. "דרדוויל"/מארוול

כאן אמור להיגמר גם השלב החמישי, אבל מארוול כאמור כבר חשפה טעימה ממה שצפוי בשלב השישי - ובמרכזו שובם הגדול של הנוקמים. עוד לפני חבורת הגיבורים האיקונית, תחזיר מארוול לניסיון נוסף את החבורה שלא מצליחה לתקוע יתד קולנועי - "ארבעת המופלאים". לא מעט ניסיונות כבר נעשו להפוך את קלאסיקת הקומיקס להצלחה, הניסיון הבא יתרחש ב-8 בנובמבר, 2024.

ב-2 במאי, 2025, ינחת בבתי הקולנוע החלק הראשון מתווך שניים של העלילות החדשות של הנוקמים, שיזכה לשם "הנוקמים: שושלת קאנג". החלק השני והמצופה מאוד על ידי מעריצי מארוול יגיע ב-7 בנובמבר של אותה שנה תחת הטייטל "הנוקמים: מלחמות סודיות". הקומיקס שעליו מבוסס הסרט מתאר אירוע שבמהלכו נחטפים כמה מהגיבורים הגדולים בעולם לכוכב מסתורי, שעליו הם נדרשים לקיים שורה של קרבות שיקבעו מי מהם הוא הגיבור החזק ביקום.

אפילו כאן זה לא נגמר. כאמור, מארוול עדיין מחזיקה בלא מעט שריונים לתאריכים שהסרטים המתארחים בהם עדיין לא נחשפו. הציפיות הן שחלק מהם יאכלסו את שילובם המדובר של חברי אקס-מן ביקום המורחב, וכן את דדפול 3.

מיס מארוול. דיסני פלוס, צילום מסך
יש להשלים לפני The Marvels. "מיס מארוול"/צילום מסך, דיסני פלוס
seperator

חוזרים לשחק: טיזר ראשון לעונה השלישית של "מסע אגדי"

הקומדיה המצליחה והמוערכת של אפל טיוי פלוס חוזרת סוף סוף לעונה חדשה, אחרי שסיום העונה הקודמת (ספוילר) יצר מציאות חדשה עבור איאן (רוב מקלהני) ופופי (שרלוט ניקדאו), שהחליטו לפרוש מהמשחק המצליח שפיתחו, ולהקים אולפן משחקים משלהם. בזמן שהשניים מגלים את האפשרויות החדשות שמביא איתו המטאוורס, במשרדים הישנים ממשיכים חבריהם לשעבר להיכשל בכל ניסיון לייצר אווירה מתפקדת.

העונה החדשה תעלה בסתיו הקרוב.

רגע לפני הבכורה: הצצה מורחבת ל"סנדמן"

אחת הסדרות הגדולות של הקיץ תגיע בסופ"ש הבא לנטפליקס, והיא ניצלה את הבאזז לפאנל מרשים שכלל גם טריילר חדש. העלילה צפויה לשמור על קשר רופף לחומר המקור, כשבמוקד עומד מורפיאוס (טום סטארידג', "בדרכים", "מתוק ומר") או בשמו המוכר יותר: חלום. אחרי שהוא משוחרר מכלאו על ידי בני אדם, שליט ממלכת החלומות מנסה לשוב למלוא כוחו ולחזור לביתו, אלא שהוא מגלה שמלבדו שוחררו אל "העולם הער" גם סיוטים ושדים מסוכנים, שבראשם לוציפר.

את הסדרה יצר ניל גיימן, שכתב כמובן גם את כל הנובלות הגרפיות בסדרה. לצד סטרידג' יככבו גם גוונדולין כריסטי ("משחקי הכס"), צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"), בויד הולברוק ("נרקוס") והקומיקאי פאטון אוסוולט. העונה הראשונה תכלול עשרה פרקים ותעלה לנטפליקס ב-5 באוגוסט.

הימור גורלי: "שר הטבעות" תשנה את המעמד של פריים וידאו?

זה לא סוד שהמעמד של שירות הסטרימינג של אמזון נמוך מאוד במלחמת הסטרימינג הגדולה. לצד ממשק מסורבל וקשה שעודכן ממש לאחרונה, לקראת השקת הסדרה הגדולה, אמזון מתקשה לייצר הצלחות טלוויזיה למרות השקעה של מיליונים רבים לאורך השנים. "שר הטבעות" היא ההימור הגדול ביותר בתולדותיה. הזכויות להשתמש בחומרים המקוריים של טולקין עלו לבדם כ-250 מיליון דולר, וסכום דומה הושקע בהפקת העונה הראשונה. עם תוספת הוצאות שיווק וקידום, מדובר בחתיכת מפלצת שצריכה להחזיר חתיכת השקעה.

לא אחר מסטיבן קולבר הנחה את הפאנל הנרחב שהוקדש לסדרה, וחולק למספר חלקים בשל כמות המשתתפים העצומה. במהלך הפאנל נחשף גם טריילר חדש אחרי ההצצה הראשונה ששוחררה לפני שבועות ספורים. הסדרה מתרחשת אלפי שנים לפני עלילות "שר הטבעות" ומתרחשת בתקופה שבה חושלו תשע הטבעות שניתנו לתשעה מלכים בארץ התיכונה. ביניהם איסילדור, מלך בני האדם שהוביל את המלחמה בסאורון לפני שכוחה של הטבעת פיתה אותו, והפיה רבת העוצמה גלדריאל.

צפו בפאנל במלואו: חלק 1 | חלק 2 | חלק 3 | חלק 4 | חלק 5 | חלק 6

הפרק הראשון יעלה באמזון פריים וידאו ב-2 בספטמבר.

תגנוב את הרעם? ההשקה הרשמית של "בית הדרקון"

בזמן שבכירי אמזון יכססו ציפורניים בציפייה להצלחה של הצעצוע היקר מאוד שלהם, ב-HBO ינסו לרכוב על הצלחה מוכחת עם הספין-אוף ל"משחקי הכס" שיתמקד בנפילתו של בית טארגאריין (ביתה של דאינריז). "בית הדרקון" לא תשודר אמנם באותו יום של "שר הטבעות", אבל העובדה שסדרת פנטזיה ענקית אחרת מושקת בסמוך מאוד, שבועיים לפני כן, תייצר באופן טבעי את ההשוואות בין השתיים בין אם הבכירים כיוונו לכך או לא. העלילה מתרחשת כ-200 שנים לפני עלילות "משחקי הכס", ומבוססת על הספר "דם ואש" מאת ג'ורג' ר. ר. מרטין. הסופר נכח בפאנל של הסדרה, ואפשר להיות רגועים: הוא עדיין "כותב" את שני הכרכים האחרונים של "משחקי הכס".

בניגוד לפיאסקו שהוא העונות האחרונות של "משחקי הכס", הסדרה הנוכחית מבוססת כולה על חומרים כתובים עם מפת דרכים ברורה מהתחלה ועד סיום. מרטין עצמו היה שותף מלא ליצירת העונה הראשונה ועל פי דיווחים הביע שביעות רצון גדולה מהתוצאות שראה. בין היתר יככבו מאט סמית ("הכתר", "דוקטור הו"), אמה ד'ארסי ("מחפשי האמת") ואוליביה קוק ("שחקן מספר אחת"). את הסדרה יצרו מיגל ספוצ'ניק (שחתום על בימוי כמה מהפרקים הגדולים בתולדות הסדרה האם) וראיין קונדל.

הסדרה החדשה תנסה לתקן כמה מהעוולות של "משחקי הכס", ובהם קאסט הרבה יותר מגוון. העונה הראשונה תעלה ב-21 באוגוסט, ולמחרת גם בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי. על פי דיווחים HBO כבר מוכנה לאשר את העונה השנייה, בהינתן שנתוני הצפייה לא יפתיעו לרעה. צפו בטריילר הארוך למעלה.

סלע קיומם: "בלאק אדם" עורך הופעת בכורה בקומיק קון

לצד מבול ההכרזות האדיר של מארוול, היריבה הגדולה DC שמרה על צניעות מה במהלך הכנס של השנה. עיקר תשומת הלב הוקדשה לפאנל של "בלאק אדם" בכיכובו של דווין ג'ונסון, כולל כניסה "מחשמלת" כמו שהאיש יודע לספק. בלאק אדם, גיבור-על עם כוחות שמזכירים את אלו של שהאזאם, סוחב עמו טראומה גדולה של מות משפחתו. הטרגדיה מובילה אותו למסע להשלטת צדק כראות עיניו בעולם, במה שככל הנראה יהפוך אותו לנבל בסרט הנושא את שמו. הטריילר שהוצג בפאנל אכן מראה את בלאק אדם הולם בכמה וכמה גיבורי-על מהצד הטוב של המפה.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-21 באוקטובר.

גם שהאזאם חוזר: טריילר ל"זעם האלים"

אחת ההצלחות המפתיעות של DC לאחרונה היה שהאזאם (זאקרי לוי), שהצליח להביא סוף סוף קצת כיף וקומדיה אל תוך האפלה התמידית שהיא היקום המורחב של DC. סרט ההמשך יעסוק במשבר זהות שעובר שהאזאם, דווקא כששלוש מרשעות חדשות - בנותיו של האל אטלס - מגיעות לכדור הארץ כדי לתבוע חזרה את כוחותיהן. לסרט החדש תצטרף לא פחות מהלן מירן (שהופיעה בזום גם בפאנל בקומיק קון), וכן לוסי לו.

"שאזאם: זעם האלים" יגיע לקולנוע ב-15 בדצמבר.

לא רק בווסטרוז: הצצה ראשונה ל"מבוכים ודרקונים"

במה שנראה כמו ערבוב בין "המומיה", "אושן 11" ו"יחידת המתאבדים" והרבה דרקונים, הסרט החדש של אולפני פרמאונט הוא לפחות ניסיון כלשהו לייצר משהו מקורי בתוך ים הריבוטים והפריקוולים סביבנו. חבורה של שודדים מסתבכת עם כוח אדיר שמשוחרר לעולם, וכעת נאלצת לאחד כוחות כדי למנוע ממנו להשמיד את כולנו.

הקאסט המרשים כולל את רגה ז'אן פייג' ("ברידג'רטון"), כריס פיין ("סטאר טרק"), מישל רודריגז (סרטי "מהיר ועצבני") ויו גרנט. "מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים" יגיע לקולנוע ב-3 במרץ, 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully